Weet ik ook niet, heb ze altijd alle 4 aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank je, weet alleen niet bij deze server, hoe ik ée'n stream kan kijken.![]()
Ligt er toch echt aan met wiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nou ook dat jullie onmiddellijk slaapkamerogen krijgen en in de geilmode gaan als jullie met iemand dansen?![]()
het was Nadaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:
Kan Brian nu niet even binnenlopen bij Nixs en Noppes, dan gaat ie misschien nog wel een keer
We hebben jaap de groupies niet zien aanranden in de uitzending en ook niet dat Huub de stoel gooide.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Je merkt en ziet ook gewooon aan Huub dat ie 'm al weer aardig had hangen.
Ik vraag me af waarom er zo paniekerig wordt gedaan door achter, betreffende de overgang naar RTL.. Zou RTL óók bedongen hebben dat de streáms "gekuist" worden? Want het lijkt me niet zo moeilijk om de uitzendingen aan wat strengere fatsoensnormen te laten voldoen. Daar hoeven de bewoners hun gedrag nauwelijks voor aan te passen.
Beequeen en Ruudpuntenel, dat vind ik dus zo apart aan Amanda: daar gaat een knop om zodra ze danst.quote:
Dat was Leandra!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Wie kregen er ook alweer bijna medelijden met Amanda?
Kijken of ze goed staan voor het shot.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Ze blijven ook maar in de spiegel kijken tijdens het dansen. Allebei! Dat is wel eng om te zien.
fuckquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoor ik nou fack you lady , fack you lady??
dubbelklik op desbetreffende streamquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, heb ze altijd alle 4 aan.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian: laat Amanda stikken ajb je mag haar niet eens!
Huub heeft Dennix 3 dagen lang genegeerd, dus dat kan je niet vergelijken met de obsessies van Brian en Dennix tegenover Huub. Als de alcohol van Huub weer uitgewerkt is dan weet Huub niet eens meer wie Dennix isquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Iedereen zegt wel altijd dat Brian dit doet: Huuub Huuub Huuub Huub. Nou , Huub zelf kan d'r ook wat van: dennnix dennix dennixx...
Geeft niks....dansen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach zielepietje. Sorry dat ik het zo bevooroordeeld vroeg![]()
dat doet ze bij teasers met elke man...tis haar werkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
geile amanda hangt smachtend in de nek van Neknix
't is ook geen topdag voor brian..de emoties en traantjes zitten hoog bij 'm...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Hoeveel exen heeft Brian dan
Ik bedoel, hij jankt om Tamara, en nu jankt hij weer over ene Natalia?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen en Ruudpuntenel, dat vind ik dus zo apart aan Amanda: daar gaat een knop om zodra ze danst.
Dat vind ik juist wel grappig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Ze blijven ook maar in de spiegel kijken tijdens het dansen. Allebei! Dat is wel eng om te zien.
Ik heb (al) stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vondquote:
Of kijken ze misschien naar de deur om te zien of Brian binnen komt?...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Jammer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb (al) stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond![]()
Maar ik dans dus NIET NEVER NOOIT zoals Amanda![]()
Brian heeft goed naar jaap gekeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Frosting het volgende:
Brian: Conjo x 10
Ze zei bijna..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ze nu haar mening herziet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |