Het geld is zo goed als op na die bijna 7mil voor Lazovic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:39 schreef KELDER het volgende:
vind ik ook hoor, PSV heeft gewoon goede aankopen gedaan, de transferperiode is pas net open, zijn nog internationale toernooien bezig en alles komt gewoon goed
Over 10 maanden staan we gewoon weer op t stadhuisplein
Het zijn wel spelers waar de talenten zich aan op kunnen trekken zodat deze dadelijk veel opleveren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De verklaring van het geld beschikbaar hebben zit hem voornamelijk in het op de pof kopen bij Feyenoord. Wat dat betreft vraag ik me af of het zo verstandig is om vooral oudere spelers te kopen. Aan de andere kant, ze geven hun geld in Rotterdam EINDELIJK eens uit aan echte versterkingen in plaats van halve subtoppers.
Het probleem is dat we de afgelopen jaren teveel succes hebben gehad. Daar is mee te leven, maar het stuit mij vooral tegen de borst dat het meeste transfergeld aan 1 spits is uitgegeven terwijl je Koné en Farfán hebt. Van dat geld had je ook een topmiddenvelder kunnen kopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Had ik trouwens al medegedeeld dat ik Hiddink's namedropping mis? Toen leek het in ieder geval nog dat we vooruitstrevend waren..
Wat koop je voor misschien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef AminBen het volgende:
Misschien dat Kone of Farfan alsnog weggaat..
Zou goed zijn voor Aissati en Bakkal![]()
Niks. Was wishful thinkingquote:
Koeman staat volgens mij eerder hoog aangeschreven in Bracelona dan in Madrid. Maar ik help je hopen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef Neoktheone het volgende:
Capello is al ontslagen, nu nog Koeman en TBS presenteren in Madrid
er zijn skyboxen waar het volgens mij de volgende dag nog gezellig is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:22 schreef WooZ het volgende:
Wie is er nou 6u lang in het stadion voor/tijdens/na een wedstrijd
Niemand toch
De langste zit was tegen Lyon voor mij, vanaf 19:45 tot 23:45u
In de pers eigenlijk niet. Maar wat maakt dat uit. Een week voordat feyenooit een vierklapper produceerde leek het er ook niet op dat het daar druk ging worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn er, behalve Perez, nog namen die sterk gelinkt worden aan PSV?
als ze zich kwalificeren voor de CL zijn die oudjes terug verdient aangezien bijvoorbeeld Gio gratis was.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het wel grappig die stemming na de aankopen van Feyenooit. Maar bedenk: op korte termijn heeft Feyenooit aardig ingeslagen. Maar wel 4 oudjes die na afloop niets meer opbrengen. Feyenooit komt zichzelf over een paar jaar weer tegen dus.
Wat dat betreft is AZ een stuk slimmer.
Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het wel grappig die stemming na de aankopen van Feyenooit. Maar bedenk: op korte termijn heeft Feyenooit aardig ingeslagen. Maar wel 4 oudjes die na afloop niets meer opbrengen. Feyenooit komt zichzelf over een paar jaar weer tegen dus.
AZ met vooral talent.... tja dat blijkt op de beslissende momenten te knakken door gebrek aan begeleiding van ervaring..... dat bleek maar weer dit jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Feit? Hoe weet jij dat dat feit is? Ik zie het seizoen best goed in hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.
Feit is dat PSV zo ongeveer het totale transferbudget over de balk heeft gegooit voor een spits terwijl er op andere plaatsen net zo goed versterking nodig is. Misschien nog wel harder.
Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Feit? Hoe weet jij dat dat feit is? Ik zie het seizoen best goed in hoor.
dat waren allemaal dingetjes van Westerhof........ dat spelersfonds was natuurlijk helemaal belachelijk aangezien hij het vorige eigenhandig de nek heeft omgedraaid wat PSV handen vol geld koste! En de herfinciering van het stadion kan bijna niet zonder risico te nemen aangezien de gemeente niet eens garant wil staan voor een lening.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.
Maar hoe zie jij de achterhoede voor volgend jaar dan voor je?
1.CL-voetbal = winstquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Zucht...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
CL Voetbal? Feyenoord heeft niet eens europees voetbal...
Een X aantal jaren geleden was Hofland niet goed genoeg voor de basis en nu gaat PSV hem missen? Dacht het niet hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
maargoed voor het geld van Lazovic hadden wij dus Hofland en Makaay kunnen halen
Drenthe zal nooit top worden. Echt niet. Die loopt als een kip zonder kop te voetballen en het is eigenlijk al te laat om dat er goed uit te krijgen. Het zal met deze spelers om hem heen voor hem wel makkelijker worden en het zal er beter uit gaan zien, maar verder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.
PSV heeft helemaal niet het hele budget uitgegeven, laat staan over de balk gegooid. Wat een doemkijker ben jij zeg. Het jaar toen Alex en Gomes kwamen hoorde ik ook huilverhalen. Het was een aardig seizoen toen...quote:Feit is dat PSV zo ongeveer het totale transferbudget over de balk heeft gegooit voor een spits terwijl er op andere plaatsen net zo goed versterking nodig is. Misschien nog wel harder.
PSV bleef wel rustig in de kopjes... je hebt gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef rubbereend het volgende:
AZ met vooral talent.... tja dat blijkt op de beslissende momenten te knakken door gebrek aan begeleiding van ervaring..... dat bleek maar weer dit jaar.
Ik ben de eerste die zegt dat er financiële problemen zijn geweest. Onder Van Raaij werd er gekocht en gekocht en dat heeft ons vette jaren gegeven maar ook flink wat rode cijfers. Onder Westerhof is die sanering begonnen en dat betekent nu dat we ons geen excessen meer kunnen veroorloven zonder dat er topeprs voor veel geld worden verkocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.
Wat is er mis mee? Er komt zeer waarschijnlijk nog een linksback, Salcido en Da Costa is een prima centrum, dat Da Costa een terugval heeft gekregen in zijn eerste seizoen zegt niets en hij stond bij EK -21 goed te spelen, een van de betere van het toernooi. Kromkamp voldoet ook en heeft meer in zijn mars. Dat komt er helaas niet helemaal uit, maar hij kan dit seizoen vanaf het begin meedraaien, wat positief kan uitwerken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie kunnen het je nog herinneren. Knap.quote:
Talenten kapot laten gaan is verlies, maar dat wisten jullie al.quote:2.Talenten die die zich ontwikkelen = winst
Minder aantrekkelijk kan het niet meer...quote:3.Feyenoord wordt aantrekkelijker voor andere goede spelers als het een paar jaar in de top meedoet.
Braziliaans talentje, volgens mij rechtsback. Schijnt erg goed te zijnquote:
Alleen klein mannetje dus defensief is het afwachtenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Braziliaans talentje, volgens mij rechtsback. Schijnt erg goed te zijn
EDIT: Lekker op tijd weer![]()
niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laatdunkend over m gedaan.quote:Makaay durfde net als De Cler en Van Bronckhorst de afgelopen weken keihard ‘nee’ te verkopen aan PSV. Dat deed hij al voordat de Eindhovenaren Danko Lazovic binnen hadden.
Laatdunkend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef EnactedChaos het volgende:
niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laagdunkend over m gedaan.
Makaay zag PSV eerst wel zitten, maar toen wou Bayern hem niet kwijtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor de mensen die denken dat Koeman voor Lazovic heeft gekozen en niet voor Makaay:
[..]
niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laatdunkend over m gedaan.
Waar heb jij al die wijsheid vandaan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (denk ik wel) maar vraag me af hoe je dat allemaal zo zeker weet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Makaay zag PSV eerst wel zitten, maar toen wou Bayern hem niet kwijt
Van Bronkhorst lijk me duidelijk zie clausule en De Cler wou CL voetbal spelen zoals hij zei maar PSV deed niet aan het bod bij AZ dus heeft nooit met De Cler mogen praten
lag wel iets ingewikkelder, hij raakte geblesseerd en toen hij terugkwam stond er een ingespeeld centrum....... bovendien heeft hij zich goed doorontwikkeld. Bouma was ooit ook niet goed genoeg voor de basis en kwam toch aardig terug.... Huntelaar was ook neit goed genoeg voor de basis.... etc. etc.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een X aantal jaren geleden was Hofland niet goed genoeg voor de basis en nu gaat PSV hem missen? Dacht het niet hoor.
daar gaan we als als als. Lekker tijd om te gaan gokken voor dik 6 miljoen als er al een gok van 10 miljoen voorin staatquote:En Makaay is een uitstekende spits voor de korte termijn, maar als Lazovic slaagt is de laatste een betere keuze. Makaay is een zekerheidje dat wel. Maar voorin heeft PSV genoeg kwaliteit in huis en dus Makaay niet nodig.
Ik denk overigens dat Lazovic bij PSV de pannen van het dak gaat spelen. Heeft kwaliteit genoeg en bedenk: Van Persie was bij feyenooit ook maar een bankzitter.![]()
het bleek dat op het moment dat het moest de mannen opstonden.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
PSV bleef wel rustig in de kopjes... je hebt gelijk.![]()
omdat ten tijde van de transfer van Lazovic Klose nog niet rond was in München en dus zou Makaay dan gewoon veel spelen en wilde hij niet weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Waar heb jij al die wijsheid vandaan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (denk ik wel) maar vraag me af hoe je dat allemaal zo zeker weet.
Van Bronkhorst wilde alleen terug keren naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Waar heb jij al die wijsheid vandaan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (denk ik wel) maar vraag me af hoe je dat allemaal zo zeker weet.
ik zou toch graag een vervanger voor Cocu zien en graag een goede centrale verdediger.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
We hoeven eigenlijk alleen 1 naam te halen voor achterin
Sterke verdediger die een leider is.
Middenveld is erg creatief en we hebben een sterke aanval, maar wel nog graag een speler voor de breedte erbij
Of Beerens houden
Dat wil ik ook, maar Valckx gaf al aan dat er geen vervanger voor Alex komtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou toch graag een vervanger voor Cocu zien en graag een goede centrale verdediger.
Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Makaay zag PSV eerst wel zitten, maar toen wou Bayern hem niet kwijt
Van Bronkhorst lijk me duidelijk zie clausule en De Cler wou CL voetbal spelen zoals hij zei maar PSV deed niet aan het bod bij AZ dus heeft nooit met De Cler mogen praten
Dat Gio nee zegt tegen PSV is niet meer dan normaal vind ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.
AD staat het in. Voordat PSV met Lazovic bezig was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat Gio nee zegt tegen PSV is niet meer dan normaal vind ik.
Waar heeft Makaay dat gezegd?
Dan kan ik dat wel begrijpen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
AD staat het in. Voordat PSV met Lazovic bezig was.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan kan ik dat wel begrijpen.
Toen was er nog geen Toni en geen Klose, genoeg perspectief dus om bij Bayern te blijven.
Ajax noch PSV had een kans gehad.quote:Net als in het geval van Giovanni van Bronckhorst, zo durfde Makaay wel te vertellen, ging ook aan zijn verhuizing een schaakspel van grootmeesters vooraf. Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland maakten Makaay al weken terug warm voor een bijzonder avontuur, waarin zij zich op aandringen van technisch directeur Peter Bosz wel wilden storten. Makaay, zo vonden Hofland en Van Bronckhorst, moest en zou ook deel gaan uitmaken van het nieuwe ‘dreamteam’.
Makaay werd in zijn villa in Zuid-Duitsland geprikkeld door het enthousiasme van het duo. Die waren op hun beurt weer warm gemaakt door Bosz. ,,Ik kon naar clubs waar ik veel meer geld kon verdienen. Maar Peter (Bosz, red.) heeft me echt overtuigd met de plannen die hij bij Feyenoord had. Het sprak me enorm aan. Maar ik heb echt pas op het laatste moment de beslissing genomen. Ik had ook eerlijk tegen Feyenoord én tegen Gio en Kevin gezegd dat ik een uitzondering voor een grote club in Spanje wilde maken.’’
Om zijn gezin, echtgenote Joyce, zijn dochter Milou (8) en zijn zoontje Dani (6) niet een zomer vol onzekerheid te bezorgen, hakte Makaay eerder dan verwacht de knoop door. ,,Ik wilde de school voor mijn kinderen in orde maken. We moeten verhuizen en allerlei andere dingen regelen. Dat moet gebeurd zijn voordat ik hier aan de slag ga.’’
Makaay kiest ervoor om in de buurt van Rotterdam te gaan wonen. Pendelen tussen Gelderland en de Maasstad ziet hij niet zitten. ,,Ik wil fris op de training verschijnen. Ik heb geen zin om elke dag heel lang in de auto te zitten.’’
Makaay durfde net als De Cler en Van Bronckhorst de afgelopen weken keihard ‘nee’ te verkopen aan PSV. Dat deed hij al voordat de Eindhovenaren Danko Lazovic binnen hadden.
Hij heeft veel meer met Feyenoord.
Ik vind niet dat hij echt veel beter is geworden hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:51 schreef rubbereend het volgende:
lag wel iets ingewikkelder, hij raakte geblesseerd en toen hij terugkwam stond er een ingespeeld centrum....... bovendien heeft hij zich goed doorontwikkeld.
Fredje is nooit een geweldenaar geweest. Hij liep op zijn tenen. Was ook geen echte verdediger, maar de bekende aanvaller die is teruggezakt. En die hebben bepaalde kwaliteiten in de opbouw, maar zijn nooit 100% zeker. PSV heeft er ook niet echt een traan om gelaten hoor.quote:Bouma was ooit ook niet goed genoeg voor de basis en kwam toch aardig terug....
Ander verhaal. Destijds te jong en onervaren. Wilde zelf weg.quote:Huntelaar was ook neit goed genoeg voor de basis.... etc. etc.
Koné komt alleen nog op rendement te kort. Verder is er niets mis mee. Alleen kan hij zijn eigen geboortejaar zo slecht inschatten... Als hij weg is zal er wel waardering komen.quote:Lekker tijd om te gaan gokken voor dik 6 miljoen als er al een gok van 10 miljoen voorin staat.
Een zekere spits kost tussen de 15 en wat is het tegenwoordig? 40-50 mio?quote:Van Persie was niet zomaar een bankzitter maar speelde gewoon vrij veel hoor. Probleem met Lazovic is dat hij allene bij Vitesse (dus op onderkant middenmoot niveau) goed gespeeld heeft, verder heeft hij al jaren niks laten zien, daarbij komt dat hij vooralsnog nergens een veel scorende spits bleek te zijn.... en dat zochten we toch?
Jij ziet Wolfsburg wekelijks spelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij echt veel beter is geworden hoor.
Makaay schijnt rond de 4 te hebben gekostquote:[..]
Een zekere spits kost tussen de 15 en wat is het tegenwoordig? 40-50 mio?
Dan kun je beter 2.5 miljoen meer betalen voor Lazovic, want daar krig je nog geld voor. Voor Makaay betaal je nu 4 miljoen maar daar zie je geen cent van terug.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij ziet Wolfsburg wekelijks spelen?
[..]
Makaay schijnt rond de 4 te hebben gekost.
De redenatie van Feyenoord zal zijn dat Makaay bepalend kan zijn voor het behalen van CL-voetbal. Zo willen ze zijn transfersom terugverdienen en dan verder bouwen. Voor PSV ligt dat inderdaad wat anders.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan kun je beter 2.5 miljoen meer betalen voor Lazovic, want daar krig je nog geld voor. Voor Makaay betaal je nu 4 miljoen maar daar zie je geen cent van terug.
Maar begrijp me goed, ik vind de redenatie van Feyenoord ook zeer begrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De redenatie van Feyenoord zal zijn dat Makaay bepalend kan zijn voor het behalen van CL-voetbal. Zo willen ze zijn transfersom terugverdienen en dan verder bouwen. Voor PSV ligt dat inderdaad wat anders.
Boulah wil niet, en zal niet te betalen zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef jpg97 het volgende:
Van mij mogen ze Boulah wel aantrekken voor het centrum van de verdediging
Ja maar dan lenen we toch ff wat geld van Feyenoord?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Boulah wil niet, en zal niet te betalen zijn
Nee, maar ik zie geen enkele ploeg wekelijks spelen. En toch kan ik mij wel een mening vormen.quote:
Die je moet afschrijven. Ik had het over spelers die nog een keer verkocht kunnen worden, niet over afbouwen. Bij Heerenveen moet je al veel dieper in de buidel tasten voor wat in essentie nog steeds een gok is. En ook Makaay kan teleurstellen, zij het dat hij natuurlijk wel veel meer zekerheid bied. Ik wijs je echter gaarne op Shevchenko die in essentie een zekerheid was maar niet bleek te zijn.quote:Makaay schijnt rond de 4 te hebben gekost.
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie geen enkele ploeg wekelijks spelen. En toch kan ik mij wel een mening vormen.
Shevchenko was velen geen zekerheid. Wat ik over Makaay te zeggen heb moet je een stukje naar boven maar even lezen. Wat hem betreft zijn we het met elkaar eens denk ik.quote:[..]
Die je moet afschrijven. Ik had het over spelers die nog een keer verkocht kunnen worden, niet over afbouwen. Bij Heerenveen moet je al veel dieper in de buidel tasten voor wat in essentie nog steeds een gok is. En ook Makaay kan teleurstellen, zij het dat hij natuurlijk wel veel meer zekerheid bied. Ik wijs je echter gaarne op Shevchenko die in essentie een zekerheid was maar niet bleek te zijn.
als we voor Lazovic bij verkoop meer vangen dan 7 miljoen dan ontvangt u een doos Bossche bollen! Van dat goede adres uit Den Bossch!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan kun je beter 2.5 miljoen meer betalen voor Lazovic, want daar krig je nog geld voor. Voor Makaay betaal je nu 4 miljoen maar daar zie je geen cent van terug.
dat was het jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Groot bij het station maar dan wil ik er ook 1!!!!
voor VBL doen we dat meestal: Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:
Waar blijven die centen? Linea recta naar de schuldeisers?quote:ZURICH - PSV heeft het afgelopen seizoen in de Champions League ruim 30 miljoen euro aan prijzengeld verdiend. De UEFA heeft vrijdag bekend gemaakt welke bedragen er zijn uitbetaald. De Eindhovenaren bereikten de kwartfinale.
ANP
Grootverdiener was AC Milan, dat aan zijn zege in de Champions League bijna 40 miljoen euro overhield. Verliezend finalist Liverpool werd derde (32 miljoen), achter Chelsea (34).
De verschillen met de UEFA-beker zijn groot. Voor de winnaar van dat toernooi, Sevilla, was er iets meer dan zes miljoen euro. AZ, kwartfinalist, ontving van de UEFA 1,3 miljoen euro.
een groot deel om de begroting te dichten, veel premies voor spelers en dan zal er ook dik winst gemaakt zijn hoor dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef knep het volgende:
PSV heeft 30 miljoen verdiend in de CL:
[..]
Waar blijven die centen? Linea recta naar de schuldeisers?
kunnen of willen..................quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 miljoen en dan geen 2.8 miljoen voor De Cler kunnen betalen!
Het leek er verdomd veel op dat ze De Cler wel heel graag wilde hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen of willen..................
edit: spuit 11quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, laat ik eens kijken... de keren dat ik hem wel zie spelen misschien?quote:
Mag ik ook op de lijst?quote:
PSV heeft in de begroting al een bedrag opgenomen, dus die was al voor diverse kosten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef knep het volgende:
PSV heeft 30 miljoen verdiend in de CL:
Waar blijven die centen? Linea recta naar de schuldeisers?
Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen. En dan zouden Lazovic en Zonneveld uiteindelijk terugverdient moeten worden met de CL van komend seizoen. Lijkt me niet de geheel juiste volgorde van het runnen van een elftal.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
PSV heeft in de begroting al een bedrag opgenomen, dus die was al voor diverse kosten.
Wat er extra is opgehaald gaat vaak voor een aanzienlijk deel op aan premies.
Geld uitgeven om het uitgeven is niet zo'n best idee. De Cler was voor PSV kennelijk een bedrag X waard en daarvoor ging het feestje niet door. Op zich goed koopmanschap.
de extra winst zit dus blijkbaar in de TV gelden die nu volledig aan PSV toekomen, dat ois niet begroot en dus pure winst. Van Raaij meldde al in een interview dat hij dacht dat PSV nu wel rond de 10 miljoen winst zou uitkomen. Dat blijkt dus allemaal wel te gaan kloppen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
PSV heeft in de begroting al een bedrag opgenomen, dus die was al voor diverse kosten.
Geld uitgeven om het uitgeven is niet zo'n best idee. De Cler was voor PSV kennelijk een bedrag X waard en daarvoor ging het feestje niet door. Op zich goed koopmanschap.
dat hoeft iig niet want dat seizoen is met winst afgesloten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen.
Maar naast die 10 miljoen winst hebben ze toch wel een deel van de begroting ingeruimd voor nieuwe spelers lijkt me?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de extra winst zit dus blijkbaar in de TV gelden die nu volledig aan PSV toekomen, dat ois niet begroot en dus pure winst. Van Raaij meldde al in een interview dat hij dacht dat PSV nu wel rond de 10 miljoen winst zou uitkomen. Dat blijkt dus allemaal wel te gaan kloppen.
Alleen is van die 10 miljoen natuurlijk al een groot deel uitgegeven. Aan transfersommen en tekengelden.
Boekhoudkundig doe je de transfersommen jaarlijks afschrijven en niet in een keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen. En dan zouden Lazovic en Zonneveld uiteindelijk terugverdient moeten worden met de CL van komend seizoen. Lijkt me niet de geheel juiste volgorde van het runnen van een elftal.
Dat is eigenlijk inherent aan voetbalclubs.quote:Je kan zeggen wat je wil, financieel lijkt het echt niet heel erg ok te zitten bij PSV.
misschien willen ze de hoofdprijs wel niet betalen zoals feyenoord wel doet voor alle spelers nu..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorige week wou hij nog niet weg bij Bayernquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.
ach dat was toch een kwestie van tijd dat hij weggingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vorige week wou hij nog niet weg bij Bayern
Alleen Alex moet je vervangen door een sterke verdediger die een leider kan zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:51 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hebben ook zonder Alex en Cocu een heel aardig elftal, maar die gasten moeten toch echt vervangen worden zoals rubbereend al aangeeft. Twee dragende spelers vertrekken uit de as van het elftal. Ik ben benieuwd hoe Koemand dat verlies denkt op te vangen.
Perez blijkbaar ook... Het is gewoon weer hetzelfde liedje als in de winterstop. Valckx wordt op pad gestuurd met een lege beurs. 1,8 miljoen voor Perez is een hele normale prijs, als je dat soort marktconforme bedragen niet wil (of kan) betalen dan gaat er gewoon niet veel gebeuren deze zomer. En komend seizoen waarschijnlijk nog heel wat minder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zowel PSV als Ajax hebben gezegd dat dat niet de prijs was. De exacte som is niet bekend. Geen overeenstemming.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
1,8 vind ik nog een nette prijs.
El Ahmdai? en wie is dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het laten gaan van De cler is in ieder geval een puike zet. En wat TLK zegt, als je nog een goede verdediger haalt (linksback of centraal) dan heb je geen echte opvolger voor Cocu meer nodig. Zou zonde zijn van Aissati en Affelay. El Ahmdai moet je natuurlijk altijd halen als je kan en aangezien Feyenoord er mee bezig is zou ik daar toch wel een beetje op letten. Dat zou namelijk wél een blunder zijn mocht hij naar Feyenoord vertrekken.
hoezo Aissati komt gewoon ipv Mendez te spelen. Dan heb je Afellay, Simons, Aisatti en een vervanger voor Cocu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het laten gaan van De cler is in ieder geval een puike zet. En wat TLK zegt, als je nog een goede verdediger haalt (linksback of centraal) dan heb je geen echte opvolger voor Cocu meer nodig. Zou zonde zijn van Aissati en Affelay. El Ahmdai moet je natuurlijk altijd halen als je kan en aangezien Feyenoord er mee bezig is zou ik daar toch wel een beetje op letten. Dat zou namelijk wél een blunder zijn mocht hij naar Feyenoord vertrekken.
Ik heb het idee dat Koeman voor 433 gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo Aissati komt gewoon ipv Mendez te spelen. Dan heb je Afellay, Simons, Aisatti en een vervanger voor Cocu.
daar ben ik ook bang voor, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Koeman voor 433 gaat.
de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, die had toch een kleine terugslag in de winterstop? Daarna niets meer van gehoord.
Dat klinkt in ieder geval positiefquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeld
Weet je of hij nog een beetje goed speelde?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeld
Die scheen wel weg te willen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:59 schreef jpg97 het volgende:
En what about Otman Bakkal?
Die speelt volgend jaar toch ook gewoon voor PSV?
Heeft zijn contract pas verlengd.quote:
best redelijk volgens mij en alles bleef heelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Weet je of hij nog een beetje goed speelde?
De geringe speeltijd die Aissati nu al gaat krijgen moet je natuurlijk niet helemaal de nek om draaien door een speler met minder potentie op zijn plek neer te zetten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:47 schreef PyTh het volgende:
Het stukje over dat De Cler keihard nee heeft verkocht aan PSV is natuurlijk grote onzin.
PSV en De Cler waren lang en breed rond en als PSV 2.8 miljoen betaald had zat ie nu in Eindhoven.
quote:De sleutel lag bij de twee makelaars; bij Lens omdat hij de onontbeerlijk geachte Giovanni van Bronckhorst onder contract heeft én de eveneens gewenste Denny Landzaat. Bij Jansen omdat hij Bert van Marwijk, Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay in zijn stal heeft. Op die vrijdag in juni werden de klokken gelijk gezet.
De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.
Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.
Oh, wist ik niet. Dan zal hij hopelijk een goed seizoen draaien bij PSV.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft zijn contract pas verlengd.
PSV vond 2.8 miljoen euro teveel voor De Cler.quote:
Niet veel meer lijkt mij, want Liverpool kreeg maar iets van 32 Miljoenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
30 Miljoen, dat is best wel veel geld. Als PSV in de finale stond, hoeveel zouden ze dan wel niet krijgen
?
Is zeker. Is al rond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef koningdavid het volgende:
Even een korte vraag tussendoor.
Is het al zeker dat Van Aanholt naar Chelsea gaat, of waren dat nog geruchten?
Ik vind het wel leuk hoor dat jullie weer zo optimistisch zijn. Gun ik jullie ook wel na zo'n jaar. Maar PSV komt natuurlijk wel vanuit een andere postitie dan Feyenoord. Moet natuurlijk nog wel een goede CB komen, want ik vind het daar nog veels te zwak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ga eens aankopen doen
Ahoewel... Koeman
PSV heeft alleen maar te verliezen, Feyenoord alleen maar te winnen idd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor dat jullie weer zo optimistisch zijn. Gun ik jullie ook wel na zo'n jaar. Maar PSV komt natuurlijk wel vanuit een andere postitie dan Feyenoord. Moet natuurlijk nog wel een goede CB komen, want ik vind het daar nog veels te zwak.
Hij komt uit de jeugd van FC Den Bosch.quote:
En niet/weinig kopen kan ook een hele goede transferperiode inhouden, als er ook weinig mensen weg gaan en de selectie al goed was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Het AD is natuurlijk zwaar tendentieus. Vandaag grote kop voorop:
Feyenoord zomerkampioen
omdat ze de grote winnaar van de transferperiode zijn en Ajax, AZ en PSV ver achter zich laten. Wat een onzin! De transferperiode duurt nog 2 volle maanden!
Dat zeker, maar ik krijg ook de indruk dat Stan net als in de winterstop met een lege beurs moet onderhandelen. Hopen ze soms dat Stan met zijn gezellige uitstraling de deals wel rond krijgt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV vond 2.8 miljoen euro teveel voor De Cler.
Makaay was niet meer nodig toen Lazovic vastgelegd was.
Maar ik vind het wel vreemd dat er zo gehandeld wordt, ik begin toch wel een beetje mij vraagtekens te zetten bij Stannie als ik dit zo hoor.
Vind je het gek... met wat ze vorig seizoen opstelden. Zelfs Veendam had een betere selectie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij komt uit de jeugd van FC Den Bosch.
Maar goed, jullie krijgen ook nog geld van Real Madrid voor Ruud...
Het AD is natuurlijk zwaar tendentieus. Vandaag grote kop voorop:
Feyenoord zomerkampioen
omdat ze de grote winnaar van de transferperiode zijn en Ajax, AZ en PSV ver achter zich laten. Wat een onzin! De transferperiode duurt nog 2 volle maanden!
De selectie van Feyenoord was echt niet zo bar en bar slecht als iedereen zegt. Het lag gewoon aan onze vriend Erwin, die er maar geen team van wist te bouwen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind je het gek... met wat ze vorig seizoen opstelden. Zelfs Veendam had een betere selectie trainer.![]()
Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?quote:Het succes van Feyenoord
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
ROTTERDAM - Peter Bosz over de transferpolitiek van Feyenoord: ,,We zijn nog niet klaar.'' Eén ding is al wel duidelijk: makelaar Rob Jansen is de spin in het web.
Onno Jacobs feliciteert Hofland en Makaay na het tekenen van het contract. Peter Bosz, Bert van Marwijk en Chris Woerts kijken toe. FOTO PIM RAS
Jan de Knegt staat voor het Maasgebouw en laat de inhoud van de achterbak van zijn auto zien. ,,Kijk eens,’’ wijst hij. ,,Daar liggen mijn visspullen. Ik heb vakantie. Maar joh, ik heb gewoon geen tijd. Er blijven hier maar spelers binnenkomen.’’
Met zijn rug staat hij naar het Maasgebouw, waar hij de harde werkers vermoedt, die zijn club uit het slop trekken. Peter Bosz, Onno Jacobs, Peter Vogelzang, Chris Woerts, Wim Jansen en nóg een heel peloton aan ondersteunende troepen werken zich in de Kuip inderdaad uit de naad om een nieuw Feyenoord op te trekken uit de as van een recent verleden.
Maar er is één opvallende buitenstaander die als spin in het web fungeert: Rob Jansen, spelersmakelaar, directeur van het bedrijf SportPromotion in Den Haag. Centraal in dat web wordt hij overigens fors gesteund door zijn collega Sigi Lens.
Maanden aan een stuk werd er door de routiniers in het voetbal - makelaars, trainers, bestuurders - enigszins meewarig gekeken naar de wijze waarop Feyenoord zijn nieuwe selectie trachtte vorm te geven. De Rotterdammers vlogen van hot naar her, van Oekraïne tot in Zuid-Amerika, op zoek naar trainers en spelers.
Het leidde tot niets, hooguit bijna niets. Het leidde wel tot imagobeschadiging, vooral de soap rond Co Adriaanse pakte publicitair slecht uit. Wie wilde er nog naar Feyenoord? Die vraag hield de achterban bezig.
Niemand vond dat gek. De internationale zoektocht naar spelers werd afgedaan als kansloos voor een Noord-Europese club, alleen haalbaar geacht voor grote partijen als Philips (PSV) en clubs met netwerken als die van Chelsea en Manchester United. Gevreesd werd dat Feyenoord weer met onduidelijke Zuid-Amerikanen en Oost-Europeanen zou worden opgescheept.
Zo af en toe zocht het management van Feyenoord hulp in de top van de makelaardij, een niet te vermijden machtsblok als er ergens een club weer op poten gezet moet worden. Daar werd aanvankelijk echter weinig bereidheid getoond om veel hulp te bieden.
Niet dát Jorien van den Herik als president-commissaris bij Feyenoord is afgezet, maar de manier waarop dat gebeurde door het management van de club, had hier en daar kwaad bloed gezet. Zeker bij managers als Rob Jansen lag dat zéér gevoelig.
In mei, toen de financiële vooruitzichten bij Feyenoord steeds beter werden, maar de technische vooruitgang amper meetbaar was, zocht Van den Herik contact met Rob Jansen. Hij spoorde vanuit zijn woonplaats Antwerpen zijn werkvriend Jansen aan rancunes te vergeten en het ‘nieuwe’ Feyenoord te helpen. De Hagenaar was daar gevoelig voor. Het resulteerde drie weken geleden in een overleg, op initiatief van Peter Bosz, in Rotterdam met Jansen zelf en diens collega Lens.
De sleutel lag bij de twee makelaars; bij Lens omdat hij de onontbeerlijk geachte Giovanni van Bronckhorst onder contract heeft én de eveneens gewenste Denny Landzaat. Bij Jansen omdat hij Bert van Marwijk, Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay in zijn stal heeft. Op die vrijdag in juni werden de klokken gelijk gezet.
De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.
Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.
In het juni-overleg in de Kuip inventariseerden Jansen, Lens en Bosz de wensen en mogelijkheden en er werd onmiddellijk tot daden overgegaan. Lens steunde Bosz in zijn lobby bij Van Bronckhorst. Tegelijkertijd werd Barcelona informeel gemasseerd om de transfersom tot een minimaal bedrag terug te brengen. Die actie is cruciaal geweest in de serie transfers van Feyenoord. Was het met Van Bronckhorst misgegaan, dan was waarschijnlijk alles misgegaan.
In dezelfde week vlogen Jansen en Bosz naar Nice, pakten de helikopter richting Saint Tropez en klopten aan bij de door de families Van Marwijk en Van Bommel gehuurde villa. Van Marwijk maakte nog een grap over het ‘Felderhof-gevoel’ aldaar en in die sfeer kwam men steeds nadrukkelijker tot zaken. In het overleg werd telefonisch Kevin Hofland betrokken, die twintig kilometer verderop vakantie vierde.
Daarna ging het hard. Al was de komst van Makaay tot op het laatst onzeker. Toen Peter Bosz vorige week maandag naar Marbella vloog om Makaay naar binnen te praten, wilde de speler dat de besprekingen absoluut niet uitlekten. Hij wilde, als de deal niet doorging, geen gezeur aan zijn hoofd. Jansen zorgde er op de achtergrond in zijn eentje voor dat ook Bayern München bepaald niet het onderste uit de kan hoefde voor de spits.
In die zin kwam Feyenoord tóch goed weg, omdat AZ naar verluidt aan Feyenoord voor De Cler minder vroeg dan de vraagprijs die aan PSV was afgegeven voor de linksback. Ook waar het de transfersom voor Hofland betrof, bemiddelde Jansen bij Vfl Wolfsburg. Daar trof hij Felix Magath met wie hij een uitstekende band opbouwde bij Bayern München toen Makaay daar triomfen vierde. Feyenoord maakte de transferbesprekingen hier in een later stadium zelf af.
De betrokkenen willen op dit moment niet veel vertellen over de gang van zaken rond de binnenkomende transfers. Bosz zegt dat hij nog niet klaar is en Jansen houdt het erbij dat er in het belang van iedereen maar vooral in dat van Feyenoord is gehandeld.
,,Niet alleen door mij, door iedereen. En eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest.’’
Van den Herik zelf wil er weinig over kwijt. ,,Het is niet in het belang van de club als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd naar de club, als instituut, positief opstellen.’’
Veel mensen hier zijn van mening dat ons materiaal beter is dan De Cler, Hofland en in mindere mate Makaay...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?
Als Alex, Cocu en Farfan (er vanuit gaande dat ie vertrekt) waren gebleven wel ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn van mening dat ons materiaal beter is dan De Cler, Hofland en in mindere mate Makaay...
Goed zoquote:Een mening die ik niet deel overigens.
Ik snap niet hoe jullie Babel en Huntelaar als topspelers kunnen zien terwijl Makaay en van Nistelrooy door jullie zo'n beetje als middelmatige spelers worden neergezet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:53 schreef Chivu het volgende:En Makaay is natuurlijk ook geen wonderspeler.
Wie zegt dat het topspelers zijn? Huntelaar doet niet onder voor Makaay (en andersom) vind ik. Babel zit daar nog onder, maar is ook een totaal ander type speler. Ik vind Huntelaar ook geen wonderspeler en hij zal dat ook niet kunnen worden. Babel wellicht wel. Maargoed, dit is het PSV topic, en PSV heeft Lazovic. Die heeft zich nog te bewijzen op het niveau wat PSV na wil streven, en ik weet zo net nog niet of Koeman hem naar zijn kunnen gaat laten voetballen. Ik zou m'n geld er niet op in zetten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jullie Babel en Huntelaar als topspelers kunnen zien terwijl Makaay en van Nistelrooy door jullie zo'n beetje als middelmatige spelers worden neergezet.
Tot op heden wel. Huntelaar mag zich nog bewijzen in een grote competitie, Makaay heeft dat al lang gedaan, elke voetbal-liefhebber in Europa kent deze man.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wie zegt dat het topspelers zijn? Huntelaar doet niet onder voor Makaay (en andersom) vind ik.
Accepteer nou eens dat jullie spelers bij lange na niet de beste ter wereld zijn.quote:Babel zit daar nog onder, maar is ook een totaal ander type speler.
quote:Maargoed, dit is het PSV topic.
hè spuit 11...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Aanholt heeft bij FC Den Bosch in de jeugd gespeeld.
Kezman was een groot talent waar de hoofdprijs voor betaald is, dat was destijds gewoon een topaankoop van de het grootste talent uit de Joegoslavische competitiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:22 schreef ErikT het volgende:
Wat is iedereen hier enorm negatief zeg....
OK, er zijn niet echty spetterende topaankopen gedaan, maar Kezman was dat ook niet. En bovendien blijft de selectie bijna intact.
Zoals het er nu voor staat hebben we een stel heel goede spitsen, een grote verzameling goede middenvelders en een topkeeper. De verdediging is het zwakst, maar dan scoren we dit jaar toch gewoon wel die 100+ doelpunten.
je kan toch niet met Zonneveld in de CL in op de linksback positie? Maarja het alternatief i Addo in het centrumquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef djnospinzone het volgende:
Dus.. op welke positie is Feyenoord nou beter dan PSV?
Timmer - Gomes
Kromkamp - Tiendalli/Greene
Da Costa/Salcido - Vlaar/Hofland
Zonneveld? - De Cler
Simons - Van Bronckhorst (neig naar Simons)
Aissati/Afellay - Bruins/de Guzman
Mendez? - Drenthe
Farfan/Kone/Lazovic - Makaay/Slory/Castelen
Snik.quote:Waar we hier al jaren roepen dat we geen Nederlanders halen omdat kwaliteit niet haalbaar is haalt Feyenoord gewoon 3 goede Nederlandse spelers uit het buitenland (Gio, Hofland en Makaay).
Dat staat hier los van. Jullie spelen CL, zijn kampioen geworden de afgelopen 3 jaar en wij spelen geen eens Europees en zijn al jaren geen kampioen meer geworden.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:23 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Snik.
Check hoe vaak PSV kampioen is geworden de laatste jaren, vergelijk dat met Feyenoord. Gun ze ook eens wat.
heerlijk wat je toch weer generaliseerd, je hebt hoop ik wel gezien dat Koeman niet zo populair is?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat staat hier los van. Jullie spelen CL, zijn kampioen geworden de afgelopen 3 jaar en wij spelen geen eens Europees en zijn al jaren geen kampioen meer geworden.
Maar ons lukt het wel om die 3 spelers (+ een groot talent van Exelsior + trainer die jullie liever hadden gehad dan Koeman) binnen te halen, jullie niet. Lees het artikel maar eens dat ik hierboven heb gepost.
Koeman na 1 jaar al bezig de club van binnenuit kapot te maken, ik snap niet dat jullie die man daar nog zo rustig laten zitten.
Ik heb nog geen boze PSV-supporters Koeman op zien staan te wachten om verhaal te halen, en als ik dit topic zo doorlees vinden de meeste mensen het geen ramp als ie nog 1 of 2 jaar blijft.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk wat je toch weer generaliseerd, je hebt hoop ik wel gezien dat Koeman niet zo populair is?
de supporters zijn het veld bij de training op geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen boze PSV-supporters Koeman op zien staan te wachten om verhaal te halen, en als ik dit topic zo doorlees vinden de meeste mensen het geen ramp als ie nog 1 of 2 jaar blijft.
Het falen op transferfront is niet alleen aan Koeman te wijten natuurlijk. Er waait een gure wind door Eindhoven, de wind van bezuinigen, bezuinigen en nog eens bezuinigen. Daar gaan we komend seizoen waarschijnlijk de prijs voor betalen, zeker omdat Koeman niet echt een trainer is die een ploeg boven zichzelf uit kan laten stijgen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Koeman na 1 jaar al bezig de club van binnenuit kapot te maken, ik snap niet dat jullie die man daar nog zo rustig laten zitten.
je mag wel iets verder kijken dan verkoopwaarde. Dat dachten ze in Rotterdam namelijk ook toen ze Lazovic kochten. Kijk ook eens wat Makaay kan genereren met zn doelpunten. Daar kom je gewoon dichter mee bij de CL. Daar valt het geld te verdienen. Want als je Lazovic voor 10 miljoen zou kunnen doorverkopen (da's heul veul op de transfermarkt) dan heb je een paar miljoen winst.....quote:Op zondag 1 juli 2007 12:42 schreef okee6 het volgende:
700.000 pond voor Beasley, Lamey transfervrij weg en Beerens waarschijnlijk voor weinig naar NEC. Het is dus geen wonder dat er niet veel geld overschiet. Normaal gesproken moet een club als PSV ook op het transferfront terugverdienen. In dat licht is het meer dan logisch dat er gekozen is voor Lazovic en niet voor Makaay. Hoe goedkoop Makaay ook mag lijken, en/of Lazovic misschien vrij duur is.
Dit doet me denken aan een club die het komend seizoen niks laat zien in de CL. Geen hoge ogen gooit voor het kampioenschap en verder geen enkele prijs zal pakken.quote:De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.
Koeman zit natuurlijk sowieso op de wip, sta je niet hoog genoeg tijdens de winterstop dan vliegt hij eruit.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een club die het komend seizoen niks laat zien in de CL. Geen hoge ogen gooit voor het kampioenschap en verder geen enkele prijs zal pakken.
Want als we ons zo makkelijk laten verslaan op de transfermarkt kunnen we ons opmaken voor een heet seizoen binnen de club en zullen wer koppen gaan rollen.Koeman (die al moest vertrekken naar mijn mening) is er 1 van.
Ja maar bij PSV wil men ook uitstraling en dan is een Serv toch interessanter dan Makaay. Verder heeft Makaay een groter risico op blessures. En dat men op dit moment gefocust is op cijfertjes is wel voorstelbaar, gezien de eieren waarop men onder Van Raaij (en Hiddink) heeft gelopen.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag wel iets verder kijken dan verkoopwaarde. Dat dachten ze in Rotterdam namelijk ook toen ze Lazovic kochten. Kijk ook eens wat Makaay kan genereren met zn doelpunten. Daar kom je gewoon dichter mee bij de CL. Daar valt het geld te verdienen. Want als je Lazovic voor 10 miljoen zou kunnen doorverkopen (da's heul veul op de transfermarkt) dan heb je een paar miljoen winst.....
Niet heel vervelend, dan neemt hij ook de successupporters mee.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman zit natuurlijk sowieso op de wip, sta je niet hoog genoeg tijdens de winterstop dan vliegt hij eruit.
Heeft Lazovic meer uitstraling dan een grote naam als Makaay? Heb je dat gedrag van Lazovic gezien toen hij graag naar PSV wilde.... dat geslijmquote:Op zondag 1 juli 2007 13:22 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja maar bij PSV wil men ook uitstraling en dan is een Serv toch interessanter dan Makaay. Verder heeft Makaay een groter risico op blessures. En dat men op dit moment gefocust is op cijfertjes is wel voorstelbaar, gezien de eieren waarop men onder Van Raaij (en Hiddink) heeft gelopen.
Als jij 40 miljoen euro per seizoen kunt foerageren, be PSV's guest.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef mcyodogg het volgende:
En het had zo mooi kunnen zijn...Hiddink als TD met Rutten en Eikelkamp daaronder.
ik denk dat een europese top speler die je de CL in schiet een beter uithangbord is dan een speler waarvan we nog maar moeten afwachten of hij het aankan. Daarbij is de Servische markt niet dermate interessant voor Philips dat ze daar nou zo hard voor zullen pushen in het hoofdkantoorquote:Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef okee6 het volgende:
Je vergeet dat Philips producten moet verkopen, een Serv is interessanter dan een Nederlander. En ik hak niet op Van Raaij, die ik wel mocht. PSV belanceerde toen financieel op het randje door flamboyant te leven. Op dit moment hebben we een 'saai' en degelijk management. Het één is het gevolg van het ander. Accepteren dus.
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij 40 miljoen euro per seizoen kunt foerageren, be PSV's guest.
De balkan is nogal een verscheurd gebeid, een Serv heeft niet beister veel aantrekkingskracht op de Kroaten.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:34 schreef okee6 het volgende:
Ik schat in dat de Balkan wel degelijk interessant is. Al is het maar omdat je talenten daarmee weer naar PSV leidt. Lazovic is op dit moment nog niet doorgebroken in Europa. Eventueel succes straalt dus af op PSV.
quote:1/7/2007 - 'Betis weigert te betalen voor Robert'
(Gepost door RvN)
De afgelopen dagen verschenen er al diverse malen berichten in de Spaanse media dat Betis Sevilla afziet van de overname van de Braziliaanse spits Robert nu het Pavone heeft weten te strikken. De definitieve overname leek in april echter al rond en bevestigd door de clubs. Volgens een artikel in Diario de Sevilla heeft de Spaanse club tot 30 juni om het eerste deel van de betaling van de definitieve transfer te voldoen. Volgens de technische staf gaat Robert zeker weg, al is nog onzeker waarheen.
Wat het precieze verhaal is rond die transfer is dus nog steeds onduidelijk.
Want spelers als Farfan, Alex en Gomes, daar is exorbitant veel geld voor betaald?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij 40 miljoen euro per seizoen kunt foerageren, be PSV's guest.
Met zo'n bedrag extra kun je aan een echte vervanger voor Cocu of Alex werken en hoef je niet opnieuw te beginnen als je succes hebt. Met een begroting van 55 a 60 miljoen euro per jaar kun je Europees weinig bewerk stelligen en is Hiddink's wijze geen structurele optie in het Eindhovense. Met een begroting richting 100 miljoen euro kun je wellicht wel stabiel opereren. Vandaar vind ik 40 miljoen euro extra meebrengen, dan kan Hiddink weer aan de gang.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]in welk seizoen is der dat doorheen gejaagd?
Wij maken al deel uit van de EU. Bovendien zijn Nederlanders minder gevoelig voor status.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
wij zijn toch ook niet gek op een club omdat er een Duitser ergens in het buitenland doorbreekt
lekker vakantie vieren jaquote:Het is niet waar......niets eens in de buurt....
De Cler ging niet accord met de PSV voorwaarden. Het was Makaay of Lazovic. Lazovic is jong een heeft een meerwaarde .........en scoort........Met Perez zijn we nog lang niet klaar en dat heeft te maken met de prijs die aan PSV wordt gevraagd.
Wilt u de rest van de zomer iets meer vertrouwen hebben in uw club en niet alle verhalen die in de krant verschijnen weer bij de club te gaan neerleggen ?
Wij proberen ook de supporters op de hoogte te houden. En dat doen we ook via deze weg, maar het spijt me als ik niet elke bericht van de krant persoonlijk weer ga verdedigen.
Ik wens u nog een pretigge vakantie toe......dat wil ik ook vanaf nu gaan doen.
met sportieve groeten,
Pedro L. Salazar Hewitt
PSV Eindhoven
Wellicht.. maar Salazar is geen Nederlanderquote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb op het zachtst gezegd wat twijfels bij de geloofwaardigheid van die brief. Dit is wel heel kinderlijk geschreven voor een persvoorlichter, die waarschijnlijk ook nog een schrijver in dienst heeft.
En al die ..... ertissemquote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb op het zachtst gezegd wat twijfels bij de geloofwaardigheid van die brief. Dit is wel heel kinderlijk geschreven voor een persvoorlichter, die waarschijnlijk ook nog een schrijver in dienst heeft.
Zo? dat is 30% van de bevolking hier oorspronkelijk ook niet..quote:Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wellicht.. maar Salazar is geen Nederlander
Als iemand gelooft dat die brief echt door Salazar geschreven is, kan diegene direct door naar een gesticht.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk eerder aan 20% maar dat terzake.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zo? dat is 30% van de bevolking hier oorspronkelijk ook niet..
Ik zou dat niet zo stellig zeggen.. laten we afspreken dat jij naar het gesticht gaat mits het wel door Salazar geschreven isquote:Op zondag 1 juli 2007 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als iemand gelooft dat die brief echt door Salazar geschreven is, kan diegene direct door naar een gesticht.
Sommige dingen zijn inderdaad moeilijk te beoordelen. Andere dingen, zoals een verschrikkelijk slecht stuk dat door een persvoorlichter geschreven zou moeten zijn, wat makkelijker.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah je kan moeilijk zeggen wat wel en niet echt is. Het is tenslotte geen handschrift en het blijft moeilijk iets van echtheid te onderscheiden zo op een forum.
Ik ga er maar even serieus op in.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo stellig zeggen.. laten we afspreken dat jij naar het gesticht gaat mits het wel door Salazar geschreven is
Ik snap je wel, en ik wil ook niet zeggen dat het persé van Salazar afkomstig is, maar weet jij de bron? Weet jij naar wie dat mailtje gestuurd was? Misschien is het een bekende van Salazar, of in ieder geval iemand met wie Salazar betrekkelijk informeel communiceert.. Het is toch sowieso geen officieel perscommunique? Het zal mij in ieder geval niet verwonderen als het daadwerkelijk van Salazar afkomstig is.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga er maar even serieus op in.
Een brief met allemaal ....... is de eerste reden. Denk je dat een getraind persvoorlichter zo een brief schrijft? Naar wie dan ook? De spelfouten? Seriously? Ongeacht of hij het Nederlands goed beheerst?
En waarom zou een persvoorlichter in godsnaam reageren op een mail van een of andere fan? Alsof hij daar de tijd en zin voor heeft? Dan wordt er wel een algemeen statement de deur uit gedaan.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik snap je wel, en ik wil ook niet zeggen dat het persé van Salazar afkomstig is, maar weet jij de bron? Weet jij naar wie dat mailtje gestuurd was? Misschien is het een bekende van Salazar, of in ieder geval iemand met wie Salazar betrekkelijk informeel communiceert.. Het is toch sowieso geen officieel perscommunique? Het zal mij in ieder geval niet verwonderen als het daadwerkelijk van Salazar afkomstig is.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo stellig zeggen.. laten we afspreken dat jij naar het gesticht gaat mits het wel door Salazar geschreven is
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik snap je wel, en ik wil ook niet zeggen dat het persé van Salazar afkomstig is, maar weet jij de bron? Weet jij naar wie dat mailtje gestuurd was? Misschien is het een bekende van Salazar, of in ieder geval iemand met wie Salazar betrekkelijk informeel communiceert.. Het is toch sowieso geen officieel perscommunique? Het zal mij in ieder geval niet verwonderen als het daadwerkelijk van Salazar afkomstig is.
Ik denk niet dat je een in potentie betere kan krijgen. Hij is jong en dat is dus altijd een risico, maar hij kan uitgroeien tot het niveau Alex, hoewel hij natuurlijk wel een iets andere speler is. Het eerste seizoen van Alex was overigens ook niet iedereen te spreken over Alex, integendeel!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Of da Costa moet er echt klaar voor zijn....
Strikje eromheen en .... ADIOS!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:48 schreef AminBen het volgende:
2/7/2007 - 'Valencia wil Arouna Kone'
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant Sport onderneemt Valencia een poging om Arouna Kone aan te trekken. Valencia wil eerder Sneijder aantrekken, maar dat strandde op de hoogte van de transfersom. Nadat de technisch directeur het veld moest ruimen, werd de interesse verlegd naar een meer aanvallend ingestelde speler.
![]()
het is overigens maar een klein stukje waarbij ze spreken over de Kameroener Kone![]()
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=420789&idseccio_PK=804
Que?quote:
Wacht maar ff afquote:
Waarom zou ik afwachten als jij mij die info kan geven?quote:
Mooi wie brengt hem weg ??quote:Op maandag 2 juli 2007 09:48 schreef AminBen het volgende:
2/7/2007 - 'Valencia wil Arouna Kone'
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant Sport onderneemt Valencia een poging om Arouna Kone aan te trekken. Valencia wil eerder Sneijder aantrekken, maar dat strandde op de hoogte van de transfersom. Nadat de technisch directeur het veld moest ruimen, werd de interesse verlegd naar een meer aanvallend ingestelde speler.
![]()
het is overigens maar een klein stukje waarbij ze spreken over de Kameroener Kone![]()
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=420789&idseccio_PK=804
Ik heb wel respect voor Kone.. alleen ik zou niet rouwig zijn als hij weg zou gaan, dat wil ik er mee aangeven.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef Zapper het volgende:
Laat me raden, achterop de fiets zeker?![]()
Altijd dat respectloze![]()
gokje, het is rond met Perez....quote:
Heb jij het over die middenvelder die kampioen is geworden in een mooie competitie?quote:
Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).quote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer wordt het bekend? Vanmiddag/vanvond/deze week?
Doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat je weet.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).
Waar gaat het ongeveer over? (Nieuwe speler/vertrekkende speler/Koeman pleite/suikeroom)quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).
Inderdaad. Gewoon zeggen, anders opzouten.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat je weet.
En als je het niet wil vertellen in het vervolg gewoon lekker je mond houden ipv interessant te komen doen mbt tot "groot" nieuws.
Maar dat is mijn mening...
Er staat me wel iets van bij...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke Russische speler speelde ergens in de afglopen 10 jaar van z'n 16e tot z'n 20 in de jeugd van PSV maar ging toen weer terug naar Rusland en speelt nu voor een club (weet niet welke) in Moskou.
Welke speler is dit?
Ook die van mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat je weet.
En als je het niet wil vertellen in het vervolg gewoon lekker je mond houden ipv interessant te komen doen mbt tot "groot" nieuws.
Maar dat is mijn mening...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Ok ok, pin me er alleen niet op vast:Ik zal je er niet op vastpinnen! Wat een geheime info zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehequote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zal je er niet op vastpinnen! Wat een geheime info zeg!
Luque zal inmiddels toch wel met minder genoegen (moeten) nemen als hij nog wilt voetballen. Het is een grotere gok dan Perez. Maar Perez vind ik weer een vervelend mannetje die de boel kan verzieken als het hem niet zint... Mijn keuze zou dus toch naar Luque gaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef PyTh het volgende:
Zie persoonlijk liever Perez komen dan de dure Luque.
Perez een vervelend mannetje zal ook wel meevallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Luque zal inmiddels toch wel met minder genoegen (moeten) nemen als hij nog wilt voetballen. Het is een grotere gok dan Perez. Maar Perez vind ik weer een vervelend mannetje die de boel kan verzieken als het hem niet zint... Mijn keuze zou dus toch naar Luque gaan.
Khoklov?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke Russische speler speelde ergens in de afglopen 10 jaar van z'n 16e tot z'n 20 in de jeugd van PSV maar ging toen weer terug naar Rusland en speelt nu voor een club (weet niet welke) in Moskou.
Welke speler is dit?
Is/was dat de opvolger van Ricardo Moniz of was die er in de tijd dat Moniz werkzaam voor PSV was ook al?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:35 schreef cultheld het volgende:
En PSV raakt weer een techniektrainer kwijt.
Hij heeft er 5 jaar gewerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is/was dat de opvolger van Ricardo Moniz of was die er in de tijd dat Moniz werkzaam voor PSV was ook al?
Kortchaguine?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke speler is dit?
Lijkt me wel jaquote:
Vanwaar eigenlijk die interesse in een rus die in de jeugd van PSV gevoetbalt heeft?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef Doc het volgende:
Ik zal navrageen of die naam een belletje doet rinkelen (ik las net dat hij ook Deense roots had, maar de rest checks out OK)
bedankt voor de info
M'n ouders hadden 'm ontmoet in de buurt van Minsk (WitRusland)quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die interesse in een rus die in de jeugd van PSV gevoetbalt heeft?
Overheen gelezen denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Doc het volgende:
[..]
M'n ouders hadden 'm ontmoet in de buurt van Minsk (WitRusland)
Het grote PSV-topic #250: Degradatiekandidaat nummer 1!
QFTquote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Luque komt eet ik mijn schoen op -_-'
Afkorting voor Quote For Truth. Zodat je het bericht niet kan veranderen.quote:
Temrukov? ofzoiets?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke speler is dit?
Nee hoor. De Cler is gewoon te duur gezien zijn talent. Is niet zo veel beter dan Zonneveld hoor. Daarnaast heeft PSV gekozen om Lazovic binnen te halen (deze wordt al erg lang gevolgt door PSV) omdat ze meer zien in een jongere speler dan een oudere zonder veel restwaarde. Mbt Perez, waarschijnlijk heeft PSV nog een andere optie en willen ze niet meteen het bedrag neer leggen dat Ajax voor deze "oude" speler vraagt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?
Waarschijnlijk hebben ze net als in de winterstop idd een alternatief achter de hand: Zeefuikquote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Daemician het volgende:
Mbt Perez, waarschijnlijk heeft PSV nog een andere optie en willen ze niet meteen het bedrag neer leggen dat Ajax voor deze "oude" speler vraagt.
Ik las het ook. Is die gast goed?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Las op het netwerk dat Guardado gekocht schijnt te zijn, met verschillende Mexicaanse media als bron.![]()
Geen idee, ik weet alleen dat hij 21 jaar is en op iedere positie aan de linkerkant kan spelen. Waarschijnlijk is dit de speler waar jpg97 het over had.quote:
Ik las het ook, als dat waar zou zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Las op het netwerk dat Guardado gekocht schijnt te zijn, met verschillende Mexicaanse media als bron.![]()
Te duur voor Real Madrid?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik las het ook, als dat waar zou zijn.
Die kon vorig jaar ook nog naar Real Madrid alleen was die te duur op dat moment ofzo. Zeker wel een goede speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |