Ik weet niet. Ik vind Bouaouzan een van de betere (iig) bij Sparta. Hij is wisselvallig en hij heeft zn nukken, maar voetballen kan ie zeker. Als hij constanter wordt zie ik hem makkelijk meekomen bij elke willekeurige subtopper.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Leuk stuk wel van EnGCatjuh, alleen Bouaouzan als beste Spartaan vind ik een raar verhaal.
Verder vind ik toch wel dat Huysegems in het begin bij AZ best goed heeft gespeeld, dus zich toch wel heeft bewezen.
En Donald als vervanger van Sneijder / Huntelaar, dat is dan als leider in het team? Want qua positie is hij defensieve middenvelder natuurlijk.
Hij moet tactisch nog veel leren en ik vraag me af of hem dat lukt. Speelt met de kop naar beneden, ook in de duels tegen amateurclubs. Bovendien maakt hij vaak een actie als het niet moet of speelt hij af als hij een actie moet maken. Ik heb echt het gevoel dat hij op basis van samenvattingen behoorlijk overschat wordt en ten onrechte gezien wordt als één van de betere Spartanen. Natuurlijk heeft hij dreiging door zijn snelheid en passeerbewegingen, maar toch. De keren dat ik hem nu aan het werk heb gezien, valt hij eigenlijk altijd tegen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind Bouaouzan een van de betere (iig) bij Sparta. Hij is wisselvallig en hij heeft zn nukken, maar voetballen kan ie zeker. Als hij constanter wordt zie ik hem makkelijk meekomen bij elke willekeurige subtopper.
In de oefenduels op het AT of ook in andere duels? Kan best zijn hoor, heb nog weinig oefenduels van Ajax gezien. Echter speelde hij de laatste jaren toch voornamelijk als middenvelder, beetje type Vieira. Een type Sneijder is het zeker niet, daar mist hij de verfijnde techniek voor. Het is een krachtspeler. Achter de spits kan wel, maar dan zou hij alles op puur loopvermogen en kracht moeten doen. Een type Sneijder zie ik meer in Sarpong.quote:Donald is een aanvallende middenvelder. Tenminste, daar wordt hij in de oefenwedstrijden die ik gezien heb, gebruikt. Of als spits, want daar schijnt hij in de jeugd ook gebruikt te zijn. Maar hij heeft de bouw en de techniek om volgens mij op elke positie centraal te kunnen spelen.
Mee eens. Ik denk niet dat hij echt bij Ajax zal doorbreken, laat staan dit seizoen al. Van der Wiel zou dit seizoen al kunnen, maar ws duurt dat nog wel zo'n 2 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Puur qua voetbaltalent schat ik Donald als minste in van de vier jeugdspelers die nu door Ten Cate bij de groep zijn gehaald, dus na Sarpong, Van der Wiel en Anita.
Klopt, ik zie Donald ook als een '6'. Sarpong zou inderdaad de nieuwe '10' kunnen worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk wel dat Ajax in het hedendaagse voetbal een fysiek sterke middenvelder als Donald kan gebruiken. In het klassieke 4-3-3 van Ajax zou ik hem echter eerder als een 6 willen typeren en heel misschien een 4.
Had ik inderdaad al vermeld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:31 schreef Sensation89 het volgende:
Lasse Schone van de Graafschap heeft zijn plafond anders ook nog lang niet bereikt. Goede voetballer.
Vooral als Alves weggaat zal dat wel toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
Ik zal aftrappen ik denk dat "Gonzalo Garcia-Garcia" een van de smaakmakers van de competitie zal worden mits hij genoeg vertrouwen krijgt van Verbeek.
Fijne postquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hoewel misschien niet direct passend voor dit topic, toch maar even wat jongens waar ik in de Jupiler League wel iets van verwacht:
[tekst]
Denk inderdaad dat de aanval van MVV wederom hoge ogen gaat gooien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Tot slot nog Gunther Thiebaut, de Belgische spits die naar MVV gaat. Scoort in België op lager niveau altijd makkelijk zijn goals en zou dat in Nederland ook moeten kunnen. Kan wel eens een succesvol koppel gaan vormen met Daniel Gomez.
Voorlopig lijkt ie nog niet eens een basis-plaats te hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
VandenBergh gaat vlammen bij FC Utrecht
Klopt. Ws als hij 32 is, komt het talent een keer tot uiting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jason Oost heeft al zoveel kansen gehad, ik geloof er niet meer in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |