ik heb wel gejureerd hoor, thomas87 is aan de beurtquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef Bayswater het volgende:
Puntje voor de jurering staat niet in de OP, deelname/jureren = 1 punt dus. Jurering vindt niet plaats door Waaghals zo te zien, dus geen punt. Nummer 2 die de uitslag moet doen, krijgt wel het punt uiteraard.
Is zo. Maar thomas wacht nog 87 uur blijkbaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb wel gejureerd hoor, thomas87 is aan de beurt
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb wel gejureerd hoor, thomas87 is aan de beurt
Moeten we nu trouwens de nummer 2 en 3 afwachten? Of mag iemand anders het nu doen, dan kan ik scoren natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef existenz het volgende:
Krijgt de winnaar eindelijk een punt voor jureren. Doen ze het nog niet
Krijg je idd een punt voor, maar je mag je eigen inzending niet op het podium zetten. Kost je misschien wel punten hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Moeten we nu trouwens de nummer 2 en 3 afwachten? Of mag iemand anders het nu doen, dan kan ik scoren natuurlijk![]()
Ik vond hem zelf inderdaad wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Krijg je idd een punt voor, maar je mag je eigen inzending niet op het podium zetten. Kost je misschien wel punten hoor.
Vitessezuid113 is hier al een paar weken niet meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Thelonious het volgende:
Degene die een poedel verwacht doet er verstandig aan te jureren.
komop thomasquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Thelonious het volgende:
Degene die een poedel verwacht doet er verstandig aan te jureren.
Waar is iequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vitessezuid113 is hier al een paar weken niet meer.
Geen goed idee, duurt te lang.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Thelonious het volgende:
Is er weleens overwogen om de uitslag per poll te doen?
Hoezo? Iedereen kan stemmen, en de stand om 8 uur s avonds is de einduitslag.quote:
ga jij elke dag een poll aanmaken van zo'n 10 tot 20 antwoorden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen kan stemmen, en de stand om 8 uur s avonds is de einduitslag.
Hoeft niet, kan ook een standaardlijstje met alle users die meedoen zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga jij elke dag een poll aanmaken van zo'n 10 tot 20 antwoorden?
naast meedoen vind ik jureren ook leuk hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Maar het is een feit dat jureren een kut-activiteit is.
Ik heb ook niks tegen jureren. En ik vind ook dat het er een beetje bijhoort. Nu doe je het maar 1 keer in de x dagen, als er een poll is doe je het elke dag. Ook niet leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Ok, ben ook niet zo op de hoogte van de poll-technieken. Maar het is een feit dat jureren een kut-activiteit is. Plus het zou leuker zijn als iedereen gewoon iedere dag mee kon doen, ipv dat de winnaar de volgende keer aan de kant staat.
En het feit dat het nu 21: 45 uur is is nog een aandeel van de huidige wijze van jureren.
quote:Bayswater
Opgravingen Olympisch stadion leveren acht fossielen op
quote:BonJovi
Feyenoord probeert met Einstein als nieuwe keeper, een nieuwe succes formule in handen te krijgen.
quote:gebruikersnaam
demente ajax fans op de foto gezet
De opmaak is hier te vinden.quote:ZoneKill
Geheime test van nieuwe 'Adidas +60 JustDoOld' schoenen, succesvol verlopen .
duurt lang met die Spartaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:20 schreef Beschouw het volgende:
Terechte uitslag. Maar waar blijft foto?
Geen idee. Wel Nederlandse internationals van voor de oorlog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef toma het volgende:
met welke spelers hebben we het genoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |