De andere concerten van over de hele wereld worden op een groot scherm gezet daar op dat evenement, zodoende hoop ik een stukje metallica-experience mee te pikkenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef G.Fawkes het volgende:
metallica? dat moet je me ff uitleggen...
waar is het dichtstbijzijnde concert voor ons Nederlanders?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Gertdh het volgende:
[..]
De andere concerten van over de hele wereld worden op een groot scherm gezet daar op dat evenement, zodoende hoop ik een stukje metallica-experience mee te pikken
quote:Live on stage: Fedde le Grand, AliB, Beau van Erven Dorens, Giel Beelen, Dolf Jansen, Sophie Hilbrand en Froukje Jansen.
Zou Nawijn ook nog komen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Live on stage: Fedde le Grand, AliB, Beau van Erven Dorens, Giel Beelen, Dolf Jansen, Sophie Hilbrand en Froukje Jansen.
is toch wel redelijk groots bekend gemaakt: Nederland 3, 3 FM, op verschillende treinstations en natuurlijk bij het ge-wel-dige (quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef Birra het volgende:
Waar kan je het allemaal bekijken?
Internet / Plaatsen (waar?)
inderdaad..plaats even welke artiesten er mee doen e.d.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:33 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
de OP mag wel wat duidelijker met info over het festival
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Live on stage: Fedde le Grand, AliB, Beau van Erven Dorens, Giel Beelen, Dolf Jansen, Sophie Hilbrand en Froukje Jansen.
Ik word er een beetje moe van dat Global Warming enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Hankster het volgende:
[..]
Maar toch verbaas ik me er wel een beetje over hoe weinig mensen eigenlijk iets van live Earth weten..en dat terwijl er toch redelijk veel aandacht naar uit is gegaan en er een aantal grote namen komen...
Okay, het is onzinnig om dit festival te houden, en de namen zijn lang niet zo groot als bij Live8, maar toch.
'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
From 1PM to 2PM GMT:
Chris Moyles introduces Genesis
Set: "Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion"
uiteraard..kijk HIER maar eens evenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:40 schreef MissHobje het volgende:
Is het ergens op een stream te volgen ofzo ?
Zeg wiseguy.... is het misschien in je opgekomen, dat ze na elk optreden even het podium om moeten bouwen? Of dacht je dat ze allemaal op dezelfde instrumenten gingen spelen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:50 schreef speknek het volgende:
Leuk man, in een stadion naar een scherm gaan kijken. Wordt het nog wat, of niet?.
Zo lang? Dat viel wel mee...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:01 schreef speknek het volgende:
Nope, niet in me opgekomen dat ze daar zo lang over doen.
Wat ben jij domquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:08 schreef peaceman het volgende:
Organiseer zelf een Live Earth... dan kan je laten zien hoe het wel moet![]()
Joh..... je meent hetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:39 schreef nipeng het volgende:
Hij heeft het over de presentatie niet over heel lijf urth.
Zijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:39 schreef nipeng het volgende:
Hij heeft het over de presentatie niet over heel lijf urth.
Ik loop daarmee ook vooruit op de nog komende kritiek van zulke personen... Want er komt ongetwijfeld nog een hele zooi van opmerkingen over dingen die volgens sommigen anders hadden gekund en gemoeten... Ik bedoel... als je al gaat klagen over de presentatie... kom op zeg!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:42 schreef nipeng het volgende:
Dus als je opmerkingen hebt over de presentatie moet je heel live earth maar zelf organiseren?
Men roept ook maar wat raak, de hele week ook al op 3FM. Met die hypocriete Giel en het andere zooitjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Jezus, wat zit dat wijf te huilen dan.
Ik vind die hele hype echt om te kotsen. Milieu oke, maar dit isn hypocriete zooi.
Het lijkt me toch echt dat je de kijker aan je wilt binden , als ik na 5 minuten al denk , jee wat een inspirtieloos gebeuren , dan gaat de tv uit , simpelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik loop daarmee ook vooruit op de nog komende kritiek van zulke personen... Want er komt ongetwijfeld nog een hele zooi van opmerkingen over dingen die volgens sommigen anders hadden gekund en gemoeten... Ik bedoel... als je al gaat klagen over de presentatie... kom op zeg!![]()
Dan mis je toch totaal het punt van dit live-gebeuren, maar ja, dat zal dan wel dom zijn van mij.![]()
Dat stond toen nog ergens voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:58 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ga echt van deze dag genieten. De eerste keer dat ik zo'n mondiaal gebeuren meemaakte was LiveAid in 1985.
Tuurlijk kijk ik wel, hoe kan ik anders een mening vormen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk dan niet man!!
Kom op zeg , we moeten wat doen op deze lege zaterdag , ik kan ook wel gaan autorijden maar dat past niet echt he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk dan niet man!!
Tussen de boodschappen van kinderen door dat ze ook een toekomst op de aarde willen, Giel Beelen die roept dat je spaarlampen moet kopen en reclame heb je zo nu en dan een paar minuten muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Is het wat?
Ja , het is bijzonder boeiendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Is het wat?
Georganiseerd door de persoon die in z'n eentje 100x zoveel energie gebruikt als een gemiddeld persoon in Nederlandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:05 schreef ABBAfan het volgende:
Ik vind deze dag een heel goed inititatief.
Ja, en wat te denken van al die mensen die met hun autootje erheen rijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja , het is bijzonder boeiend
Zou het veel stroom kosten, al die optredens?
En al die artiesten + entourage die naar hun optredens vliegenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, en wat te denken van al die mensen die met hun autootje erheen rijden.
Idd, zonder rijbewijs heb je weinig aan een autoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef ABBAfan het volgende:
Blij dat ik geen auto rij (heb ook geen rijbewijs)
Er rijden mensen jarenlang zonder rijbewijs rond.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd, zonder rijbewijs heb je weinig aan een auto
Dank voor de linkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
BBC had gisteren een compleet avondprogramma hierover om geld op te halen en gaan vandaag volgensmij de concerten uitzenden... Ik kijk nu via: http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Nou geweldig hoor, was iedereen maar zoals jijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef ABBAfan het volgende:
Blij dat ik geen auto rij (heb ook geen rijbewijs)
Ja ja ja heel boeiend enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:17 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ken heel wat mensen die dagelijks een paar honderd meter naar hun werk met de auto afleggen.
Wie waar speelt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:19 schreef nipeng het volgende:
Ik probeer op te zoeken wie dat is die nu speelt maar ik krijg 404's op die MSN site.
In welk land?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:22 schreef nipeng het volgende:
Wie die chick was die net heeft gespeeld.
Ik heb de tv uitgedaan , ik kijk nu maar op inetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:24 schreef nipeng het volgende:
Weet ik niet, was net op NL3. Zapte net terug
Oz waarschijjnlijk.
Het gaat om het klimaat. De artiesten en de muziek is natuurlijk secundair. Het is een middel om een doel over te brengen. Het is geen doel op zichzelf vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:22 schreef Schunckelstar het volgende:
mijn god wat een ellende![]()
ik had niet verwacht dat er zó veel tussendoor depraat zou worden...
Al die milieu-onvriendelijke auto's en ontploffingen en acteurs die met Hummer limo's van en naar hun trailertje worden gereden om de film te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb het afgezet en kijk nu naar Die Hard 4.0 Heel milleivriendelijk gedownload, want nu hoef ik niet naar de bios te rijden.![]()
Nou, de muziek is juist de motor om mensen erover na te laten denken. Dus de verhouding is scheef: je moet mensen aan je binden met muziek en af en toe geleuter er tussendoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat om het klimaat. De artiesten en de muziek is natuurlijk secundair. Het is een middel om een doel over te brengen. Het is geen doel op zichzelf vandaag.
gaafquote:On Saturday 7 July, Roger Taylor will help open the London Live Earth concert at Wembley Stadium along with Taylor Hawkins (Foo Fighters) and Chad Smith (Red Hot Chili Peppers) and Nick Mason (Pink Floyd) as part of a spectacular drumming extravaganza to kick off the show.
WATCH OPENING ON BBC TWO AT 1.30PM
Nou, het wordt weer een topdag dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zitten op Nederland 3 slap te lullen terwijl er live Jack Johnson en Linkin Park bezig is en ze hebben gewoon de beschikking over die live feeds die ze rechtstreeks uit zouden kunnen zenden, maar ze hebben liever een gesprekje met Wubbo Ockels.
Veel live concerten, veel artiesten die ingevlogen moeten worden, nog meer bezoekers die ingevlogen worden en met de auto er heen gaan en vele miljoenen die de tv hierdoor extra lang aan hebben staan...als je niet in die Al Gore gelooft, dan kan het idd weinig kwaad, maar volgens Al Gore zijn eigen theorie is het einde van de wereld weer een stapje dichterbijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:56 schreef ABBAfan het volgende:
Zo'n dag als deze kan echt geen kwaad. Mensen een beetje besef over het milieu bijbrengen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:12 schreef ABBAfan het volgende:
Doen de Duitse tv zenders überhaupt wel mee?
Op de Belgische zenders kan ik niets erover vinden. Blijkbaar doen die er dus niets aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:13 schreef ABBAfan het volgende:
En België?
zenden ze dát uit?quote:
The Police treedt toch op in New York?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:23 schreef Hankster het volgende:
[..]
zenden ze dát uit?
treurige bedoeling hoor
zal ze je altijd zien dat ze tijdens de opening van Wembley, Genesis, The Police, Spinal Tap en Roger Waters overschakelen naar Amsterdam, maar wel strontartiesten als Pussycat Dolls uitzenden
Ja, want bovengenoemden spreken de BNN-doelgroep niet aan
Nou die msn stream is anders ook zwaar kut. Alleen maar reclame en om de halve minuut dat kut stukje van Madonnaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:27 schreef Trance_X het volgende:
stelt me zwaar teleur live earth op ned 3 Alleen maar gepraat/ reclame en een paar minuten muziek erdoorheen.
Gelukkig Linkin park op de japan stream op msn en daarna Kumi Koda als het goed is![]()
he ali b komt wel optreden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heet dit topic trouwens Live Earth Amsterdam? Die stad vind ik nou een van de minst spannende concertsteden vandaag.
Dan hebben ze straks de keuze tussen Ali B in Amsterdam of Duran Duran in London of John Mayer in New York, drie keer raden wat ze dan gaan kiezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:30 schreef Hankster het volgende:
ja..klopt, net als Waters.
dan heeft het uitzenden van de optredens in Amsterdam weinig zin ja
och, BNN verzint toch wel weer een manier om het te verprutsen..
lijkt me pijnlijk duidelijk jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hebben ze straks de keuze tussen Ali B in Amsterdam of Duran Duran in London of John Mayer in New York, drie keer raden wat ze dan gaan kiezen.
Ik heb ook gewoon streams zonder reclamequote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef Kidney_Bean het volgende:
heb geen last van reclame en madonna hoor??? Gewoon de streams steeds..
Dan had ik denk ik verkeerde stream, nu wel muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef Kidney_Bean het volgende:
heb geen last van reclame en madonna hoor??? Gewoon de streams steeds..
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden. Maar wijst er ook op dat we op internet via live streams wel live kunnen kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een idioot rommelige uitzending en die Sophie en Giel mogen nu echt wel weg van mij. Gelukkig straks de BBC!
amateursquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden. Maar wijst er ook op dat we op internet via live streams wel live kunnen kijken.
Wat een onzin. Weer lekker geregeld door de publieke kneuzenomroepquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden. Maar wijst er ook op dat we op internet via live streams wel live kunnen kijken.
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #1quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:51 schreef Hankster het volgende:
fijn..3 verschillende topics over Live Earth
dat giel dan gistern nog snel even de dolly dots had gestriktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:35 schreef N.icka het volgende:
Het is inderdaad best wel triest dat Ned met Ali B aan komt kakken![]()
Die moet gewoon wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #1
Lekker Live, dat Live Earth.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden.
Mee eens, hoeven we dus ook niet meer naar toe als ze naar Nederland komen.....valt erg tegen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
dus wat is nu het centrale topic? Dat hierboven? Vind zanger Linkin Park trouwens behoorlijk valszingen af en toe... maar goed![]()
Wolfmother is al geweest! Rond een uur of 10/10:30 ofzo in Sydney. Daarna volgde Jack Johnson en daarna dus Crowded house.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:49 schreef GereedschapLeger het volgende:
Heb nu ook maar Linkin Park opstaan. Wou eigenlijk Wolfmother maar kan niks vinden hoe laat die spelen etc etc.![]()
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #1 .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
dus wat is nu het centrale topic? Dat hierboven? Vind zanger Linkin Park trouwens behoorlijk valszingen af en toe... maar goed![]()
Dat andere topic is beter, heeft een andere OP en gaat specifiek over alle podia terwijl deze alleen over Amsterdam gaatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef nipeng het volgende:
Uhm dit topic was eerder.
Onhandig. Dat andere gaat óók over muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef nipeng het volgende:
Hehehe, nu niet meer.
Het kan prima naast elkaar hoor. Hebben we het hier puur over de muziek.
Waarom staat ie dan in TVquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onhandig. Dat andere gaat óók over muziek.
Omdat het op tv en radio wordt uitgezonden? Gaat over muziek, de uitzending enz. En dat past naar mijn mening het beste in FTR.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Schunckelstar het volgende:
omg...beau van erven dorens: "in 2050 hebben we geen noordpool meer "
![]()
![]()
![]()
laat verdomme gewoon muziek zien![]()
De mensen die via de streams kijken hebben dan ook hun eigen topic in DIG.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat het op tv en radio wordt uitgezonden? Gaat over muziek, de uitzending enz. En dat past naar mijn mening het beste in FTR.
Idd, ik geloof dus echt niet dat hij milieubewust bezig is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zegt Beau met waarschijnlijk meer dan twee auto´s (hij had toch in elk geval zo´n oude jaguar?) en die waarschijnlijk wel eens het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming pakt
Hij probeert het in ieder geval zegt ie. Als maar genoeg mensen dat proberen zal het heus wel wat effect gaan hebben. Of dit effect tijdelijk is of blijvend gaat worden is dan de grote vraag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik geloof dus echt niet dat hij milieubewust bezig is.
Zie helaas nog niets op de streams...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef Kidney_Bean het volgende:
GMT = Londense tijd zeg maar (moest ook ff nadenken) dus volgensmij zou het 13:00 uur in Duitsland moeten beginnen.........
half 3 genesis dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
zie net staan: 13:05 shakira in Hamburg, 13:30 uur Genesis in Londen
Ja, dacht het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha ik zie ook nog niets, ga aan mezelf twijfelenHamburg heeft toch dezelfde tijdzone als wij, of niet?
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha ik zie ook nog niets, ga aan mezelf twijfelenHamburg heeft toch dezelfde tijdzone als wij, of niet?
![]()
Op BBC (TV) start het programma om 14:00 (eerst geouwehoer natuurlijk, Chiel en Sophie in London zeg maar) en dan zal het daar dus om 14:30 onze tijd starten. London zijn ze dus een uur later dan hier...?!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
maar Genesis opent London toch? En die beginnen toch om half 2 op de BBC? Of lullen die dan ook een uur vol?
Maar euh.... Shakira staat in Hamburg....dus London en Hamburg zijn beiden twee uur later dan aangegeven? Dus wij als enige landje daartussen in zijn weer eens eigenwijs mbt de tijd... raar land leven wij toch!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja London is wel een uur later, kortom:
Shakira rond 14:00 uur, Genesis 14:30 uur volgensmij..
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Damn, Wubbe Okkels, wat een typjosties
Rihanna begint over kwartiertje 0:15 minuten en Shakira over 50 minuten 0:50.. GMT moet je gewoon een uurtje bij optellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
okee: aangezien Rihanna inderdaad om 0:15 volgens dat ding begint, en het dus nu 13:15 is, zal inderdaad Shakira rond 14:00 uur beginnen denk ik, maar goed ik laat de stream wel de hele tijd aanstaan haha
Waar staat dat? Ik bedoel, over zoveel minuten, die of die artiest? Das wel handig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
oooh ze bedoelen met 0:15, over 15 minuten Á HA!!!!![]()
Maar dankzij dat is hij er achtergekomen dat we voorzichtig om moeten gaan met brandstofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wubbo heeft ook voor de nodige luchtvervuiling gezorgd
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=9f240073-cf25-4402-bbb0-bd77c597c4abquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik bedoel, over zoveel minuten, die of die artiest? Das wel handig!
Ook raar...op de een of andere manier heb ik een nederlandse versie ofzo (videokanalen staat er namelijk..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:28 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=9f240073-cf25-4402-bbb0-bd77c597c4ab
Bij VideoChannels
dank uquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:29 schreef alors het volgende:
Voor de fans, Rihanna begint nu.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En het engelse progamma is compleet bekend (tijden zijn UK time):
From 7 PM to 8 PM:
Rob Reiner introduces Spinal Tap
Set: "Stonehenge", "Warmer Than Hell", "Big Bottom"
Hmm Live Earth gaat over klimaatbeheersing en het verbruik van energie, dus in dat opzicht zal men het niet erg vinden als jij de tv uitzet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het lijkt me toch echt dat je de kijker aan je wilt binden , als ik na 5 minuten al denk , jee wat een inspirtieloos gebeuren , dan gaat de tv uit , simpel
Nou.............quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch.... de presentatie is slechts een klein onderdeel van het geheel. Tenzij je niet van muziek houdt natuurlijk
Tsja, maar dat ligt een beetje eraan dat er nog niet heel veel te zien valt. Of je moet allemaal chineense en japanse artiesten willen zien...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou.............
Tot nu toe is het wel heeeeeeeeeel veel presentatie en af en toe 1 nummer van een artiest er tussendoor op N3.
Tja op de stream heb je er allemaal geen last vanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou.............
Tot nu toe is het wel heeeeeeeeeel veel presentatie en af en toe 1 nummer van een artiest er tussendoor op N3.
Er is genoeg uit te zenden, maar het zal wel weer goedkoop moeten ofzo. 3FM en Nederland 3 zijn zwaar kut tot nu toe. 3FM zendt meer spotjes dan muziek uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja, maar dat ligt een beetje eraan dat er nog niet heel veel te zien valt. Of je moet allemaal chineense en japanse artiesten willen zien...
Aansprekende artiesten die geweest zijn:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja, maar dat ligt een beetje eraan dat er nog niet heel veel te zien valt. Of je moet allemaal chineense en japanse artiesten willen zien...
Juist.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aansprekende artiesten die geweest zijn:
Wolfmother - Sydney
Jack Johnson - Sydney
Crowded House - Sydney
Linkin Park - Tokyo
Rihanna - Tokyo
En van Wolfmother,Jack Johnson en Crowded House heb ik bijvoorbeeld helemaal niets gezien op Ned 3.
Wolfmother en Jack Johnson heb ik wel gezien op Ned 3. Crowded House is nog niet door via zei Giel volgens mij net...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aansprekende artiesten die geweest zijn:
Wolfmother - Sydney
Jack Johnson - Sydney
Crowded House - Sydney
Linkin Park - Tokyo
Rihanna - Tokyo
En van Wolfmother,Jack Johnson en Crowded House heb ik bijvoorbeeld helemaal niets gezien op Ned 3.
Hoe vaak heb je dit nu al gepost? (of in soortgelijke woorden)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Wat een waardeloze gehypte zooi./ Presentatie is kut, Beelen met zn spaarlampen, kutfilmpjes van zieliege kinderen, klimaatgezeik, beetje muziek, Sophie Hillbrand metb klimaatgezeik, etc etc
Ja op tv nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Wolfmother en Jack Johnson heb ik wel gezien op Ned 3. Crowded House is nog niet door via zei Giel volgens mij net...
I second that.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Susie het volgende:
Ik zeg inschakelen op BBC2
En maar zeggen: het stroomt volquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar in Nederland staat toch echt gewoon weinig volk zeg
Zelfs Wembley is volgens mij nog niet helemaal volgelopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
En maar zeggen: het stroomt vol(in het begin al, toen er 20 man bij het podium stond)
Bemoei je er niet mee, ik kijk dus mag commentaar leveren. gehersenspoelde kleuterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SunChaser, houd gewoon je smoel en ga wat anders doen?
Ja, lekker goed voor het milieu, mensen motiveren om een verplaatsing te maken die ze anders nooit zouden doen ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef SunChaser het volgende:
Ze smeken nu zelfs of je naar het Westeraprk komt
Ach man, dit is toch TOP!!quote:
Live Aid ook. Ik vergeef het Henk Westbroek nog steeds niet dat hij dwars door Against All ods doorpraatte.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef Xrenity het volgende:
BBC was met Live 8 ook al stukken beter.
beetje inspiratieloze setlist als je dat bedoeld ja..quote:
Hoera, weer iemand die er geen verstand van heeft.quote:
Ze hebben het beperkt tot 1 a 2 plekken per continent ofzo ( zoiets vertelden ze net)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
Hamburg was ook niet uitverkocht, eergisteren pas 25.000 van de 60.000 kaarten verkocht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef ABBAfan het volgende:
Hamburg tribunes zien er ook wel akelig leeg uit
mij welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ff de stream van Hamburg voor Roger Cicero.
Razorlight boeit het zelf al weinig dat ze daar staan, en mij boeit het nog minder.
Inderdaad ja. Verschrikkelijk dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
En dan midden in een Shakira lied vallen. Laat toch eens 3 nummers achter elkaar zien, idioten!
Via de stream laten ze ook niet altijd meerdere nummers zien.. dus ik denk dat zij er weinig aan kunnen doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
Ten Damme wauwelt lekker verder: Ik heb een lied gemaakt, wil concrete dingen, tips, niet dat iedereen op een ezel gaat rijden
En dan midden in een Shakira lied vallen. Laat toch eens 3 nummers achter elkaar zien, idioten!
Die streams zijn gewoon de volledige concerten hoor. En als het voorbij is, zoals in Sydney, dan gaat de boel integraal in de herhaling.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Via de stream laten ze ook niet altijd meerdere nummers zien.. dus ik denk dat zij er weinig aan kunnen doen
eigenlijk.
Jonathan, vriend van de sterren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Xrenity het volgende:
Jonathan Ross met zijn 'grote vrieden' de Black Eyed Peas
'a pee el dee ap'
'Nah it's just aple dee' oid
'Oh that's much easier'
Ja duh..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die streams zijn gewoon de volledige concerten hoor. En als het voorbij is, zoals in Sydney, dan gaat de boel integraal in de herhaling.
Kijk toch lekker naar de BBC, daar weten ze tenminste wat tv maken isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
Ten Damme wauwelt lekker verder: Ik heb een lied gemaakt, wil concrete dingen, tips, niet dat iedereen op een ezel gaat rijden
Huh, welke streams kijk jij dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar zoals je net op de stream ziet.. dat er steeds een lul filmpje tussendoor komt en dan pas weer een nummer.. dat dus.
Dus niet meteen 3 nummers achterelkaar..
snap je hem nu hoe ik het bedoel
Ging het niet om de aarde?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Echt, elke keer weten de publieken dergelijke evenementen te verkloten met continu geschakel naar de stuio voor oninteressante gesprekjes met oninteressante presentaoren. Het gaat om de muziek, wereldsterren. LAAT DIE DAN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!! Was met Live Aid, Live 8 en nu ook Live Earth
Als ze echt milieubewust bezig wilde zijn, hadden ze deze evenementen niet kunnen organiseren.quote:
Ach, waar moeten al die wereldwinkelwijven die niet in Londen geraken anders naartoe op zo'n dag hé ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |