Nou, het wordt weer een topdag dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zitten op Nederland 3 slap te lullen terwijl er live Jack Johnson en Linkin Park bezig is en ze hebben gewoon de beschikking over die live feeds die ze rechtstreeks uit zouden kunnen zenden, maar ze hebben liever een gesprekje met Wubbo Ockels.
Veel live concerten, veel artiesten die ingevlogen moeten worden, nog meer bezoekers die ingevlogen worden en met de auto er heen gaan en vele miljoenen die de tv hierdoor extra lang aan hebben staan...als je niet in die Al Gore gelooft, dan kan het idd weinig kwaad, maar volgens Al Gore zijn eigen theorie is het einde van de wereld weer een stapje dichterbijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:56 schreef ABBAfan het volgende:
Zo'n dag als deze kan echt geen kwaad. Mensen een beetje besef over het milieu bijbrengen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:12 schreef ABBAfan het volgende:
Doen de Duitse tv zenders überhaupt wel mee?
Op de Belgische zenders kan ik niets erover vinden. Blijkbaar doen die er dus niets aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:13 schreef ABBAfan het volgende:
En België?
zenden ze dát uit?quote:
The Police treedt toch op in New York?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:23 schreef Hankster het volgende:
[..]
zenden ze dát uit?
treurige bedoeling hoor
zal ze je altijd zien dat ze tijdens de opening van Wembley, Genesis, The Police, Spinal Tap en Roger Waters overschakelen naar Amsterdam, maar wel strontartiesten als Pussycat Dolls uitzenden
Ja, want bovengenoemden spreken de BNN-doelgroep niet aan
Nou die msn stream is anders ook zwaar kut. Alleen maar reclame en om de halve minuut dat kut stukje van Madonnaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:27 schreef Trance_X het volgende:
stelt me zwaar teleur live earth op ned 3 Alleen maar gepraat/ reclame en een paar minuten muziek erdoorheen.
Gelukkig Linkin park op de japan stream op msn en daarna Kumi Koda als het goed is![]()
he ali b komt wel optreden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heet dit topic trouwens Live Earth Amsterdam? Die stad vind ik nou een van de minst spannende concertsteden vandaag.
Dan hebben ze straks de keuze tussen Ali B in Amsterdam of Duran Duran in London of John Mayer in New York, drie keer raden wat ze dan gaan kiezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:30 schreef Hankster het volgende:
ja..klopt, net als Waters.
dan heeft het uitzenden van de optredens in Amsterdam weinig zin ja
och, BNN verzint toch wel weer een manier om het te verprutsen..
lijkt me pijnlijk duidelijk jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan hebben ze straks de keuze tussen Ali B in Amsterdam of Duran Duran in London of John Mayer in New York, drie keer raden wat ze dan gaan kiezen.
Ik heb ook gewoon streams zonder reclamequote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef Kidney_Bean het volgende:
heb geen last van reclame en madonna hoor??? Gewoon de streams steeds..
Dan had ik denk ik verkeerde stream, nu wel muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef Kidney_Bean het volgende:
heb geen last van reclame en madonna hoor??? Gewoon de streams steeds..
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden. Maar wijst er ook op dat we op internet via live streams wel live kunnen kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een idioot rommelige uitzending en die Sophie en Giel mogen nu echt wel weg van mij. Gelukkig straks de BBC!
amateursquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden. Maar wijst er ook op dat we op internet via live streams wel live kunnen kijken.
Wat een onzin. Weer lekker geregeld door de publieke kneuzenomroepquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden. Maar wijst er ook op dat we op internet via live streams wel live kunnen kijken.
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #1quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:51 schreef Hankster het volgende:
fijn..3 verschillende topics over Live Earth
dat giel dan gistern nog snel even de dolly dots had gestriktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:35 schreef N.icka het volgende:
Het is inderdaad best wel triest dat Ned met Ali B aan komt kakken![]()
Die moet gewoon wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #1
Lekker Live, dat Live Earth.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel bevestigt net dat ze alleen met vertraging de optredens mogen uitzenden.
Mee eens, hoeven we dus ook niet meer naar toe als ze naar Nederland komen.....valt erg tegen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
dus wat is nu het centrale topic? Dat hierboven? Vind zanger Linkin Park trouwens behoorlijk valszingen af en toe... maar goed![]()
Wolfmother is al geweest! Rond een uur of 10/10:30 ofzo in Sydney. Daarna volgde Jack Johnson en daarna dus Crowded house.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:49 schreef GereedschapLeger het volgende:
Heb nu ook maar Linkin Park opstaan. Wou eigenlijk Wolfmother maar kan niks vinden hoe laat die spelen etc etc.![]()
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #1 .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
dus wat is nu het centrale topic? Dat hierboven? Vind zanger Linkin Park trouwens behoorlijk valszingen af en toe... maar goed![]()
Dat andere topic is beter, heeft een andere OP en gaat specifiek over alle podia terwijl deze alleen over Amsterdam gaatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef nipeng het volgende:
Uhm dit topic was eerder.
Onhandig. Dat andere gaat óók over muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef nipeng het volgende:
Hehehe, nu niet meer.
Het kan prima naast elkaar hoor. Hebben we het hier puur over de muziek.
Waarom staat ie dan in TVquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onhandig. Dat andere gaat óók over muziek.
Omdat het op tv en radio wordt uitgezonden? Gaat over muziek, de uitzending enz. En dat past naar mijn mening het beste in FTR.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Schunckelstar het volgende:
omg...beau van erven dorens: "in 2050 hebben we geen noordpool meer "
![]()
![]()
![]()
laat verdomme gewoon muziek zien![]()
De mensen die via de streams kijken hebben dan ook hun eigen topic in DIG.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat het op tv en radio wordt uitgezonden? Gaat over muziek, de uitzending enz. En dat past naar mijn mening het beste in FTR.
Idd, ik geloof dus echt niet dat hij milieubewust bezig is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zegt Beau met waarschijnlijk meer dan twee auto´s (hij had toch in elk geval zo´n oude jaguar?) en die waarschijnlijk wel eens het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming pakt
Hij probeert het in ieder geval zegt ie. Als maar genoeg mensen dat proberen zal het heus wel wat effect gaan hebben. Of dit effect tijdelijk is of blijvend gaat worden is dan de grote vraag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik geloof dus echt niet dat hij milieubewust bezig is.
Zie helaas nog niets op de streams...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef Kidney_Bean het volgende:
GMT = Londense tijd zeg maar (moest ook ff nadenken) dus volgensmij zou het 13:00 uur in Duitsland moeten beginnen.........
half 3 genesis dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
zie net staan: 13:05 shakira in Hamburg, 13:30 uur Genesis in Londen
Ja, dacht het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha ik zie ook nog niets, ga aan mezelf twijfelenHamburg heeft toch dezelfde tijdzone als wij, of niet?
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha ik zie ook nog niets, ga aan mezelf twijfelenHamburg heeft toch dezelfde tijdzone als wij, of niet?
![]()
Op BBC (TV) start het programma om 14:00 (eerst geouwehoer natuurlijk, Chiel en Sophie in London zeg maar) en dan zal het daar dus om 14:30 onze tijd starten. London zijn ze dus een uur later dan hier...?!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
maar Genesis opent London toch? En die beginnen toch om half 2 op de BBC? Of lullen die dan ook een uur vol?
Maar euh.... Shakira staat in Hamburg....dus London en Hamburg zijn beiden twee uur later dan aangegeven? Dus wij als enige landje daartussen in zijn weer eens eigenwijs mbt de tijd... raar land leven wij toch!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja London is wel een uur later, kortom:
Shakira rond 14:00 uur, Genesis 14:30 uur volgensmij..
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Damn, Wubbe Okkels, wat een typjosties
Rihanna begint over kwartiertje 0:15 minuten en Shakira over 50 minuten 0:50.. GMT moet je gewoon een uurtje bij optellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
okee: aangezien Rihanna inderdaad om 0:15 volgens dat ding begint, en het dus nu 13:15 is, zal inderdaad Shakira rond 14:00 uur beginnen denk ik, maar goed ik laat de stream wel de hele tijd aanstaan haha
Waar staat dat? Ik bedoel, over zoveel minuten, die of die artiest? Das wel handig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
oooh ze bedoelen met 0:15, over 15 minuten Á HA!!!!![]()
Maar dankzij dat is hij er achtergekomen dat we voorzichtig om moeten gaan met brandstofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wubbo heeft ook voor de nodige luchtvervuiling gezorgd
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=9f240073-cf25-4402-bbb0-bd77c597c4abquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik bedoel, over zoveel minuten, die of die artiest? Das wel handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |