Ook raar...op de een of andere manier heb ik een nederlandse versie ofzo (videokanalen staat er namelijk..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:28 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=9f240073-cf25-4402-bbb0-bd77c597c4ab
Bij VideoChannels
dank uquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:29 schreef alors het volgende:
Voor de fans, Rihanna begint nu.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En het engelse progamma is compleet bekend (tijden zijn UK time):
From 7 PM to 8 PM:
Rob Reiner introduces Spinal Tap
Set: "Stonehenge", "Warmer Than Hell", "Big Bottom"
Hmm Live Earth gaat over klimaatbeheersing en het verbruik van energie, dus in dat opzicht zal men het niet erg vinden als jij de tv uitzet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het lijkt me toch echt dat je de kijker aan je wilt binden , als ik na 5 minuten al denk , jee wat een inspirtieloos gebeuren , dan gaat de tv uit , simpel
Nou.............quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch.... de presentatie is slechts een klein onderdeel van het geheel. Tenzij je niet van muziek houdt natuurlijk
Tsja, maar dat ligt een beetje eraan dat er nog niet heel veel te zien valt. Of je moet allemaal chineense en japanse artiesten willen zien...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou.............
Tot nu toe is het wel heeeeeeeeeel veel presentatie en af en toe 1 nummer van een artiest er tussendoor op N3.
Tja op de stream heb je er allemaal geen last vanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou.............
Tot nu toe is het wel heeeeeeeeeel veel presentatie en af en toe 1 nummer van een artiest er tussendoor op N3.
Er is genoeg uit te zenden, maar het zal wel weer goedkoop moeten ofzo. 3FM en Nederland 3 zijn zwaar kut tot nu toe. 3FM zendt meer spotjes dan muziek uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja, maar dat ligt een beetje eraan dat er nog niet heel veel te zien valt. Of je moet allemaal chineense en japanse artiesten willen zien...
Aansprekende artiesten die geweest zijn:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja, maar dat ligt een beetje eraan dat er nog niet heel veel te zien valt. Of je moet allemaal chineense en japanse artiesten willen zien...
Juist.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aansprekende artiesten die geweest zijn:
Wolfmother - Sydney
Jack Johnson - Sydney
Crowded House - Sydney
Linkin Park - Tokyo
Rihanna - Tokyo
En van Wolfmother,Jack Johnson en Crowded House heb ik bijvoorbeeld helemaal niets gezien op Ned 3.
Wolfmother en Jack Johnson heb ik wel gezien op Ned 3. Crowded House is nog niet door via zei Giel volgens mij net...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aansprekende artiesten die geweest zijn:
Wolfmother - Sydney
Jack Johnson - Sydney
Crowded House - Sydney
Linkin Park - Tokyo
Rihanna - Tokyo
En van Wolfmother,Jack Johnson en Crowded House heb ik bijvoorbeeld helemaal niets gezien op Ned 3.
Hoe vaak heb je dit nu al gepost? (of in soortgelijke woorden)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Wat een waardeloze gehypte zooi./ Presentatie is kut, Beelen met zn spaarlampen, kutfilmpjes van zieliege kinderen, klimaatgezeik, beetje muziek, Sophie Hillbrand metb klimaatgezeik, etc etc
Ja op tv nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Wolfmother en Jack Johnson heb ik wel gezien op Ned 3. Crowded House is nog niet door via zei Giel volgens mij net...
I second that.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Susie het volgende:
Ik zeg inschakelen op BBC2
En maar zeggen: het stroomt volquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar in Nederland staat toch echt gewoon weinig volk zeg
Zelfs Wembley is volgens mij nog niet helemaal volgelopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
En maar zeggen: het stroomt vol(in het begin al, toen er 20 man bij het podium stond)
Bemoei je er niet mee, ik kijk dus mag commentaar leveren. gehersenspoelde kleuterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SunChaser, houd gewoon je smoel en ga wat anders doen?
Ja, lekker goed voor het milieu, mensen motiveren om een verplaatsing te maken die ze anders nooit zouden doen ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef SunChaser het volgende:
Ze smeken nu zelfs of je naar het Westeraprk komt
Ach man, dit is toch TOP!!quote:
Live Aid ook. Ik vergeef het Henk Westbroek nog steeds niet dat hij dwars door Against All ods doorpraatte.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef Xrenity het volgende:
BBC was met Live 8 ook al stukken beter.
beetje inspiratieloze setlist als je dat bedoeld ja..quote:
Hoera, weer iemand die er geen verstand van heeft.quote:
Ze hebben het beperkt tot 1 a 2 plekken per continent ofzo ( zoiets vertelden ze net)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
Hamburg was ook niet uitverkocht, eergisteren pas 25.000 van de 60.000 kaarten verkocht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef ABBAfan het volgende:
Hamburg tribunes zien er ook wel akelig leeg uit
mij welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ff de stream van Hamburg voor Roger Cicero.
Razorlight boeit het zelf al weinig dat ze daar staan, en mij boeit het nog minder.
Inderdaad ja. Verschrikkelijk dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
En dan midden in een Shakira lied vallen. Laat toch eens 3 nummers achter elkaar zien, idioten!
Via de stream laten ze ook niet altijd meerdere nummers zien.. dus ik denk dat zij er weinig aan kunnen doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
Ten Damme wauwelt lekker verder: Ik heb een lied gemaakt, wil concrete dingen, tips, niet dat iedereen op een ezel gaat rijden
En dan midden in een Shakira lied vallen. Laat toch eens 3 nummers achter elkaar zien, idioten!
Die streams zijn gewoon de volledige concerten hoor. En als het voorbij is, zoals in Sydney, dan gaat de boel integraal in de herhaling.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Via de stream laten ze ook niet altijd meerdere nummers zien.. dus ik denk dat zij er weinig aan kunnen doen
eigenlijk.
Jonathan, vriend van de sterren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Xrenity het volgende:
Jonathan Ross met zijn 'grote vrieden' de Black Eyed Peas
'a pee el dee ap'
'Nah it's just aple dee' oid
'Oh that's much easier'
Ja duh..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die streams zijn gewoon de volledige concerten hoor. En als het voorbij is, zoals in Sydney, dan gaat de boel integraal in de herhaling.
Kijk toch lekker naar de BBC, daar weten ze tenminste wat tv maken isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef SunChaser het volgende:
Ten Damme wauwelt lekker verder: Ik heb een lied gemaakt, wil concrete dingen, tips, niet dat iedereen op een ezel gaat rijden
Huh, welke streams kijk jij dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar zoals je net op de stream ziet.. dat er steeds een lul filmpje tussendoor komt en dan pas weer een nummer.. dat dus.
Dus niet meteen 3 nummers achterelkaar..
snap je hem nu hoe ik het bedoel
Ging het niet om de aarde?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Echt, elke keer weten de publieken dergelijke evenementen te verkloten met continu geschakel naar de stuio voor oninteressante gesprekjes met oninteressante presentaoren. Het gaat om de muziek, wereldsterren. LAAT DIE DAN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!! Was met Live Aid, Live 8 en nu ook Live Earth
Als ze echt milieubewust bezig wilde zijn, hadden ze deze evenementen niet kunnen organiseren.quote:
Ach, waar moeten al die wereldwinkelwijven die niet in Londen geraken anders naartoe op zo'n dag hé ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |