Onhandig. Dat andere gaat óók over muziek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef nipeng het volgende:
Hehehe, nu niet meer.
Het kan prima naast elkaar hoor. Hebben we het hier puur over de muziek.
Waarom staat ie dan in TVquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onhandig. Dat andere gaat óók over muziek.
Omdat het op tv en radio wordt uitgezonden? Gaat over muziek, de uitzending enz. En dat past naar mijn mening het beste in FTR.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Schunckelstar het volgende:
omg...beau van erven dorens: "in 2050 hebben we geen noordpool meer "
![]()
![]()
![]()
laat verdomme gewoon muziek zien![]()
De mensen die via de streams kijken hebben dan ook hun eigen topic in DIG.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat het op tv en radio wordt uitgezonden? Gaat over muziek, de uitzending enz. En dat past naar mijn mening het beste in FTR.
Idd, ik geloof dus echt niet dat hij milieubewust bezig is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zegt Beau met waarschijnlijk meer dan twee auto´s (hij had toch in elk geval zo´n oude jaguar?) en die waarschijnlijk wel eens het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming pakt
Hij probeert het in ieder geval zegt ie. Als maar genoeg mensen dat proberen zal het heus wel wat effect gaan hebben. Of dit effect tijdelijk is of blijvend gaat worden is dan de grote vraag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik geloof dus echt niet dat hij milieubewust bezig is.
Zie helaas nog niets op de streams...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef Kidney_Bean het volgende:
GMT = Londense tijd zeg maar (moest ook ff nadenken) dus volgensmij zou het 13:00 uur in Duitsland moeten beginnen.........
half 3 genesis dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
zie net staan: 13:05 shakira in Hamburg, 13:30 uur Genesis in Londen
Ja, dacht het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha ik zie ook nog niets, ga aan mezelf twijfelenHamburg heeft toch dezelfde tijdzone als wij, of niet?
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha ik zie ook nog niets, ga aan mezelf twijfelenHamburg heeft toch dezelfde tijdzone als wij, of niet?
![]()
Op BBC (TV) start het programma om 14:00 (eerst geouwehoer natuurlijk, Chiel en Sophie in London zeg maar) en dan zal het daar dus om 14:30 onze tijd starten. London zijn ze dus een uur later dan hier...?!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
maar Genesis opent London toch? En die beginnen toch om half 2 op de BBC? Of lullen die dan ook een uur vol?
Maar euh.... Shakira staat in Hamburg....dus London en Hamburg zijn beiden twee uur later dan aangegeven? Dus wij als enige landje daartussen in zijn weer eens eigenwijs mbt de tijd... raar land leven wij toch!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja London is wel een uur later, kortom:
Shakira rond 14:00 uur, Genesis 14:30 uur volgensmij..
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Damn, Wubbe Okkels, wat een typjosties
Rihanna begint over kwartiertje 0:15 minuten en Shakira over 50 minuten 0:50.. GMT moet je gewoon een uurtje bij optellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
okee: aangezien Rihanna inderdaad om 0:15 volgens dat ding begint, en het dus nu 13:15 is, zal inderdaad Shakira rond 14:00 uur beginnen denk ik, maar goed ik laat de stream wel de hele tijd aanstaan haha
Waar staat dat? Ik bedoel, over zoveel minuten, die of die artiest? Das wel handig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
oooh ze bedoelen met 0:15, over 15 minuten Á HA!!!!![]()
Maar dankzij dat is hij er achtergekomen dat we voorzichtig om moeten gaan met brandstofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wubbo heeft ook voor de nodige luchtvervuiling gezorgd
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=9f240073-cf25-4402-bbb0-bd77c597c4abquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik bedoel, over zoveel minuten, die of die artiest? Das wel handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |