Of ze hebben nog een username geregged.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar dat zegt niets.
Met één druk op de knop ben je uitgelogd, waarna je anoniem mee kunt lezen.
Dit uiterlijk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.
Ze heeft denk ik gewoon aanleg om wat eerder dik te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdt
Nog erger is dat haar borsten echt al enorm hangen. Die tepels wijzen bijna recht naar beneden. Ik vind dat echt knap voor iemand van 22quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdt
Hoezo zowel innerlijk, of ken je haar persoonlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Niks mis met zowel haar innerlijk als haar uiterlijk.
Wie was die Voyeur van eerder op de avond eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of ze hebben nog een username geregged.![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt het niet genoeg laten zien Joris!. Dat kutbeveiligingswijf moet EXIT.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Mss moet ze maar naar de Clavantkliniek om dokter Bergswans dit te laten maken:
[afbeelding]
Even wat photoshoppen en je ziet er niets meer van ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Dokter Baviaan van de Oliswansenkliniek, kunt u hier iets aan doen?:
[afbeelding]
Nee maar ze komt op mij over als een normaal spontaan meisje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo zowel innerlijk, of ken je haar persoonlijk![]()
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt het niet genoeg laten zien Joris!. Dat kutbeveiligingswijf moet EXIT.
JA WAT NOU Nena weg vanwege een schopje. Nena moet op zijn minst die 10k terug krijgen![]()
Komt vast door het vele vliegen wat ze heeft gedaan als stewardess...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog erger is dat haar borsten echt al enorm hangen. Die tepels wijzen bijna recht naar beneden. Ik vind dat echt knap voor iemand van 22
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |