Jammer inderdaad, voor ons dan, maar ik volg 'm gewoon zo goed mogelijk via het Falkirk forum. Daar zijn ze lovend over hem, hij schijnt al heel volwassen te keepen voor een 19-jarige: durft van z'n lijn te komen, coacht voortreffelijk z'n ploeg terwijl ie daar twee dagen ofzo voor de competitiestart binnenkwam, en heeft die "all arms and legs" octopus-kwaliteit van o.a. Sar en Gomes, waardoor ie overal bijzit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:00 schreef Devano het volgende:
Jammer dat Krul niet naar een Eredivisie club is gegaan. Hadden we hem mooi op de voet kunnen volgen.
Staat er al een tijdje bij hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:04 schreef Leso_Varen het volgende:
Misschien kan Dirk Marcellis (13/4/1988) erbij gezet worden. Zit dit jaar bij de selectie van PSV. Vorig jaar tegen Liverpool gedebuteerd, meteen een (onterechte) rode kaart, maar hij speelde wel goed. Nog geen competitiewedstrijden voor hem, maar wel een aantal keer bij de selectie. Zeker een to-watch denk ik.
Ben benieuwd hoe ze hem vanmiddag vonden... 7-2 verloren van Rangers!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, voor ons dan, maar ik volg 'm gewoon zo goed mogelijk via het Falkirk forum.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat er al een tijdje bij hoor.![]()
Hij is pas 20 trouwens. En Oranje haalt ie niet, maar goed, dat gaat op voor 90 % van dit lijstje.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Yeahinho het volgende:
Als de 23-jarige Kevin Vink, een simpele invaller van RKC Waalwijk, al wordt bestempeld als toekomstig Nederlands elftal-speler, dan blijf ik ook hopen op een telefoontje van de bondscoach.
Daarom snap ik dat hele lijstje ook niet. Het Oranje van de toekomst met op elke positie 4 of meer spelers die niet eens voor het Oranje van hun leeftijdscategorie worden opgeroepen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is pas 20 trouwens. En Oranje haalt ie niet, maar goed, dat gaat op voor 90 % van dit lijstje.
Heb ik al tig keer uitgelegd volgens mij. Het is gewoon een database van de grootste talenten van Nederland. Dus van de absolute toptalenten tot de 'talenten' die over 5 jaar misschien niet eens meer prof zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat hele lijstje ook niet. Het Oranje van de toekomst met op elke positie 4 of meer spelers die niet eens voor het Oranje van hun leeftijdscategorie worden opgeroepen.
Het is een zo'n groot mogelijke lijst met dus zoveel mogelijk talenten. Wat is precies je probleem?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het inderdaad de grootste talenten zijn, kan ik er mee leven. Een zin later noem je het echter weer 'talenten'...
Ik vind het nogal inconsequent.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is een zo'n groot mogelijke lijst met dus zoveel mogelijk talenten. Wat is precies je probleem?
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het nogal inconsequent.
Hooguit de eerste twee voor elke positie maken een enigszins reeele kans op Oranje. Maar er staan er zes. Noem het topic dan naar wat het is: een lijst van jonge spelers.quote:
Ach, ik vind dit een betere titel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hooguit de eerste twee voor elke positie maken een enigszins reeele kans op Oranje. Maar er staan er zes. Noem het topic dan naar wat het is: een lijst van jonge spelers.
Ok, is ook goed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, ik vind dit een betere titel eerlijk gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |