Geilen en gillen. De twee hoofdstanden van Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja wordt geil van alles en iedereen.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Ben compleet geshockeerd als Natasia hiervoor niet de poort over geflikkert wordt!
Ik zei het al eerder, saaie streams.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
Natasia: Het is nu echt poeh! Het is helemaal klaar nu hoor. Afgelopen. Beter.
Je bent één van de weinigen die nog proberen.. Dit soort acties zijn kansloos!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef patist het volgende:
DGK_REDAKTIE.... jullie zijn nep en weten volgens mij niet meer wat de regeltjes zijn.... LEES ZE EN KICK IEDEREEN ERUIT DIE NU NOG EEN VORM VAN FYSIEK GEWELD GEBRUIKT!!!!
zo en nu maar hopen dat natas eruit gekickt wordt.
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Valt ook mee ze is niet moddervet.
Ik wou het nét zeggen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Misschien moet er een briefje naar Fons van Westerloo van RTL: Kijk eens, de huidige redactie bestraft dit NIET. En dit is aangericht door dezelde "mevrouw" die enkele dagen eerder al meerdere malen hard intrapte op een andere bewoner. Deze "mevrouw" zit nog steeds in het huis. Zijn jullie bij RTL al klaar voor DGK nieuwe stijl, Fons? Of zou het misschien wel een krachtig signaal zijn, als deze "mevrouw" (die overigens ook nog voortdurend andere bewoners bedreigt met zwaar fysiek geweld zodra ze de villa verlaten) haar biezen kan pakken en naar huis gestuurd wordt, naar haar kindertjes die het al driekwart jaar zonder hun moeder moeten doen?
Het gatver, nu zit ik ook al brieven te schrijven.![]()
O, maar dat zegt niets.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Don't bother.
Statistieken
Laatste bezoek: 6 dagen, 6 uur geleden.
Aantal posts: 760 (gemiddeld 4 per dag)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://i18.tinypic.com/63shsom.jpg
Truste geachte Fokkers.![]()
En laat dit morgen op alle plasmaschermen en in alle kranten zien, wat een moedertje teweeg kan brengen, een kindje van god en een voorbeeld voor haar nageslacht. Die bovendien op de internationale streams uitschreeuwt dat ze ontzettend geil is,![]()
Ik wil net zeggen. Niks mis met zowel haar innerlijk als haar uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.
Je zit er zeker VOL van ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
tis toch watquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Misschien moet er een briefje naar Fons van Westerloo van RTL: Kijk eens, de huidige redactie bestraft dit NIET. En dit is aangericht door dezelde "mevrouw" die enkele dagen eerder al meerdere malen hard intrapte op een andere bewoner. Deze "mevrouw" zit nog steeds in het huis. Zijn jullie bij RTL al klaar voor DGK nieuwe stijl, Fons? Of zou het misschien wel een krachtig signaal zijn, als deze "mevrouw" (die overigens ook nog voortdurend andere bewoners bedreigt met zwaar fysiek geweld zodra ze de villa verlaten) haar biezen kan pakken en naar huis gestuurd wordt, naar haar kindertjes die het al driekwart jaar zonder hun moeder moeten doen?
Daarom ben jij dus een top userquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://i18.tinypic.com/63shsom.jpg
Truste geachte Fokkers.![]()
En laat dit morgen op alle plasmaschermen en in alle kranten zien, wat een moedertje teweeg kan brengen, een kindje van god en een voorbeeld voor haar nageslacht. Die bovendien op de internationale streams uitschreeuwt dat ze ontzettend geil is,![]()
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.
Buiten de kooi had natasia een veroordeling wegens mishandeling kunnen krijgen.Er zijn er voor minder onder de hamer van de rechter gegaan..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat de beelden van de poging tot verminking van het gezicht van Nadia opgestuurd moeten worden naar eh Peter R de Vries die moet het tot op de bodem uitzoeken of dit allemaal zomaar kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |