Dat stond toen nog ergens voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:58 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ga echt van deze dag genieten. De eerste keer dat ik zo'n mondiaal gebeuren meemaakte was LiveAid in 1985.
Tuurlijk kijk ik wel, hoe kan ik anders een mening vormen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk dan niet man!!
Kom op zeg , we moeten wat doen op deze lege zaterdag , ik kan ook wel gaan autorijden maar dat past niet echt he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk dan niet man!!
Tussen de boodschappen van kinderen door dat ze ook een toekomst op de aarde willen, Giel Beelen die roept dat je spaarlampen moet kopen en reclame heb je zo nu en dan een paar minuten muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Is het wat?
Ja , het is bijzonder boeiendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Is het wat?
Georganiseerd door de persoon die in z'n eentje 100x zoveel energie gebruikt als een gemiddeld persoon in Nederlandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:05 schreef ABBAfan het volgende:
Ik vind deze dag een heel goed inititatief.
Ja, en wat te denken van al die mensen die met hun autootje erheen rijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja , het is bijzonder boeiend
Zou het veel stroom kosten, al die optredens?
En al die artiesten + entourage die naar hun optredens vliegenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, en wat te denken van al die mensen die met hun autootje erheen rijden.
Idd, zonder rijbewijs heb je weinig aan een autoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef ABBAfan het volgende:
Blij dat ik geen auto rij (heb ook geen rijbewijs)
Er rijden mensen jarenlang zonder rijbewijs rond.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd, zonder rijbewijs heb je weinig aan een auto
Dank voor de linkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
BBC had gisteren een compleet avondprogramma hierover om geld op te halen en gaan vandaag volgensmij de concerten uitzenden... Ik kijk nu via: http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Nou geweldig hoor, was iedereen maar zoals jijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef ABBAfan het volgende:
Blij dat ik geen auto rij (heb ook geen rijbewijs)
Ja ja ja heel boeiend enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:17 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ken heel wat mensen die dagelijks een paar honderd meter naar hun werk met de auto afleggen.
Wie waar speelt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:19 schreef nipeng het volgende:
Ik probeer op te zoeken wie dat is die nu speelt maar ik krijg 404's op die MSN site.
In welk land?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:22 schreef nipeng het volgende:
Wie die chick was die net heeft gespeeld.
Ik heb de tv uitgedaan , ik kijk nu maar op inetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:24 schreef nipeng het volgende:
Weet ik niet, was net op NL3. Zapte net terug
Oz waarschijjnlijk.
Het gaat om het klimaat. De artiesten en de muziek is natuurlijk secundair. Het is een middel om een doel over te brengen. Het is geen doel op zichzelf vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:22 schreef Schunckelstar het volgende:
mijn god wat een ellende![]()
ik had niet verwacht dat er zó veel tussendoor depraat zou worden...
Al die milieu-onvriendelijke auto's en ontploffingen en acteurs die met Hummer limo's van en naar hun trailertje worden gereden om de film te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb het afgezet en kijk nu naar Die Hard 4.0 Heel milleivriendelijk gedownload, want nu hoef ik niet naar de bios te rijden.![]()
Nou, de muziek is juist de motor om mensen erover na te laten denken. Dus de verhouding is scheef: je moet mensen aan je binden met muziek en af en toe geleuter er tussendoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat om het klimaat. De artiesten en de muziek is natuurlijk secundair. Het is een middel om een doel over te brengen. Het is geen doel op zichzelf vandaag.
gaafquote:On Saturday 7 July, Roger Taylor will help open the London Live Earth concert at Wembley Stadium along with Taylor Hawkins (Foo Fighters) and Chad Smith (Red Hot Chili Peppers) and Nick Mason (Pink Floyd) as part of a spectacular drumming extravaganza to kick off the show.
WATCH OPENING ON BBC TWO AT 1.30PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |