Ik dacht ook eerst dat hij het over de nieuwe Perez zou hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak er maar vlammen van in de TT denk ik.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Onze liefhebbende user DiegoArmandoMaradona
quote:Flamen
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Flamen kan de volgende betekenissen hebben :
* Een priester in de Romeinse religie, zie flamen (religie)
* Een term voor het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn, zie flaming
quote:Flaming is het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn. Deze berichten worden flames genoemd en worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.
Hoewel van persoon tot persoon flaming zo oud is als de mens zelf, begon het flaming op internet in de hiërarchieën van Usenet. Een flame kan elementen van een normaal bericht bevatten, maar kan door zijn bedoeling onderscheiden worden van een normaal bericht. Een flame is nooit bedoeld om constructief bezig te zijn, een standpunt te verduidelijken of andere mensen te overreden. Het motief van flaming is nooit logisch te verklaren, maar ze zijn eerder sociaal of psychologisch van aard. Flamers proberen hun autoriteit te bewijzen of een positie van superioriteit te verkrijgen. Af en toe proberen flamers alleen de andere mensen die deelnemen aan het forum te ontstemmen of te beledigen. In dit geval zijn ze trolls.
Daarentegen kunnen sommige gewone berichten flaming elementen bevatten, bijvoorbeeld wanneer ze aanvallend zijn. Het is echter geen flame wanneer de bedoeling serieus bedoeld was om de discussie verder te brengen.
Het langere tijd over en weer posten van flame-berichten wordt een flamewar genoemd. Soms worden hele nieuwsgroepen een tijd geheel gevuld met dergelijke wars.
Wat zou jij aanraden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Klote man. een in potentie leuk topic, maar zelf verneukt met de TT
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Klote man. een in potentie leuk topic, maar zelf verneukt met de TT
loodgieters?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef DAMH het volgende:
[..]
waar blijven die mannetjes die dingen kunne repareren
![]()
Was voor tong die een vraagteken achter Flamen plaatste.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef Fetai het volgende:
[..]
Weet ik, daarom verwees ik ook naar Perez eerder in dit topic.
Drenthe doet het steeds beterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef andre347 het volgende:
Ik hoop op een talent uit de beste jeugdopleiding van Nederland die nog niemand kent, dat zou nog eens leuk zijn
Ik ruik het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef k3vil het volgende:
Ik geloof dat Makaay gaat laten zien dat hij het niet verdient ondergewaardeerd te worden in de ogen van neerlands trouwste fans
Zal het wel lekker warm zijn daar in de achterhoekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef Breemz het volgende:
Heel 't Heracles team
Gonzalo was bij AGOVV de smaakmaker ja, maar daar was het team ook zo'n beetje om hem heen gebouwd. Zal in Heerenveen niet zo zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
Mocht er al zoiets bestaan? dan mag ie uiteraard weer weg
Dit topic is er dus om te filosoferen over welke spelers volgend seizoen in positieve zin zullen op vallen,, uiteraard is het makkelijk om te zeggen dat b.v. een Sneijder het goed zal doen, maar mooier is natuurlijk om vooraf dingen te zeggen/zien, zoals dat van een Afonso met ze 30+ goals, die ik denk niemand had verwacht.
Ik zal aftrappen ik denk dat "Gonzalo Garcia-Garcia" een van de smaakmakers van de competitie zal worden mits hij genoeg vertrouwen krijgt van Verbeek,, heel eventjes liet al zien wat een technisch vernuft deze gast heeft,, maar in de Jupiler leaugeau bij AGOVV was het volgens mij iedere week smullen geblazen (fans mochen zich hierover uitlaten natuurlijk)..
Uiteraard mag je ook vertellen wie door de mand zullen vallen..
Aangezien ik ooit heb gezegd dat ik die Lazovic een zak stront vond, bij Feyenoord, en nu hij het vorig seizoen toch wel aardig bij vitesse deed (ja Tong ik weet nog wel dat jij hem een talentje vond).
Denk en hoop ik toch dat ie volgend jaar flink door het ijs zal zakken, waarbij dat meer denken dan hopen is![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:26 schreef methodmich het volgende:
Een jaarlijks topic is dit, leuk! Ik wacht toch even de voorbereiding af, ben benieuwd.
Een jaarlijks topic is dit, leuk! Ik wacht toch even de voorbereiding af, ben benieuwd.
Een goede speler, maar te blessuregevoelig vermoed ik.quote:
Achterhoek ?quote:
Huntelaar heeft het toch gewoon prima gedaan dit seizoen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:31 schreef toma het volgende:
El Hamdaoui gaat dit seizoen vlammen. En ik verwacht een come-back van Huntelaar.
Jahoor, alleen minder extreem dan mensen als standaard voor hem gebruiken.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Huntelaar heeft het toch gewoon prima gedaan dit seizoen?
jawel, maar hij was minder dan het vorige.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Huntelaar heeft het toch gewoon prima gedaan dit seizoen?
Owhh.. dat gaat wel gewoon lukken hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef toma het volgende:
[..]
jawel, maar hij was minder dan het vorige.
ik verwacht dat ie weer topscoorder van Nederland wordt.
Speelt die Alves dan nog niet voor een betere club? i.e. hij is al transfered?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Owhh.. dat gaat wel gewoon lukken hoorMakaay en Alves gaan elkaar beconcurreren en dan gaat Huntelaar er met de Gouden Schoen van door
Faen vraagt veel te veel joh.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef k3vil het volgende:
[..]
Speelt die Alves dan nog niet voor een betere club? i.e. hij is al transfered?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Garudo het volgende:
Ik denk dat onze nieuwe keeper Luciano gaat schitteren. Hij is de Gomes van Groningen
Dat is gewoon een middelmatig keepertje afkomstig van een middelmatige ploeg.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Garudo het volgende:
Ik denk dat onze nieuwe keeper Luciano gaat schitteren. Hij is de Gomes van Groningen
Daar ben ik helaas ook bang voor, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat is gewoon een middelmatig keepertje afkomstig van een middelmatige ploeg.
Dat zeiden ze ook van Suarez...Maar moet je nu eens kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wie zei dat? Suárez kenden we nog niet, Luciano speelde wat dichter bij huis.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:48 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Suarez...Maar moet je nu eens kijken![]()
Willem II.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:08 schreef Grimm het volgende:
Dembele en Martens met AZ
Makaay met Feyenoord
Babel met Ajax
Waar speelt el hamdaoui?
ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat die jongen nog veel beter gaat worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
Willem II.
En Babel blijft steken op 6/7 goals.![]()
Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrogquote:Op maandag 2 juli 2007 00:16 schreef Pritt het volgende:
El Huntelaar gaat zoveel scoren voor de winterstop dat hij in de winterstop wel moet verkocht worden omdat er gigantische bedragen worden betaald.
Gelukkig weet iedereen hier dat jij de grootste VBL-idioot bent.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrog
Je ouders zullen vast trots op je zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:32 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig weet iedereen hier dat jij de grootste VBL-idioot bent.
Die van jou vast wat minder.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je ouders zullen vast trots op je zijn.
Die Afrikaantjes van jou komen hier schitteren na hun oefenmatch.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Belgie heeft niet bepaald een sterke competitie, dat weet ik. Maar hij was erg geliefd bij de Germinal Beerschot fans. Zijn emotie op het veld is gewoon prachtig. Hij is iemand die met zijn gevoel speelt! Dat missen veel keepersquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan willen omschrijven? Heel bijzonder intelligent ben je niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In de Copa America doet hij t erg goedquote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoop dat Baretto nu eindelijk uit de verf kan komen.
Ik mag niet zeggen wat ik vind van die userquote:
Nijland wordt een sensatie wanneer ie kansen van Jans krijgt dit seizoen. Een sierlijke speler met een mooie functionele techniek. Holla speelt komend seizoen op huurbasis in Zwolle. Van Rozema, Metaj en Ozturk verwacht ik weinig/niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
FC Groningen: Een middenmoter die probeert door te stoten naar de subtop. Ze hebben bovendien een behoorlijke nieuwe lichting klaarstaan. Nijland schijnt het grootste talent te zijn, Holla heeft al enkele wedstrijden op niveau aan ervaring. Ook Rozema, Metaj en Ozturk zitten bij de selectie.
Sibon en lopes?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
sc Heerenveen: Behouden ze Nilsson en Alves? Zo niet dan moeten ze razendsnel op zoek naar vervangers. Ook is de club - deels - te koop. Allemaal onrust bij de normaal zo rustige Friese volksclub. Dat is een nieuwe, onbekende situatie. De resultaten in de voorbereiding zijn desalniettemin redelijk te noemen. Roy Beerens toont het ongelijk van PSV.
Jij verwacht dat die gelijkwaardig zijn aan Nilsson/Alves?quote:
Ja, die gaat er weer komen, maar ik wacht nog even eventuele aankopen af. Vlak voor de eerste speelronde zal ik een lijst postenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:07 schreef methodmich het volgende:
Nou, met de voorbereiding in volle gang is het een mooier moment om dit topic eens in de lucht te schoppen.
Vorig jaar had cultheld een mooie lange lijst met namen van potentiële verrassingen. Misschien dit jaar weer?
Lopes scoort veel en Sibon doet niet onder voor Nilsson. Niemand had verwacht dat alves er 34 in zou schieten, dus waarom kan lopes dat nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij verwacht dat die gelijkwaardig zijn aan Nilsson/Alves?
Ik betwijfel of Lopes goed genoeg is om ook in de Eredivisie de kar te trekken. In Rotterdam deed hij dit ook erg matig. Sibon is een heel ander type speler natuurlijk dan Nilsson. Misschien scoort hij over een seizoen evenveel, maar ik zie een Nilsson meer assists geven en er gaat ook meer dreiging van m uit imo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lopes scoort veel en Sibon doet niet onder voor Nilsson. Niemand had verwacht dat alves er 34 in zou schieten, dus waarom kan lopes dat niet
Jij verwacht een goed seizoen van ajax?
Vormer gaat alleen invalbeurten krijgen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
Qua talenten: ik verwacht dat Vormer bij AZ gaat doorbreken, George bij Utrecht en Biseswar bij Feyenoord. Verder verwacht ik heel veel van Pelle van AZ.
Ik weet niet. Ik vind Bouaouzan een van de betere (iig) bij Sparta. Hij is wisselvallig en hij heeft zn nukken, maar voetballen kan ie zeker. Als hij constanter wordt zie ik hem makkelijk meekomen bij elke willekeurige subtopper.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Leuk stuk wel van EnGCatjuh, alleen Bouaouzan als beste Spartaan vind ik een raar verhaal.
Verder vind ik toch wel dat Huysegems in het begin bij AZ best goed heeft gespeeld, dus zich toch wel heeft bewezen.
En Donald als vervanger van Sneijder / Huntelaar, dat is dan als leider in het team? Want qua positie is hij defensieve middenvelder natuurlijk.
Hij moet tactisch nog veel leren en ik vraag me af of hem dat lukt. Speelt met de kop naar beneden, ook in de duels tegen amateurclubs. Bovendien maakt hij vaak een actie als het niet moet of speelt hij af als hij een actie moet maken. Ik heb echt het gevoel dat hij op basis van samenvattingen behoorlijk overschat wordt en ten onrechte gezien wordt als één van de betere Spartanen. Natuurlijk heeft hij dreiging door zijn snelheid en passeerbewegingen, maar toch. De keren dat ik hem nu aan het werk heb gezien, valt hij eigenlijk altijd tegen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind Bouaouzan een van de betere (iig) bij Sparta. Hij is wisselvallig en hij heeft zn nukken, maar voetballen kan ie zeker. Als hij constanter wordt zie ik hem makkelijk meekomen bij elke willekeurige subtopper.
In de oefenduels op het AT of ook in andere duels? Kan best zijn hoor, heb nog weinig oefenduels van Ajax gezien. Echter speelde hij de laatste jaren toch voornamelijk als middenvelder, beetje type Vieira. Een type Sneijder is het zeker niet, daar mist hij de verfijnde techniek voor. Het is een krachtspeler. Achter de spits kan wel, maar dan zou hij alles op puur loopvermogen en kracht moeten doen. Een type Sneijder zie ik meer in Sarpong.quote:Donald is een aanvallende middenvelder. Tenminste, daar wordt hij in de oefenwedstrijden die ik gezien heb, gebruikt. Of als spits, want daar schijnt hij in de jeugd ook gebruikt te zijn. Maar hij heeft de bouw en de techniek om volgens mij op elke positie centraal te kunnen spelen.
Mee eens. Ik denk niet dat hij echt bij Ajax zal doorbreken, laat staan dit seizoen al. Van der Wiel zou dit seizoen al kunnen, maar ws duurt dat nog wel zo'n 2 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Puur qua voetbaltalent schat ik Donald als minste in van de vier jeugdspelers die nu door Ten Cate bij de groep zijn gehaald, dus na Sarpong, Van der Wiel en Anita.
Klopt, ik zie Donald ook als een '6'. Sarpong zou inderdaad de nieuwe '10' kunnen worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk wel dat Ajax in het hedendaagse voetbal een fysiek sterke middenvelder als Donald kan gebruiken. In het klassieke 4-3-3 van Ajax zou ik hem echter eerder als een 6 willen typeren en heel misschien een 4.
Had ik inderdaad al vermeld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:31 schreef Sensation89 het volgende:
Lasse Schone van de Graafschap heeft zijn plafond anders ook nog lang niet bereikt. Goede voetballer.
Vooral als Alves weggaat zal dat wel toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
Ik zal aftrappen ik denk dat "Gonzalo Garcia-Garcia" een van de smaakmakers van de competitie zal worden mits hij genoeg vertrouwen krijgt van Verbeek.
Fijne postquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hoewel misschien niet direct passend voor dit topic, toch maar even wat jongens waar ik in de Jupiler League wel iets van verwacht:
[tekst]
Denk inderdaad dat de aanval van MVV wederom hoge ogen gaat gooien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Tot slot nog Gunther Thiebaut, de Belgische spits die naar MVV gaat. Scoort in België op lager niveau altijd makkelijk zijn goals en zou dat in Nederland ook moeten kunnen. Kan wel eens een succesvol koppel gaan vormen met Daniel Gomez.
Voorlopig lijkt ie nog niet eens een basis-plaats te hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
VandenBergh gaat vlammen bij FC Utrecht
Klopt. Ws als hij 32 is, komt het talent een keer tot uiting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jason Oost heeft al zoveel kansen gehad, ik geloof er niet meer in...
Zou voor mijn FokVoetbalmanager-team wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
VandenBergh gaat vlammen bij FC Utrecht
Over Vormer hoor ik je al een paar seizoenen inderdaad, heb hem één keer in wedstrijdverband gezien en toen was het niks, maar dat zegt weinig. Ben wel benieuwd. Pocognoli begon gisteren nog op de bank bij Ome Louis.quote:
Siers stond in zijn jeugd altijd al te boek als een enorm talent. Fel, vecht voor elke bal en heeft een leuke functionele techniek en een goed overzicht. Alleen was ie vroeger fysiek nogal broos. Tegenwoordig is ie een stuk langer en sterker geworden. Het is alleen de vraag of hij de kans krijgt dit seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Over Vormer hoor ik je al een paar seizoenen inderdaad, heb hem één keer in wedstrijdverband gezien en toen was het niks, maar dat zegt weinig. Ben wel benieuwd. Pocognoli begon gisteren nog op de bank bij Ome Louis.
Mees Siers denk je ook echt dat die het goed gaat doen of komt dat vooral omdat je hem kent?
Roorda moest van Annie van der Velde al in de basis bij Heerenveen, ben benieuwd.
Cissé moet nu eindelijk eens doorbreken, want anders gebeurt het nooit meer denk ik.
Zaalman is verbannen naar Sparta 2 en Adeleye toonde zich in de voorbereiding vooral "dom" hard, dus ben benieuwd.
Alleen je verhaal van Robin Faber, hoe kan je daar in hemelsnaam zo positief over zijn? Die jongen stond vorig seizoen centraal achterin bij Vitesse Delft en dat was echt brandhout. Werd aan alle kanten voorbij gelopen door de hoofdklasse spitsen en verloor duels met 7-1, 2-7 enzovoort.
Moet die eerst eens langer dan 2 weken fit blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
Roda JC: Cissé
Alex is erg goed, maar de beste zeker niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
Je kan ook overdrijven hoor Cultheld met de beste verdediger van de wereld
Bloemendaal gaat geen minuut spelen. Van Sulejmani heb ik nu al meer creativiteit gezien dan vorig jaar het hele seizoen, absolute topper wordt dat. Roorda straalt zeker wat uit in het veld, alleen Verbeek gaat het niet aandurven om hem op die cruciale positie op te stellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
SC Heerenveen: Bloemendaal (eigendom Graafschap) en Sulejmani zullen veel creativiteit brengen. Roorda is jeugdinternational en zal in de tweede helft van het seizoen wel een kans krijgen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef koningdavid het volgende:
De (onbekendere) talenten om dit seizoen op te letten:
Piet Velthuizen (Vitesse):
Ontpopte zich vorig seizoen bij Vitesse als een verrassend goede sluitpost. In die wedstrijden die hij speelde bouwde hij zoveel krediet op dat Aad de Mos hem voor dit seizoen een basisplaats toevertrouwd. Velthuizen zal hem niet teleurstellen.
Gregory van der Wiel (Ajax):
Van der Wiel is nog maar 19 en heeft slechts zes officiële wedstrijden voor Ajax achter zijn naam staan. Wat indruk maakte is dat hij in elk van die wedstrijden minimaal een '7' scoorde. Met een flink portie branie en felheid speelt hij vanaf het begin af aan al alsof hij nooit anders gedaan heeft.
Ondanks zijn, voor een verdediger, gerichte lengte (1.73 m) is hij lastig te kloppen. Hij is snel, fel en verliest geen moment zijn concentratie. Voeg daaraan toe dat hij bezit over een uitstekende techniek en goed schot en je hebt een zeer complete verdediger. Van der Wiel gaat een grandioos verdedigingsduo vormen met Ryan Donk bij Jong Oranje en mag verrassend mee naar Peking aan het einde van het seizoen.
Mark van den Boogaart (NEC):
Wie wist er van jullie dat er afgelopen seizoen een Nederlander bij Sevilla speelde? Vrij weinig denk ik. Dan vergeten jullie allemaal Mark van de Boogaart. Hij speelde afgelopen seizoen 22 duels voor Sevilla B maar besloot weer terug te keren naar Nederland. NEC zag het wel zitten in de ex-Feyenoorder en bood hem een contract aan. In de oefenduels van NEC was hij een van de weinigen die wel indruk maakte en hij wordt ook al voorzichtig de nieuwe Bjorn van den Doelen genoemd. Een balveroveraar die ook aanvallend zijn mannetje staat, hou hem in de gaten!
Kemy Agustien (AZ)
Slechts 20 jaren oud maar al bijna 90 competitiewedstrijden in zijn broekzak. Agustien is daarmee veruit de meest ervaren speler uit dit rijtje. Maar omdat hij altijd in de betrekkelijke luwte speelde bij Willem II en Roda JC is hij toch nooit heel erg opgevallen. Daar lijkt nu verandering in te gaan komen want meneer Van Gaal ziet het in hem zitten. Agustien kreeg van de oefenmeester veel minuten in de voorbereiding om zich te bewijzen en Agustien greep die kans met beide handen aan. Als hangende rechtshalf liet hij zien dat hij de concurrentiestrijd met Julian Jenner hard aangaat. Net als Jenner bezit Agustien over een goede passeerbeweging en een redelijke voorzet. Zijn sterke fysiek en goed overzicht maakt hem een zeer complete voetballer. Tekenend was dat Agustien met Oranje onder 21 op het toernooi van Toulon zowel als verdedigende middenvelder en spits heeft gespeeld.
Mounir El-Hamdaoui (Willem II)
Maakte vorig seizoen bij zijn terugkeer op de Nederlandse velden al direct indruk. In de eerste vijf competitiewedstrijden wist deze aanvaller al drie keer het net te vinden. Helaas sloeg toen het noodlot toe, hij scheurde zijn kruisbanden af en kwam de rest van het seizoen niet meer in actie. Zonde voor Mounir, zonde voor Willem II, maar vooral ook zonde voor de Nederlandse voetballiefhebber. El-Hamdaoui zijn sierklijke voetbalstijl doet denken aan die van zijn grote vriend Robin van Persie. Die volgens El-Hamdaoui niet beter is dan hijzelf. Kijk, dat zijn teksten waar we wat mee kunnen, helemaal als hij het waarmaakt. En als hij fit blijft zal het dit seizoen zomaar kunnen. El-Hamdaoui in Oranje?
Waar heb je het precies over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
Je kan ook overdrijven hoor Cultheld met de beste verdediger van de wereld
Waarom denk je dat Bloemendaal geen speeltijd zal krijgen? Wat is dan überhaupt het nut van die huurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bloemendaal gaat geen minuut spelen. Van Sulejmani heb ik nu al meer creativiteit gezien dan vorig jaar het hele seizoen, absolute topper wordt dat. Roorda straalt zeker wat uit in het veld, alleen Verbeek gaat het niet aandurven om hem op die cruciale positie op te stellen.
Misschien met optie tot koop? Bloemendaal is een behoorlijk talent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef MaxPower het volgende:
Als opvulling van de beloften die leegverhuurd zijn. Snap de verhuur ook niet, waarom zouden wij spelers voor De Graafschap opleiden?
Van den Boogaart nog zoveel gespeeld in een half seizoen Sevilla B? Want tot de winterstop zat ie op de bank bij Dordt, al deed hij het daar zeker niet onaardig. Ze hadden alleen geen geld om hem langer te huren, althans, ze wilden dat geld niet uitgeven omdat hij op dat moment geen basisspeler was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik had al een paar dagen geleden een lijstje gemaakt in het Nederlandse talententopic:
[..]
En een paar weken later al een basisplaats.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef MaxPower het volgende:
Geert-Arend Roorda pakte gisteren al zijn eerste minuutjes bij sc Heerenveen.Geen idee hoe hij het deed trouwens.
Ik kon me herinneren dat je hem hier genoemd had inderdaad. Het gaat lekker snel met hem nu, hopelijk trekt hij deze lijn door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En een paar weken later al een basisplaats.![]()
Nou ja, schwalbes gaat in ieder geval al aardig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Verder ook Michel van Guldener van Excelsior, die daar als linksbuiten uit de voeten kan. Een leuke speler, die het spelletje aardig begrijpt. Ook voor hem geldt echter dat Lokhoff vermoedelijk eerder voor gevestigdere namen gaat kiezen, zeker in de verwachte degradatiestrijd die Excelsior gaat meemaken. Toch zou hij best eens out of the blue in de ploeg kunnen komen en leuke dingen laten zien.
Hoeveel minpunten krijg je voor Alcides, Da Costa en Pelle?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
Ajax: Van der Wiel is een groot talent. Donald heeft tegen PSV laten zien behoorlijk overeind te blijven.
AZ: Pocognoli zal de beste linksback van de competitie worden. Vormer staat al jaren bekend als de blanke Davids; Als Van Gaal hem een kans geeft, dan zal hij een grote steunpilaar van het elftal worden. Pellč zal samen met Dembélé het levensgevaarlijke aanvalsduo van AZ vormen. Ari gaat denk ik tegenvallen.
Excelsior: Verwacht ik helemaal niks van. Degradatiekandidaat nummer 1 wat mij betreft.
Feyenoord: Sahin zal het middenveld van Feyenoord gaan dragen. Broncko gaat niet de Cocu van Feyenoord worden. Makaay maakt er 20, Slory een assist of 10 en 5 goals en De Cler gaat falen.
De Graafschap: Schöne wordt de belangrijkste speler van dat elftal. Een niet te onderschatten spelmaker met een goede vrije trap, dito voorzet en een leuk afstandsschot. Van Peppen zal één van de betere linksbacks van de Eredivisie worden en Siers zal, mits hij de kans krijgt van De Jonge, heerser op het middenveld worden.
FC Groningen: Nijland en Berg zullen de voorhoede van Groningen met flair (en een hoop doelpunten) voorzien.
SC Heerenveen: Bloemendaal (eigendom Graafschap) en Sulejmani zullen veel creativiteit brengen. Roorda is jeugdinternational en zal in de tweede helft van het seizoen wel een kans krijgen.
Heracles: Michalke wordt de belangrijkste speler van Heracles. Veel assists, loopwerk en vrije trappen.
NAC: Gorter wordt een hele belangrijker speler in dat elftal. Ik voorzie 8 goals en 4 assists. Niet gek voor een debuutjaar.
NEC: Kivuvu wordt erg belangrijk voor NEC. Verder verwacht ik het nodige van Van den Boogaart.
PSV: Alcides en Da Costa zullen bewijzen dat iedere speler vervangbaar is. Zelfs de beste verdediger ter wereld. Verder hoop ik dat Rajkovic een kans krijgt. Met z´n 1.95 reeds op 18-jarige leeftijd een indrukwekkende verschijning in het veld. Kopsterk en een Balkan-mentaliteit: Die vliegt er in als het nodig is. Fagner zal offensief hele leuke dingen laten zien. Aan de bal een geweldenaar; Verdediging nog erg broos. Desondanks verwacht ik dat hij wel een wedstrijd of 10 gaat spelen dit seizoen. In die wedstrijden zal hij zijn talent met flair etaleren. Menig houthakker zal het bos ingestuurd worden. Reis is een toptalent, maar door het vele gearriveerde offensieve geweld zal hij bitter weinig speelminuten krijgen. Volgend seizoen gaat zijn seizoen worden. Afellay gaat dé man van PSV worden. Zal voor een deel (meer nog dan Simons) de leidersrol in het veld van Cocu overnemen. Aissati zal uitgroeien tot vaste waarde in het elftal. Menig supporter van tegenstanders van PSV zal stiekem genieten van dit geniale verdeelstation. Veel assists, goals en applaus zullen hem het grootste talent van de Eredivisie maken aan het einde van het seizoen.
Lazovic en Farfán zullen een koningskoppel vormen: Samen zullen zij goed zijn voor 40 goals.
Perez wordt assistkoning en Bakkal zal met name in de Eredivisie hoge ogen gaan gooien: Hij zal belangrijker worden voor de ploeg dan de meeste mensen denken. Na Aissati, Simons en Afellay is hij de belangrijkste middenvelder in de selectie.
Roda JC: Cissé gaat het grote publiek definitief overtuigen: De nieuwe Koné. Roda heeft een positieve historie met Belgische negers: Van Yulu Matondo en Tioté verwacht ik dan ook het nodige spektakel.
Sparta: Emnes en Zaalman zullen Sparta van veel goals en creativiteit voorzien. Achterin zal Adeleye menig enkel opvreten.
FC Twente: El Ahmadi (regisseur) en Engelaar (krachtpatser) gaan de ploeg op sleeptouw nemen. Zij zullen Elia en Arnautovic regelmatig in stelling brengen. Van Elia verwacht ik veel dynamiek en assists, terwijl ik in Arnautovic een soort Zlatan zie: Veel voetbal in de 16, goed in de kleine ruimte, altijd dreiging en het nodige aantal goals.
FC Utrecht: Pieters zal een transfer naar Feyenoord afdwingen door zijn goede defensieve spel.
Vitesse: Faber zal zich op termijn in de basis spelen. Heeft een perfect linkerbeen, een goede positionering en een goede pass. Kaya en Pryor zullen Vitesse van creativiteit en dynamiek voorzien.
VVV: Verwacht ik niks van.
Willem 2: El Hamdaoui gaat, mits hij niet voortijdig naar Feyenoord verkast, de sterren van de hemel spelen in Tilburg.
Dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 08:59 schreef MaxPower het volgende:
Vooralsnog zit ie er bij AZ, Groningen, Heracles, NAC, NEC, Roda, Twente en Vitesse vrijwel helemaal naast. PSV is ook nog niet echt raak. De enige voltreffer is Schöne, en Adeleye is goed gezien. Maar als je 30 namen noemt zijn er altijd wel een paar raak. Met een dartpijltje had je nog een betere score gehad denk ik.
Dan moeten ze nog flink gaan scoren...quote:Lazovic en Farfán zullen een koningskoppel vormen: Samen zullen zij goed zijn voor 40 goals.
Cisse laat, wat die tot op heden gespeeld heeft, zeker laten zien in goede doen te zijn. Dolde zijn tegenstander vrijdag continu (speelde misschien zijn beste match voor Roda) maar er werd te weinig gebruik van hem gemaakt.quote:Op maandag 26 november 2007 08:59 schreef MaxPower het volgende:
Vooralsnog zit ie er bij AZ, Groningen, Heracles, NAC, NEC, Roda, Twente en Vitesse vrijwel helemaal naast. PSV is ook nog niet echt raak. De enige voltreffer is Schöne, en Adeleye is goed gezien. Maar als je 30 namen noemt zijn er altijd wel een paar raak. Met een dartpijltje had je nog een betere score gehad denk ik.
En toch heeft ie er al 6 gemaakt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Berg zit voornamelijk op de bank
Ik lees in het Roda topic niet veel positiefs over hem. Of ben ik in de war met een andere snelle negert?quote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef DarkShine het volgende:
Cisse laat, wat die tot op heden gespeeld heeft, zeker laten zien in goede doen te zijn. Dolde zijn tegenstander vrijdag continu (speelde misschien zijn beste match voor Roda) maar er werd te weinig gebruik van hem gemaakt.
Als die zo spectaculair zou zijn zou ik hem vast wel kennen, nu zegt die naam me niets.quote:Als jij vind dat hij er met Tiote naast zit...
Ik ben ook niet vrij positief over hem normaal. Maar kan niet ontkennen dat hij dit seizoen verkeerd bezig is en vrijdag gewoon goed speelde.quote:Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik lees in het Roda topic niet veel positiefs over hem. Of ben ik in de war met een andere snelle negert?
[..]
Als die zo spectaculair zou zijn zou ik hem vast wel kennen, nu zegt die naam me niets.
Onmogelijk! Lamah kan namelijk scoren.quote:Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lamah lijkt mij eerder de nieuwe Koné.
Oké, dan haalt hij wel Arsenal ipv Sevilla.quote:Op maandag 26 november 2007 11:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onmogelijk! Lamah kan namelijk scoren.
Kevin Vink dus. RKC Waalwijk is in ieder geval erg tevreden en biedt hem een contractverlenging van 2,5 seizoen aan. In dat geval moet Vink wel verhuizen naar Brabant en zijn bijbaan als jeugdtrainer bij Excelsior Maassluis opgeven. Maar ik denk dat hij dat graag doet voor een mooi profcontract.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hoewel misschien niet direct passend voor dit topic, toch maar even wat jongens waar ik in de Jupiler League wel iets van verwacht:
Mocht RKC Waalwijk spitsenproblemen houden, snap ik dat niet. Want ze hebben Kevin Vink in de gelederen. Als Tim Janssen blijft, is dat niet gunstig. Zeker niet als ze 4-3-3 spelen. De strijd met Van Tornhout, als die zou komen, kan hij moeiteloos aan. Vink is fysiek sterk, kan koppen, heeft een goede trap en kan het verdedigers lastig maken. Vorig seizoen tegen het einde al minuten gemaakt, maar eredivisie is nog te hoog gegrepen voor hem. De Jupiler League moet hij echter aankunnen.
Waarvan vier tegen Feyenoord en Ajax. Hij kan gewoon niet tegen kleintjes scorenquote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En toch heeft ie er al 6 gemaakt.
Komt wel goed, heeft even zijn tijd nodig.
Vooral die 2e tegen Ajax was wel lekker, Jaap Stam geklopt in een kopduel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarvan vier tegen Feyenoord en Ajax. Hij kan gewoon niet tegen kleintjes scoren.
quote:Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Berg zit voornamelijk op de bank en vormt zéker geen vast spitsenkoppel met Nijland.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nijland wordt een sensatie wanneer ie kansen van Jans krijgt dit seizoen. Een sierlijke speler met een mooie functionele techniek. Holla speelt komend seizoen op huurbasis in Zwolle. Van Rozema, Metaj en Ozturk verwacht ik weinig/niets.
Klopt wel, alleen zat dat er ook wel in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Piet Velthuizen gaat het goed doen dit jaar.
Hij is aardig op weg om mijn gelijk aan te tonenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef Eilanden het volgende:
Bij FC Utrecht denk ik dat dit seizoen nog wel eens het doorbraakseizoen kan gaan worden van Leroy George. Snel, behendig en doelgericht!
Van Guldener doet het dus leuk, John speelt zelden, Franca nog niet aan bod geweest bij NAC en Ricky van den Bergh wisselvallig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Zelf ga ik in eerste instantie voor de volgende namen, die op momenten kunnen gaan verrassen. Ik stel met nadruk op momenten, omdat ik beide spelers nog niet direct in de basis verwacht.
Ik doel dan op Joshua John van Sparta, een heerlijke buitenspeler met lef, snelheid en een actie. Kan op goede dagen in zijn onbevangenheid een back aardig dol spelen, verwacht ik. Zal echter nog wel één en ander moeten leren en als Sparta inderdaad voor 4-4-2 gaat, zal zijn speeltijd minder groot kunnen zijn dan in 4-3-3.
Verder ook Michel van Guldener van Excelsior, die daar als linksbuiten uit de voeten kan. Een leuke speler, die het spelletje aardig begrijpt. Ook voor hem geldt echter dat Lokhoff vermoedelijk eerder voor gevestigdere namen gaat kiezen, zeker in de verwachte degradatiestrijd die Excelsior gaat meemaken. Toch zou hij best eens out of the blue in de ploeg kunnen komen en leuke dingen laten zien.
Verder verwacht ik dat Ricky van den Bergh bij Heracles Almelo wat terugkeert richting zijn beste Sparta-vorm. Nadeel voor hem kan zijn dat Heracles vermoedelijk ook een zwaar seizoen wacht en er dus wat defensievere accenten gelegd worden. Dan kan het best zijn dat hij vanaf links moet spelen in plaats van achter de spits, waar hij beter rendeert.
Ook uit de categorie jeugdspelers die op bepaalde dagen goed voor de dag kunnen komen: Andro Franca van NAC Breda. Deed het bij de reserves van NAC meer dan aardig en kan redelijk opportunistisch spelen. Of hem dit ook lukt tegen ervarener verdedigers uit de eredivisie is de vraag.
Voor de eerste divisie heb ik er ook wel een paar, maar ik weet niet of die in dit topic mogen.
Zeer netjes, vooral Emnes ben ik fan van.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef Os__ het volgende:
Darryll Roberts, Ayodele Adeleye en Marvin Emnes gaat eindelijk definitief doorbreken.
Zal wel een overstap maken naar een subtopper, denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lasse Schöne, onthoud die naam!
Het jaar van Heitinga inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax: Heitinga: hij gaat het seizoen van zijn leven spelen. Hij steekt al een aantal maanden in grootste vorm en speelt ook goed in de voorbereiding. Hij is verzekerd van een basisplaats, alleen zal de positie wat verschillen. Voor een Heitinga in vorm maakt dit echter niet veel uit.
Doet het wel aardig.quote:Meeuwis gaat echt doorbreken dit seizoen.
En Faber....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Mijn lijst klopt al een stuk beter dan aan het begin van het seizoen. Slechts een handvol echte falers, 22 geslaagde spelers en voor de rest vooral jongens die nog geen kans hebben gekregen, maar nog uitstekende perspectieven hebben (bijv. een Donald of Aissati) en die je dus ook geen flop kunt noemen. Ik zat er wel lelijk naast met Gorter, Van Peppen en Pellč.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Mijn lijstje:
[ afbeelding ]
Gonzalo Garcia-Garcia
De Euroborg is ook niet genoemd, terwijl die echt gevlamd heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niemand heeft Bradley getipt, is dus wel een verrassing.
ha ha ha! goeiequote:Op donderdag 17 april 2008 20:58 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
De Euroborg is ook niet genoemd, terwijl die echt gevlamd heeft.
Garcia Garcia: Had gehoopt hem bij Hveen te zien, maar bij heracles doet hij het nu ook best aardig geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Mijn lijstje:
Gonzalo Garcia-Garcia
Van der Wiel
Sanmartean
Berg
Van Beukering
Miralem `Miki` Sulejmani
Vorig seizoen door SC Heerenveen overgenomen van Partizan Belgrado, terwijl ook AZ interesse had. Beschikt over een uitstekende dribbel, en is een creatief brein. Hij moet nog wat leren dozeren, maar zou een hele grote kunnen worden. Vorig seizoen kon hij nog niet spelen door moeilijkheden met zaakwaarnemers etc. maar dit seizoen staat hij er!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:32 schreef dagizmo het volgende:
Sulejmani: gisteren gezien, speelt zeer goed in kleine ruimtes en kan een spel lezen. Hij heeft naast techniek een goed inzicht over het spel en ziet ruimtes die er nog niet zijn, maar gemaakt kunnen worden.
Voila....toen hadden we hem net gecontracteerd en zag ik hem 3 maal spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:32 schreef dagizmo het volgende:
Sulejmani: gisteren gezien, speelt zeer goed in kleine ruimtes en kan een spel lezen. Hij heeft naast techniek een goed inzicht over het spel en ziet ruimtes die er nog niet zijn, maar gemaakt kunnen worden.
Nieuw topic voor het seizoen 2008/2009 is wel op z'n plaats.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:33 schreef methodmich het volgende:
Met de voorbereiding op komend seizoen al in volle gang voor sommige clubs.... Zijn er al nieuwe vlammers ontdekt?
Kunnen ook de voorbereiding afwachten en dan een nieuw topic openen. Maar als er nu een nieuw topic wordt geopend kun je ook even wachten met reageren natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wellicht nog even wachten tot alle clubs aan serieuze oefenduels zijn begonnen? Al heeft dagizmo al een eerste tip gedaan.
Helemaal niks goed, al had Makaay er misschien wel 20 kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord: Sahin zal het middenveld van Feyenoord gaan dragen. Broncko gaat niet de Cocu van Feyenoord worden. Makaay maakt er 20, Slory een assist of 10 en 5 goals en De Cler gaat falen.
ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Helemaal niks goed, al had Makaay er misschien wel 20 kunnen maken.
Ik ga dit seizoen vooral letten op Erasmus, Janotta, Fer en Wijnaldum. Hopelijk kunnen die hoge ogen gaan gooien, al dan niet in het eerste.
Ik denk dat ie naast Gregoor van Dijk komt te staan, wordt een mooi blok.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar Silberbauer bij Utrecht. Ik verwacht eigenlijk wel dat die het middenveld gaat dragen.
Dat lijkt me wel. Als je dat bij elkaar kan houden, wordt Utrecht zo een echte subtopper, als ze ook een beetje scorend vermogen hebben/krijgen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie naast Gregoor van Dijk komt te staan, wordt een mooi blok.
Zeker Wijnaldum had al veel meer wedstrijden moeten spelen in het eerste natuurlijk. Zit al vanaf zijn 16e bij de selectie toch? Echt belachelijk. Veel te schijterig zijn ze geweest.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd
Fer en Wijnaldum moeten wel speeltijd krijgen, maar daar hebben ze met Verbeek gelukkig meer kans op dan met Bertje
Ik ken die Silberbauer verder niet zo, is het zo'n goede speler dan ?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Als je dat bij elkaar kan houden, wordt Utrecht zo een echte subtopper, als ze ook een beetje scorend vermogen hebben/krijgen.
rustig maar, Bertje is al weg...quote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zeker Wijnaldum had al veel meer wedstrijden moeten spelen in het eerste natuurlijk. Zit al vanaf zijn 16e bij de selectie toch? Echt belachelijk. Veel te schijterig zijn ze geweest.
dat denk ik ook, kijken of ie z'n rugnummer (10) waar kan makenquote:Verder gaat Bruins de sterren van de hemel spelen centraal op het middenveld (hoop ik).
Toen hij met Kopenhagen tegen Ajax speelde, viel hij mij wel op. En als je bij Kopenhagen speelt, dan ben je geen prutser. Dan kan je het niveau van de Nederlandse subtop echt wel aan. In mijn beleving is het een diepgaande middenvelder op rechts, zijn statistieken zijn niet heel onaardig voor een middenvelder (vaak 5+ goals per seizoen).quote:Op maandag 14 juli 2008 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken die Silberbauer verder niet zo, is het zo'n goede speler dan ?
Het zal mij benieuwen dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Toen hij met Kopenhagen tegen Ajax speelde, viel hij mij wel op. En als je bij Kopenhagen speelt, dan ben je geen prutser. Dan kan je het niveau van de Nederlandse subtop echt wel aan. In mijn beleving is het een diepgaande middenvelder op rechts, zijn statistieken zijn niet heel onaardig voor een middenvelder (vaak 5+ goals per seizoen).
Ook Koeman durdfe het niet aan... Als ie gewoon regelmatig had gespeeld was ie nu al veel verder geweest. Dat is gewoon zonde, maar goed. Hopen dat ie nu wat meer speeltijd krijgt.quote:
Ja, ik ben ook benieuwd. Zeker als ie niet zoveel hoeft mee te verdedigen denk ik dat ie tot veel in staat is. Maar dat hangt dus ook weer af van eventuele verdedigende versterkingen.quote:dat denk ik ook, kijken of ie z'n rugnummer (10) waar kan maken
Tja, maar wat is AZ voor een club?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Holman van NEC gaat na dit seizoen naar een club van de top 4 van Nederland.
Geen top 4 in ieder geval..quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, maar wat is AZ voor een club?
denk het ookquote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef DirkZz het volgende:
Dit seizoen gaat Arnautovic van FC Twente doorbreken, ik voel het aan m`n water.
Heeft er in de voorbereiding ook al weer 10 inliggen, voorig jaar topscoorder.
En dit jaar gaat hij het allemaal op 't hoogste niveau bewijzen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik ga dit seizoen vooral letten op Erasmus, Janotta, Fer en Wijnaldum. Hopelijk kunnen die hoge ogen gaan gooien, al dan niet in het eerste.
quote:Voor de Rotterdammers staat nu een trainingskamp in Oostenrijk op het programma. In het Alpenland wordt onder meer een oefenduel tegen het Spaanse Real Mallorca gespeeld. Michal Janota en Norichio Nieveld zullen in ieder geval van de partij zijn. "Deels heeft dat te maken met de positie waarop ze spelen, maar ik vind dat bijvoorbeeld Janota zich positief heeft onderscheiden", aldus de oefenmeester.
Van der Heijden heb ik ook wel veel vertrouwen in, ondanks dat ik hem nog niet vaak aan het werk heb gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:12 schreef methodmich het volgende:
Falkenburg doet het in elk geval ook goed met Sparta, is één van de spaarzame lichtpuntjes in een zwak begonnen voorbereiding. Vandaag twee goals bij TOGB.
Namens Ajax nog geen nieuwe vlammers kunnen ontdekken, hoewel Jan-Arie van der Heijden goed speelde vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Die wou ik net zeggenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aissati gaat keihard falen.
Heeft momenteel qua positie de beste papieren inderdaad. Een Ridderkerker in de eredivisie is wel weer eens leuk. Falkenburg is beter vind ik, maar heeft meer concurrentie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:41 schreef Stpan het volgende:
Van het rijtje dat MethodMitch (wat een vertrouwen in al deze spelers!) ga ik vooral voor Strootman. Het zou best weleens zijn seizoen kunnen worden. En daarna in een bekend talentjedipje krijgt.
Da's wel een twijfelgeval, want het is een herkansing voor hem. Maar goed, bij Telstar zijn de verwachtingen lager dan bij Den Bosch natuurlijk. En die Koning als concurrent moet ie eventueel kunnen hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Witte Leeuw in de lijst. Ben zelf ook wel benieuwd hoe Plet het gaat doen.
Concurrentie voor zijn positie is matig, dus speelminuten gaat hij sowieso wel krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's wel een twijfelgeval, want het is een herkansing voor hem. Maar goed, bij Telstar zijn de verwachtingen lager dan bij Den Bosch natuurlijk. En die Koning als concurrent moet ie eventueel kunnen hebben.
Hij was dan wel topscoorder maar had soms ook veel kansen nodig om te scoren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's wel een twijfelgeval, want het is een herkansing voor hem. Maar goed, bij Telstar zijn de verwachtingen lager dan bij Den Bosch natuurlijk. En die Koning als concurrent moet ie eventueel kunnen hebben.
Oja en El-Ak natuurlijk op de linkerflank. Ik hoop dat hij zijn contract nog even verlengd tot 2012, want na komend seizoen komt er interesse van grotere clubs. Met Dani en El-Ak heeft NEC twee opkomende backs die de vleugelaanvallers van de tegenpartij meer laten verdedigen dan aanvallen.quote:
Topscorer heet dat Basje. Toch denk ik dat jullie er een moord voor over zouden hebben gehad, als hij in het afgelopen seizoen bij die ongezellige club van jou had rondgelopen. Kemper, Steinraht en Jeffrey Winter waren samen goed voor nog geen twintig goals......quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was dan wel topscoorder maar had soms ook veel kansen nodig om te scoren.
Waarom heeft FC Twente die Shayesteh weg laten gaan naar Heracles? Ik denk dat die nog wel eens kan gaan verrassen. Binnenkort zal ik wel een paar andere namen droppen van onbekendere spelers die (op termijn) wel eens kunnen gaan vlammen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:07 schreef 9christensen het volgende:
Eljero Elia gaat vlammen. Z'n rendement gaat omhoog en hij wordt opgeroepen voor Oranje
Wie van de twee wordt het nu?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:01 schreef Triptamine het volgende:
Oleguer Presas
Beste verdediger in de Eredivisie word dit.
Gregory van der Wiel
vd Wiel word de Nederlandse topverdediger.
En Wijnaldum gaat het denk ik ook erg goed doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:01 schreef Triptamine het volgende:
Bij Feyenoord word Luigi Bruins een hele grote. En wat ik van een maat en fanatiek Feyenoorder heb gehoord is dat die Manteiga ook goede schijnt te zijn
Dat wordt Marcellis al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:25 schreef Rumille het volgende:
Oleguer beste verdediger, van der Wiel beste Nederlandse verdediger?
Ja dat denk ik ook. Verder voorzie ik weinig opvallende namen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En Wijnaldum gaat het denk ik ook erg goed doen.
Wat denk jij, dat heel Vistasse gaat vlammen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Wolfswinkel : Maakte afgelopen seizoen zijn debuut tegen Sparta thuis
Alexander Büttner : Bij sommige wellicht bekend bij de speler die mocht invallen voor Haim Megrelishvili bij Twente uit ( die 1ste beruchte wissel van Aad de Mos ) hij viel in als linksback ( wat die eigenlijk niet is , hij staat dan ook meer voorin ) en kreeg 2x geel dus rood en dat was zijn debuut kan dit jaar ook uit gaan groeien als die de kans krijgt van Westerhof die hem nog kent uit zijn Ajax tijd.
Piet Velthuizen hoef ik denk ik niet over te zeggen
Claudemir - Kwam eerst als testspeler bij Vitesse en is dan ook terrecht vastgelegd , volgens Aad de Mos ( die weleens wat meer zei ) is hij het goudklompje en hij kan in dit geval weleens gelijk gaan krijgen scoorde afgelopen seizoen in 7 wedstrijden 3x.
Kaya en Pryor Keizer als ze beide de kans krijgen wordt het wie weet een keer hun doorbraak beide speelde wel in de oefenwedstrijd tegen Aberdeen waarin Westerhof met zijn basiself zou gaan spelen ware het niet dat er nog wel wat blesure´s zijn. Keizer was vorig jaar lang gebleseerd en of hij dit jaar de kans krijgt is nog maar een vraagteken.
En tot slot Paul Verheagh ook over hem hoef ik eigenlijk niks te zeggen zijn naam werd al in verband gebracht met andere clubs voor ons is het maar goed dat ie pas zijn contract heeft verlengd en voorlopig nog bij Vitesse blijft
En nu ik het toch over de verdediging heb noem ik nog Kevin van Diermen ook een talent al denk ik dat die weinig aan spelen toekomen hij moet het nog even doen met wedstrijden in het 2de. en we hebben nog Frank van der Struijk die een heel sterk seizoen kende bij Willem II hij mag samen met Civard Sprockel ( die vorig jaar een minder jaar had ) en waarschijnlijk Jeroen Drost ( nog niet echt hoogte van of het wel een goede aanwinst is ) de boel achterin dicht houden al met al geen slechte achterhoede.
Verder hebben we nog Molhoek en Jenner ook wel bekend die moeten eigenlijk gaan vlammen Molhoek samen met Sansoni ( de belangrijkste speler vorig jaar ) op het middenveld en Jenner krijgt weer een kans op zijn favoriete positie
( conclussie Vitesse gaat vlammen, want het zijn wel veel namen
het enige probleem kan de voorhoede zijn waar de goals moeten komen van Kolk die dat wel kan maar verder loopt er naast Van Wolfwinkel en Gommans niet echt iemand rond die kan scoren Junker wordt al afgeschrreven en Niklas Tarvajärvi moet ik ook nog maar eens zien voorlopig ligt ie er nog even uit. )
Nu heb ik de hele selectie wel besproken onderhand![]()
Nou nee, jonge spelers zijn niet bij voorbaat het beste. Wel de spelers met het meeste potentieel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef TC03 het volgende:
Handig topic, iedereen noemt gewoon de beste spelers van hun eigen club op.![]()
Nee, maar als ik zie dat iemand praktisch alle aankopen van Ajax opnoemt...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou nee, jonge spelers zijn niet bij voorbaat het beste. Wel de spelers met het meeste potentieel.
OK, op basis van de voorbereiding en prestaties in jong NEC een nieuwe spits van NEC: Tshihambaquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef methodmich het volgende:
Tja, het is leuker als je wat jongere en onbekendere spelers kiest, zoals Blawh heeft gedaan bijvoorbeeld. Met duidelijke beschrijving.
Die jonkies van Vitesse vind ik wel weer leuk om te lezen, benieuwd of die idd wat kunnen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |