abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60441051
Zei iemand al Manco?
pi_60441112
Ik lees Babel Blijkt het topic al een jaar oud te zijn
pi_60442986
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zei iemand al Manco?
Die wou ik net zeggen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60444528
Amrabat, Sulejmani, Suarez, Manco, Aissati, Wijnaldum en Fer denk ik
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:25:10 #255
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60445095
Aissati gaat keihard falen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_60445685
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aissati gaat keihard falen.
pi_60446058
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:41 schreef Stpan het volgende:
Van het rijtje dat MethodMitch (wat een vertrouwen in al deze spelers!) ga ik vooral voor Strootman. Het zou best weleens zijn seizoen kunnen worden. En daarna in een bekend talentjedipje krijgt.
Heeft momenteel qua positie de beste papieren inderdaad. Een Ridderkerker in de eredivisie is wel weer eens leuk. Falkenburg is beter vind ik, maar heeft meer concurrentie.

Dan ook maar een lijstje voor de Jupiler League.

De mannen van vorig seizoen herhaal ik slechts qua naam. Hebben zich of al laten zien of zullen zich mogelijk meer tonen: Kevin Vink (RKC Waalwijk), Diangi Matusiwa (toen FC Omniworld, nu FC Den Bosch), Michel van Guldener (Excelsior, toen eredivisie), Gunter Thiebaut (MVV) en Resham Sardar (FC Dordrecht). Hursut Meriç (ADO Den Haag) doorgeschoven naar de eredivisielijst, Petr Dragoun (RBC Roosendaal) heeft het niet laten zien en is weg.

Voor dit seizoen dan nieuw:

Chakib Tayeb: 21 jaar, aanvaller van FC Omniworld. Afkomstig uit de Ajax-opleiding. Leuke pingelaar, al moet hij gaan werken aan rendement. Maar zou een nieuwe publiekslieveling in Almere kunnen worden, al zie ik een Amrabat en in mindere mate Matusiwa-scenario niet snel gebeuren.

John Schot: 24 jaar, aanvallende middenvelder van RBC Roosendaal. Zeer begaafde kleine, tweebenige spelmaker, type Sneijder. Nadeel is alleen zijn mentaliteit. Levensstijl buiten het veld was niet bepaald profwaardig, dus dat moet veranderen. Een ex-trainer van hem zei dat hij "het intelligentievermogen van een twaalfjarige" heeft, hetgeen hem lastig coachbaar maakt. Stond ook te boek als enfant terrible. Grote twijfel, maar als ze hem aan voetballen krijgen!

Patrick Duarte: 23 jaar, buitenspeler van RBC Roosendaal. Opgeleid bij Ajax en ADO Den Haag, via amateurkampioen FC Lisse nu een herkansing bij de profs. Snel en behendig, wel een lichtgewicht. Zou op momenten kunnen verrassen. Is niet echt een doelpuntenmaker, wel een handenbinder.

Jerson Anes Ribeiro: 20 jaar, linkerflankspeler van FC Dordrecht. Is gehuurd van Feyenoord. Heeft een werkelijk fantastische traptechniek. Let op hem bij vrije trappen. Zal de nodige assists op zijn naam krijgen vermoedelijk en zelf zijn goals meepikken.

Tommy de Jong: 21 jaar, aanvallende middenvelder van FC Dordrecht. Een Fransman die is opgeleid bij Strasbourg. Heeft een goed inzicht en een fijne steekpass in de voeten en is technisch vaardig.

John Verhoek: 19 jaar, spits van FC Dordrecht. Vorig jaar in de jeugd van ADO een topper. Zal wel even tijd nodig hebben, zeker nu hij met een blessure is begonnen. Koos bewust voor Dordt en zal zich ongetwijfeld gaan laten zien.

Kévin Diaz: 25 jaar, linksbuiten van FC Eindhoven. Vorig seizoen bij de top qua assistgevers in de JL. Liet bij Eindhoven wel zien wat hij kon, na een mislukte start bij RBC. Hoopt op een transfer naar de eredivisie of een topclub in de JL.

Ilias Haddad: 19 jaar, centrale middenvelder van Excelsior. Was te goed om met Jong Excelsior op lager niveau te spelen, dus was hij vorig seizoen op huurbasis actief in Jong AZ. Nu terug en zou in de luwte van de JL best eens een doorbraak kunnen gaan beleven.

Glynor Plet: 21 jaar, spits van Telstar. Nadat het hem in Den Bosch niet lukte, is hij via een goed jaar bij amateurkampioen FC Lisse terug in het betaald voetbal. Of het nu wel lukt is de vraag. Plet is lang en sterk en was vorig seizoen clubtopscorer in Lisse met 14 goals.

Christian Brüls: 19 jaar, aanvallende middenvelder van MVV. Een Belgisch jeugdinternational, maar er is nogal wat gesteggel rond zijn overgang. Is zeker een talentvolle speler. Speelt het liefst als spelverdeler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 16:05:08 #258
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60446143
GGG gaat het goed doen bij FCG, volgend jaar gaat hij naar een grote club!
pi_60446251
Een Witte Leeuw in de lijst. Ben zelf ook wel benieuwd hoe Plet het gaat doen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60446289
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Witte Leeuw in de lijst. Ben zelf ook wel benieuwd hoe Plet het gaat doen.
Da's wel een twijfelgeval, want het is een herkansing voor hem. Maar goed, bij Telstar zijn de verwachtingen lager dan bij Den Bosch natuurlijk. En die Koning als concurrent moet ie eventueel kunnen hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_60446306
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Da's wel een twijfelgeval, want het is een herkansing voor hem. Maar goed, bij Telstar zijn de verwachtingen lager dan bij Den Bosch natuurlijk. En die Koning als concurrent moet ie eventueel kunnen hebben.
Concurrentie voor zijn positie is matig, dus speelminuten gaat hij sowieso wel krijgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60449013
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:03 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Die wou ik net zeggen
Tsja jij bent mijn kloon hé
pi_60458346
Ik wil geld gaan verdienen en gaan gokken op de keuzes van Michel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60458403
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij was dan wel topscoorder maar had soms ook veel kansen nodig om te scoren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60460614
Patrick Kluivert
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 31 juli 2008 @ 09:25:24 #266
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60460682
Bas Dost, Lucas Bajer en Birger Maertens bij Heracles
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60461374
Dani Fernandez.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60462147
Gregory Schaken kan ook weleens door gaan breken dit seizoen.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_60472706
2 words: Reimond Manco

pi_60492782
Ach, de edit-termijn is verstreken en ik had graag voor de JL nog Sander Fischer van SC Cambuur-Leeuwarden willen toevoegen. Een 19-jarige speler uit Rhoon die centraal in de defensie kan opereren, maar ook als rechtsback uit de voeten kan. Speelde eerder ook voor Jong NAC en ook bij Excelsior in de A1. Geen groots voetballer, maar vanwege zijn kracht en lengte lijkt hij me uitermate geschikt om het in de Jupiler League wel leuk te gaan doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_60492881
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:10 schreef Strooper het volgende:
Dani Fernandez.
Oja en El-Ak natuurlijk op de linkerflank. Ik hoop dat hij zijn contract nog even verlengd tot 2012, want na komend seizoen komt er interesse van grotere clubs. Met Dani en El-Ak heeft NEC twee opkomende backs die de vleugelaanvallers van de tegenpartij meer laten verdedigen dan aanvallen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60492944
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij was dan wel topscoorder maar had soms ook veel kansen nodig om te scoren.
Topscorer heet dat Basje. Toch denk ik dat jullie er een moord voor over zouden hebben gehad, als hij in het afgelopen seizoen bij die ongezellige club van jou had rondgelopen. Kemper, Steinraht en Jeffrey Winter waren samen goed voor nog geen twintig goals......
pi_60493010
Theo Janssen en Cheik Tioté worden een sensatie bij FC Twente. Janssen heeft Engelaar in de voorbereiding al doen vergeten. Vooral zijn corners, afstandsschoten en vrije trappen zijn magnifiek en Tioté wordt binnen twee jaar voor een miljoen of tien aan de hand gedaan en verkast naar een grote buitenlandse club. Hij heeft alles in zich om een uitstekende verdedigende middenvelder te worden. Ben zeer blij met zijn komst.
pi_60494884
Miralem Sulejmani gaat aantonen waarom Ajax zo ongeloofelijk veel geld voor hem neertelde.

Oleguer Presas Komt als ervaren verdediger van Barcelona. Een hele hoop sceptici zien het niet zitten, ik wel. Beste verdediger in de Eredivisie word dit.

Ismail Aissati Gaat Psv en al zijn trainers van de laatste tijd het tegendeel bewijzen.

Gregory van der Wiel Na een seizoen vol blessures word dit zijn jaar. Ik zie hem Vermealen met gemak uit de basis spelen. Vermealen is een degelijke speler, vd Wiel word de Nederlandse topverdediger.

Bij Psv verwacht ik veel van Manco en Marcellis Die eerste als talent, die andere word samen met vd Wiel het centrum van de verdediging in Oranje over 4/8 jaar.

Bij Feyenoord word Luigi Bruins een hele grote. En wat ik van een maat en fanatiek Feyenoorder heb gehoord is dat die Manteiga ook goede schijnt te zijn
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60494910
Oh, ik vergat Klaas-Jan Huntelaar Die er uit gewoonte minstens 25 inschiet.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')