Ik dacht ook eerst dat hij het over de nieuwe Perez zou hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak er maar vlammen van in de TT denk ik.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Onze liefhebbende user DiegoArmandoMaradona
quote:Flamen
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Flamen kan de volgende betekenissen hebben :
* Een priester in de Romeinse religie, zie flamen (religie)
* Een term voor het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn, zie flaming
quote:Flaming is het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn. Deze berichten worden flames genoemd en worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.
Hoewel van persoon tot persoon flaming zo oud is als de mens zelf, begon het flaming op internet in de hiërarchieën van Usenet. Een flame kan elementen van een normaal bericht bevatten, maar kan door zijn bedoeling onderscheiden worden van een normaal bericht. Een flame is nooit bedoeld om constructief bezig te zijn, een standpunt te verduidelijken of andere mensen te overreden. Het motief van flaming is nooit logisch te verklaren, maar ze zijn eerder sociaal of psychologisch van aard. Flamers proberen hun autoriteit te bewijzen of een positie van superioriteit te verkrijgen. Af en toe proberen flamers alleen de andere mensen die deelnemen aan het forum te ontstemmen of te beledigen. In dit geval zijn ze trolls.
Daarentegen kunnen sommige gewone berichten flaming elementen bevatten, bijvoorbeeld wanneer ze aanvallend zijn. Het is echter geen flame wanneer de bedoeling serieus bedoeld was om de discussie verder te brengen.
Het langere tijd over en weer posten van flame-berichten wordt een flamewar genoemd. Soms worden hele nieuwsgroepen een tijd geheel gevuld met dergelijke wars.
Wat zou jij aanraden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Klote man. een in potentie leuk topic, maar zelf verneukt met de TT
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Klote man. een in potentie leuk topic, maar zelf verneukt met de TT
loodgieters?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef DAMH het volgende:
[..]
waar blijven die mannetjes die dingen kunne repareren
![]()
Was voor tong die een vraagteken achter Flamen plaatste.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef Fetai het volgende:
[..]
Weet ik, daarom verwees ik ook naar Perez eerder in dit topic.
Drenthe doet het steeds beterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef andre347 het volgende:
Ik hoop op een talent uit de beste jeugdopleiding van Nederland die nog niemand kent, dat zou nog eens leuk zijn
Ik ruik het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef k3vil het volgende:
Ik geloof dat Makaay gaat laten zien dat hij het niet verdient ondergewaardeerd te worden in de ogen van neerlands trouwste fans
Zal het wel lekker warm zijn daar in de achterhoekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef Breemz het volgende:
Heel 't Heracles team
Gonzalo was bij AGOVV de smaakmaker ja, maar daar was het team ook zo'n beetje om hem heen gebouwd. Zal in Heerenveen niet zo zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
Mocht er al zoiets bestaan? dan mag ie uiteraard weer weg
Dit topic is er dus om te filosoferen over welke spelers volgend seizoen in positieve zin zullen op vallen,, uiteraard is het makkelijk om te zeggen dat b.v. een Sneijder het goed zal doen, maar mooier is natuurlijk om vooraf dingen te zeggen/zien, zoals dat van een Afonso met ze 30+ goals, die ik denk niemand had verwacht.
Ik zal aftrappen ik denk dat "Gonzalo Garcia-Garcia" een van de smaakmakers van de competitie zal worden mits hij genoeg vertrouwen krijgt van Verbeek,, heel eventjes liet al zien wat een technisch vernuft deze gast heeft,, maar in de Jupiler leaugeau bij AGOVV was het volgens mij iedere week smullen geblazen (fans mochen zich hierover uitlaten natuurlijk)..
Uiteraard mag je ook vertellen wie door de mand zullen vallen..
Aangezien ik ooit heb gezegd dat ik die Lazovic een zak stront vond, bij Feyenoord, en nu hij het vorig seizoen toch wel aardig bij vitesse deed (ja Tong ik weet nog wel dat jij hem een talentje vond).
Denk en hoop ik toch dat ie volgend jaar flink door het ijs zal zakken, waarbij dat meer denken dan hopen is![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:26 schreef methodmich het volgende:
Een jaarlijks topic is dit, leuk! Ik wacht toch even de voorbereiding af, ben benieuwd.
Een jaarlijks topic is dit, leuk! Ik wacht toch even de voorbereiding af, ben benieuwd.
Een goede speler, maar te blessuregevoelig vermoed ik.quote:
Achterhoek ?quote:
Huntelaar heeft het toch gewoon prima gedaan dit seizoen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:31 schreef toma het volgende:
El Hamdaoui gaat dit seizoen vlammen. En ik verwacht een come-back van Huntelaar.
Jahoor, alleen minder extreem dan mensen als standaard voor hem gebruiken.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Huntelaar heeft het toch gewoon prima gedaan dit seizoen?
jawel, maar hij was minder dan het vorige.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Huntelaar heeft het toch gewoon prima gedaan dit seizoen?
Owhh.. dat gaat wel gewoon lukken hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef toma het volgende:
[..]
jawel, maar hij was minder dan het vorige.
ik verwacht dat ie weer topscoorder van Nederland wordt.
Speelt die Alves dan nog niet voor een betere club? i.e. hij is al transfered?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Owhh.. dat gaat wel gewoon lukken hoorMakaay en Alves gaan elkaar beconcurreren en dan gaat Huntelaar er met de Gouden Schoen van door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |