abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52457856
Ramon Zomer is al een tijdje gepensioneerd, werd 24 op 13 april.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:36:10 #52
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52458988
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:56 schreef Kadoc het volgende:
Mss is het daarom handig een geboortedatum toe te voegen?
pi_52459361
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:56 schreef Kadoc het volgende:
Thx, hij is nu 'gepensioneerd' uit de lijst.
Heb ook het idee van Montana overgenomen om de centrumverdedigers op een stapel te gooien.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52460217
De (onbekendere) talenten om dit seizoen op te letten:

Piet Velthuizen (Vitesse):
Ontpopte zich vorig seizoen bij Vitesse als een verassend goede sluitpost. In die wedstrijden die hij speelde bouwde hij zoveel krediet op dat Aad de Mos hem voor dit seizoen een basisplaats toevertrouwd. Velthuizen zal hem niet teleurstellen.

Gregory van der Wiel (Ajax):
Van der Wiel is nog maar 19 en heeft slechts zes officiële wedstrijden voor Ajax achter zijn naam staan. Wat indruk maakte is dat hij in elk van die wedstrijden minimaal een '7' scoorde. Met een flink portie branie en felheid speelde hij vanaf het begin af aan al alsof hij nooit anders gedaan had.
Ondanks zijn, voor een verdediger, gerichte lengte (1.73 m) is hij lastig te kloppen. Hij is snel, fel en verliest geen moment zijn concentratie. Voeg daaraan toe dat hij bezit over een uitstekende techniek en goed schot en je hebt een zeer complete verdediger. Van der Wiel gaat een grandioos verdedigingsduo vormen met Ryan Donk bij Jong Oranje en mag verassend mee naar Peking aan het einde van het seizoen.

Mark van den Boogaart (NEC):
Wie wist er van jullie dat er afgelopen seizoen een Nederlander bij Sevilla speelde? Vrij weinig denk ik. Dan vergeten jullie allemaal Mark van de Boogaart. Hij speelde afgelopen seizoen 22 duels voor Sevilla B maar besloot weer terug te keren naar Nederland. NEC zag het wel zitten in de ex-Feyenoorder en bood hem een contract aan. In de oefenduels van NEC was hij een van de weinigen die wel indruk maakte en hij wordt ook al voorzichtig de nieuwe Bjorn van den Doelen genoemd. Een balveroveraar die ook aanvallend zijn mannetje staat, hou hem in de gaten!

Kemy Agustien (AZ)
Slechts 20 jaar oud maar al bijna 90 competitiewedstrijden in zijn broekzaak. Agustien is daarmee veruit de meest ervaren speler uit dit rijtje. Maar omdat hij altijd in de betrekkelijke luwte speelde bij Willem II en Roda JC is hij toch nooit heel erg opgevallen. Daar lijkt nu verandering in te gaan komen want meneer Van Gaal ziet het in hem zitten. Agustien kreeg van de oefenmeester veel minuten in de voorbereiding om zich te bewijzen en Agustien greep die kans met beide handen aan. Als hangende rechtshalf liet hij zien dat hij de concurrentiestrijd met Julian Jenner hard aangaat. Net als Jenner bezit Agustien over een goede passeerbeweging en een redelijke voorzetting. Zijn sterke fysiek en goed overzicht maakt hem een zeer complete voetballer. Tekenend was dat Agustien met Oranje onder 21 op het toernooi van Toulon zowel als verdedigende middenvelder en spits heeft gespeeld.

Mounir El-Hamdaoui (Willem II)
Maakte vorig seizoen bij zijn terugkeer op de Nederlandse velden al direct indruk. In de eerste vijf competitiewedstrijden wist deze aanvaller al drie keer het net te vinden. Helaas sloeg toen het noodlot toe, hij scheurde zijn kruisbanden af en kwam de rest van het seizoen niet meer in actie. Zonde voor Mounir, zonde voor Willem II, maar vooral ook zonde voor de Nederlandse voetballiefhebber. El-Hamdaoui zijn sierklijke voetbalstijl doet denken aan die van zijn grote vriend Robin van Persie. Die volgens El-Hamdaoui niet beter is dan hijzelf. Kijk, dat zijn teksten waar we wat mee kunnen, helemaal als hij het waarmaakt. En als hij fit blijft zal het dit seizoen zomaar kunnen. El-Hamdaoui in Oranje?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52460530
Veel meer spelers in het buitenland dit jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52460959
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef koningdavid het volgende:
De (onbekendere) talenten om dit seizoen op te letten:

Piet Velthuizen (Vitesse):
Verwacht ik veel van, kan een goede worden. Mooi overzicht trouwens

wel jammer van al die verassingen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:43:43 #57
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52462301
Oranje's toekomstige doelman (na wellicht een periode Stekelenburg) wordt Piet Velthuizen of Tim Krul, hoewel ook Boy Waterman niet vergeten mag worden. Allemaal grote talenten, wat een luxe-probleem.

In een mogelijke drie gevallen van gelijke kwaliteit kies ik trouwens voor Velthuizen, omdat ie de coolste naam heeft. Old-skool!
Ta mère bien.
pi_52464416
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:43 schreef De_Postbode het volgende:
Oranje's toekomstige doelman (na wellicht een periode Stekelenburg) wordt Piet Velthuizen of Tim Krul, hoewel ook Boy Waterman niet vergeten mag worden. Allemaal grote talenten, wat een luxe-probleem.

In een mogelijke drie gevallen van gelijke kwaliteit kies ik trouwens voor Velthuizen, omdat ie de coolste naam heeft. Old-skool!
Periode Stekelenburg ? laten we hopen van niet die kerel is nog altijd een prutser van niets.

Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52464515
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Periode Stekelenburg ? laten we hopen van niet die kerel is nog altijd een prutser van niets.

Ik geloof niet dat jij goed hebt gezien hoe Stekelenburg dit kalenderjaar bezig is?
pi_52464536
Alle ballen hoog de pot in en je wint altijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52464547
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:43 schreef De_Postbode het volgende:
Vermeer keepte ook uitstekend vanavond en Stekelenburg doet het de laatste maanden ook voortreffelijk. Luxe-probleem inderdaad.
pi_52464586
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij goed hebt gezien hoe Stekelenburg dit kalenderjaar bezig is?
Die gozer is al jaren het talent zo als ze dat zeggen.
Nou nou die kerel werd al in oranje geroepen door het klootjes volk voor dat ie maar een wedstrijd in het eerste had gebalt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52464595
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vermeer keepte ook uitstekend vanavond en Stekelenburg doet het de laatste maanden ook voortreffelijk. Luxe-probleem inderdaad.
Mooi toch. En al die analisten maar klagen over hoe erg het wel niet wordt als Van der Sar weg is.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:12:12 #64
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52465487
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval al blij zat dat we ons om de 'Wie Volgt Edje Op?" kwestie voorlopig geen zorgen meer hoeven te maken. Dat was twee jaar geleden wel anders.
Ta mère bien.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 03:00:01 #65
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52471016
Jammer dat Krul niet naar een Eredivisie club is gegaan. Hadden we hem mooi op de voet kunnen volgen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_52471164
In Scotland wordt hij een betere keeper.

Zou Steek ook een jaar moeten doen. Alleen heb je dan wel kans dat hij huilend de handdoek in de ring gooit
pi_52471189
Whaha flikker op man met je gare kritiek
AFC AJAX
pi_52471203
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef koningdavid het volgende:

Gregory van der Wiel (Ajax):
Van der Wiel is nog maar 19 en heeft slechts zes officiële wedstrijden voor Ajax achter zijn naam staan. Wat indruk maakte is dat hij in elk van die wedstrijden minimaal een '7' scoorde. Met een flink portie branie en felheid speelde hij vanaf het begin af aan al alsof hij nooit anders gedaan had.
Ondanks zijn, voor een verdediger, gerichte lengte (1.73 m) is hij lastig te kloppen. Hij is snel, fel en verliest geen moment zijn concentratie. Voeg daaraan toe dat hij bezit over een uitstekende techniek en goed schot en je hebt een zeer complete verdediger. Van der Wiel gaat een grandioos verdedigingsduo vormen met Ryan Donk bij Jong Oranje en mag verassend mee naar Peking aan het einde van het seizoen.
Nogal snel om na 6 wedstrijden daar zo'n oordeel over te vellen, ging dat bij ene Maduro, aka de opvolger van Rijkaard, niet precies hetzelfde?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52471371
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 03:14 schreef BonJovi het volgende:
Whaha flikker op man met je gare kritiek
Zou gewoon goed voor hem zijn. Zelfs Reus werd op 34 jarige leeftijd nog een meer all-round keeper in Scotland.

Steekelenburg kan op de lijn vrij redelijk keepen en voetballen kan hij ook wel. Alleen in de lucht is hij net zo slecht als Reus in zijn tijd bij PSV en dat is erg slecht.

Krul kan prima keepen maar de SPL is een harde leerschool, daar wordt hij echt wel een betere keeper. Beter waarschijnlijk dan bij Heracles een beetje mooi te duiken en wat ballen te redden
pi_52472924
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 03:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nogal snel om na 6 wedstrijden daar zo'n oordeel over te vellen, ging dat bij ene Maduro, aka de opvolger van Rijkaard, niet precies hetzelfde?
Inderdaad snel. Maar hij heeft in die wedstrijden zo'n indruk gemaakt dat ik mijn handen ervoor in het vuur durf te steken dat hij een grote verdediger wordt. Bovendien was hij ook grandioos bij Oranje-21 op het Toulon toernooi.
pi_52474505
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Aan welke kant?
Bij Huizen altijd links, bij Omniworld volgens mij ook, maar las ergens dat Wetzel hem van rechts wil laten spelen.

Overigens eis ik na gisteren promotie voor Kevin Vink in het lijstje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52474579
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Doet ie het wel vaker zo goed dan?
pi_52474595
quote:

[..]

Bij Huizen altijd links, bij Omniworld volgens mij ook, maar las ergens dat Wetzel hem van rechts wil laten spelen.
Ik wacht wel even af dan.
quote:
Heeft hij al gehad, kijk maar.
pi_52474626
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Doet ie het wel vaker zo goed dan?
Ik verwacht niet dat hij ooit Oranje haalt hoor, maar als hij bij RKC een vaste plaats zou krijgen - kan best als Janssen vertrekt -, moet hij daar toch best aardige cijfers kunnen halen en wellicht op termijn een leuke club in de eredivisie kunnen vinden.

Veel dingen moeten nog beter, maar toch, hij heeft iets. Dat gevoel had ik al toen ik hem in 2005/06 voor het eerst zag spelen en dat bleef ik hebben in de duels die ik toen van hem zag.

En mooie promotie koningdavid, hulde!
www.thuisuiteten.nl
pi_52474819
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat hij ooit Oranje haalt hoor, maar als hij bij RKC een vaste plaats zou krijgen - kan best als Janssen vertrekt -, moet hij daar toch best aardige cijfers kunnen halen en wellicht op termijn een leuke club in de eredivisie kunnen vinden.

Veel dingen moeten nog beter, maar toch, hij heeft iets. Dat gevoel had ik al toen ik hem in 2005/06 voor het eerst zag spelen en dat bleef ik hebben in de duels die ik toen van hem zag.

En mooie promotie koningdavid, hulde!
Klinkt goed, zeker voor RKC.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:58:49 #76
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52477766
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 03:00 schreef Devano het volgende:
Jammer dat Krul niet naar een Eredivisie club is gegaan. Hadden we hem mooi op de voet kunnen volgen.
Jammer inderdaad, voor ons dan, maar ik volg 'm gewoon zo goed mogelijk via het Falkirk forum. Daar zijn ze lovend over hem, hij schijnt al heel volwassen te keepen voor een 19-jarige: durft van z'n lijn te komen, coacht voortreffelijk z'n ploeg terwijl ie daar twee dagen ofzo voor de competitiestart binnenkwam, en heeft die "all arms and legs" octopus-kwaliteit van o.a. Sar en Gomes, waardoor ie overal bijzit.

Ik heb 'm zelf nog weinig in actie gezien naast die Uefa Cup pot tegen Palermo (erg overtuigend), maar als ik de reacties van anderen (Britten) zo zie is het één en al enthousiasme. En dan ook echt alleen maar, ik heb nog niemand zien zeiken. Krul kan maar zo een hele grote worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Postbode op 18-08-2007 15:08:40 ]
Ta mère bien.
pi_52480249
Misschien kan Dirk Marcellis (13/4/1988) erbij gezet worden. Zit dit jaar bij de selectie van PSV. Vorig jaar tegen Liverpool gedebuteerd, meteen een (onterechte) rode kaart, maar hij speelde wel goed. Nog geen competitiewedstrijden voor hem, maar wel een aantal keer bij de selectie. Zeker een to-watch denk ik.
pi_52480902
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:04 schreef Leso_Varen het volgende:
Misschien kan Dirk Marcellis (13/4/1988) erbij gezet worden. Zit dit jaar bij de selectie van PSV. Vorig jaar tegen Liverpool gedebuteerd, meteen een (onterechte) rode kaart, maar hij speelde wel goed. Nog geen competitiewedstrijden voor hem, maar wel een aantal keer bij de selectie. Zeker een to-watch denk ik.
Staat er al een tijdje bij hoor.
pi_52481266
Roy Beerens zag ik er nog niet bij staan. Mooi topic verder, ben het niet helemaal eens met de opstelling etc. maar je kunt het ook niet iedereen naar de zin maken .
pi_52481602
Nacer Barazite doet het zéér verdienstelijk bij Arsenal, dient zeker in de gaten gehouden te worden.
pi_52482450
Esajas mag nog steeds van die lijst worden geschrapt
pi_52484128
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

Jammer inderdaad, voor ons dan, maar ik volg 'm gewoon zo goed mogelijk via het Falkirk forum.
Ben benieuwd hoe ze hem vanmiddag vonden... 7-2 verloren van Rangers!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:32:42 #83
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52484633
Falkirk zuigt verdedigend gewoon, vorige week 4-1 onderuit tegen Celtic, maar dat was niet zijn fout, hij heeft er toen nog een hoop uitgehouden en de derde was een eigen doelpunt. Even kijken inderdaad...

[ Bericht 6% gewijzigd door De_Postbode op 18-08-2007 20:38:54 ]
Ta mère bien.
pi_52486220
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Staat er al een tijdje bij hoor.

Over het hoofd gezien, sorry.
pi_52785921
Hmm, zie trouwens dat Vink nog met zijn oude, foutieve geboortedatum en leeftijd in de rij spitsen staat.

Hij is van 27 april 1987, dus pas 20.
www.thuisuiteten.nl
pi_53385172
Klein kickje, anders vergeten we de talenten
pi_53387164
Geert Arend Roorda van Heerenveen mag er na zijn puike duel tegen Helsinborg zeker bij. En je moet voor Vink nog zijn leeftijd aanpassen in de OP!
www.thuisuiteten.nl
pi_53387530
El Hamdaoui en Van den Boogaart vind ik niet echt talenten meer hoor. In ieder geval niet Oranje-waardig.

Van den Boogaart is inderdaad wel een goede speler voor NEC, maar op die positie heeft Oranje de komende jaren al zo veel beter. Hij heeft helaas de stap naar het buitenland te vroeg gemaakt, mist daardoor de ervaring en heeft nu een 'groeiachterstand'. Idem voor Hamdaoui.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53387948
Als de 23-jarige Kevin Vink, een simpele invaller van RKC Waalwijk, al wordt bestempeld als toekomstig Nederlands elftal-speler, dan blijf ik ook hopen op een telefoontje van de bondscoach .
pi_53388250
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Yeahinho het volgende:
Als de 23-jarige Kevin Vink, een simpele invaller van RKC Waalwijk, al wordt bestempeld als toekomstig Nederlands elftal-speler, dan blijf ik ook hopen op een telefoontje van de bondscoach .
Hij is pas 20 trouwens. En Oranje haalt ie niet, maar goed, dat gaat op voor 90 % van dit lijstje.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:26:36 #91
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_53388706
staat de zoon van Danny Blind er al bij ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_53393119
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is pas 20 trouwens. En Oranje haalt ie niet, maar goed, dat gaat op voor 90 % van dit lijstje.
Daarom snap ik dat hele lijstje ook niet. Het Oranje van de toekomst met op elke positie 4 of meer spelers die niet eens voor het Oranje van hun leeftijdscategorie worden opgeroepen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_53394146
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Daarom snap ik dat hele lijstje ook niet. Het Oranje van de toekomst met op elke positie 4 of meer spelers die niet eens voor het Oranje van hun leeftijdscategorie worden opgeroepen.
Heb ik al tig keer uitgelegd volgens mij. Het is gewoon een database van de grootste talenten van Nederland. Dus van de absolute toptalenten tot de 'talenten' die over 5 jaar misschien niet eens meer prof zijn.
pi_53394187
Als het inderdaad de grootste talenten zijn, kan ik er mee leven. Een zin later noem je het echter weer 'talenten'...
pi_53394269
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het inderdaad de grootste talenten zijn, kan ik er mee leven. Een zin later noem je het echter weer 'talenten'...
Het is een zo'n groot mogelijke lijst met dus zoveel mogelijk talenten. Wat is precies je probleem?
pi_53394305
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is een zo'n groot mogelijke lijst met dus zoveel mogelijk talenten. Wat is precies je probleem?
Ik vind het nogal inconsequent.
pi_53394348
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vind het nogal inconsequent.
Want?
pi_53394384
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Want?
Hooguit de eerste twee voor elke positie maken een enigszins reeele kans op Oranje. Maar er staan er zes. Noem het topic dan naar wat het is: een lijst van jonge spelers.
pi_53394428
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hooguit de eerste twee voor elke positie maken een enigszins reeele kans op Oranje. Maar er staan er zes. Noem het topic dan naar wat het is: een lijst van jonge spelers.
Ach, ik vind dit een betere titel eerlijk gezegd.
pi_53394454
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ach, ik vind dit een betere titel eerlijk gezegd.
Ok, is ook goed.

Ik vind het een beetje overdreven... Elke debutant komt erin ongeveer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')