Van Wolfswinkel : Maakte afgelopen seizoen zijn debuut tegen Sparta thuis
Alexander Büttner : Bij sommige wellicht bekend bij de speler die mocht invallen voor Haim Megrelishvili bij Twente uit ( die 1ste beruchte wissel van Aad de Mos ) hij viel in als linksback ( wat die eigenlijk niet is , hij staat dan ook meer voorin ) en kreeg 2x geel dus rood en dat was zijn debuut kan dit jaar ook uit gaan groeien als die de kans krijgt van Westerhof die hem nog kent uit zijn Ajax tijd.
Piet Velthuizen hoef ik denk ik niet over te zeggen
Claudemir - Kwam eerst als testspeler bij Vitesse en is dan ook terrecht vastgelegd , volgens Aad de Mos ( die weleens wat meer zei ) is hij het goudklompje en hij kan in dit geval weleens gelijk gaan krijgen scoorde afgelopen seizoen in 7 wedstrijden 3x.
Kaya en Pryor Keizer als ze beide de kans krijgen wordt het wie weet een keer hun doorbraak beide speelde wel in de oefenwedstrijd tegen Aberdeen waarin Westerhof met zijn basiself zou gaan spelen ware het niet dat er nog wel wat blesure´s zijn. Keizer was vorig jaar lang gebleseerd en of hij dit jaar de kans krijgt is nog maar een vraagteken.
En tot slot
Paul Verheagh ook over hem hoef ik eigenlijk niks te zeggen zijn naam werd al in verband gebracht met andere clubs voor ons is het maar goed dat ie pas zijn contract heeft verlengd en voorlopig nog bij Vitesse blijft
En nu ik het toch over de verdediging heb noem ik nog
Kevin van Diermen ook een talent al denk ik dat die weinig aan spelen toekomen hij moet het nog even doen met wedstrijden in het 2de. en we hebben nog
Frank van der Struijk die een heel sterk seizoen kende bij Willem II hij mag samen met Civard Sprockel ( die vorig jaar een minder jaar had ) en waarschijnlijk Jeroen Drost ( nog niet echt hoogte van of het wel een goede aanwinst is ) de boel achterin dicht houden al met al geen slechte achterhoede.
Verder hebben we nog
Molhoek en Jenner ook wel bekend die moeten eigenlijk gaan vlammen Molhoek samen met Sansoni ( de belangrijkste speler vorig jaar ) op het middenveld en Jenner krijgt weer een kans op zijn favoriete positie
( conclussie Vitesse gaat vlammen

, want het zijn wel veel namen

het enige probleem kan de voorhoede zijn waar de goals moeten komen van Kolk die dat wel kan maar verder loopt er naast Van Wolfwinkel en Gommans niet echt iemand rond die kan scoren Junker wordt al afgeschrreven en Niklas Tarvajärvi moet ik ook nog maar eens zien voorlopig ligt ie er nog even uit. )
Nu heb ik de hele selectie wel besproken onderhand
[ Bericht 37% gewijzigd door vitessezuid113 op 03-08-2008 00:36:54 ]