De andere concerten van over de hele wereld worden op een groot scherm gezet daar op dat evenement, zodoende hoop ik een stukje metallica-experience mee te pikkenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef G.Fawkes het volgende:
metallica? dat moet je me ff uitleggen...
waar is het dichtstbijzijnde concert voor ons Nederlanders?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Gertdh het volgende:
[..]
De andere concerten van over de hele wereld worden op een groot scherm gezet daar op dat evenement, zodoende hoop ik een stukje metallica-experience mee te pikken
quote:Live on stage: Fedde le Grand, AliB, Beau van Erven Dorens, Giel Beelen, Dolf Jansen, Sophie Hilbrand en Froukje Jansen.
Zou Nawijn ook nog komen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Live on stage: Fedde le Grand, AliB, Beau van Erven Dorens, Giel Beelen, Dolf Jansen, Sophie Hilbrand en Froukje Jansen.
is toch wel redelijk groots bekend gemaakt: Nederland 3, 3 FM, op verschillende treinstations en natuurlijk bij het ge-wel-dige (quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef Birra het volgende:
Waar kan je het allemaal bekijken?
Internet / Plaatsen (waar?)
inderdaad..plaats even welke artiesten er mee doen e.d.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:33 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
de OP mag wel wat duidelijker met info over het festival
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Live on stage: Fedde le Grand, AliB, Beau van Erven Dorens, Giel Beelen, Dolf Jansen, Sophie Hilbrand en Froukje Jansen.
Ik word er een beetje moe van dat Global Warming enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Hankster het volgende:
[..]
Maar toch verbaas ik me er wel een beetje over hoe weinig mensen eigenlijk iets van live Earth weten..en dat terwijl er toch redelijk veel aandacht naar uit is gegaan en er een aantal grote namen komen...
Okay, het is onzinnig om dit festival te houden, en de namen zijn lang niet zo groot als bij Live8, maar toch.
'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
From 1PM to 2PM GMT:
Chris Moyles introduces Genesis
Set: "Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion"
uiteraard..kijk HIER maar eens evenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:40 schreef MissHobje het volgende:
Is het ergens op een stream te volgen ofzo ?
Zeg wiseguy.... is het misschien in je opgekomen, dat ze na elk optreden even het podium om moeten bouwen? Of dacht je dat ze allemaal op dezelfde instrumenten gingen spelen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:50 schreef speknek het volgende:
Leuk man, in een stadion naar een scherm gaan kijken. Wordt het nog wat, of niet?.
Zo lang? Dat viel wel mee...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:01 schreef speknek het volgende:
Nope, niet in me opgekomen dat ze daar zo lang over doen.
Wat ben jij domquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:08 schreef peaceman het volgende:
Organiseer zelf een Live Earth... dan kan je laten zien hoe het wel moet![]()
Joh..... je meent hetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:39 schreef nipeng het volgende:
Hij heeft het over de presentatie niet over heel lijf urth.
Zijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:39 schreef nipeng het volgende:
Hij heeft het over de presentatie niet over heel lijf urth.
Ik loop daarmee ook vooruit op de nog komende kritiek van zulke personen... Want er komt ongetwijfeld nog een hele zooi van opmerkingen over dingen die volgens sommigen anders hadden gekund en gemoeten... Ik bedoel... als je al gaat klagen over de presentatie... kom op zeg!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:42 schreef nipeng het volgende:
Dus als je opmerkingen hebt over de presentatie moet je heel live earth maar zelf organiseren?
Men roept ook maar wat raak, de hele week ook al op 3FM. Met die hypocriete Giel en het andere zooitjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Jezus, wat zit dat wijf te huilen dan.
Ik vind die hele hype echt om te kotsen. Milieu oke, maar dit isn hypocriete zooi.
Het lijkt me toch echt dat je de kijker aan je wilt binden , als ik na 5 minuten al denk , jee wat een inspirtieloos gebeuren , dan gaat de tv uit , simpelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik loop daarmee ook vooruit op de nog komende kritiek van zulke personen... Want er komt ongetwijfeld nog een hele zooi van opmerkingen over dingen die volgens sommigen anders hadden gekund en gemoeten... Ik bedoel... als je al gaat klagen over de presentatie... kom op zeg!![]()
Dan mis je toch totaal het punt van dit live-gebeuren, maar ja, dat zal dan wel dom zijn van mij.![]()
Dat stond toen nog ergens voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:58 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ga echt van deze dag genieten. De eerste keer dat ik zo'n mondiaal gebeuren meemaakte was LiveAid in 1985.
Tuurlijk kijk ik wel, hoe kan ik anders een mening vormen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk dan niet man!!
Kom op zeg , we moeten wat doen op deze lege zaterdag , ik kan ook wel gaan autorijden maar dat past niet echt he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk dan niet man!!
Tussen de boodschappen van kinderen door dat ze ook een toekomst op de aarde willen, Giel Beelen die roept dat je spaarlampen moet kopen en reclame heb je zo nu en dan een paar minuten muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Is het wat?
Ja , het is bijzonder boeiendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Is het wat?
Georganiseerd door de persoon die in z'n eentje 100x zoveel energie gebruikt als een gemiddeld persoon in Nederlandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:05 schreef ABBAfan het volgende:
Ik vind deze dag een heel goed inititatief.
Ja, en wat te denken van al die mensen die met hun autootje erheen rijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja , het is bijzonder boeiend
Zou het veel stroom kosten, al die optredens?
En al die artiesten + entourage die naar hun optredens vliegenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, en wat te denken van al die mensen die met hun autootje erheen rijden.
Idd, zonder rijbewijs heb je weinig aan een autoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef ABBAfan het volgende:
Blij dat ik geen auto rij (heb ook geen rijbewijs)
Er rijden mensen jarenlang zonder rijbewijs rond.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd, zonder rijbewijs heb je weinig aan een auto
Dank voor de linkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
BBC had gisteren een compleet avondprogramma hierover om geld op te halen en gaan vandaag volgensmij de concerten uitzenden... Ik kijk nu via: http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Nou geweldig hoor, was iedereen maar zoals jijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef ABBAfan het volgende:
Blij dat ik geen auto rij (heb ook geen rijbewijs)
Ja ja ja heel boeiend enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:17 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ken heel wat mensen die dagelijks een paar honderd meter naar hun werk met de auto afleggen.
Wie waar speelt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:19 schreef nipeng het volgende:
Ik probeer op te zoeken wie dat is die nu speelt maar ik krijg 404's op die MSN site.
In welk land?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:22 schreef nipeng het volgende:
Wie die chick was die net heeft gespeeld.
Ik heb de tv uitgedaan , ik kijk nu maar op inetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:24 schreef nipeng het volgende:
Weet ik niet, was net op NL3. Zapte net terug
Oz waarschijjnlijk.
Het gaat om het klimaat. De artiesten en de muziek is natuurlijk secundair. Het is een middel om een doel over te brengen. Het is geen doel op zichzelf vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:22 schreef Schunckelstar het volgende:
mijn god wat een ellende![]()
ik had niet verwacht dat er zó veel tussendoor depraat zou worden...
Al die milieu-onvriendelijke auto's en ontploffingen en acteurs die met Hummer limo's van en naar hun trailertje worden gereden om de film te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb het afgezet en kijk nu naar Die Hard 4.0 Heel milleivriendelijk gedownload, want nu hoef ik niet naar de bios te rijden.![]()
Nou, de muziek is juist de motor om mensen erover na te laten denken. Dus de verhouding is scheef: je moet mensen aan je binden met muziek en af en toe geleuter er tussendoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat om het klimaat. De artiesten en de muziek is natuurlijk secundair. Het is een middel om een doel over te brengen. Het is geen doel op zichzelf vandaag.
gaafquote:On Saturday 7 July, Roger Taylor will help open the London Live Earth concert at Wembley Stadium along with Taylor Hawkins (Foo Fighters) and Chad Smith (Red Hot Chili Peppers) and Nick Mason (Pink Floyd) as part of a spectacular drumming extravaganza to kick off the show.
WATCH OPENING ON BBC TWO AT 1.30PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |