abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60063301
Met de voorbereiding op komend seizoen al in volle gang voor sommige clubs.... Zijn er al nieuwe vlammers ontdekt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60063435
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:32 schreef dagizmo het volgende:
Sulejmani: gisteren gezien, speelt zeer goed in kleine ruimtes en kan een spel lezen. Hij heeft naast techniek een goed inzicht over het spel en ziet ruimtes die er nog niet zijn, maar gemaakt kunnen worden.
Voila....toen hadden we hem net gecontracteerd en zag ik hem 3 maal spelen.
Nu een nieuwe vlammer bij Heerenveen, in de verdediging: Popov.

Willen de Ajacieden alvast weer beginnen met sparen of gaan ze zelf elders scouten?
pi_60063489
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:33 schreef methodmich het volgende:
Met de voorbereiding op komend seizoen al in volle gang voor sommige clubs.... Zijn er al nieuwe vlammers ontdekt?
Nieuw topic voor het seizoen 2008/2009 is wel op z'n plaats.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60063512
Ja, maar wellicht nog even wachten tot alle clubs aan serieuze oefenduels zijn begonnen? Al heeft dagizmo al een eerste tip gedaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_60063595
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar wellicht nog even wachten tot alle clubs aan serieuze oefenduels zijn begonnen? Al heeft dagizmo al een eerste tip gedaan.
Kunnen ook de voorbereiding afwachten en dan een nieuw topic openen. Maar als er nu een nieuw topic wordt geopend kun je ook even wachten met reageren natuurlijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60063615
Ach, nog voor een nieuw topic geef ik onze vaste tribuneklant nog 1 kans:

Lucian gaat vlammen in 08/09, hoop ik...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:38:36 #207
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_60072856
Hleb (hoop ik).
pi_60076328
Lens bij AZ, mits hij de kans krijgt

En van Beukering hoop ik bij NEC, had toch aan aardig gemiddelde vorig seizoen..
Brett Holman
pi_60076432
Sebastiaan Steur.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:44:04 #210
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60076481
pelle heeft al drie keer gescoord in de voorbereiding bij AZ
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:44:30 #211
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60076489
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord: Sahin zal het middenveld van Feyenoord gaan dragen. Broncko gaat niet de Cocu van Feyenoord worden. Makaay maakt er 20, Slory een assist of 10 en 5 goals en De Cler gaat falen.
Helemaal niks goed, al had Makaay er misschien wel 20 kunnen maken.

Ik ga dit seizoen vooral letten op Erasmus, Janotta, Fer en Wijnaldum. Hopelijk kunnen die hoge ogen gaan gooien, al dan niet in het eerste.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60079950
Dit seizoen gaat Arnautovic van FC Twente doorbreken, ik voel het aan m`n water .

Heeft er in de voorbereiding ook al weer 10 inliggen, voorig jaar topscoorder.

En dit jaar gaat hij het allemaal op 't hoogste niveau bewijzen.
  maandag 14 juli 2008 @ 09:37:21 #213
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60090338
Steve de Ridder bij De Graafschap.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_60092915
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Helemaal niks goed, al had Makaay er misschien wel 20 kunnen maken.

Ik ga dit seizoen vooral letten op Erasmus, Janotta, Fer en Wijnaldum. Hopelijk kunnen die hoge ogen gaan gooien, al dan niet in het eerste.
ben ook wel benieuwd
Fer en Wijnaldum moeten wel speeltijd krijgen, maar daar hebben ze met Verbeek gelukkig meer kans op dan met Bertje
pi_60093511
Bij NEC kan Tshibamba een leuke verrassing worden. En Fachtali gaat het goed doen bij Top Oss.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60093676
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar Silberbauer bij Utrecht. Ik verwacht eigenlijk wel dat die het middenveld gaat dragen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60093898
Suarez en Sulejmani natuurlijk
  maandag 14 juli 2008 @ 12:38:17 #218
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60093901
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar Silberbauer bij Utrecht. Ik verwacht eigenlijk wel dat die het middenveld gaat dragen.
Ik denk dat ie naast Gregoor van Dijk komt te staan, wordt een mooi blok.
pi_60093924
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie naast Gregoor van Dijk komt te staan, wordt een mooi blok.
Dat lijkt me wel. Als je dat bij elkaar kan houden, wordt Utrecht zo een echte subtopper, als ze ook een beetje scorend vermogen hebben/krijgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_60093950
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ben ook wel benieuwd
Fer en Wijnaldum moeten wel speeltijd krijgen, maar daar hebben ze met Verbeek gelukkig meer kans op dan met Bertje
Zeker Wijnaldum had al veel meer wedstrijden moeten spelen in het eerste natuurlijk. Zit al vanaf zijn 16e bij de selectie toch? Echt belachelijk. Veel te schijterig zijn ze geweest.

Verder gaat Bruins de sterren van de hemel spelen centraal op het middenveld (hoop ik).

En ik zie Tomasson ook wel verassen eigenlijk dit jaar (al is dat geen onbekende natuurlijk )
  maandag 14 juli 2008 @ 12:42:59 #221
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60093991
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Als je dat bij elkaar kan houden, wordt Utrecht zo een echte subtopper, als ze ook een beetje scorend vermogen hebben/krijgen.
Ik ken die Silberbauer verder niet zo, is het zo'n goede speler dan ?
pi_60094079
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Zeker Wijnaldum had al veel meer wedstrijden moeten spelen in het eerste natuurlijk. Zit al vanaf zijn 16e bij de selectie toch? Echt belachelijk. Veel te schijterig zijn ze geweest.
rustig maar, Bertje is al weg...
quote:
Verder gaat Bruins de sterren van de hemel spelen centraal op het middenveld (hoop ik).
dat denk ik ook, kijken of ie z'n rugnummer (10) waar kan maken
pi_60094090
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ken die Silberbauer verder niet zo, is het zo'n goede speler dan ?
Toen hij met Kopenhagen tegen Ajax speelde, viel hij mij wel op. En als je bij Kopenhagen speelt, dan ben je geen prutser. Dan kan je het niveau van de Nederlandse subtop echt wel aan. In mijn beleving is het een diepgaande middenvelder op rechts, zijn statistieken zijn niet heel onaardig voor een middenvelder (vaak 5+ goals per seizoen).
  maandag 14 juli 2008 @ 12:50:31 #224
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_60094179
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Toen hij met Kopenhagen tegen Ajax speelde, viel hij mij wel op. En als je bij Kopenhagen speelt, dan ben je geen prutser. Dan kan je het niveau van de Nederlandse subtop echt wel aan. In mijn beleving is het een diepgaande middenvelder op rechts, zijn statistieken zijn niet heel onaardig voor een middenvelder (vaak 5+ goals per seizoen).
Het zal mij benieuwen dan.
pi_60094243
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:46 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

rustig maar, Bertje is al weg...
[..]
Ook Koeman durdfe het niet aan... Als ie gewoon regelmatig had gespeeld was ie nu al veel verder geweest. Dat is gewoon zonde, maar goed. Hopen dat ie nu wat meer speeltijd krijgt.
quote:
dat denk ik ook, kijken of ie z'n rugnummer (10) waar kan maken
Ja, ik ben ook benieuwd. Zeker als ie niet zoveel hoeft mee te verdedigen denk ik dat ie tot veel in staat is. Maar dat hangt dus ook weer af van eventuele verdedigende versterkingen.
pi_60094302
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Holman van NEC gaat na dit seizoen naar een club van de top 4 van Nederland.
Tja, maar wat is AZ voor een club?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 14 juli 2008 @ 12:59:19 #227
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60094358
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tja, maar wat is AZ voor een club?
Geen top 4 in ieder geval..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60094420
AZ is een middenmoter met een paar goede seizoenen achter de rug
  maandag 14 juli 2008 @ 13:38:20 #229
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60095303
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef DirkZz het volgende:
Dit seizoen gaat Arnautovic van FC Twente doorbreken, ik voel het aan m`n water .

Heeft er in de voorbereiding ook al weer 10 inliggen, voorig jaar topscoorder.

En dit jaar gaat hij het allemaal op 't hoogste niveau bewijzen.
denk het ook
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_60096532
Kunnen we niet beter een nieuw topic hebben? Denk dat deze snel vol zit zo
pi_60101779
Ik zie Arnor Smárason wel doorbreken dit seizoen als Heerenveen niet nog een paar middenvelders aantrekt.
pi_60103940
Vast een vroege voor de eredivisie dan, Jupiler League komt nog wel:

Jordão Pattinama: Feyenoord, 19 jaar, rechtsbuiten. Zal in eerste instantie wel vooral in Jong Feyenoord komen, maar mogelijk dat hij later in het seizoen wat kansjes gaat krijgen. Is erg handig en wil graag. Denk dat hij wel een type speler is waar Verbeek gecharmeerd van is.

Michiel Kramer: NAC, 19 jaar, spits. Beetje vreemd type speler. Rommelspits, die in de voorbereiding altijd wel zijn goals meepikt. Mogelijk dit seizoen via invalbeurten aanhaken bij het eerste. Boomlang, ook goed inzetbaar als breekijzer.

Kees Kwakman: NAC, 25 jaar, centrale verdediger / defensieve middenvelder. Komt van RBC, waar hij veruit de beste was. Maaskant is zeer gecharmeerd van hem. Ik verwacht hem dan ook moeiteloos in de basis bij NAC.

Hursut Meriç: ADO Den Haag, 24 jaar, vleugelaanvaller. Vorig seizoen als debutant in het profvoetbal gekomen, sterk begonnen bij ADO, toen teruggezakt, maar in de slotfase die tot promotie leidde wel weer van belang. Zo technisch dat hij je zelfs in een telefooncel voorbij kan spelen. Maar, gaat hij het tempo van de eredivisie aankunnen? Wel een speler waar Wetzel het, hem kennende, in zal zien zitten.

Erik Falkenburg: Sparta, 20 jaar, meestal defensieve middenvelder, maar kan ook offensief spelen. Technisch zeer vaardig, veel overzicht en een prima loopvermogen. Levert ook veel arbeid. Lijkt me de nieuwste Sparta-briljant te worden.

Kevin Strootman: Sparta, 18 jaar, linkshalf / aanvallende middenvelder. Fraai linkerbeen en een goede techniek. Ziet het spelletje goed. Moet fysiek wel rijpen en aan de omschakeling werken.

Maciej Wilusz: Sparta, 19 jaar, centrale verdediger. Fysiek zeer sterk, kan zich goed vastbijten in een tegenstander en is rustiger dan Adeleye. Zal wellicht nog even duren, maar kan zeker een verrassende basisklant gaan worden.

Joshua John: Sparta, 19 jaar, vleugelspits. Had hem vorig seizoen al genoemd, toen duurde het lang voor hij zijn kansjes kreeg. Lijkt na het vertrek van Emnes mogelijk basisspeler te worden. Technisch goed, heel snel, alleen moet hij aan zijn rendement gaan werken.

Maikel van der Werff: FC Volendam, 19 jaar, centrale verdediger die ook op de flanken zou kunnen spelen. Kan best eens een kans krijgen bij Volendam dit jaar, na zijn prima spel in de A1.

[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 14-07-2008 19:57:57 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_60106157
4 van Sparta? Zijn die echt zo goed bezig in de jeugd of is dit meer een schot hagel?
pi_60106315
Sparta heeft niet zo'n heel brede selectie, dus de kans op doorbreken en speelminuten is relatief groot. Lijkt me ook een belangrijke factor.

Hoeveel van die Spartanen zijn voormalig Feyenoorder, methodmich?
pi_60108965
Maciej Wilusz komt van de A1/beloften Heerenveen.
pi_60127583
MaxPower: Vier van Sparta is in een lijstje van dergelijke lengte inderdaad wat veel. Maar dat is wel verklaarbaar, ik noem alleen spelers die ik goed ken. Aangezien ik Sparta 2 ook regelmatig gezien heb, kan ik over deze spelers een beter oordeel vellen.

Overigens is het andere deel van je vraag wel met ja te beantwoorden. De Sparta opleiding is prima bezig. Richard Grootscholten levert daarin goed werk. De landstitel van de A1 staat dan ook niet op zich. Wat ze vooral sterk doen is het stukje uitstraling richting amateurclubs in het scoutingsgebied. Sparta is daarin altijd heel correct en dat werkt overal in door. Het is bijvoorbeeld geen toeval dat Shayron Curiel, die als speler van een amateurclub (Spartaan '20) in Oranje onder 17 kwam, voor Sparta heeft gekozen. Jeugdspelers zien dat er weer kansen liggen.

Terugkomend op de vier die ik heb genoemd en de vraag van EnGCatjuh: Geen van deze spelers heeft een verleden bij Feyenoord. Maciej Wilusz is zoals Ayreon84 zegt een voormalig speler van SC Heerenveen. Deze Pool maakte op mij steeds een goede indruk als ik hem zag. Nam geen overbodige risico's, gewoon een degelijke verdediger met een goede fysiek. Achterin is het redelijk dun bezet met Van Gessel, Promes en Adeleye als voornaamste alternatieven. Wilusz is voetballend misschien niet de beste, maar voert zijn opdrachten uit. Adeleye is sneller, Wilusz is rustiger en meer te coachen. Promes vind ik minder.

Joshua John speelde bij clubs als Ajax en RKC voor hij bij Sparta kwam. Sinds de voorbereiding vorig seizoen ben ik gecharmeerd van hem. Heeft een heerlijke dribbel en goede voorzet. Ik had hem dan ook vorig seizoen al verwacht, maar pas tegen het einde kwam hij een beetje door. Moet dit seizoen meer worden. Nu heeft Sparta voor de vleugels alleen maar Dissels, Duplan en John als serieuze alternatieven. Dissels en Duplan spelen liever vanaf rechts en Booy heeft al gezegd John een kans te gaan geven.

Voor Strootman en Falkenburg geldt dat ze allebei van hun amateurclub naar Sparta zijn gegaan. Zijn echt goede middenvelders, maar wellicht nog wat te jong en fysiek te licht. Hebben ook wel de nodige concurrenten. Anderzijds hebben ze veel kwaliteit. Strootman is voorlopig na het vertrek van Boukhari opgeschoven in de pikorde op linkshalf, maar mogelijk komt er nog versterking. Falkenburg is eigenlijk altijd als ik hem zie de beste van het veld. Een heel goede voetballer!

Dan hebben ze nog wel meer in de A1 lopen bijvoorbeeld, maar die zie ik er nog niet echt bijkomen, ondanks de kleine selectie. Joey Godee is wel toegevoegd aan de groep, is talentvol, maar ik denk dat die nog even moet wachten met Poepon en Rose voor zich. Michiel van den Berg is er ook nog, maar daar zie ik hoogstens een breekijzer in. Ook linksback Jeffrey Schenk is aangesloten bij de selectie. Ben ik niet van onder de indruk eigenlijk. Voor een hoofdklasser erg goed bruikbaar, Jupiler League zou hij wellicht kunnen in de rechterhelft, maar eredivisie lijkt me nog te zwaar voor hem. Zie ik hem ook niet 1,2,3 bij aanhaken. Kortom, niet alles in Jong Sparta is even goed, maar desondanks loopt er talent zat. Waarvan ik deze vier gezien de huidige selectiesamenstelling dus de meeste kans op speeltijd en een doorbraak geef.

Overigens geldt voor mijn lijstje in het algemeen dat dit niet direct dragende spelers zullen worden, maar meer jongeren / nieuwelingen die relatief onbekend straks kunnen gaan opvallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_60127891
Duidelijk verhaal. Heb Wilusz zelf te weinig gezien om je verhaal te bevestigen of te weerleggen.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:06:43 #238
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60178399
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:
Voor de Rotterdammers staat nu een trainingskamp in Oostenrijk op het programma. In het Alpenland wordt onder meer een oefenduel tegen het Spaanse Real Mallorca gespeeld. Michal Janota en Norichio Nieveld zullen in ieder geval van de partij zijn. "Deels heeft dat te maken met de positie waarop ze spelen, maar ik vind dat bijvoorbeeld Janota zich positief heeft onderscheiden", aldus de oefenmeester.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60178831
seizoen is nog niet begonnen he
AFC AJAX
pi_60179031
Leonardo Veloso van WillemII
Doet het geweldig in de voorbereiding tot nu toe. Heb hoge verwachtingen.
pi_60213814
Falkenburg doet het in elk geval ook goed met Sparta, is één van de spaarzame lichtpuntjes in een zwak begonnen voorbereiding. Vandaag twee goals bij TOGB.

Namens Ajax nog geen nieuwe vlammers kunnen ontdekken, hoewel Jan-Arie van der Heijden goed speelde vandaag.
www.thuisuiteten.nl
pi_60314657
Mark Bloemendaal bij De Graafschap.
pi_60321399
Dat is die jongen die verhuurd was aan Heerenveen toch? Op welke plek speelt hij? En wat zijn de kenmerken van zijn spel?
www.thuisuiteten.nl
pi_60321700
Hij speelt aanvallende middenvelder, op de plek van Schone zeg maar.
Hij is best snel heeft aardige acties in huis, geeft 200% inzet en heeft een over mijn lijk mentaliteit.
Probleem kan worden dat hij geen genoegen neemt met een reserverol, maar ik vermoed dat hij die ook niet krijgt. In de voorbereiding alleen nog maar goede dingen gedaan, plus zijn enige concurrent is in mijn ogen Robbemond en die is niet fit.
pi_60322556
Tarik Elyounoussi van SC Heerenveen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60323055
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:12 schreef methodmich het volgende:
Falkenburg doet het in elk geval ook goed met Sparta, is één van de spaarzame lichtpuntjes in een zwak begonnen voorbereiding. Vandaag twee goals bij TOGB.

Namens Ajax nog geen nieuwe vlammers kunnen ontdekken, hoewel Jan-Arie van der Heijden goed speelde vandaag.
Van der Heijden heb ik ook wel veel vertrouwen in, ondanks dat ik hem nog niet vaak aan het werk heb gezien.
Brett Holman
pi_60438015
Guzman en Aissati
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:41:17 #248
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60438390
Van het rijtje dat MethodMitch (wat een vertrouwen in al deze spelers!) ga ik vooral voor Strootman. Het zou best weleens zijn seizoen kunnen worden. En daarna in een bekend talentjedipje krijgt.
pi_60439496
Persoonlijk hoop ik dat Falkenburg (Sparta) doorbreekt. Goede middenvelder.

Verder denk ik dat bij Ajax vd Heijden zal laten zien dat het een prima middenvelder is. Martina zal bewijzen dat hij niets minder is dan bv. Rommedahl.
Bij Feyenoord verwacht ik dat Erasmus, Wijnaldum en Manteiga mooie dingen laten zien.
Aan het eind van het seizoen, misschien al in de winterstop, zal Douglas (Twente) begeert worden door een handjevol Europese (sub)toppers.
Die Tarik Elyanoussi zal gelijk een van de betere van SC Heerenveen zijn. Ook de nieuwe rechtsback Janmaat zal het in de loop van het seizoen steeds beter gaan doen.
Bij Groningen zullen GGG, Nijland en Granqvist schitteren. En Berg zal bljiven scoren.
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:31:02 #250
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60439542
emanuelson heeft er na een mislukt seizoen weer helemaal zin in denk ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')