Die streams zijn gewoon de volledige concerten hoor. En als het voorbij is, zoals in Sydney, dan gaat de boel integraal in de herhaling.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Via de stream laten ze ook niet altijd meerdere nummers zien.. dus ik denk dat zij er weinig aan kunnen doen
eigenlijk.
Jonathan, vriend van de sterren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Xrenity het volgende:
Jonathan Ross met zijn 'grote vrieden' de Black Eyed Peas
'a pee el dee ap'
'Nah it's just aple dee' oid
'Oh that's much easier'
Ja duh..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die streams zijn gewoon de volledige concerten hoor. En als het voorbij is, zoals in Sydney, dan gaat de boel integraal in de herhaling.
Kijk toch lekker naar de BBC, daar weten ze tenminste wat tv maken isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
Ten Damme wauwelt lekker verder: Ik heb een lied gemaakt, wil concrete dingen, tips, niet dat iedereen op een ezel gaat rijden
En dan midden in een Shakira lied vallen. Laat toch eens 3 nummers achter elkaar zien, idioten!
Huh, welke streams kijk jij dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar zoals je net op de stream ziet.. dat er steeds een lul filmpje tussendoor komt en dan pas weer een nummer.. dat dus.
Dus niet meteen 3 nummers achterelkaar..
snap je hem nu hoe ik het bedoel
Ging het niet om de aarde?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Echt, elke keer weten de publieken dergelijke evenementen te verkloten met continu geschakel naar de stuio voor oninteressante gesprekjes met oninteressante presentaoren. Het gaat om de muziek, wereldsterren. LAAT DIE DAN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!! Was met Live Aid, Live 8 en nu ook Live Earth
Als ze echt milieubewust bezig wilde zijn, hadden ze deze evenementen niet kunnen organiseren.quote:
Ach, waar moeten al die wereldwinkelwijven die niet in Londen geraken anders naartoe op zo'n dag hé ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |