abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:58:49 #76
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52477766
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 03:00 schreef Devano het volgende:
Jammer dat Krul niet naar een Eredivisie club is gegaan. Hadden we hem mooi op de voet kunnen volgen.
Jammer inderdaad, voor ons dan, maar ik volg 'm gewoon zo goed mogelijk via het Falkirk forum. Daar zijn ze lovend over hem, hij schijnt al heel volwassen te keepen voor een 19-jarige: durft van z'n lijn te komen, coacht voortreffelijk z'n ploeg terwijl ie daar twee dagen ofzo voor de competitiestart binnenkwam, en heeft die "all arms and legs" octopus-kwaliteit van o.a. Sar en Gomes, waardoor ie overal bijzit.

Ik heb 'm zelf nog weinig in actie gezien naast die Uefa Cup pot tegen Palermo (erg overtuigend), maar als ik de reacties van anderen (Britten) zo zie is het één en al enthousiasme. En dan ook echt alleen maar, ik heb nog niemand zien zeiken. Krul kan maar zo een hele grote worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Postbode op 18-08-2007 15:08:40 ]
Ta mère bien.
pi_52480249
Misschien kan Dirk Marcellis (13/4/1988) erbij gezet worden. Zit dit jaar bij de selectie van PSV. Vorig jaar tegen Liverpool gedebuteerd, meteen een (onterechte) rode kaart, maar hij speelde wel goed. Nog geen competitiewedstrijden voor hem, maar wel een aantal keer bij de selectie. Zeker een to-watch denk ik.
pi_52480902
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:04 schreef Leso_Varen het volgende:
Misschien kan Dirk Marcellis (13/4/1988) erbij gezet worden. Zit dit jaar bij de selectie van PSV. Vorig jaar tegen Liverpool gedebuteerd, meteen een (onterechte) rode kaart, maar hij speelde wel goed. Nog geen competitiewedstrijden voor hem, maar wel een aantal keer bij de selectie. Zeker een to-watch denk ik.
Staat er al een tijdje bij hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52481266
Roy Beerens zag ik er nog niet bij staan. Mooi topic verder, ben het niet helemaal eens met de opstelling etc. maar je kunt het ook niet iedereen naar de zin maken .
pi_52481602
Nacer Barazite doet het zéér verdienstelijk bij Arsenal, dient zeker in de gaten gehouden te worden.
pi_52482450
Esajas mag nog steeds van die lijst worden geschrapt
pi_52484128
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

Jammer inderdaad, voor ons dan, maar ik volg 'm gewoon zo goed mogelijk via het Falkirk forum.
Ben benieuwd hoe ze hem vanmiddag vonden... 7-2 verloren van Rangers!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:32:42 #83
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52484633
Falkirk zuigt verdedigend gewoon, vorige week 4-1 onderuit tegen Celtic, maar dat was niet zijn fout, hij heeft er toen nog een hoop uitgehouden en de derde was een eigen doelpunt. Even kijken inderdaad...

[ Bericht 6% gewijzigd door De_Postbode op 18-08-2007 20:38:54 ]
Ta mère bien.
pi_52486220
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Staat er al een tijdje bij hoor.

Over het hoofd gezien, sorry.
pi_52785921
Hmm, zie trouwens dat Vink nog met zijn oude, foutieve geboortedatum en leeftijd in de rij spitsen staat.

Hij is van 27 april 1987, dus pas 20.
www.thuisuiteten.nl
pi_53385172
Klein kickje, anders vergeten we de talenten
pi_53387164
Geert Arend Roorda van Heerenveen mag er na zijn puike duel tegen Helsinborg zeker bij. En je moet voor Vink nog zijn leeftijd aanpassen in de OP!
www.thuisuiteten.nl
pi_53387530
El Hamdaoui en Van den Boogaart vind ik niet echt talenten meer hoor. In ieder geval niet Oranje-waardig.

Van den Boogaart is inderdaad wel een goede speler voor NEC, maar op die positie heeft Oranje de komende jaren al zo veel beter. Hij heeft helaas de stap naar het buitenland te vroeg gemaakt, mist daardoor de ervaring en heeft nu een 'groeiachterstand'. Idem voor Hamdaoui.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53387948
Als de 23-jarige Kevin Vink, een simpele invaller van RKC Waalwijk, al wordt bestempeld als toekomstig Nederlands elftal-speler, dan blijf ik ook hopen op een telefoontje van de bondscoach .
pi_53388250
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Yeahinho het volgende:
Als de 23-jarige Kevin Vink, een simpele invaller van RKC Waalwijk, al wordt bestempeld als toekomstig Nederlands elftal-speler, dan blijf ik ook hopen op een telefoontje van de bondscoach .
Hij is pas 20 trouwens. En Oranje haalt ie niet, maar goed, dat gaat op voor 90 % van dit lijstje.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:26:36 #91
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_53388706
staat de zoon van Danny Blind er al bij ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_53393119
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is pas 20 trouwens. En Oranje haalt ie niet, maar goed, dat gaat op voor 90 % van dit lijstje.
Daarom snap ik dat hele lijstje ook niet. Het Oranje van de toekomst met op elke positie 4 of meer spelers die niet eens voor het Oranje van hun leeftijdscategorie worden opgeroepen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_53394146
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Daarom snap ik dat hele lijstje ook niet. Het Oranje van de toekomst met op elke positie 4 of meer spelers die niet eens voor het Oranje van hun leeftijdscategorie worden opgeroepen.
Heb ik al tig keer uitgelegd volgens mij. Het is gewoon een database van de grootste talenten van Nederland. Dus van de absolute toptalenten tot de 'talenten' die over 5 jaar misschien niet eens meer prof zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_53394187
Als het inderdaad de grootste talenten zijn, kan ik er mee leven. Een zin later noem je het echter weer 'talenten'...
pi_53394269
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het inderdaad de grootste talenten zijn, kan ik er mee leven. Een zin later noem je het echter weer 'talenten'...
Het is een zo'n groot mogelijke lijst met dus zoveel mogelijk talenten. Wat is precies je probleem?
pi_53394305
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is een zo'n groot mogelijke lijst met dus zoveel mogelijk talenten. Wat is precies je probleem?
Ik vind het nogal inconsequent.
pi_53394348
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vind het nogal inconsequent.
Want?
pi_53394384
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Want?
Hooguit de eerste twee voor elke positie maken een enigszins reeele kans op Oranje. Maar er staan er zes. Noem het topic dan naar wat het is: een lijst van jonge spelers.
pi_53394428
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hooguit de eerste twee voor elke positie maken een enigszins reeele kans op Oranje. Maar er staan er zes. Noem het topic dan naar wat het is: een lijst van jonge spelers.
Ach, ik vind dit een betere titel eerlijk gezegd.
pi_53394454
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ach, ik vind dit een betere titel eerlijk gezegd.
Ok, is ook goed.

Ik vind het een beetje overdreven... Elke debutant komt erin ongeveer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')