TVP?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef markisboer het volgende:
oke
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef markisboer het volgende:
volgende cos weer tvp
Ze is net zo lief als Lieke voor Huub toen Hedda was geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Brian brengt Amanda op de hoogte van het telefoongesprek met Nathalia. Amanda leeft helemaal mee en voelt het verdriet van Brian![]()
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda kijkt altijd zo "begrijpend" als Brian vertelt...........![]()
Had natuurlijk ook de andere kant op gekund, door die traan ofzoquote:
Als Natasia weer iemand neertrapt komt er wel een brief:quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Ik geloof het wel die brief komt niet meer, ik ga slapen.
Hier krijg ik nou echt kippenvel van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |