TVP?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef markisboer het volgende:
oke
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef markisboer het volgende:
volgende cos weer tvp
Ze is net zo lief als Lieke voor Huub toen Hedda was geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Brian brengt Amanda op de hoogte van het telefoongesprek met Nathalia. Amanda leeft helemaal mee en voelt het verdriet van Brian![]()
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda kijkt altijd zo "begrijpend" als Brian vertelt...........![]()
Had natuurlijk ook de andere kant op gekund, door die traan ofzoquote:
Als Natasia weer iemand neertrapt komt er wel een brief:quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Ik geloof het wel die brief komt niet meer, ik ga slapen.
Hier krijg ik nou echt kippenvel van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...
terugvindpostquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
ik ben nieuw hier op FOK. wat betekent TVP?
Het gaat dus echt saai worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Vertel eens, mag het niet meer ?"
Dennix schudt NEE met z'n hoofd
Japio : "RTL dus"
Dennix : "Het mag niet meer"
TerugVindPostquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
ik ben nieuw hier op FOK. wat betekent TVP?
zo saai dat ik tv ga kijken.quote:
Een echt lichtpuntje in die omgevingquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
Jonge zwaluwen in Irginia's stal
[afbeelding]
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
zo saai dat ik tv ga kijken.Natas mag toch weer blijven.
![]()
Amanda's tieten hingen eruit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie keer raden Amanda waarover ze belden zegt Huub. Ik heb het gemist![]()
Mooie caps Disana, lief die zwaluwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow zooo liefquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
awwwwwwwwquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat er weinig zal veranderen, zeker niet nu de kijkcijfers de 500.000 grens gepasseerd zijn. Uiteraard zullen ze de echt extreme dingen weglaten, maar ze zullen zoveel mogelijk de grens op blijven zoeken, want ze weten heus wel dat ze anders die 500.000 kwijtraken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Krijg Fons toch nog zijn zin. Door echt NIKS toe te laten verlies je echt kijkers (veel kijkers kijken om de terror en ongeregeldheden), en dan heeft hij een reden om het na een korte periode op RTL te schrappen.
Wat het gaat worden weet ik nog niet. Maar het valt erg op dat iedere bewoner wel een paar keer per dag RTL noemt. Ze hebben duidelijk al vaker 'achter' of in de schriftelijke instructie's (iedere 2-3 dagen) het woord RTL gehoord of gelezen. Het woord RTL ligt te ver voor in de mond.quote:
mhoa, als de mindgames wel mogn blijf ik gewoon kijken, das t leukste, schreeuwpartijen en vechtpartijen wordt je na een tijdje ook wel zatquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Krijg Fons toch nog zijn zin. Door echt NIKS toe te laten verlies je echt kijkers (veel kijkers kijken om de terror en ongeregeldheden), en dan heeft hij een reden om het na een korte periode op RTL te schrappen.
Hier horen we helemaal niks meer overquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Nou ik baal en kap er maar mee voor vandaag.
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
ik ook ik ga lekker pitten dit is te saai voor woorden fijne streamavond verder allemaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Nou ik baal en kap er maar mee voor vandaag.
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Vooral bij Jaap. Die is nu de peacemaker, opvallend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat het gaat worden weet ik nog niet. Maar het valt erg op dat iedere bewoner wel een paar keer per dag RTL noemt. Ze hebben duidelijk al vaker 'achter' of in de schriftelijke instructie's (iedere 2-3 dagen) het woord RTL gehoord of gelezen. Het woord RTL ligt te ver voor in de mond.
Het lijkt me niet dat Nadia het hierbij laat zitten.quote:
DGK was even behoorlijk in het nieuws, dus dan krijg je van die nieuwsgierige kijkers. De kunst is om ze als kijker te behouden. Dat moet de komende dagen blijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig zal veranderen, zeker niet nu de kijkcijfers de 500.000 grens gepasseerd zijn. Uiteraard zullen ze de echt extreme dingen weglaten, maar ze zullen zoveel mogelijk de grens op blijven zoeken, want ze weten heus wel dat ze anders die 500.000 kwijtraken...
Ik kom hier toevallig voor het eerst in maanden weer eens binnenzeilen en ik ben juist afgehaakt omdat het zo'n vieze asociale zooi geworden was. Als het bij RTL onder de vleugel komt zal ik het misschien weer eens gaan proberen. Ik kan me voorstellen dat er meer gelijkgestemden zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Ramptoeristen komen af op extremiteiten, en dat kan RTL zich niet permitteren. Zakt weer in!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
DGK was even behoorlijk in het nieuws, dus dan krijg je van die nieuwsgierige kijkers. De kunst is om ze als kijker te behouden. Dat moet de komende dagen blijken.
ik denk dat je de enige bent?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kom hier toevallig voor het eerst in maanden weer eens binnenzeilen en ik ben juist afgehaakt omdat het zo'n vieze asociale zooi geworden was. Als het bij RTL onder de vleugel komt zal ik het misschien weer eens gaan proberen. Ik kan me voorstellen dat er meer gelijkgestemden zijn.
goed plan..... met het schaakbord goed in beeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef farceman het volgende:
Kunnen Jaap en huub niet weer eens een potje gaan schaken?
neeeeeeeeequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
goed plan..... met het schaakbord goed in beeld.
Wat ik zo vreemd vind is dat Nix en Nada binnengekomen zijn na de overname van RTL. Deze 2 nieuwkomers zorgen op dit moment voor de grootste reuring en lokken van alles uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Nadia het hierbij laat zitten.
Of.. zij heeft inmiddels ook al kennis gemaakt met de wil van de Febo. ("muil houden, Natasia blijft er gewoon in")
O wat lief dit zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ze denken! "Ja, wat nou??"
Vind het altijd wel leuk te zien die schaakpartijen van Huub en Jaap...alleen blijft de cam er niet altijd opstaan als ze bezig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
goed plan..... met het schaakbord goed in beeld.
Goed idee!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:30 schreef patist het volgende:
dit vergeleken met Jerry Springer van 10 jaar geleden komt toch op hetzelfde neer? zend de vechtpartijen dan uit na 22:00?
dat zijn maar 2 dingen die ik kan verzinnen om de terror gewoon door te laten gaan
ach gossie..wat een grappige beestjes...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat reageer jij beschaafd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef nibbieworld het volgende:
is die natasia nou nog niet weg, potver jan 3 dubbeltjes![]()
Dat moet je een beetje los zien van elkaar. Nadia was in de selectie van December en Dennix in Januari. Daarokm denk ik niet dat ze op een specifiek RTL-profiel zijn gecast. Dat zou ook wel heel snel zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind is dat Nix en Nada binnengekomen zijn na de overname van RTL. Deze 2 nieuwkomers zorgen op dit moment voor de grootste reuring en lokken van alles uit.
Há..meer: "Rot op met je camera"!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ze denken! "Ja, wat nou??"
RTL - stylequote:
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
minimaal aan der lekkende tieten, maar die prik moet op zeker!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Ik kon deze cap niet zo vlug terug vinden in mijn eigen compjoetertje, bedankt Gert.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
ja kan er ook niets aan doen. daarom was ik ook niet zo geschikt voor de kooi denk ik! maar misschien nu wel met rtlquote:
Mee eens...weet jij op welke schurftige plekken ze zit te krabben met die heksennagels?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.
Alleen Natasia mag dat doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Ben compleet geshockeerd als Natasia hiervoor niet de poort over geflikkert wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |