Faen vraagt veel te veel joh.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef k3vil het volgende:
[..]
Speelt die Alves dan nog niet voor een betere club? i.e. hij is al transfered?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Garudo het volgende:
Ik denk dat onze nieuwe keeper Luciano gaat schitteren. Hij is de Gomes van Groningen
Dat is gewoon een middelmatig keepertje afkomstig van een middelmatige ploeg.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Garudo het volgende:
Ik denk dat onze nieuwe keeper Luciano gaat schitteren. Hij is de Gomes van Groningen
Daar ben ik helaas ook bang voor, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat is gewoon een middelmatig keepertje afkomstig van een middelmatige ploeg.
Dat zeiden ze ook van Suarez...Maar moet je nu eens kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wie zei dat? Suárez kenden we nog niet, Luciano speelde wat dichter bij huis.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:48 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Suarez...Maar moet je nu eens kijken![]()
Willem II.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:08 schreef Grimm het volgende:
Dembele en Martens met AZ
Makaay met Feyenoord
Babel met Ajax
Waar speelt el hamdaoui?
ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat die jongen nog veel beter gaat worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
Willem II.
En Babel blijft steken op 6/7 goals.![]()
Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrogquote:Op maandag 2 juli 2007 00:16 schreef Pritt het volgende:
El Huntelaar gaat zoveel scoren voor de winterstop dat hij in de winterstop wel moet verkocht worden omdat er gigantische bedragen worden betaald.
Gelukkig weet iedereen hier dat jij de grootste VBL-idioot bent.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrog
Je ouders zullen vast trots op je zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:32 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig weet iedereen hier dat jij de grootste VBL-idioot bent.
Die van jou vast wat minder.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je ouders zullen vast trots op je zijn.
Die Afrikaantjes van jou komen hier schitteren na hun oefenmatch.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Belgie heeft niet bepaald een sterke competitie, dat weet ik. Maar hij was erg geliefd bij de Germinal Beerschot fans. Zijn emotie op het veld is gewoon prachtig. Hij is iemand die met zijn gevoel speelt! Dat missen veel keepersquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan willen omschrijven? Heel bijzonder intelligent ben je niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In de Copa America doet hij t erg goedquote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoop dat Baretto nu eindelijk uit de verf kan komen.
Ik mag niet zeggen wat ik vind van die userquote:
Nijland wordt een sensatie wanneer ie kansen van Jans krijgt dit seizoen. Een sierlijke speler met een mooie functionele techniek. Holla speelt komend seizoen op huurbasis in Zwolle. Van Rozema, Metaj en Ozturk verwacht ik weinig/niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
FC Groningen: Een middenmoter die probeert door te stoten naar de subtop. Ze hebben bovendien een behoorlijke nieuwe lichting klaarstaan. Nijland schijnt het grootste talent te zijn, Holla heeft al enkele wedstrijden op niveau aan ervaring. Ook Rozema, Metaj en Ozturk zitten bij de selectie.
Sibon en lopes?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
sc Heerenveen: Behouden ze Nilsson en Alves? Zo niet dan moeten ze razendsnel op zoek naar vervangers. Ook is de club - deels - te koop. Allemaal onrust bij de normaal zo rustige Friese volksclub. Dat is een nieuwe, onbekende situatie. De resultaten in de voorbereiding zijn desalniettemin redelijk te noemen. Roy Beerens toont het ongelijk van PSV.
Jij verwacht dat die gelijkwaardig zijn aan Nilsson/Alves?quote:
Ja, die gaat er weer komen, maar ik wacht nog even eventuele aankopen af. Vlak voor de eerste speelronde zal ik een lijst postenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:07 schreef methodmich het volgende:
Nou, met de voorbereiding in volle gang is het een mooier moment om dit topic eens in de lucht te schoppen.
Vorig jaar had cultheld een mooie lange lijst met namen van potentiële verrassingen. Misschien dit jaar weer?
Lopes scoort veel en Sibon doet niet onder voor Nilsson. Niemand had verwacht dat alves er 34 in zou schieten, dus waarom kan lopes dat nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij verwacht dat die gelijkwaardig zijn aan Nilsson/Alves?
Ik betwijfel of Lopes goed genoeg is om ook in de Eredivisie de kar te trekken. In Rotterdam deed hij dit ook erg matig. Sibon is een heel ander type speler natuurlijk dan Nilsson. Misschien scoort hij over een seizoen evenveel, maar ik zie een Nilsson meer assists geven en er gaat ook meer dreiging van m uit imo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lopes scoort veel en Sibon doet niet onder voor Nilsson. Niemand had verwacht dat alves er 34 in zou schieten, dus waarom kan lopes dat niet
Jij verwacht een goed seizoen van ajax?
Vormer gaat alleen invalbeurten krijgen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
Qua talenten: ik verwacht dat Vormer bij AZ gaat doorbreken, George bij Utrecht en Biseswar bij Feyenoord. Verder verwacht ik heel veel van Pelle van AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |