Voila....toen hadden we hem net gecontracteerd en zag ik hem 3 maal spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:32 schreef dagizmo het volgende:
Sulejmani: gisteren gezien, speelt zeer goed in kleine ruimtes en kan een spel lezen. Hij heeft naast techniek een goed inzicht over het spel en ziet ruimtes die er nog niet zijn, maar gemaakt kunnen worden.
Nieuw topic voor het seizoen 2008/2009 is wel op z'n plaats.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:33 schreef methodmich het volgende:
Met de voorbereiding op komend seizoen al in volle gang voor sommige clubs.... Zijn er al nieuwe vlammers ontdekt?
Kunnen ook de voorbereiding afwachten en dan een nieuw topic openen. Maar als er nu een nieuw topic wordt geopend kun je ook even wachten met reageren natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wellicht nog even wachten tot alle clubs aan serieuze oefenduels zijn begonnen? Al heeft dagizmo al een eerste tip gedaan.
Helemaal niks goed, al had Makaay er misschien wel 20 kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord: Sahin zal het middenveld van Feyenoord gaan dragen. Broncko gaat niet de Cocu van Feyenoord worden. Makaay maakt er 20, Slory een assist of 10 en 5 goals en De Cler gaat falen.
ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Helemaal niks goed, al had Makaay er misschien wel 20 kunnen maken.
Ik ga dit seizoen vooral letten op Erasmus, Janotta, Fer en Wijnaldum. Hopelijk kunnen die hoge ogen gaan gooien, al dan niet in het eerste.
Ik denk dat ie naast Gregoor van Dijk komt te staan, wordt een mooi blok.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar Silberbauer bij Utrecht. Ik verwacht eigenlijk wel dat die het middenveld gaat dragen.
Dat lijkt me wel. Als je dat bij elkaar kan houden, wordt Utrecht zo een echte subtopper, als ze ook een beetje scorend vermogen hebben/krijgen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie naast Gregoor van Dijk komt te staan, wordt een mooi blok.
Zeker Wijnaldum had al veel meer wedstrijden moeten spelen in het eerste natuurlijk. Zit al vanaf zijn 16e bij de selectie toch? Echt belachelijk. Veel te schijterig zijn ze geweest.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd
Fer en Wijnaldum moeten wel speeltijd krijgen, maar daar hebben ze met Verbeek gelukkig meer kans op dan met Bertje
Ik ken die Silberbauer verder niet zo, is het zo'n goede speler dan ?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Als je dat bij elkaar kan houden, wordt Utrecht zo een echte subtopper, als ze ook een beetje scorend vermogen hebben/krijgen.
rustig maar, Bertje is al weg...quote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zeker Wijnaldum had al veel meer wedstrijden moeten spelen in het eerste natuurlijk. Zit al vanaf zijn 16e bij de selectie toch? Echt belachelijk. Veel te schijterig zijn ze geweest.
dat denk ik ook, kijken of ie z'n rugnummer (10) waar kan makenquote:Verder gaat Bruins de sterren van de hemel spelen centraal op het middenveld (hoop ik).
Toen hij met Kopenhagen tegen Ajax speelde, viel hij mij wel op. En als je bij Kopenhagen speelt, dan ben je geen prutser. Dan kan je het niveau van de Nederlandse subtop echt wel aan. In mijn beleving is het een diepgaande middenvelder op rechts, zijn statistieken zijn niet heel onaardig voor een middenvelder (vaak 5+ goals per seizoen).quote:Op maandag 14 juli 2008 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken die Silberbauer verder niet zo, is het zo'n goede speler dan ?
Het zal mij benieuwen dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Toen hij met Kopenhagen tegen Ajax speelde, viel hij mij wel op. En als je bij Kopenhagen speelt, dan ben je geen prutser. Dan kan je het niveau van de Nederlandse subtop echt wel aan. In mijn beleving is het een diepgaande middenvelder op rechts, zijn statistieken zijn niet heel onaardig voor een middenvelder (vaak 5+ goals per seizoen).
Ook Koeman durdfe het niet aan... Als ie gewoon regelmatig had gespeeld was ie nu al veel verder geweest. Dat is gewoon zonde, maar goed. Hopen dat ie nu wat meer speeltijd krijgt.quote:
Ja, ik ben ook benieuwd. Zeker als ie niet zoveel hoeft mee te verdedigen denk ik dat ie tot veel in staat is. Maar dat hangt dus ook weer af van eventuele verdedigende versterkingen.quote:dat denk ik ook, kijken of ie z'n rugnummer (10) waar kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |