is zij verwond? zijn daar caps van, iemand?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er al duidelijke caps van Nadia's verwondingen!?
Is dit het juiste topic om dat te bespreken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
So what. Is dat een vrijbrief om users af te zeiken en te beledigen?![]()
Alleen met Vista.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef -Marc- het volgende:
Er loopt een topic dat je een maand gratis kan kijken met een windows sidebar, ik moet zeggen: werkt prima hier![]()
Alleen al om die foto ben ik blij dat die stream op mute staatquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:09 schreef MissSomebody het volgende:
Ellebelle....zingt...of zo..![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
is zij verwond? zijn daar caps van, iemand?
ja toe dan, over welke caps heb je het?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JA WAT NOU?![]()
wil je het echt weten?![]()
Je kan zeggen wat je wilt, vind het een pracht figuur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sorry hoor, maar het mens zit er toch echt bij als een plee-juf
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat is Gert's antwoord op de zorg dat ik hier 'de redaktie gluurder' ben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees eens even terug in de COSSEN, dan begrijp je wat ik bedoel.quote:
en ze heeft ook een bit in der bek....quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:11 schreef Gigageil het volgende:
Djézus.....een paard wat hinnikt is er niks bij, vergeleken met het tandvlees van Natasia.....![]()
Jeemig, zegt 'ie dat. Ik heb sinds een week vista, en heb gewoon opnieuw betaaldquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen met Vista.
Dat is voor mensen met een iets lagere opleiding die denken dat Vista nodig is om een computer te laten draaien terwijl je DGK ook gewoon op een Atari 512 ST kunt bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |