Cutequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
Jonge zwaluwen in Irginia's stal
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat er heel snel een nog donkerdere versie van komtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje donkere cap. Was er niet ook een lichtere versie?
Niet dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef agter het volgende:
ik ga nog lekker ff de herhaling van dgk van vandaag kijken (via de site van Tien).
ben benieuwd hoe jaap met de groupies neergezet wordt!
Je weet dat het niet zo is, maar ik ken hem natuurlijk wel. Het is overigens een hele aardige jongen met zinnige ideeen over de essentie van de real life soap.quote:
Ga maar lekker door, jij mag van de mods.quote:
Ze hadden een uitje naar Blijdorp...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe komt Nadia aan die krassen op haar nek?
Is goed, ik ben effe langzaam momenteel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Anyway: kappen maar weer met het onderlinge gehak a.u.b.
Ook jij jetlagboy.
Natasiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef Larisje het volgende:
Zing met me mee tot op de hoek??
ze heeft op mijn monitor geelzuchtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, deze is een stuk lichter
[afbeelding]
HIj kan mij niet genoeg pammetjes hebben, pas wanneer hij ze niet meer slikt is het enough...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Wat is er met Braaain aan de hand? Teveel pammetjes?
Ik wil er eentje zien van Natasia vol met krassen dus voorlopig is het nog niet donker genoegquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef Carlaa het volgende:
Is deze [afbeelding] echt lichter dan deze? [afbeelding]
Dacht eerder aan de Tros.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Leuk dat Elly het iedere keer weer gezellig krijgt , prima voor RTL dus
De essentie? Waar? Wanneer? Hoe? Je bedoelt dat er ook nog een idee achter deze bagger van afgelopen maanden zit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je weet dat het niet zo is, maar ik ken hem natuurlijk wel. Het is overigens een hele aardige jongen met zinnige ideeen over de essentie van de real life soap.
Als je een paar posts terugleest, zie je dat ik APK's reactie al had geëdit. Dus je makkelijke insinuatie over met twee maten meten is onterecht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga maar lekker door, jij mag van de mods.![]()
Natasiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe komt Nadia aan die krassen op haar nek?
Tja, overmorgen (bijna morgen) was DE grote dag van zijn leven...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef waxmask het volgende:
Jaap ziet er verslagen uit, alle troeven lijken uit handen geslagen te zijn.
Klopt. maar hij gaat vrolijk door met de opmerking dat ik de COS verkanker. Niet mijn woorden maar die van APK.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een paar posts terugleest, zie je dat ik APK's reactie al had geëdit. Dus je makkelijke insinuatie over met twee maten meten is onterecht.
(Wat is het moeilijk om op dit forum mijn subjectiviteit te onderdrukken.)quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
HIj kan mij niet genoeg pammetjes hebben, pas wanneer hij ze niet meer slikt is het enough...![]()
En de troef heet : Internetquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef waxmask het volgende:
Jaap ziet er verslagen uit, alle troeven lijken uit handen geslagen te zijn.
En geen terror en ranzigheid meer, er is niks meer over voor Japie in de kooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:25 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, overmorgen (bijna morgen) was DE grote dag van zijn leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |