Kevin Vink dus. RKC Waalwijk is in ieder geval erg tevreden en biedt hem een contractverlenging van 2,5 seizoen aan. In dat geval moet Vink wel verhuizen naar Brabant en zijn bijbaan als jeugdtrainer bij Excelsior Maassluis opgeven. Maar ik denk dat hij dat graag doet voor een mooi profcontract.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hoewel misschien niet direct passend voor dit topic, toch maar even wat jongens waar ik in de Jupiler League wel iets van verwacht:
Mocht RKC Waalwijk spitsenproblemen houden, snap ik dat niet. Want ze hebben Kevin Vink in de gelederen. Als Tim Janssen blijft, is dat niet gunstig. Zeker niet als ze 4-3-3 spelen. De strijd met Van Tornhout, als die zou komen, kan hij moeiteloos aan. Vink is fysiek sterk, kan koppen, heeft een goede trap en kan het verdedigers lastig maken. Vorig seizoen tegen het einde al minuten gemaakt, maar eredivisie is nog te hoog gegrepen voor hem. De Jupiler League moet hij echter aankunnen.
Waarvan vier tegen Feyenoord en Ajax. Hij kan gewoon niet tegen kleintjes scorenquote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En toch heeft ie er al 6 gemaakt.
Komt wel goed, heeft even zijn tijd nodig.
Vooral die 2e tegen Ajax was wel lekker, Jaap Stam geklopt in een kopduel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarvan vier tegen Feyenoord en Ajax. Hij kan gewoon niet tegen kleintjes scoren.
quote:Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Berg zit voornamelijk op de bank en vormt zéker geen vast spitsenkoppel met Nijland.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nijland wordt een sensatie wanneer ie kansen van Jans krijgt dit seizoen. Een sierlijke speler met een mooie functionele techniek. Holla speelt komend seizoen op huurbasis in Zwolle. Van Rozema, Metaj en Ozturk verwacht ik weinig/niets.
Klopt wel, alleen zat dat er ook wel in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Piet Velthuizen gaat het goed doen dit jaar.
Hij is aardig op weg om mijn gelijk aan te tonenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef Eilanden het volgende:
Bij FC Utrecht denk ik dat dit seizoen nog wel eens het doorbraakseizoen kan gaan worden van Leroy George. Snel, behendig en doelgericht!
Van Guldener doet het dus leuk, John speelt zelden, Franca nog niet aan bod geweest bij NAC en Ricky van den Bergh wisselvallig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Zelf ga ik in eerste instantie voor de volgende namen, die op momenten kunnen gaan verrassen. Ik stel met nadruk op momenten, omdat ik beide spelers nog niet direct in de basis verwacht.
Ik doel dan op Joshua John van Sparta, een heerlijke buitenspeler met lef, snelheid en een actie. Kan op goede dagen in zijn onbevangenheid een back aardig dol spelen, verwacht ik. Zal echter nog wel één en ander moeten leren en als Sparta inderdaad voor 4-4-2 gaat, zal zijn speeltijd minder groot kunnen zijn dan in 4-3-3.
Verder ook Michel van Guldener van Excelsior, die daar als linksbuiten uit de voeten kan. Een leuke speler, die het spelletje aardig begrijpt. Ook voor hem geldt echter dat Lokhoff vermoedelijk eerder voor gevestigdere namen gaat kiezen, zeker in de verwachte degradatiestrijd die Excelsior gaat meemaken. Toch zou hij best eens out of the blue in de ploeg kunnen komen en leuke dingen laten zien.
Verder verwacht ik dat Ricky van den Bergh bij Heracles Almelo wat terugkeert richting zijn beste Sparta-vorm. Nadeel voor hem kan zijn dat Heracles vermoedelijk ook een zwaar seizoen wacht en er dus wat defensievere accenten gelegd worden. Dan kan het best zijn dat hij vanaf links moet spelen in plaats van achter de spits, waar hij beter rendeert.
Ook uit de categorie jeugdspelers die op bepaalde dagen goed voor de dag kunnen komen: Andro Franca van NAC Breda. Deed het bij de reserves van NAC meer dan aardig en kan redelijk opportunistisch spelen. Of hem dit ook lukt tegen ervarener verdedigers uit de eredivisie is de vraag.
Voor de eerste divisie heb ik er ook wel een paar, maar ik weet niet of die in dit topic mogen.
Zeer netjes, vooral Emnes ben ik fan van.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef Os__ het volgende:
Darryll Roberts, Ayodele Adeleye en Marvin Emnes gaat eindelijk definitief doorbreken.
Zal wel een overstap maken naar een subtopper, denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lasse Schöne, onthoud die naam!
Het jaar van Heitinga inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax: Heitinga: hij gaat het seizoen van zijn leven spelen. Hij steekt al een aantal maanden in grootste vorm en speelt ook goed in de voorbereiding. Hij is verzekerd van een basisplaats, alleen zal de positie wat verschillen. Voor een Heitinga in vorm maakt dit echter niet veel uit.
Doet het wel aardig.quote:Meeuwis gaat echt doorbreken dit seizoen.
En Faber....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Mijn lijst klopt al een stuk beter dan aan het begin van het seizoen. Slechts een handvol echte falers, 22 geslaagde spelers en voor de rest vooral jongens die nog geen kans hebben gekregen, maar nog uitstekende perspectieven hebben (bijv. een Donald of Aissati) en die je dus ook geen flop kunt noemen. Ik zat er wel lelijk naast met Gorter, Van Peppen en Pellè.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Mijn lijstje:
[ afbeelding ]
Gonzalo Garcia-Garcia
De Euroborg is ook niet genoemd, terwijl die echt gevlamd heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niemand heeft Bradley getipt, is dus wel een verrassing.
ha ha ha! goeiequote:Op donderdag 17 april 2008 20:58 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
De Euroborg is ook niet genoemd, terwijl die echt gevlamd heeft.
Garcia Garcia: Had gehoopt hem bij Hveen te zien, maar bij heracles doet hij het nu ook best aardig geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Mijn lijstje:
Gonzalo Garcia-Garcia
Van der Wiel
Sanmartean
Berg
Van Beukering
Miralem `Miki` Sulejmani
Vorig seizoen door SC Heerenveen overgenomen van Partizan Belgrado, terwijl ook AZ interesse had. Beschikt over een uitstekende dribbel, en is een creatief brein. Hij moet nog wat leren dozeren, maar zou een hele grote kunnen worden. Vorig seizoen kon hij nog niet spelen door moeilijkheden met zaakwaarnemers etc. maar dit seizoen staat hij er!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:32 schreef dagizmo het volgende:
Sulejmani: gisteren gezien, speelt zeer goed in kleine ruimtes en kan een spel lezen. Hij heeft naast techniek een goed inzicht over het spel en ziet ruimtes die er nog niet zijn, maar gemaakt kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |