abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:06:33 #101
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52103316
...sprak ik zelfverzekerd als zelfbenoemd voetbalkenner, wetende dat niemand aan het einde van het seizoen zou terugkomen op deze onbezonnen uitspraak
pi_52120734
Leuk stuk wel van EnGCatjuh, alleen Bouaouzan als beste Spartaan vind ik een raar verhaal.

Verder vind ik toch wel dat Huysegems in het begin bij AZ best goed heeft gespeeld, dus zich toch wel heeft bewezen.

En Donald als vervanger van Sneijder / Huntelaar, dat is dan als leider in het team? Want qua positie is hij defensieve middenvelder natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 17:12:18 #103
138438 crew  Pizzakoppo
pi_52121441
Sergio Zijler
pi_52121723
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Leuk stuk wel van EnGCatjuh, alleen Bouaouzan als beste Spartaan vind ik een raar verhaal.

Verder vind ik toch wel dat Huysegems in het begin bij AZ best goed heeft gespeeld, dus zich toch wel heeft bewezen.

En Donald als vervanger van Sneijder / Huntelaar, dat is dan als leider in het team? Want qua positie is hij defensieve middenvelder natuurlijk.
Ik weet niet. Ik vind Bouaouzan een van de betere (iig) bij Sparta. Hij is wisselvallig en hij heeft zn nukken, maar voetballen kan ie zeker. Als hij constanter wordt zie ik hem makkelijk meekomen bij elke willekeurige subtopper.

Huysegems heeft wel aardig gespeeld bij AZ in het begin inderdaad, maar tot goals kwam het niet echt. Nu werd hij ook gebruikt als linkerspits terwijl het eigenlijk een 4-4-2 spits is geloof ik, maar dat zal bij Twente ook zo zijn. Ik denk dat hij bij Twente wel beter tot zijn recht komt dan bij Feyenoord, dat sowieso.

Donald is een aanvallende middenvelder. Tenminste, daar wordt hij in de oefenwedstrijden die ik gezien heb, gebruikt. Of als spits, want daar schijnt hij in de jeugd ook gebruikt te zijn. Maar hij heeft de bouw en de techniek om volgens mij op elke positie centraal te kunnen spelen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52121917
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik weet niet. Ik vind Bouaouzan een van de betere (iig) bij Sparta. Hij is wisselvallig en hij heeft zn nukken, maar voetballen kan ie zeker. Als hij constanter wordt zie ik hem makkelijk meekomen bij elke willekeurige subtopper.
Hij moet tactisch nog veel leren en ik vraag me af of hem dat lukt. Speelt met de kop naar beneden, ook in de duels tegen amateurclubs. Bovendien maakt hij vaak een actie als het niet moet of speelt hij af als hij een actie moet maken. Ik heb echt het gevoel dat hij op basis van samenvattingen behoorlijk overschat wordt en ten onrechte gezien wordt als één van de betere Spartanen. Natuurlijk heeft hij dreiging door zijn snelheid en passeerbewegingen, maar toch. De keren dat ik hem nu aan het werk heb gezien, valt hij eigenlijk altijd tegen.
quote:
Donald is een aanvallende middenvelder. Tenminste, daar wordt hij in de oefenwedstrijden die ik gezien heb, gebruikt. Of als spits, want daar schijnt hij in de jeugd ook gebruikt te zijn. Maar hij heeft de bouw en de techniek om volgens mij op elke positie centraal te kunnen spelen.
In de oefenduels op het AT of ook in andere duels? Kan best zijn hoor, heb nog weinig oefenduels van Ajax gezien. Echter speelde hij de laatste jaren toch voornamelijk als middenvelder, beetje type Vieira. Een type Sneijder is het zeker niet, daar mist hij de verfijnde techniek voor. Het is een krachtspeler. Achter de spits kan wel, maar dan zou hij alles op puur loopvermogen en kracht moeten doen. Een type Sneijder zie ik meer in Sarpong.

Denk wel dat Ajax in het hedendaagse voetbal een fysiek sterke middenvelder als Donald kan gebruiken. In het klassieke 4-3-3 van Ajax zou ik hem echter eerder als een 6 willen typeren en heel misschien een 4.
www.thuisuiteten.nl
pi_52122060
Goed, dat van Bouaouzan zou inderdaad kunnen. Ik heb nog nooit een hele wedstrijd van 'm gezien en al helemaal niet tegen amateurs. Misschien is hij inderdaad te eigenwijs en te koppig om in dienst van het team te spelen en zich aan tactische orders te houden. Dat zou wel jammer zijn, technisch kan hij het zeker aan.

Tuurlijk is Donald geen type Sneijder. Hij kan hem wel in de toekomst veranderen, maar zal dan niet het spelletje spelen dat Sneijder nu speelt. Hij heeft andere sterke punten, dat is logisch. Hij heeft echter zeker wel techniek hoor. Hij was gister de enige die van de zijkant een fatsoenlijke voorzet op Huntelaar gaf. Sarpong lijkt kwa bouw en spel meer op Sneijder inderdaad, al is die denk ik nog minder ver in zijn ontwikkeling (correct me if I'm wrong).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_52122234
Puur qua voetbaltalent schat ik Donald als minste in van de vier jeugdspelers die nu door Ten Cate bij de groep zijn gehaald, dus na Sarpong, Van der Wiel en Anita.

Zijn sterke fysiek is echter een groot voordeel, plus het feit dat je hem denk ik makkelijker met een specifieke opdracht richting het veld kunt sturen. Dat heeft hij dus duidelijk voor. Wel is het grappig dat hij bij mijn weten vooralsnog geen jeugdinterlands heeft gespeeld, in ieder geval nog niet op het moment dat hij tegen Bremen bij de groep werd gehaald. Wel grappig dus, dat Ten Cate (en Groenendijk, die hem in A2 trainde!) er meer in zagen dan de nationale keuzeheren. Hij zal dit seizoen zeker zijn minuten gaan maken en vermoedelijk meer dan Sarpong en Anita. Van der Wiel zal wellicht profiteren van de fysieke kwetsbaarheid van Stam en dus ook regelmatig gaan spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_52122441
Van der Wiel wordt een topper. Kwam op vakantie nog een oud jeugdtrainer van 'm tegen, die m trainde in de B van Haarlem. Van der Wiel is een echte Ajaxverdediger, heeft lef, heeft techniek, is snel en ook verdedigend sterk. Zeker voor zijn leeftijd. Ik verwacht dat ie veel meer wedstrijden gaat spelen dan die 4 van vorig seizoen, idd vanwege Jaaps blessuregevoeligheid. Hij kan mooi nog veel leren van Stam dit jaar, dat zal hem ook goed doen.

Ik ben wel onder de indruk van Donald. Hij is inderdaad fysiek goed en volgens mij kan hij wel een man uitschakelen, maar ook aanvallend en in de passing kan hij zeker zijn steentje bijdragen. Dat hij in de A2 speelde zegt niet heel veel, Beerens speelde ook lang op het tweede plan bij PSV oa. Bovendien heeft hij misschien pas laat een groeispurt gehad, waardoor hij daarvoor niet echt bijzonder was of blessures zijn groei verhinderden. Ik denk dat hij zeker speelminuten gaat maken, mede door zijn multifunctionaliteit (heel het middenveld, evt zelfs spits).
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:21:46 #109
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52122753
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Puur qua voetbaltalent schat ik Donald als minste in van de vier jeugdspelers die nu door Ten Cate bij de groep zijn gehaald, dus na Sarpong, Van der Wiel en Anita.
Mee eens. Ik denk niet dat hij echt bij Ajax zal doorbreken, laat staan dit seizoen al. Van der Wiel zou dit seizoen al kunnen, maar ws duurt dat nog wel zo'n 2 jaar.
pi_52122824
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Denk wel dat Ajax in het hedendaagse voetbal een fysiek sterke middenvelder als Donald kan gebruiken. In het klassieke 4-3-3 van Ajax zou ik hem echter eerder als een 6 willen typeren en heel misschien een 4.
Klopt, ik zie Donald ook als een '6'. Sarpong zou inderdaad de nieuwe '10' kunnen worden.
pi_52123180
Doorbreken als in een permanente basisplek zie ik bij beiden niet gebeuren. Maar wel zullen ze geregeld invallen of zelfs af en toe in de basis verschijnen (en dan met name vdWiel).
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:43:03 #112
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_52123241
Bij FC Utrecht denk ik dat dit seizoen nog wel eens het doorbraakseizoen kan gaan worden van Leroy George. Snel, behendig en doelgericht!
pi_52124275
Lasse Schone van de Graafschap heeft zijn plafond anders ook nog lang niet bereikt. Goede voetballer.
pi_52134764
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:31 schreef Sensation89 het volgende:
Lasse Schone van de Graafschap heeft zijn plafond anders ook nog lang niet bereikt. Goede voetballer.
Had ik inderdaad al vermeld.
Ik vrees dat Powel door de mand gaat vallen en van De Groot weet ik het wel zeker.
Johnson schijnt ook goed te zijn. Niks van gezien. Ik weet wel dat een hoop in de selectie het nut niet zagen van het huren van die knul, maar ind evoorbereiding heeft hij het aardig gedaan.
Ik denk dat Bus puur op wilskracht ook weer een hoop gaat spelen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52143126
Hoewel misschien niet direct passend voor dit topic, toch maar even wat jongens waar ik in de Jupiler League wel iets van verwacht:

Allereerst natuurlijk Hursut Meriç van ADO Den Haag. Begenadigd technicus, die nog in staat is om je in een telefooncel voorbij te spelen. Wel zal hij het tempo van de Jupiler League moeten aannemen en is het van belang dat ADO hem vertrouwen geeft. Indien ADO inderdaad de ploeg gaat worden die veel aanvalt en in balbezit is, kan Meriç best eens een sensatie worden. Zonder bal heb je echter weinig aan de Maradona van de Bosporus.

Dan is daar ook Resham Sardar van FC Dordrecht. Weggeplukt bij Jong Feyenoord, waar hij niet kon doorbreken. Snelle en lichtvoetige vleugelspeler, die ook eventueel op 10 kan spelen. Past wel in de speelwijze van Dordrecht.

Nog een kandidaat is Diangi Matusiwa van FC Omniworld. Hij is weggehaald bij de amateurkampioen Argon en was daar als valse spits een belangrijke kracht. Snel en onvoorspelbaar. Vorig jaar deed Omniworld een gouden greep met Nordin Amrabat, die ik van minder niveau acht dan Matusiwa. Als ze hem dezelfde kansen geven, moet hij toch in staat zijn net zo te presteren als Amrabat en misschien zelfs iets beter.

Mocht RKC Waalwijk spitsenproblemen houden, snap ik dat niet. Want ze hebben Kevin Vink in de gelederen. Als Tim Janssen blijft, is dat niet gunstig. Zeker niet als ze 4-3-3 spelen. De strijd met Van Tornhout, als die zou komen, kan hij moeiteloos aan. Vink is fysiek sterk, kan koppen, heeft een goede trap en kan het verdedigers lastig maken. Vorig seizoen tegen het einde al minuten gemaakt, maar eredivisie is nog te hoog gegrepen voor hem. De Jupiler League moet hij echter aankunnen.

Dan nog RBC-verdediger Petr Dragoun, ofwel Peter de Draak. Denk dat hij Loran zo naar de vergetelheid voetbalt. Enige nadeel kan zijn dat ie slechts drie woorden Duits spreekt en verder alleen Tsjechisch. Dus moet hij snel de voetbaltermen aanleren, wel handig voor een centrale verdediger.

Tot slot nog Gunther Thiebaut, de Belgische spits die naar MVV gaat. Scoort in België op lager niveau altijd makkelijk zijn goals en zou dat in Nederland ook moeten kunnen. Kan wel eens een succesvol koppel gaan vormen met Daniel Gomez.
www.thuisuiteten.nl
pi_52145147
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
Ik zal aftrappen ik denk dat "Gonzalo Garcia-Garcia" een van de smaakmakers van de competitie zal worden mits hij genoeg vertrouwen krijgt van Verbeek.
Vooral als Alves weggaat zal dat wel toch?
pi_52145928
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hoewel misschien niet direct passend voor dit topic, toch maar even wat jongens waar ik in de Jupiler League wel iets van verwacht:

[tekst]
Fijne post
pi_52160177
quote:
Tot slot nog Gunther Thiebaut, de Belgische spits die naar MVV gaat. Scoort in België op lager niveau altijd makkelijk zijn goals en zou dat in Nederland ook moeten kunnen. Kan wel eens een succesvol koppel gaan vormen met Daniel Gomez.
Denk inderdaad dat de aanval van MVV wederom hoge ogen gaat gooien.
pi_52163812
Jason Oost gaat vlammen bij VVV
pi_52163845
Jason Oost heeft al zoveel kansen gehad, ik geloof er niet meer in...
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:23:12 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_52174585
VandenBergh gaat vlammen bij FC Utrecht

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52174943
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:

Voorlopig lijkt ie nog niet eens een basis-plaats te hebben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:07:42 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_52175620
Dat komt nog wel. Als ie 50 % van het talent van zijn vader heeft wordt het een ster

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:30:17 #124
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52176409
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jason Oost heeft al zoveel kansen gehad, ik geloof er niet meer in...
Klopt. Ws als hij 32 is, komt het talent een keer tot uiting.
pi_52473843
Nou, mijn eerste divisie vlammers gaan aardig tot nu toe. Niet allemaal, maar vooruit. Benieuwd hoe de eredivisie jongens het dit weekend doen.

En benieuwd naar de door anderen beloofde lijstjes! Die van Cult maakte vorig seizoen aardig wat los, hoe zal dat nu zijn?
www.thuisuiteten.nl
pi_52473859
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:

Zou voor mijn FokVoetbalmanager-team wel leuk zijn ja.
pi_52476991
Ajax: Van der Wiel is een groot talent. Donald heeft tegen PSV laten zien behoorlijk overeind te blijven.

AZ: Pocognoli zal de beste linksback van de competitie worden. Vormer staat al jaren bekend als de blanke Davids; Als Van Gaal hem een kans geeft, dan zal hij een grote steunpilaar van het elftal worden. Pellè zal samen met Dembélé het levensgevaarlijke aanvalsduo van AZ vormen. Ari gaat denk ik tegenvallen.

Excelsior: Verwacht ik helemaal niks van. Degradatiekandidaat nummer 1 wat mij betreft.

Feyenoord: Sahin zal het middenveld van Feyenoord gaan dragen. Broncko gaat niet de Cocu van Feyenoord worden. Makaay maakt er 20, Slory een assist of 10 en 5 goals en De Cler gaat falen.

De Graafschap: Schöne wordt de belangrijkste speler van dat elftal. Een niet te onderschatten spelmaker met een goede vrije trap, dito voorzet en een leuk afstandsschot. Van Peppen zal één van de betere linksbacks van de Eredivisie worden en Siers zal, mits hij de kans krijgt van De Jonge, heerser op het middenveld worden.

FC Groningen: Nijland en Berg zullen de voorhoede van Groningen met flair (en een hoop doelpunten) voorzien.

SC Heerenveen: Bloemendaal (eigendom Graafschap) en Sulejmani zullen veel creativiteit brengen. Roorda is jeugdinternational en zal in de tweede helft van het seizoen wel een kans krijgen.

Heracles: Michalke wordt de belangrijkste speler van Heracles. Veel assists, loopwerk en vrije trappen.

NAC: Gorter wordt een hele belangrijker speler in dat elftal. Ik voorzie 8 goals en 4 assists. Niet gek voor een debuutjaar.

NEC: Kivuvu wordt erg belangrijk voor NEC. Verder verwacht ik het nodige van Van den Boogaart.

PSV: Alcides en Da Costa zullen bewijzen dat iedere speler vervangbaar is. Zelfs de beste verdediger ter wereld. Verder hoop ik dat Rajkovic een kans krijgt. Met z´n 1.95 reeds op 18-jarige leeftijd een indrukwekkende verschijning in het veld. Kopsterk en een Balkan-mentaliteit: Die vliegt er in als het nodig is. Fagner zal offensief hele leuke dingen laten zien. Aan de bal een geweldenaar; Verdediging nog erg broos. Desondanks verwacht ik dat hij wel een wedstrijd of 10 gaat spelen dit seizoen. In die wedstrijden zal hij zijn talent met flair etaleren. Menig houthakker zal het bos ingestuurd worden. Reis is een toptalent, maar door het vele gearriveerde offensieve geweld zal hij bitter weinig speelminuten krijgen. Volgend seizoen gaat zijn seizoen worden. Afellay gaat dé man van PSV worden. Zal voor een deel (meer nog dan Simons) de leidersrol in het veld van Cocu overnemen. Aissati zal uitgroeien tot vaste waarde in het elftal. Menig supporter van tegenstanders van PSV zal stiekem genieten van dit geniale verdeelstation. Veel assists, goals en applaus zullen hem het grootste talent van de Eredivisie maken aan het einde van het seizoen.
Lazovic en Farfán zullen een koningskoppel vormen: Samen zullen zij goed zijn voor 40 goals.
Perez wordt assistkoning en Bakkal zal met name in de Eredivisie hoge ogen gaan gooien: Hij zal belangrijker worden voor de ploeg dan de meeste mensen denken. Na Aissati, Simons en Afellay is hij de belangrijkste middenvelder in de selectie.

Roda JC: Cissé gaat het grote publiek definitief overtuigen: De nieuwe Koné. Roda heeft een positieve historie met Belgische negers: Van Yulu Matondo en Tioté verwacht ik dan ook het nodige spektakel.

Sparta: Emnes en Zaalman zullen Sparta van veel goals en creativiteit voorzien. Achterin zal Adeleye menig enkel opvreten.

FC Twente: El Ahmadi (regisseur) en Engelaar (krachtpatser) gaan de ploeg op sleeptouw nemen. Zij zullen Elia en Arnautovic regelmatig in stelling brengen. Van Elia verwacht ik veel dynamiek en assists, terwijl ik in Arnautovic een soort Zlatan zie: Veel voetbal in de 16, goed in de kleine ruimte, altijd dreiging en het nodige aantal goals.

FC Utrecht: Pieters zal een transfer naar Feyenoord afdwingen door zijn goede defensieve spel.

Vitesse: Faber zal zich op termijn in de basis spelen. Heeft een perfect linkerbeen, een goede positionering en een goede pass. Kaya en Pryor zullen Vitesse van creativiteit en dynamiek voorzien.

VVV: Verwacht ik niks van.

Willem 2: El Hamdaoui gaat, mits hij niet voortijdig naar Feyenoord verkast, de sterren van de hemel spelen in Tilburg.

[ Bericht 0% gewijzigd door cultheld op 18-08-2007 14:53:33 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52477176
FC Groningen.

-Marcus Berg
Heb een paar samenvattingen en een hele wedstrijd van hem gezien. Hij is erg koelbloedig in het afronden van kansen, kan ook aardig koppen en is goed in de combinatie. Ik heb het idee dat hij het enorm goed gaat doen.

-Goran Lovre
Vorig jaar (zijn debuut jaar) al goed voor 8 doelpunten, vooral de tweede seizoenshelft ging hij steeds beter spelen. Hij heeft het naar zijn zin in Groningen en als hij de progressie van vorig seizoen weet door te zetten gaan we leuke dingen van hem zien. Zeer goede speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52477250
Piet Velthuizen gaat het goed doen dit jaar.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52482002
Sulejmani: gisteren gezien, speelt zeer goed in kleine ruimtes en kan een spel lezen. Hij heeft naast techniek een goed inzicht over het spel en ziet ruimtes die er nog niet zijn, maar gemaakt kunnen worden.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:22:11 #131
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_52482981
nordin amrabat
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:22:56 #132
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52482998
luigi bruins

[ Bericht 78% gewijzigd door masmax op 19-08-2007 16:47:56 ]
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52503831
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:

Leuke lijst.
Over Vormer hoor ik je al een paar seizoenen inderdaad, heb hem één keer in wedstrijdverband gezien en toen was het niks, maar dat zegt weinig. Ben wel benieuwd. Pocognoli begon gisteren nog op de bank bij Ome Louis.

Mees Siers denk je ook echt dat die het goed gaat doen of komt dat vooral omdat je hem kent?

Roorda moest van Annie van der Velde al in de basis bij Heerenveen, ben benieuwd.

Cissé moet nu eindelijk eens doorbreken, want anders gebeurt het nooit meer denk ik.

Zaalman is verbannen naar Sparta 2 en Adeleye toonde zich in de voorbereiding vooral "dom" hard, dus ben benieuwd.

Alleen je verhaal van Robin Faber, hoe kan je daar in hemelsnaam zo positief over zijn? Die jongen stond vorig seizoen centraal achterin bij Vitesse Delft en dat was echt brandhout. Werd aan alle kanten voorbij gelopen door de hoofdklasse spitsen en verloor duels met 7-1, 2-7 enzovoort.
www.thuisuiteten.nl
pi_52565576
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Over Vormer hoor ik je al een paar seizoenen inderdaad, heb hem één keer in wedstrijdverband gezien en toen was het niks, maar dat zegt weinig. Ben wel benieuwd. Pocognoli begon gisteren nog op de bank bij Ome Louis.

Mees Siers denk je ook echt dat die het goed gaat doen of komt dat vooral omdat je hem kent?

Roorda moest van Annie van der Velde al in de basis bij Heerenveen, ben benieuwd.

Cissé moet nu eindelijk eens doorbreken, want anders gebeurt het nooit meer denk ik.

Zaalman is verbannen naar Sparta 2 en Adeleye toonde zich in de voorbereiding vooral "dom" hard, dus ben benieuwd.

Alleen je verhaal van Robin Faber, hoe kan je daar in hemelsnaam zo positief over zijn? Die jongen stond vorig seizoen centraal achterin bij Vitesse Delft en dat was echt brandhout. Werd aan alle kanten voorbij gelopen door de hoofdklasse spitsen en verloor duels met 7-1, 2-7 enzovoort.
Siers stond in zijn jeugd altijd al te boek als een enorm talent. Fel, vecht voor elke bal en heeft een leuke functionele techniek en een goed overzicht. Alleen was ie vroeger fysiek nogal broos. Tegenwoordig is ie een stuk langer en sterker geworden. Het is alleen de vraag of hij de kans krijgt dit seizoen.

Faber was, toen hij naar PSV ging, een groot talent en werd toen gezien als linker centrumverdediger of linksback. Ik denk dat hij gewoon een eerlijke kans moet krijgen. Faber heeft een goede pass (net als Knol eigenlijk) en hij heeft bij de Coerver Academy aan zijn (functionele) techniek gewerkt, met succes. Daarom speelde hij dat seizoen ook bij Vitesse Delft. Ik denk dat hij zich dit seizoen gaat laten zien. Hetzij in het centrum, hetzij als back.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52565669
Tja, blijf het een opmerkelijk verhaal vinden die Faber. Kan allemaal best, maar het lijkt me dat een speler die het in zich zou hebben in de eredivisie mee te kunnen, toch niet zo ongelooflijk matig voor de dag komt in de hoofdklasse. Natuurlijk is het voor hem lastig in een minder draaiend team als Delft en dan tegen geslepen en sterke spitsen, maar je mag er toch vanuit gaan dat de spitsen in de eredivisie nog even een paar slagen beter zijn.

Nou ja, we zullen het gaan zien!
www.thuisuiteten.nl
pi_52565753
quote:
Roda JC: Cissé
Moet die eerst eens langer dan 2 weken fit blijven.
pi_52566093
Suarez .
Die gaat echt helemaal los dit seizoen. .
-
pi_52566105
Je kan ook overdrijven hoor Cultheld met de beste verdediger van de wereld
AFC AJAX
pi_52566168
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
Alex is erg goed, maar de beste zeker niet.
-
pi_52566608
quote:

SC Heerenveen: Bloemendaal (eigendom Graafschap) en Sulejmani zullen veel creativiteit brengen. Roorda is jeugdinternational en zal in de tweede helft van het seizoen wel een kans krijgen.
Bloemendaal gaat geen minuut spelen. Van Sulejmani heb ik nu al meer creativiteit gezien dan vorig jaar het hele seizoen, absolute topper wordt dat. Roorda straalt zeker wat uit in het veld, alleen Verbeek gaat het niet aandurven om hem op die cruciale positie op te stellen.
pi_52566842
Ik had al een paar dagen geleden een lijstje gemaakt in het Nederlandse talententopic:
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef koningdavid het volgende:
De (onbekendere) talenten om dit seizoen op te letten:

Piet Velthuizen (Vitesse):
Ontpopte zich vorig seizoen bij Vitesse als een verrassend goede sluitpost. In die wedstrijden die hij speelde bouwde hij zoveel krediet op dat Aad de Mos hem voor dit seizoen een basisplaats toevertrouwd. Velthuizen zal hem niet teleurstellen.

Gregory van der Wiel (Ajax):
Van der Wiel is nog maar 19 en heeft slechts zes officiële wedstrijden voor Ajax achter zijn naam staan. Wat indruk maakte is dat hij in elk van die wedstrijden minimaal een '7' scoorde. Met een flink portie branie en felheid speelt hij vanaf het begin af aan al alsof hij nooit anders gedaan heeft.
Ondanks zijn, voor een verdediger, gerichte lengte (1.73 m) is hij lastig te kloppen. Hij is snel, fel en verliest geen moment zijn concentratie. Voeg daaraan toe dat hij bezit over een uitstekende techniek en goed schot en je hebt een zeer complete verdediger. Van der Wiel gaat een grandioos verdedigingsduo vormen met Ryan Donk bij Jong Oranje en mag verrassend mee naar Peking aan het einde van het seizoen.

Mark van den Boogaart (NEC):
Wie wist er van jullie dat er afgelopen seizoen een Nederlander bij Sevilla speelde? Vrij weinig denk ik. Dan vergeten jullie allemaal Mark van de Boogaart. Hij speelde afgelopen seizoen 22 duels voor Sevilla B maar besloot weer terug te keren naar Nederland. NEC zag het wel zitten in de ex-Feyenoorder en bood hem een contract aan. In de oefenduels van NEC was hij een van de weinigen die wel indruk maakte en hij wordt ook al voorzichtig de nieuwe Bjorn van den Doelen genoemd. Een balveroveraar die ook aanvallend zijn mannetje staat, hou hem in de gaten!

Kemy Agustien (AZ)
Slechts 20 jaren oud maar al bijna 90 competitiewedstrijden in zijn broekzak. Agustien is daarmee veruit de meest ervaren speler uit dit rijtje. Maar omdat hij altijd in de betrekkelijke luwte speelde bij Willem II en Roda JC is hij toch nooit heel erg opgevallen. Daar lijkt nu verandering in te gaan komen want meneer Van Gaal ziet het in hem zitten. Agustien kreeg van de oefenmeester veel minuten in de voorbereiding om zich te bewijzen en Agustien greep die kans met beide handen aan. Als hangende rechtshalf liet hij zien dat hij de concurrentiestrijd met Julian Jenner hard aangaat. Net als Jenner bezit Agustien over een goede passeerbeweging en een redelijke voorzet. Zijn sterke fysiek en goed overzicht maakt hem een zeer complete voetballer. Tekenend was dat Agustien met Oranje onder 21 op het toernooi van Toulon zowel als verdedigende middenvelder en spits heeft gespeeld.

Mounir El-Hamdaoui (Willem II)
Maakte vorig seizoen bij zijn terugkeer op de Nederlandse velden al direct indruk. In de eerste vijf competitiewedstrijden wist deze aanvaller al drie keer het net te vinden. Helaas sloeg toen het noodlot toe, hij scheurde zijn kruisbanden af en kwam de rest van het seizoen niet meer in actie. Zonde voor Mounir, zonde voor Willem II, maar vooral ook zonde voor de Nederlandse voetballiefhebber. El-Hamdaoui zijn sierklijke voetbalstijl doet denken aan die van zijn grote vriend Robin van Persie. Die volgens El-Hamdaoui niet beter is dan hijzelf. Kijk, dat zijn teksten waar we wat mee kunnen, helemaal als hij het waarmaakt. En als hij fit blijft zal het dit seizoen zomaar kunnen. El-Hamdaoui in Oranje?

[ Bericht 0% gewijzigd door koningdavid op 21-08-2007 18:54:36 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52567035
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
Waar heb je het precies over?
pi_52567061
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:21 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Bloemendaal gaat geen minuut spelen. Van Sulejmani heb ik nu al meer creativiteit gezien dan vorig jaar het hele seizoen, absolute topper wordt dat. Roorda straalt zeker wat uit in het veld, alleen Verbeek gaat het niet aandurven om hem op die cruciale positie op te stellen.
Waarom denk je dat Bloemendaal geen speeltijd zal krijgen? Wat is dan überhaupt het nut van die huur ?
pi_52567858
Als opvulling van de beloften die leegverhuurd zijn. Snap de verhuur ook niet, waarom zouden wij spelers voor De Graafschap opleiden?
pi_52568407
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef MaxPower het volgende:
Als opvulling van de beloften die leegverhuurd zijn. Snap de verhuur ook niet, waarom zouden wij spelers voor De Graafschap opleiden?
Misschien met optie tot koop? Bloemendaal is een behoorlijk talent.
pi_52568440
Mijn lijstje:

Gonzalo Garcia-Garcia
Als 14-jarige Uruguayaan werd hij weggehaald door Real Madrid, waar hij jarenlang als hét grote talent gold. Tot het échte Real is Gonzalo tot nu toe nog niet gekomen, en nadat hij door Real achtereenvolgens aan Merida en Palencia werd verhuurd mocht hij vertrekken. Hij ging op stage bij AGOVV en Stanley Menzo zag het in hem zitten, en haalde hem naar Apeldoorn. Hier werd hij de absolute ster, met zijn uitstekende balcontrole en dito dribbel, hij kwam dat seizoen tot 37 wedstrijden en 16 doelpunten. Zijn talent viel op, en hij vertrok naar SC Heerenveen. Helaas zag trainer Gert-Jan Verbeek vorig seizoen nog geen basisplek voor hem, en was hij geblesseerd. Dit jaar zal hij dé kans moeten krijgen van Gert-Jan Verbeek, en hij zou wel eens de smaakmaker van de Eredivisie kunnen worden. Wellicht een koningskoppel met Afonso Alves.

Van der Wiel
Een nieuwe parel uit de opleiding van Ajax. Vorig seizoen mocht hij al aan het eerste elftal ruiken, en viel hij op doordat hij moeiteloos meekon met de Amsterdammers. Is fel, snel en heeft een goede sliding in huis. Het is te hopen dat hij de kans krijgt van Ten Cate boven de matige Colin, want hij zou wel eens de nieuwe Nederlands-elftal verdediger kunnen worden.

Sanmartean
Een sierlijke speler, vorig seizoen gratis overgenomen door Utrecht van Panathinaikos. Komt uit de jeugd van de Roemeense club Gloria Bistrita, waar hij uitgroeide tot de ster van het elftal. Panathinaikos nam hem over van de club, maar na zijn eerste seizoen raakte hij zijn basisplek kwijt. Na in drie jaar slechts 6 wedstrijden gespeeld te hebben, kon hij gratis weg. AZ had ook interesse in hem, maar FC Utrecht kaapte hem voor hun neus weg.

Berg
Na in de jeugd van Velen en Torsby te hebben gebald kon hij naar IFK Goteborg. 2 jaar later mocht hij opdraven in het eerste en viel al meteen op. Maakte in 52 wedstrijden 21 doelpunten, waarbij hij in het lopende seizoen 2007 topscorer was met in 16 wedstrijden 14 doelpunten. Onder andere Ajax, SC Heerenveen en PSG waren in de 21-jarige Noor geinteresseerd, maar hij koos voor Groningen, dat veel geld neerlegde voor de spits. Naar verluidt het hoogste bedrag dat Groningen ooit voor een speler heeft neergelegd. Dat zullen ze vast niet voor niks doen..

Van Beukering
Gold jarenlang als het grote talent bij De Graafschap, waar hij werd weggeplukt door Vitesse. Ook hier had hij meteen het plakkaat `Groot Talent` opzich geplakt gekregen, nadat hij in het seizoen 2000/2001 op 18-jarige leeftijd debuteerde, en in 3 wedstrijden 2 doelpunten maakte. Het seizoen erna liep het met zijn doelpunten productie iets minder, en maakte hij in 26 wedstrijden 1 doelpunt meer. Nadat hij hierna een seizoen reserve was, werd hij verhuurd aan Zwolle, waar hij slechts 6 wedstrijden mocht opdraven. In het seizoen 2004/2005 werd hij verkocht aan de Graafschap, waar hij al snel een cultheld werd. Hij maakte er in 92 wedstrijden 49 doelpunten, en NEC had interesse, waarna hij naar die club vertrok. Zou in Nijmegen wel eens helemaal kunnen gaan opbloeien, en laten zien dat hij wel degelijk dat grote talent was.

Miralem `Miki` Sulejmani
Vorig seizoen door SC Heerenveen overgenomen van Partizan Belgrado, terwijl ook AZ interesse had. Beschikt over een uitstekende dribbel, en is een creatief brein. Hij moet nog wat leren dozeren, maar zou een hele grote kunnen worden. Vorig seizoen kon hij nog niet spelen door moeilijkheden met zaakwaarnemers etc. maar dit seizoen staat hij er!

[ Bericht 8% gewijzigd door Mindstate op 21-08-2007 19:45:17 ]
pi_52568563
Holman van NEC gaat na dit seizoen naar een club van de top 4 van Nederland.
pi_52569973
Afgaande op de voorbereiding van NEC (heb heel wat wedstrijden gezien) gaat VD Boogaard hoge ogen gooien

Holman zou op zn favo stekkie (achter de spitsen) ook welleens door kunnen gaan breken.
Brett Holman
pi_52570919
Hoe oud is Holman?
pi_52580555
23 jaar
Brett Holman
pi_52587131
Sikora bij NAC. Een soort vlam in de pan.
pi_52594277
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik had al een paar dagen geleden een lijstje gemaakt in het Nederlandse talententopic:
[..]
Van den Boogaart nog zoveel gespeeld in een half seizoen Sevilla B? Want tot de winterstop zat ie op de bank bij Dordt, al deed hij het daar zeker niet onaardig. Ze hadden alleen geen geld om hem langer te huren, althans, ze wilden dat geld niet uitgeven omdat hij op dat moment geen basisspeler was.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:55:41 #153
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52594381
Mits ze de kans krijgen: Vertonghen, V/D Wiel en Manucharyan bij Ajax.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52594702
Manucharyan misschien ja, maar is qua blessures gevalletje Mitea
Brett Holman
pi_52721166
Geert-Arend Roorda pakte gisteren al zijn eerste minuutjes bij sc Heerenveen. Geen idee hoe hij het deed trouwens.
pi_53389552
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef MaxPower het volgende:
Geert-Arend Roorda pakte gisteren al zijn eerste minuutjes bij sc Heerenveen. Geen idee hoe hij het deed trouwens.
En een paar weken later al een basisplaats.
pi_53389633
Top . Ik wil Siem de Jong ook nog even tippen: Ik had niet verwacht dat hij dit seizoen al bij de eerste selectie zou worden gehaald. Die jongen gaat het helemaal maken bij Ajax .
pi_53392254
zeker en VD Wiel gaat schitteren
AFC AJAX
pi_53409586
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En een paar weken later al een basisplaats.
Ik kon me herinneren dat je hem hier genoemd had inderdaad. Het gaat lekker snel met hem nu, hopelijk trekt hij deze lijn door.

Mijn eredivisiespelers nog niet echt bijzonder helaas. Van Guldener uit nood zelfs misbruikt als linksback, daar speelt hij dramatisch. En John krijgt maar geen speeltijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_53592787
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Verder ook Michel van Guldener van Excelsior, die daar als linksbuiten uit de voeten kan. Een leuke speler, die het spelletje aardig begrijpt. Ook voor hem geldt echter dat Lokhoff vermoedelijk eerder voor gevestigdere namen gaat kiezen, zeker in de verwachte degradatiestrijd die Excelsior gaat meemaken. Toch zou hij best eens out of the blue in de ploeg kunnen komen en leuke dingen laten zien.
Nou ja, schwalbes gaat in ieder geval al aardig.
www.thuisuiteten.nl
pi_53593034
Was hij dat? Hahah ongelofelijk wat een duikelaar
pi_53593067
Ja, waren wel erg opzichtig. Maar die scheidsrechter trapt er gewoon in, dat is wellicht nog schandaliger. De eerste weken moest ie enige tijd linksback spelen, dat leek helemaal nergens op. Nu mag ie weer wat meer aanvallen en de blessure van Rojer betekent meer kans op speeltijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_53609227
Die eerste was echt schandalig, die tweede was begrijpelijk. Hij staat nu al op mijn black list.
pi_54840838
quote:
Ajax: Van der Wiel is een groot talent. Donald heeft tegen PSV laten zien behoorlijk overeind te blijven.

AZ: Pocognoli zal de beste linksback van de competitie worden. Vormer staat al jaren bekend als de blanke Davids; Als Van Gaal hem een kans geeft, dan zal hij een grote steunpilaar van het elftal worden. Pellè zal samen met Dembélé het levensgevaarlijke aanvalsduo van AZ vormen. Ari gaat denk ik tegenvallen.

Excelsior: Verwacht ik helemaal niks van. Degradatiekandidaat nummer 1 wat mij betreft.

Feyenoord: Sahin zal het middenveld van Feyenoord gaan dragen. Broncko gaat niet de Cocu van Feyenoord worden. Makaay maakt er 20, Slory een assist of 10 en 5 goals en De Cler gaat falen.

De Graafschap: Schöne wordt de belangrijkste speler van dat elftal. Een niet te onderschatten spelmaker met een goede vrije trap, dito voorzet en een leuk afstandsschot. Van Peppen zal één van de betere linksbacks van de Eredivisie worden en Siers zal, mits hij de kans krijgt van De Jonge, heerser op het middenveld worden.

FC Groningen: Nijland en Berg zullen de voorhoede van Groningen met flair (en een hoop doelpunten) voorzien.

Heracles: Michalke wordt de belangrijkste speler van Heracles. Veel assists, loopwerk en vrije trappen.

NAC: Gorter wordt een hele belangrijker speler in dat elftal. Ik voorzie 8 goals en 4 assists. Niet gek voor een debuutjaar.

NEC: Kivuvu wordt erg belangrijk voor NEC. Verder verwacht ik het nodige van Van den Boogaart.

PSV: Alcides en Da Costa zullen bewijzen dat iedere speler vervangbaar is. Zelfs de beste verdediger ter wereld. Verder hoop ik dat Rajkovic een kans krijgt. Met z´n 1.95 reeds op 18-jarige leeftijd een indrukwekkende verschijning in het veld. Kopsterk en een Balkan-mentaliteit: Die vliegt er in als het nodig is. Fagner zal offensief hele leuke dingen laten zien. Aan de bal een geweldenaar; Verdediging nog erg broos. Desondanks verwacht ik dat hij wel een wedstrijd of 10 gaat spelen dit seizoen. In die wedstrijden zal hij zijn talent met flair etaleren. Menig houthakker zal het bos ingestuurd worden. Reis is een toptalent, maar door het vele gearriveerde offensieve geweld zal hij bitter weinig speelminuten krijgen. Volgend seizoen gaat zijn seizoen worden. Afellay gaat dé man van PSV worden. Zal voor een deel (meer nog dan Simons) de leidersrol in het veld van Cocu overnemen. Aissati zal uitgroeien tot vaste waarde in het elftal. Menig supporter van tegenstanders van PSV zal stiekem genieten van dit geniale verdeelstation. Veel assists, goals en applaus zullen hem het grootste talent van de Eredivisie maken aan het einde van het seizoen.
Lazovic en Farfán zullen een koningskoppel vormen: Samen zullen zij goed zijn voor 40 goals.
Perez wordt assistkoning en Bakkal zal met name in de Eredivisie hoge ogen gaan gooien: Hij zal belangrijker worden voor de ploeg dan de meeste mensen denken. Na Aissati, Simons en Afellay is hij de belangrijkste middenvelder in de selectie.

Roda JC: Cissé gaat het grote publiek definitief overtuigen: De nieuwe Koné. Roda heeft een positieve historie met Belgische negers: Van Yulu Matondo en Tioté verwacht ik dan ook het nodige spektakel.

Sparta: Emnes en Zaalman zullen Sparta van veel goals en creativiteit voorzien. Achterin zal Adeleye menig enkel opvreten.

FC Twente: El Ahmadi (regisseur) en Engelaar (krachtpatser) gaan de ploeg op sleeptouw nemen. Zij zullen Elia en Arnautovic regelmatig in stelling brengen. Van Elia verwacht ik veel dynamiek en assists, terwijl ik in Arnautovic een soort Zlatan zie: Veel voetbal in de 16, goed in de kleine ruimte, altijd dreiging en het nodige aantal goals.

FC Utrecht: Pieters zal een transfer naar Feyenoord afdwingen door zijn goede defensieve spel.

Vitesse: Faber zal zich op termijn in de basis spelen. Heeft een perfect linkerbeen, een goede positionering en een goede pass. Kaya en Pryor zullen Vitesse van creativiteit en dynamiek voorzien.

VVV: Verwacht ik niks van.

Willem 2: El Hamdaoui gaat, mits hij niet voortijdig naar Feyenoord verkast, de sterren van de hemel spelen in Tilburg.
Hoeveel minpunten krijg je voor Alcides, Da Costa en Pelle?

Voor de rest een aantal redelijk goed zo te zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54841371
Vooralsnog zit ie er bij AZ, Groningen, Heracles, NAC, NEC, Roda, Twente en Vitesse vrijwel helemaal naast. PSV is ook nog niet echt raak. De enige voltreffer is Schöne, en Adeleye is goed gezien. Maar als je 30 namen noemt zijn er altijd wel een paar raak. Met een dartpijltje had je nog een betere score gehad denk ik.
pi_54841406
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:59 schreef MaxPower het volgende:
Vooralsnog zit ie er bij AZ, Groningen, Heracles, NAC, NEC, Roda, Twente en Vitesse vrijwel helemaal naast. PSV is ook nog niet echt raak. De enige voltreffer is Schöne, en Adeleye is goed gezien. Maar als je 30 namen noemt zijn er altijd wel een paar raak. Met een dartpijltje had je nog een betere score gehad denk ik.
Dat dus .
quote:
Dan moeten ze nog flink gaan scoren... .
-
pi_54843783
De enigen die hij goed gezien heeft zijn Schöne, die al door de graafschappers was aangegeven, en Berg.
pi_54843812
Berg zit voornamelijk op de bank en vormt zéker geen vast spitsenkoppel met Nijland.
  maandag 26 november 2007 @ 11:26:09 #169
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54843893
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:59 schreef MaxPower het volgende:
Cisse laat, wat die tot op heden gespeeld heeft, zeker laten zien in goede doen te zijn. Dolde zijn tegenstander vrijdag continu (speelde misschien zijn beste match voor Roda) maar er werd te weinig gebruik van hem gemaakt.

Als jij vind dat hij er met Tiote naast zit...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54843903
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Berg zit voornamelijk op de bank
En toch heeft ie er al 6 gemaakt.
Komt wel goed, heeft even zijn tijd nodig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54844001
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef DarkShine het volgende:

Cisse laat, wat die tot op heden gespeeld heeft, zeker laten zien in goede doen te zijn. Dolde zijn tegenstander vrijdag continu (speelde misschien zijn beste match voor Roda) maar er werd te weinig gebruik van hem gemaakt.
Ik lees in het Roda topic niet veel positiefs over hem. Of ben ik in de war met een andere snelle negert?
quote:
Als jij vind dat hij er met Tiote naast zit...
Als die zo spectaculair zou zijn zou ik hem vast wel kennen, nu zegt die naam me niets.
pi_54844241
Lamah lijkt mij eerder de nieuwe Koné .
  maandag 26 november 2007 @ 11:56:46 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54844457
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik lees in het Roda topic niet veel positiefs over hem. Of ben ik in de war met een andere snelle negert?
[..]

Als die zo spectaculair zou zijn zou ik hem vast wel kennen, nu zegt die naam me niets.
Ik ben ook niet vrij positief over hem normaal. Maar kan niet ontkennen dat hij dit seizoen verkeerd bezig is en vrijdag gewoon goed speelde.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 26 november 2007 @ 11:57:21 #174
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54844466
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lamah lijkt mij eerder de nieuwe Koné .
Onmogelijk! Lamah kan namelijk scoren.
Planning:
-
pi_54844528
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Onmogelijk! Lamah kan namelijk scoren.
Oké, dan haalt hij wel Arsenal ipv Sevilla.
pi_54875235
Met name Van Peppen, Zaalman en Robin Faber kloppen niet erg. Maar die laatste is ook niet zeer verrassend.
www.thuisuiteten.nl
pi_54875603
Das een Achterhoeker, die zijn per definitie geweldig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54949999
quote:

Mocht RKC Waalwijk spitsenproblemen houden, snap ik dat niet. Want ze hebben Kevin Vink in de gelederen. Als Tim Janssen blijft, is dat niet gunstig. Zeker niet als ze 4-3-3 spelen. De strijd met Van Tornhout, als die zou komen, kan hij moeiteloos aan. Vink is fysiek sterk, kan koppen, heeft een goede trap en kan het verdedigers lastig maken. Vorig seizoen tegen het einde al minuten gemaakt, maar eredivisie is nog te hoog gegrepen voor hem. De Jupiler League moet hij echter aankunnen.
Kevin Vink dus. RKC Waalwijk is in ieder geval erg tevreden en biedt hem een contractverlenging van 2,5 seizoen aan. In dat geval moet Vink wel verhuizen naar Brabant en zijn bijbaan als jeugdtrainer bij Excelsior Maassluis opgeven. Maar ik denk dat hij dat graag doet voor een mooi profcontract.
www.thuisuiteten.nl
pi_54953835
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En toch heeft ie er al 6 gemaakt.
Komt wel goed, heeft even zijn tijd nodig.
Waarvan vier tegen Feyenoord en Ajax. Hij kan gewoon niet tegen kleintjes scoren .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54956996
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarvan vier tegen Feyenoord en Ajax. Hij kan gewoon niet tegen kleintjes scoren .
Vooral die 2e tegen Ajax was wel lekker, Jaap Stam geklopt in een kopduel.
Morgenavond begint hij weer eens in de basis tegen VVV.
pi_54957057
Oh, zei ik kleintjes? Dan heeft-ie alleen tegen Ajax gescoord .
pi_54985430
Ook tegen AZ heeft ie gescoord trouwens.
Gister tegen een ''kleintje'' zijn doelpuntje meegepikt. (VVV)
pi_56154744
Hoe is het halverwege met de vlammers? Gaan ze lekker? Of nog niet zo? En wat kunnen ze in het restant van de competitie?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:01:35 #184
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56155124
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Berg zit voornamelijk op de bank en vormt zéker geen vast spitsenkoppel met Nijland.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:12:28 #185
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56155399
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:45 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Nijland wordt een sensatie wanneer ie kansen van Jans krijgt dit seizoen. Een sierlijke speler met een mooie functionele techniek. Holla speelt komend seizoen op huurbasis in Zwolle. Van Rozema, Metaj en Ozturk verwacht ik weinig/niets.

Alleen Metaj klopt niet. Die doet het erg goed dit seizoen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56155479
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Piet Velthuizen gaat het goed doen dit jaar.
Klopt wel, alleen zat dat er ook wel in.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:51:26 #187
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_56158210
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef Eilanden het volgende:
Bij FC Utrecht denk ik dat dit seizoen nog wel eens het doorbraakseizoen kan gaan worden van Leroy George. Snel, behendig en doelgericht!
Hij is aardig op weg om mijn gelijk aan te tonen
pi_56158350
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Zelf ga ik in eerste instantie voor de volgende namen, die op momenten kunnen gaan verrassen. Ik stel met nadruk op momenten, omdat ik beide spelers nog niet direct in de basis verwacht.

Ik doel dan op Joshua John van Sparta, een heerlijke buitenspeler met lef, snelheid en een actie. Kan op goede dagen in zijn onbevangenheid een back aardig dol spelen, verwacht ik. Zal echter nog wel één en ander moeten leren en als Sparta inderdaad voor 4-4-2 gaat, zal zijn speeltijd minder groot kunnen zijn dan in 4-3-3.

Verder ook Michel van Guldener van Excelsior, die daar als linksbuiten uit de voeten kan. Een leuke speler, die het spelletje aardig begrijpt. Ook voor hem geldt echter dat Lokhoff vermoedelijk eerder voor gevestigdere namen gaat kiezen, zeker in de verwachte degradatiestrijd die Excelsior gaat meemaken. Toch zou hij best eens out of the blue in de ploeg kunnen komen en leuke dingen laten zien.

Verder verwacht ik dat Ricky van den Bergh bij Heracles Almelo wat terugkeert richting zijn beste Sparta-vorm. Nadeel voor hem kan zijn dat Heracles vermoedelijk ook een zwaar seizoen wacht en er dus wat defensievere accenten gelegd worden. Dan kan het best zijn dat hij vanaf links moet spelen in plaats van achter de spits, waar hij beter rendeert.

Ook uit de categorie jeugdspelers die op bepaalde dagen goed voor de dag kunnen komen: Andro Franca van NAC Breda. Deed het bij de reserves van NAC meer dan aardig en kan redelijk opportunistisch spelen. Of hem dit ook lukt tegen ervarener verdedigers uit de eredivisie is de vraag.

Voor de eerste divisie heb ik er ook wel een paar, maar ik weet niet of die in dit topic mogen.
Van Guldener doet het dus leuk, John speelt zelden, Franca nog niet aan bod geweest bij NAC en Ricky van den Bergh wisselvallig.
www.thuisuiteten.nl
pi_57245086
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef Os__ het volgende:
Darryll Roberts, Ayodele Adeleye en Marvin Emnes gaat eindelijk definitief doorbreken.
Zeer netjes, vooral Emnes ben ik fan van.
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lasse Schöne, onthoud die naam!
Zal wel een overstap maken naar een subtopper, denk ik.
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax: Heitinga: hij gaat het seizoen van zijn leven spelen. Hij steekt al een aantal maanden in grootste vorm en speelt ook goed in de voorbereiding. Hij is verzekerd van een basisplaats, alleen zal de positie wat verschillen. Voor een Heitinga in vorm maakt dit echter niet veel uit.
Het jaar van Heitinga inderdaad.
quote:
Meeuwis gaat echt doorbreken dit seizoen.
Doet het wel aardig.
pi_57245417
Mijn lijst klopt al een stuk beter dan aan het begin van het seizoen. Slechts een handvol echte falers, 22 geslaagde spelers en voor de rest vooral jongens die nog geen kans hebben gekregen, maar nog uitstekende perspectieven hebben (bijv. een Donald of Aissati) en die je dus ook geen flop kunt noemen. Ik zat er wel lelijk naast met Gorter, Van Peppen en Pellè.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:25:50 #191
159022 AminBen
El Maestro
pi_57247574
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef ActaniA het volgende:
nordin amrabat
voltreffer
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:36:11 #192
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57247747
De politie!
Planning:
-
pi_57248697
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Mijn lijst klopt al een stuk beter dan aan het begin van het seizoen. Slechts een handvol echte falers, 22 geslaagde spelers en voor de rest vooral jongens die nog geen kans hebben gekregen, maar nog uitstekende perspectieven hebben (bijv. een Donald of Aissati) en die je dus ook geen flop kunt noemen. Ik zat er wel lelijk naast met Gorter, Van Peppen en Pellè.
En Faber....
www.thuisuiteten.nl
pi_57248967
Niemand heeft Bradley getipt, is dus wel een verrassing.
pi_57249363
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Mijn lijstje:

[ afbeelding ]
Gonzalo Garcia-Garcia

Denk alleen dat je hem in een ander shirt had verwacht. Sinds de winterstop al 4 doelpunten en een stuk of 10 assists.
pi_58121335
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niemand heeft Bradley getipt, is dus wel een verrassing.
De Euroborg is ook niet genoemd, terwijl die echt gevlamd heeft.
  donderdag 17 april 2008 @ 21:24:10 #197
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58121996
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:58 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:

[..]

De Euroborg is ook niet genoemd, terwijl die echt gevlamd heeft.
ha ha ha! goeie
pi_58122555
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Mijn lijstje:

Gonzalo Garcia-Garcia
Van der Wiel
Sanmartean
Berg
Van Beukering
Miralem `Miki` Sulejmani
Vorig seizoen door SC Heerenveen overgenomen van Partizan Belgrado, terwijl ook AZ interesse had. Beschikt over een uitstekende dribbel, en is een creatief brein. Hij moet nog wat leren dozeren, maar zou een hele grote kunnen worden. Vorig seizoen kon hij nog niet spelen door moeilijkheden met zaakwaarnemers etc. maar dit seizoen staat hij er!
Garcia Garcia: Had gehoopt hem bij Hveen te zien, maar bij heracles doet hij het nu ook best aardig geloof ik
Van der Wiel: Blessures, Blessures
Berg: Denk dat dat wel klopte
Van Beukering: Komt er nog niet helemaal uit, maar sluit hem voor volgend seizoen niet uit
Sulejmani:
  donderdag 17 april 2008 @ 22:05:56 #199
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_58123251
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Grimm het volgende:
El hamdaoui dus volgend jaar naar AZ
Verdorie!1 ik heb een zesde zintuig
pi_58123641
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:32 schreef dagizmo het volgende:
Sulejmani: gisteren gezien, speelt zeer goed in kleine ruimtes en kan een spel lezen. Hij heeft naast techniek een goed inzicht over het spel en ziet ruimtes die er nog niet zijn, maar gemaakt kunnen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')