beetje inspiratieloze setlist als je dat bedoeld ja..quote:
Hoera, weer iemand die er geen verstand van heeft.quote:
Ze hebben het beperkt tot 1 a 2 plekken per continent ofzo ( zoiets vertelden ze net)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
Hamburg was ook niet uitverkocht, eergisteren pas 25.000 van de 60.000 kaarten verkocht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef ABBAfan het volgende:
Hamburg tribunes zien er ook wel akelig leeg uit
mij welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ff de stream van Hamburg voor Roger Cicero.
Razorlight boeit het zelf al weinig dat ze daar staan, en mij boeit het nog minder.
Inderdaad ja. Verschrikkelijk dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
En dan midden in een Shakira lied vallen. Laat toch eens 3 nummers achter elkaar zien, idioten!
Via de stream laten ze ook niet altijd meerdere nummers zien.. dus ik denk dat zij er weinig aan kunnen doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
Ten Damme wauwelt lekker verder: Ik heb een lied gemaakt, wil concrete dingen, tips, niet dat iedereen op een ezel gaat rijden
En dan midden in een Shakira lied vallen. Laat toch eens 3 nummers achter elkaar zien, idioten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |