abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50940219

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens (stopt ermee)
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger (vertrekt)
04. Alex (vertrokken naar Chelsea)
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun (vertrokken)
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu (gestopt bij PSV)
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert (vertrekt)
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd:

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven

OP PSV Topic

Oftewel: geen paniek mensen! Relaxed!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50940249
Ik denk dat je het in de play-offs nog wel net red tegen Den Bosch, DD.
pi_50940307
Hopelijk zullen Koeman, Valckx, TBS en Wouters degraderen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:39:01 #4
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50940325
vind ik ook hoor, PSV heeft gewoon goede aankopen gedaan, de transferperiode is pas net open, zijn nog internationale toernooien bezig en alles komt gewoon goed
Over 10 maanden staan we gewoon weer op t stadhuisplein
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50940404
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:39 schreef KELDER het volgende:
vind ik ook hoor, PSV heeft gewoon goede aankopen gedaan, de transferperiode is pas net open, zijn nog internationale toernooien bezig en alles komt gewoon goed
Over 10 maanden staan we gewoon weer op t stadhuisplein
Het geld is zo goed als op na die bijna 7mil voor Lazovic.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50940465
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De verklaring van het geld beschikbaar hebben zit hem voornamelijk in het op de pof kopen bij Feyenoord. Wat dat betreft vraag ik me af of het zo verstandig is om vooral oudere spelers te kopen. Aan de andere kant, ze geven hun geld in Rotterdam EINDELIJK eens uit aan echte versterkingen in plaats van halve subtoppers.
Het zijn wel spelers waar de talenten zich aan op kunnen trekken zodat deze dadelijk veel opleveren.
Ik typ straat.
pi_50940705
Had ik trouwens al medegedeeld dat ik Hiddink's namedropping mis? Toen leek het in ieder geval nog dat we vooruitstrevend waren..
Ik typ straat.
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:54:02 #8
11102 knep
Mountainfreak
pi_50940775
tvp
pi_50940874
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Had ik trouwens al medegedeeld dat ik Hiddink's namedropping mis? Toen leek het in ieder geval nog dat we vooruitstrevend waren..
Het probleem is dat we de afgelopen jaren teveel succes hebben gehad. Daar is mee te leven, maar het stuit mij vooral tegen de borst dat het meeste transfergeld aan 1 spits is uitgegeven terwijl je Koné en Farfán hebt. Van dat geld had je ook een topmiddenvelder kunnen kopen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50940938
Misschien dat Kone of Farfan alsnog weggaat..

Zou goed zijn voor Aissati en Bakkal
pi_50941003
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef AminBen het volgende:
Misschien dat Kone of Farfan alsnog weggaat..

Zou goed zijn voor Aissati en Bakkal
Wat koop je voor misschien?
pi_50941036
Ik wist niet eens dat Oscar Moens ging stoppen.
pi_50941091
Capello is al ontslagen, nu nog Koeman en TBS presenteren in Madrid
We sure are cute for two ugly people.
pi_50941953
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat koop je voor misschien?
Niks. Was wishful thinking

Alhoewel; Farfan moet dit seizoen echt doordrukken en de topclubs op zijn nek krijgen
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:44:16 #15
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50942361
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef Neoktheone het volgende:
Capello is al ontslagen, nu nog Koeman en TBS presenteren in Madrid
Koeman staat volgens mij eerder hoog aangeschreven in Bracelona dan in Madrid. Maar ik help je hopen.
pi_50942668
Koeman naar Real ? Dan zie ik eerder Capello morgen terugkomen.

Schuster wordt het
pi_50942689
Nummer 250
pi_50943051
Na dit topic een overzicht vragen aan Bruce of Arcee ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_50943369
PSV
pi_50943529
Dat ze Lazovic halen snap ik wel
Makaay is ook 32 en met Lazovic heb je een betere toekomst.

Al vind ik Makaay nog erg fit uitzien
En Danko is ook meer een meevoetballer enzo

Achterin moet gewoon nog versterking komen
Creativiteit hebben we wel op het middenveld, moeten wel Afellay en Aissati spelen

Achterin zie ik nog graag 2 namen die zorgen voor een stevig blok

Er staat best wel een leuk team zo.
En over 1 a 2 jaar komen Van Nistelrooij en Van bommel terug.

maar een AZ, feyenoord of Ajax jaar hebben is nooit leuk
pi_50943615
wat heb je toch altijd mooie zinnen t_l_k

Het doet me altijd deugt om ze te lezen

maar daar blijft het dan ook wel bij
pi_50943745
Ik blijf positief denken
pi_50945441
Zijn er, behalve Perez, nog namen die sterk gelinkt worden aan PSV? Want ik vind het nog een beetje te rustig voor wat we nog nodig hebben.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 juni 2007 @ 19:02:41 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50946602
die titel bij een jubileum topic
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:22 schreef WooZ het volgende:
Wie is er nou 6u lang in het stadion voor/tijdens/na een wedstrijd

Niemand toch

De langste zit was tegen Lyon voor mij, vanaf 19:45 tot 23:45u
er zijn skyboxen waar het volgens mij de volgende dag nog gezellig is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50947396
Ik vind het wel grappig die stemming na de aankopen van Feyenooit. Maar bedenk: op korte termijn heeft Feyenooit aardig ingeslagen. Maar wel 4 oudjes die na afloop niets meer opbrengen. Feyenooit komt zichzelf over een paar jaar weer tegen dus.

Wat dat betreft is AZ een stuk slimmer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50947467
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn er, behalve Perez, nog namen die sterk gelinkt worden aan PSV?
In de pers eigenlijk niet. Maar wat maakt dat uit. Een week voordat feyenooit een vierklapper produceerde leek het er ook niet op dat het daar druk ging worden.

Vergeet ook niet dat feyenooit eigenlijk een compleet 11-tal moet vervangen, waar PSV vooral in de breedte versterking nodig had.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 juni 2007 @ 19:37:03 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50947732
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het wel grappig die stemming na de aankopen van Feyenooit. Maar bedenk: op korte termijn heeft Feyenooit aardig ingeslagen. Maar wel 4 oudjes die na afloop niets meer opbrengen. Feyenooit komt zichzelf over een paar jaar weer tegen dus.

als ze zich kwalificeren voor de CL zijn die oudjes terug verdient aangezien bijvoorbeeld Gio gratis was.......

maargoed voor het geld van Lazovic hadden wij dus Hofland en Makaay kunnen halen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50948002
quote:

Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.

Feit is dat PSV zo ongeveer het totale transferbudget over de balk heeft gegooit voor een spits terwijl er op andere plaatsen net zo goed versterking nodig is. Misschien nog wel harder.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 juni 2007 @ 19:48:33 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50948120
quote:

AZ met vooral talent.... tja dat blijkt op de beslissende momenten te knakken door gebrek aan begeleiding van ervaring..... dat bleek maar weer dit jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:57:09 #30
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50948435
Sjah. Jonkies hebben een ervaren rot in hun omgeving nodig. PSV heeft dat helaas niet echt meer en dat baart me zorgen. Misschien komen Van Bommel en Van Nistelrooij wel weer terug maar als we komend seizoen geen CL halen zijn we de lul.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50949352
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.

Feit is dat PSV zo ongeveer het totale transferbudget over de balk heeft gegooit voor een spits terwijl er op andere plaatsen net zo goed versterking nodig is. Misschien nog wel harder.
Feit? Hoe weet jij dat dat feit is? Ik zie het seizoen best goed in hoor.
Wat een vrouw!
spits!
pi_50949621
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Feit? Hoe weet jij dat dat feit is? Ik zie het seizoen best goed in hoor.
Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.

Maar hoe zie jij de achterhoede voor volgend jaar dan voor je?
Ik typ straat.
pi_50949640
Wat een gezwam zeg! PSV hoeft De Cler niet, hoeft Makaay niet, hoeft Gio niet, Feyenoord raapt ze op. Nou prima, haalt Feyenoord de play-offs weer eens makkelijk. En verder moet dat zich nog gaan bewijzen.

Intussen, PSV wordt zelden viermaal op rij kampioen en de transferperiode is nog lang. We weten nog niet wie er weggaan, verleden seizoen vertrok men pas tegen het eind van de transferperiode, maak je eerst daar maar eens druk over. En als er toch nog een cent uit te geven is, dan kan er naar achterin (vacature Alex), midden (vacature Cocu) of aanval (eventuele keuze vacature) worden gekeken voor versterking.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 juni 2007 @ 21:44:59 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50951913
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.

dat waren allemaal dingetjes van Westerhof........ dat spelersfonds was natuurlijk helemaal belachelijk aangezien hij het vorige eigenhandig de nek heeft omgedraaid wat PSV handen vol geld koste! En de herfinciering van het stadion kan bijna niet zonder risico te nemen aangezien de gemeente niet eens garant wil staan voor een lening.......
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:54:21 #35
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50952267
quote:
1.CL-voetbal = winst
2.Talenten die die zich ontwikkelen = winst
3.Feyenoord wordt aantrekkelijker voor andere goede spelers als het een paar jaar in de top meedoet.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:21:07 #36
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50955521
CL Voetbal? Feyenoord heeft niet eens europees voetbal...
pi_50955659
Heeft Feijenoord toch stukken beter ingekocht !
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:28:45 #38
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50955786
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
CL Voetbal? Feyenoord heeft niet eens europees voetbal...
Zucht...
pi_50956056
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:

maargoed voor het geld van Lazovic hadden wij dus Hofland en Makaay kunnen halen
Een X aantal jaren geleden was Hofland niet goed genoeg voor de basis en nu gaat PSV hem missen? Dacht het niet hoor.

En Makaay is een uitstekende spits voor de korte termijn, maar als Lazovic slaagt is de laatste een betere keuze. Makaay is een zekerheidje dat wel. Maar voorin heeft PSV genoeg kwaliteit in huis en dus Makaay niet nodig.

Ik denk overigens dat Lazovic bij PSV de pannen van het dak gaat spelen. Heeft kwaliteit genoeg en bedenk: Van Persie was bij feyenooit ook maar een bankzitter.
pi_50956222
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Drenthe zal nooit top worden. Echt niet. Die loopt als een kip zonder kop te voetballen en het is eigenlijk al te laat om dat er goed uit te krijgen. Het zal met deze spelers om hem heen voor hem wel makkelijker worden en het zal er beter uit gaan zien, maar verder.

Slory speelt op intuïtie, vooral niet teveel tegen lullen dus.

Bruins zie ik wel als een speler die wat heeft aan Giovanni (Makaay is geen opleider, De Cler redelijk gemankeerd van zichzelf en Hofland is ook al geen opleider). Wijnaldum heb ik niet echt in mijn hoofd zitten, dus kan ik niets over zeggen.
quote:
PSV heeft helemaal niet het hele budget uitgegeven, laat staan over de balk gegooid. Wat een doemkijker ben jij zeg. Het jaar toen Alex en Gomes kwamen hoorde ik ook huilverhalen. Het was een aardig seizoen toen...
pi_50956257
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef rubbereend het volgende:

AZ met vooral talent.... tja dat blijkt op de beslissende momenten te knakken door gebrek aan begeleiding van ervaring..... dat bleek maar weer dit jaar.
PSV bleef wel rustig in de kopjes... je hebt gelijk.
pi_50956265
psv hoplakee
Nothing to see here, carry on
pi_50956421
Het enige waar ik jaloers op ben is dat zij wél nederlanders hebben die, qua niveau, minstens op het emiddelde van de basiswelf balanceren. Verder halen ze met Makaay, Hofland en Gio ook nog eens 3 echte sportmensen met een ogenschijnlijk goed karakter. Ik gun het Feyenoord ook wel.
Overigens kan Makaay niet overweg met Farfan en Koné om hem heen, in mijn beleving. Ik ben blij met Lazovic, wil ik maar zeggen.
Hofland is overbodig. Gio was leuk geweest, maar liever Zenden. Buiten dat wil ik Aisatti en Bakkal nu ook veel zien.
De Cler boeit me overigens niet echt, die speelt zo goed als het team gemiddeld speelt.

Hoe dan ook...wat mij betreft zijn we uitgekocht, of er moet een goede verdediger te halen zijn. Aans de andere kant hebben we Da Costa, Salcido, Addo en Alcides...niks mis mee.

What about Van Burik, kan die ons in de breedte van nut zijn? Ik heb niet veel meer van hem gezien de afgelopen jaren.
En wat is de status van Adu tegenwoordig?

dan nog even de favoriete opstelling:

Gomes
Kromkamp Alcides Da Costa Salcido
>>>>Afellay Simons Aissati<<<<
>>Farfan---------Kone<<
>>>>>>>Lazovic<<<<<<
pi_50956474
quote:

[..]

Ik ben de eerste die zegt dat er financiële problemen zijn geweest. Onder Van Raaij werd er gekocht en gekocht en dat heeft ons vette jaren gegeven maar ook flink wat rode cijfers. Onder Westerhof is die sanering begonnen en dat betekent nu dat we ons geen excessen meer kunnen veroorloven zonder dat er topeprs voor veel geld worden verkocht.

Ik kan niet geloven dat Lazovic ongeveer al het transfergeld opsnoept en we verder niks doen. Ik zeg niet dat we kampioen worden, ik zeg wel dat we meedoen.

Mijn achterhoede;

Gomes
Kromkamp - Da Costa - Alcides - Salcido (met Addo, Fagner, Marcellis en Rajkovic als huidige backups). Vooral van Fagner hoor ik hele goede dingen. Hier zou ik graag nog een extra kracht bij zien komen, liefst linksachter maar dat wil iedereen in de hele wereld.
Wat een vrouw!
spits!
pi_50956489
quote:

Wat is er mis mee? Er komt zeer waarschijnlijk nog een linksback, Salcido en Da Costa is een prima centrum, dat Da Costa een terugval heeft gekregen in zijn eerste seizoen zegt niets en hij stond bij EK -21 goed te spelen, een van de betere van het toernooi. Kromkamp voldoet ook en heeft meer in zijn mars. Dat komt er helaas niet helemaal uit, maar hij kan dit seizoen vanaf het begin meedraaien, wat positief kan uitwerken.

Daarnaast hebben we een paar aardige middenvelders rondlopen (ook daar komt waarschijnlijk nog een speler bij) en voorin loopt het zelfs over van kwaliteit, zeker als Perez er nog bij komt, wat niet onwaarschijnlijk is.

Echt, ik begrijp het gezeur niet. PSV heeft volgend seizoen een selectie die kan meedoen om de titel. Dat is ook wat je mag verwachten. De CL winnen of iets dergelijks kan af en toe met wind mee en dat jaar is een paar jaar geleden geweest en toen zat het net even tegen. Ieder jaar kampioen worden is ook wat teveel van het goede. En nogmaals: het kan best.
pi_50956564
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef Malibu-06 het volgende:

1.CL-voetbal = winst
Jullie kunnen het je nog herinneren. Knap.
quote:
2.Talenten die die zich ontwikkelen = winst
Talenten kapot laten gaan is verlies, maar dat wisten jullie al.
quote:
3.Feyenoord wordt aantrekkelijker voor andere goede spelers als het een paar jaar in de top meedoet.
Minder aantrekkelijk kan het niet meer...

(wat doe jij in vredesnaam in deze draad jongen, was het lang geleden dat je iets positief had te melden?)
pi_50956719
Wie is Fagner ook alweer ?
pi_50956865
Het komt helemaal goed hoor met PSV. We hebben nog steeds Gomes, dus dat staat garant voor hooguit 4 tegendoelpunten per jaar ofzo.
pi_50956890
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
Rechtsback..Braziliaans talentje.
pi_50957006
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
Braziliaans talentje, volgens mij rechtsback. Schijnt erg goed te zijn

EDIT: Lekker op tijd weer
pi_50957100
Ze linken Rat nog steeds aan PSV

We moeten ons nog geen zorgen maken
Bij Feyenoord roepen ze nu al kampioenschap, maar de prestatie's zijn altijd afwachten

PSV moet misschien nu meer op zijn aanval gaan leunen want we hebben echt een topvoorhoede.
Ik heb vertouwen in lazovic
pi_50957110
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Braziliaans talentje, volgens mij rechtsback. Schijnt erg goed te zijn

EDIT: Lekker op tijd weer
Alleen klein mannetje dus defensief is het afwachten
pi_50957229
Voor de mensen die denken dat Koeman voor Lazovic heeft gekozen en niet voor Makaay:
quote:
Makaay durfde net als De Cler en Van Bronckhorst de afgelopen weken keihard ‘nee’ te verkopen aan PSV. Dat deed hij al voordat de Eindhovenaren Danko Lazovic binnen hadden.
niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laatdunkend over m gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door EnactedChaos op 29-06-2007 00:29:21 ]
pi_50957352
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef EnactedChaos het volgende:
niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laagdunkend over m gedaan.
Laatdunkend.
pi_50957375
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Laatdunkend.
Ik moest er net aan denken
pi_50957442
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik moest er net aan denken
Mooi zo, vergeet dan maar wat ik heb gezegd.
pi_50957451
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor de mensen die denken dat Koeman voor Lazovic heeft gekozen en niet voor Makaay:
[..]

niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laatdunkend over m gedaan.
Makaay zag PSV eerst wel zitten, maar toen wou Bayern hem niet kwijt
Van Bronkhorst lijk me duidelijk zie clausule en De Cler wou CL voetbal spelen zoals hij zei maar PSV deed niet aan het bod bij AZ dus heeft nooit met De Cler mogen praten
pi_50957605
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van Bronkhorst lijk me duidelijk zie clausule en De Cler wou CL voetbal spelen zoals hij zei maar PSV deed niet aan het bod bij AZ dus heeft nooit met De Cler mogen praten
Waar heb jij al die wijsheid vandaan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (denk ik wel) maar vraag me af hoe je dat allemaal zo zeker weet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 00:51:25 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50957843
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een X aantal jaren geleden was Hofland niet goed genoeg voor de basis en nu gaat PSV hem missen? Dacht het niet hoor.
lag wel iets ingewikkelder, hij raakte geblesseerd en toen hij terugkwam stond er een ingespeeld centrum....... bovendien heeft hij zich goed doorontwikkeld. Bouma was ooit ook niet goed genoeg voor de basis en kwam toch aardig terug.... Huntelaar was ook neit goed genoeg voor de basis.... etc. etc.
quote:
En Makaay is een uitstekende spits voor de korte termijn, maar als Lazovic slaagt is de laatste een betere keuze. Makaay is een zekerheidje dat wel. Maar voorin heeft PSV genoeg kwaliteit in huis en dus Makaay niet nodig.

Ik denk overigens dat Lazovic bij PSV de pannen van het dak gaat spelen. Heeft kwaliteit genoeg en bedenk: Van Persie was bij feyenooit ook maar een bankzitter.
daar gaan we als als als. Lekker tijd om te gaan gokken voor dik 6 miljoen als er al een gok van 10 miljoen voorin staat . Van Persie was niet zomaar een bankzitter maar speelde gewoon vrij veel hoor. Probleem met Lazovic is dat hij allene bij Vitesse (dus op onderkant middenmoot niveau) goed gespeeld heeft, verder heeft hij al jaren niks laten zien, daarbij komt dat hij vooralsnog nergens een veel scorende spits bleek te zijn.... en dat zochten we toch?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 00:52:55 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50957870
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

PSV bleef wel rustig in de kopjes... je hebt gelijk.
het bleek dat op het moment dat het moest de mannen opstonden.......
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 00:56:38 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50957931
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Waar heb jij al die wijsheid vandaan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (denk ik wel) maar vraag me af hoe je dat allemaal zo zeker weet.
omdat ten tijde van de transfer van Lazovic Klose nog niet rond was in München en dus zou Makaay dan gewoon veel spelen en wilde hij niet weg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50957952
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Van Bronkhorst wilde alleen terug keren naar Feyenoord.

De Cler zei op tv dat hij niet perse naar het buitenland wil en dat hij CL voetbal wil spelen.
Na zijn transfer zegt hij opeens uit een Feyenoord familie te komen.
AZ gaf eerder al aan dat PSV niet aan de afkoopsom voldeed en Feyenoord wel.

PSV wilde Makaay vorige zomer al halen.
Celtic wilde Vennegoor halen en PSV wilde Makaay als opvolger.
Makaay was positief over een overgang, maar door zijn goede start bij Bayern mocht hij niet meer weg.

Check anders de oude transfergeruchten topics van vorige zomer

PSV is wel bezig geweest met De Cler en van Bronkhorst maar deed bij eerstgenoemde niet aan het bod
Makaay zei ook nog toen PSV Lazovic of Makaay wilde halen dat hij bij Bayern wilde blijven

Opeens kwam Klose en toen wilde hij weg zo zegt hij zelf.
Feyenoord, Werder Bremen en Wolsburg hebben hem toen benaderd.

Zo werden Barca, Lyon, PSV en Feyenoord aan hem gelinkt door de media maar er had zich nog geen club gemeld bij zijn zaakwaarnemer.
Dit was in de periode dat hij bij Bayern wilde blijven, maar dat verandere deze week.
PSV hoefde hem niet meer omdat ze Lazovic al hebben
pi_50958079
pi_50958145
We hoeven eigenlijk alleen 1 naam te halen voor achterin
Sterke verdediger die een leider is.

Middenveld is erg creatief en we hebben een sterke aanval, maar wel nog graag een speler voor de breedte erbij
Of Beerens houden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 01:14:10 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50958222
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
We hoeven eigenlijk alleen 1 naam te halen voor achterin
Sterke verdediger die een leider is.

Middenveld is erg creatief en we hebben een sterke aanval, maar wel nog graag een speler voor de breedte erbij
Of Beerens houden
ik zou toch graag een vervanger voor Cocu zien en graag een goede centrale verdediger.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50958852
Jullie hebben ook zonder Alex en Cocu een heel aardig elftal, maar die gasten moeten toch echt vervangen worden zoals rubbereend al aangeeft. Twee dragende spelers vertrekken uit de as van het elftal. Ik ben benieuwd hoe Koemand dat verlies denkt op te vangen.
pi_50960900
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik zou toch graag een vervanger voor Cocu zien en graag een goede centrale verdediger.
Dat wil ik ook, maar Valckx gaf al aan dat er geen vervanger voor Alex komt

Ik neem aan dat ze nog wel voor de positie van Cocu bezig zijn...
pi_50960924
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:08:46 #69
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50961050
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.
Dat Gio nee zegt tegen PSV is niet meer dan normaal vind ik.

Waar heeft Makaay dat gezegd?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50961072
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat Gio nee zegt tegen PSV is niet meer dan normaal vind ik.

Waar heeft Makaay dat gezegd?
AD staat het in. Voordat PSV met Lazovic bezig was.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:04 #71
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50961614
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

AD staat het in. Voordat PSV met Lazovic bezig was.
Dan kan ik dat wel begrijpen.

Toen was er nog geen Toni en geen Klose, genoeg perspectief dus om bij Bayern te blijven.
pi_50961672
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan kan ik dat wel begrijpen.

Toen was er nog geen Toni en geen Klose, genoeg perspectief dus om bij Bayern te blijven.
quote:
Net als in het geval van Giovanni van Bronckhorst, zo durfde Makaay wel te vertellen, ging ook aan zijn verhuizing een schaakspel van grootmeesters vooraf. Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland maakten Makaay al weken terug warm voor een bijzonder avontuur, waarin zij zich op aandringen van technisch directeur Peter Bosz wel wilden storten. Makaay, zo vonden Hofland en Van Bronckhorst, moest en zou ook deel gaan uitmaken van het nieuwe ‘dreamteam’.

Makaay werd in zijn villa in Zuid-Duitsland geprikkeld door het enthousiasme van het duo. Die waren op hun beurt weer warm gemaakt door Bosz. ,,Ik kon naar clubs waar ik veel meer geld kon verdienen. Maar Peter (Bosz, red.) heeft me echt overtuigd met de plannen die hij bij Feyenoord had. Het sprak me enorm aan. Maar ik heb echt pas op het laatste moment de beslissing genomen. Ik had ook eerlijk tegen Feyenoord én tegen Gio en Kevin gezegd dat ik een uitzondering voor een grote club in Spanje wilde maken.’’

Om zijn gezin, echtgenote Joyce, zijn dochter Milou (8) en zijn zoontje Dani (6) niet een zomer vol onzekerheid te bezorgen, hakte Makaay eerder dan verwacht de knoop door. ,,Ik wilde de school voor mijn kinderen in orde maken. We moeten verhuizen en allerlei andere dingen regelen. Dat moet gebeurd zijn voordat ik hier aan de slag ga.’’

Makaay kiest ervoor om in de buurt van Rotterdam te gaan wonen. Pendelen tussen Gelderland en de Maasstad ziet hij niet zitten. ,,Ik wil fris op de training verschijnen. Ik heb geen zin om elke dag heel lang in de auto te zitten.’’

Makaay durfde net als De Cler en Van Bronckhorst de afgelopen weken keihard ‘nee’ te verkopen aan PSV. Dat deed hij al voordat de Eindhovenaren Danko Lazovic binnen hadden.

Hij heeft veel meer met Feyenoord.
Ajax noch PSV had een kans gehad.

Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Bij Feyenoord kan er niks slechter gaan, bij PSV kan je alleen maar slechter presteren en niet voldoen aan verwachtingen. Als je kampioen wordt met Feyenoord komend seizoen in het jubileumjaar, krijg je een standbeeld op Zuid. Bij PSV en Ajax krijg je een bos bloemen om het maar even zo te vergelijken.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:47:35 #73
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50961784
Het stukje over dat De Cler keihard nee heeft verkocht aan PSV is natuurlijk grote onzin.
PSV en De Cler waren lang en breed rond en als PSV 2.8 miljoen betaald had zat ie nu in Eindhoven.
pi_50962080
Ik geloof het ook niet dat hij liever bij Feyenoord speelt dan bij PSV waar hij toch redelijk zeker zou zijn van een basis plaats en CL voetbal.
pi_50962243
Makaay heeft inderdaad 'nee' gezegd in de periode dat Klose nog niet dit seizoen zou komen. Dat was ook geen geheim, Makaay wilde alleen bij Bayern weg indien Klose wel zou komen.

PSV heeft duidelijk aangegeven dat ze OF Lazovic OF Makaay gingen halen. Toen de 'nee' en 'misschien' werd was het dus al 'nee' bij PSV.

Maw: het staat er leuk, maar het is echt niet zo dat Makaay niet naar PSV en wel naar feyenooit wilde. Dat zou ook wat al te gek zijn geweest.
pi_50962300
Wat is feyenooit?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:20:32 #77
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50962374
Nou PSV, met topaankopen als Zonneveld, Van der Leegte, Roorda en Lazovic halen we het aankomend jaar

Stelletje slaapkoppen daar
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50962385
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:51 schreef rubbereend het volgende:

lag wel iets ingewikkelder, hij raakte geblesseerd en toen hij terugkwam stond er een ingespeeld centrum....... bovendien heeft hij zich goed doorontwikkeld.
Ik vind niet dat hij echt veel beter is geworden hoor.
quote:
Bouma was ooit ook niet goed genoeg voor de basis en kwam toch aardig terug....
Fredje is nooit een geweldenaar geweest. Hij liep op zijn tenen. Was ook geen echte verdediger, maar de bekende aanvaller die is teruggezakt. En die hebben bepaalde kwaliteiten in de opbouw, maar zijn nooit 100% zeker. PSV heeft er ook niet echt een traan om gelaten hoor.
quote:
Huntelaar was ook neit goed genoeg voor de basis.... etc. etc.
Ander verhaal. Destijds te jong en onervaren. Wilde zelf weg.
quote:
Lekker tijd om te gaan gokken voor dik 6 miljoen als er al een gok van 10 miljoen voorin staat .
Koné komt alleen nog op rendement te kort. Verder is er niets mis mee. Alleen kan hij zijn eigen geboortejaar zo slecht inschatten... Als hij weg is zal er wel waardering komen.
quote:
Van Persie was niet zomaar een bankzitter maar speelde gewoon vrij veel hoor. Probleem met Lazovic is dat hij allene bij Vitesse (dus op onderkant middenmoot niveau) goed gespeeld heeft, verder heeft hij al jaren niks laten zien, daarbij komt dat hij vooralsnog nergens een veel scorende spits bleek te zijn.... en dat zochten we toch?
Een zekere spits kost tussen de 15 en wat is het tegenwoordig? 40-50 mio?
pi_50962457
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind niet dat hij echt veel beter is geworden hoor.
Jij ziet Wolfsburg wekelijks spelen?
quote:
[..]

Een zekere spits kost tussen de 15 en wat is het tegenwoordig? 40-50 mio?
Makaay schijnt rond de 4 te hebben gekost .
pi_50962473
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50964510
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Dan kun je beter 2.5 miljoen meer betalen voor Lazovic, want daar krig je nog geld voor. Voor Makaay betaal je nu 4 miljoen maar daar zie je geen cent van terug.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:41:24 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50964596
Van mij mogen ze Boulah wel aantrekken voor het centrum van de verdediging
PieAir
pi_50966548
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dan kun je beter 2.5 miljoen meer betalen voor Lazovic, want daar krig je nog geld voor. Voor Makaay betaal je nu 4 miljoen maar daar zie je geen cent van terug.
De redenatie van Feyenoord zal zijn dat Makaay bepalend kan zijn voor het behalen van CL-voetbal. Zo willen ze zijn transfersom terugverdienen en dan verder bouwen. Voor PSV ligt dat inderdaad wat anders.
pi_50967030
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De redenatie van Feyenoord zal zijn dat Makaay bepalend kan zijn voor het behalen van CL-voetbal. Zo willen ze zijn transfersom terugverdienen en dan verder bouwen. Voor PSV ligt dat inderdaad wat anders.
Maar begrijp me goed, ik vind de redenatie van Feyenoord ook zeer begrijpelijk.
Wat een vrouw!
spits!
pi_50967391
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef jpg97 het volgende:
Van mij mogen ze Boulah wel aantrekken voor het centrum van de verdediging
Boulah wil niet, en zal niet te betalen zijn
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:16:46 #86
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50968020
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Boulah wil niet, en zal niet te betalen zijn
Ja maar dan lenen we toch ff wat geld van Feyenoord?
PieAir
pi_50968298
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Sloggi het volgende:

Nee, maar ik zie geen enkele ploeg wekelijks spelen. En toch kan ik mij wel een mening vormen.
quote:
Die je moet afschrijven. Ik had het over spelers die nog een keer verkocht kunnen worden, niet over afbouwen. Bij Heerenveen moet je al veel dieper in de buidel tasten voor wat in essentie nog steeds een gok is. En ook Makaay kan teleurstellen, zij het dat hij natuurlijk wel veel meer zekerheid bied. Ik wijs je echter gaarne op Shevchenko die in essentie een zekerheid was maar niet bleek te zijn.
pi_50968380
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar ik zie geen enkele ploeg wekelijks spelen. En toch kan ik mij wel een mening vormen.
Op basis waarvan?
quote:
[..]

Die je moet afschrijven. Ik had het over spelers die nog een keer verkocht kunnen worden, niet over afbouwen. Bij Heerenveen moet je al veel dieper in de buidel tasten voor wat in essentie nog steeds een gok is. En ook Makaay kan teleurstellen, zij het dat hij natuurlijk wel veel meer zekerheid bied. Ik wijs je echter gaarne op Shevchenko die in essentie een zekerheid was maar niet bleek te zijn.
Shevchenko was velen geen zekerheid. Wat ik over Makaay te zeggen heb moet je een stukje naar boven maar even lezen. Wat hem betreft zijn we het met elkaar eens denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 13:43:18 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50968850
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

als we voor Lazovic bij verkoop meer vangen dan 7 miljoen dan ontvangt u een doos Bossche bollen! Van dat goede adres uit Den Bossch!
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:46:27 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50968954
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:

Van dat goede adres uit Den Bossch!
De Groot bij het station maar dan wil ik er ook 1!!!!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 13:53:02 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50969177
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De Groot bij het station maar dan wil ik er ook 1!!!!
dat was het ja , bezorg ik u er ook 1
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 13:58:58 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50969345
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:54 schreef Sloggi het volgende:
Hoeden opeten
voor VBL doen we dat meestal: Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:24:54 #94
11102 knep
Mountainfreak
pi_50970112
PSV heeft 30 miljoen verdiend in de CL:
quote:
ZURICH - PSV heeft het afgelopen seizoen in de Champions League ruim 30 miljoen euro aan prijzengeld verdiend. De UEFA heeft vrijdag bekend gemaakt welke bedragen er zijn uitbetaald. De Eindhovenaren bereikten de kwartfinale.
ANP

Grootverdiener was AC Milan, dat aan zijn zege in de Champions League bijna 40 miljoen euro overhield. Verliezend finalist Liverpool werd derde (32 miljoen), achter Chelsea (34).

De verschillen met de UEFA-beker zijn groot. Voor de winnaar van dat toernooi, Sevilla, was er iets meer dan zes miljoen euro. AZ, kwartfinalist, ontving van de UEFA 1,3 miljoen euro.
Waar blijven die centen? Linea recta naar de schuldeisers?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 14:26:34 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50970167
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef knep het volgende:
[..]

een groot deel om de begroting te dichten, veel premies voor spelers en dan zal er ook dik winst gemaakt zijn hoor dit seizoen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50970194
30 miljoen en dan geen 2.8 miljoen voor De Cler kunnen betalen !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 14:28:51 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50970229
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
kunnen of willen..................
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50970367
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kunnen of willen..................
Het leek er verdomd veel op dat ze De Cler wel heel graag wilde hoor.
pi_50970435
quote:
edit: spuit 11
pi_50970510
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef Sloggi het volgende:

Op basis waarvan?
Nou, laat ik eens kijken... de keren dat ik hem wel zie spelen misschien?

Het is verder ook maar een mening. Ik zou iig niet weten wat PSV met Hofland moet behalve dan voor de breedte. Salcido vind ik een betere keuze op die positie.
pi_50970536
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:

dat was het ja , bezorg ik u er ook 1
Mag ik ook op de lijst?
pi_50970646
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef knep het volgende:

PSV heeft in de begroting al een bedrag opgenomen, dus die was al voor diverse kosten.

Wat er extra is opgehaald gaat vaak voor een aanzienlijk deel op aan premies.

Geld uitgeven om het uitgeven is niet zo'n best idee. De Cler was voor PSV kennelijk een bedrag X waard en daarvoor ging het feestje niet door. Op zich goed koopmanschap.
pi_50970701
30mil

Mogen we Ajax zeker ook wel ff voor bedanken .
Ik typ straat.
pi_50970836
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

PSV heeft in de begroting al een bedrag opgenomen, dus die was al voor diverse kosten.

Geld uitgeven om het uitgeven is niet zo'n best idee. De Cler was voor PSV kennelijk een bedrag X waard en daarvoor ging het feestje niet door. Op zich goed koopmanschap.
Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen. En dan zouden Lazovic en Zonneveld uiteindelijk terugverdient moeten worden met de CL van komend seizoen. Lijkt me niet de geheel juiste volgorde van het runnen van een elftal.

Je kan zeggen wat je wil, financieel lijkt het echt niet heel erg ok te zitten bij PSV.
pi_50971362
Holy shit, 30 miljoen. Ze moeten daar echt een groter deel van investeren in spelers. Als PSV volgend seizoen geen CL zou halen, lopen ze daardoor nog veel meer geld mis en dan zou je zomaar in een neerwaartse spiraal terecht kunnen komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 15:46:37 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50972977
die 30 miljoen als ik het jaarverslag zo doorpluis dan bracht het successeizoen van 2005 rond de 20 miljoen op en vorig jaar 14 miljoen . Inclusief recettes. Dan maakt het ontbreken van een 2e Nederlandse club wel heel veel uit
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 15:49:09 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50973060
quote:

[..]

de extra winst zit dus blijkbaar in de TV gelden die nu volledig aan PSV toekomen, dat ois niet begroot en dus pure winst. Van Raaij meldde al in een interview dat hij dacht dat PSV nu wel rond de 10 miljoen winst zou uitkomen. Dat blijkt dus allemaal wel te gaan kloppen.

Alleen is van die 10 miljoen natuurlijk al een groot deel uitgegeven. Aan transfersommen en tekengelden.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 15:50:01 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50973084
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen.
dat hoeft iig niet want dat seizoen is met winst afgesloten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50973338
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de extra winst zit dus blijkbaar in de TV gelden die nu volledig aan PSV toekomen, dat ois niet begroot en dus pure winst. Van Raaij meldde al in een interview dat hij dacht dat PSV nu wel rond de 10 miljoen winst zou uitkomen. Dat blijkt dus allemaal wel te gaan kloppen.

Alleen is van die 10 miljoen natuurlijk al een groot deel uitgegeven. Aan transfersommen en tekengelden.
Maar naast die 10 miljoen winst hebben ze toch wel een deel van de begroting ingeruimd voor nieuwe spelers lijkt me?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 16:05:04 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50973620
naar mijn weten niet, zo gezond zijn we nu ook weer niet. Dankzij de extra winst van de CL hoeven we geen spelers te verkopen om winst te maken.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50973770
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen. En dan zouden Lazovic en Zonneveld uiteindelijk terugverdient moeten worden met de CL van komend seizoen. Lijkt me niet de geheel juiste volgorde van het runnen van een elftal.
Boekhoudkundig doe je de transfersommen jaarlijks afschrijven en niet in een keer.

En verder zei ik niets anders dan dat de inkomsten van de CL bij de begroting reeds deels bij de opbrengstenkant zaten en dus niet de gehele 30 mio een extraatje is.
quote:
Je kan zeggen wat je wil, financieel lijkt het echt niet heel erg ok te zitten bij PSV.
Dat is eigenlijk inherent aan voetbalclubs.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:19:38 #112
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50976209
30 miljoen is het geld dat je van de UEFA ontvangt, natuurlijk geen winst. Je moet zelf ook kosten maken, premies betalen etc.

Dan nog, het is een flinke bak geld.

Hup tegenstander Ajax in de voorronde CL (al is het alleen maar om deze reden).
Wat een vrouw!
spits!
pi_50976236
quote:
misschien willen ze de hoofdprijs wel niet betalen zoals feyenoord wel doet voor alle spelers nu..
pi_50976378
Ik denk ook dat PSV niet al teveel geld voor transfers heeft: Dat is de prijs van teveel succes in de afgelopen jaren.
pi_50976418
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vorige week wou hij nog niet weg bij Bayern
pi_50976586
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Vorige week wou hij nog niet weg bij Bayern
ach dat was toch een kwestie van tijd dat hij wegging
pi_50976769
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:51 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hebben ook zonder Alex en Cocu een heel aardig elftal, maar die gasten moeten toch echt vervangen worden zoals rubbereend al aangeeft. Twee dragende spelers vertrekken uit de as van het elftal. Ik ben benieuwd hoe Koemand dat verlies denkt op te vangen.
Alleen Alex moet je vervangen door een sterke verdediger die een leider kan zijn.

PSV moet nu anders gaan spelen.
We hebben een creatief middenveld dat we moeten gaan gebruiken al ben ik er bang voor.
Ik denk dat koeman een Culina, Van der Leegte boven Aissati kiest.

We hebben een goede voorhoede waar we nu op moeten gaan leunen.

We hebben aanvallende backs.
Verdedigend stelt het niet zoveel voor ( tenzijn Salcido als back staat )

Als PSV anders gaat spelen en dat zie ik ook wel gebeuren dan heb je Cocu als leider niet meer nodig.
Dat kan de opvolger van Alex wel worden
En een leider achterin is nodig want dan speelt ook Da Costa beter

We hebben het liefste een middenveld met Afellay - Simons - Aissati
En dan is er geen plek voor de opvolger van Cocu

[ Bericht 2% gewijzigd door the_legend_killer op 29-06-2007 17:44:11 ]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:39:48 #118
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50976842
TLK lees je berichten eerst effe door voordat je ze post! Wat een warboel!
Wat een vrouw!
spits!
pi_50976997
heb er maar wat spatie's bij gedaan
pi_50977109
quote:

[..]

Perez blijkbaar ook... Het is gewoon weer hetzelfde liedje als in de winterstop. Valckx wordt op pad gestuurd met een lege beurs. 1,8 miljoen voor Perez is een hele normale prijs, als je dat soort marktconforme bedragen niet wil (of kan) betalen dan gaat er gewoon niet veel gebeuren deze zomer. En komend seizoen waarschijnlijk nog heel wat minder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50977185
1,8 vind ik nog een nette prijs.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:38:31 #122
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50978448
Mijn vermoeden is dat PSV een beetje afwacht of er bij ons nog spelers worden verkocht.., zal ook heus nog wel gebeuren
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:41:05 #123
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50978520
Ik hoop het want ik vind ze tegenover Az.Ajax en zelfs Feyenoord nog niet klaar.
pi_50979175
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
1,8 vind ik nog een nette prijs.
Zowel PSV als Ajax hebben gezegd dat dat niet de prijs was. De exacte som is niet bekend. Geen overeenstemming.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:07:47 #125
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50981444
30M, daar kun je heel wat moois mee doen
pi_50981588
Het laten gaan van De cler is in ieder geval een puike zet. En wat TLK zegt, als je nog een goede verdediger haalt (linksback of centraal) dan heb je geen echte opvolger voor Cocu meer nodig. Zou zonde zijn van Aissati en Affelay . El Ahmdai moet je natuurlijk altijd halen als je kan en aangezien Feyenoord er mee bezig is zou ik daar toch wel een beetje op letten. Dat zou namelijk wél een blunder zijn mocht hij naar Feyenoord vertrekken.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:16:53 #127
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50981785
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het laten gaan van De cler is in ieder geval een puike zet. En wat TLK zegt, als je nog een goede verdediger haalt (linksback of centraal) dan heb je geen echte opvolger voor Cocu meer nodig. Zou zonde zijn van Aissati en Affelay . El Ahmdai moet je natuurlijk altijd halen als je kan en aangezien Feyenoord er mee bezig is zou ik daar toch wel een beetje op letten. Dat zou namelijk wél een blunder zijn mocht hij naar Feyenoord vertrekken.
El Ahmdai? en wie is dat?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:18:50 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_50981861
Al nerveus voor de competitie-start?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_50982008
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef andre347 het volgende:

[..]

El Ahmdai? en wie is dat?
Zeik niet bitch, een typo is snel gemaakt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 21:01:21 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50983121
quote:
hoezo Aissati komt gewoon ipv Mendez te spelen. Dan heb je Afellay, Simons, Aisatti en een vervanger voor Cocu.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50983164
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoezo Aissati komt gewoon ipv Mendez te spelen. Dan heb je Afellay, Simons, Aisatti en een vervanger voor Cocu.
Ik heb het idee dat Koeman voor 433 gaat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 21:05:45 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50983256
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Koeman voor 433 gaat.
daar ben ik ook bang voor, daar zit ik niet op te wachten.

Ik verwacht trouwens dit seizoen de glorieuze come back van John de Jong
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50983292
Ja, die had toch een kleine terugslag in de winterstop? Daarna niets meer van gehoord.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 21:09:08 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50983337
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, die had toch een kleine terugslag in de winterstop? Daarna niets meer van gehoord.
de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeld
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50983366
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeld
Dat klinkt in ieder geval positief . Ben benieuwd.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:59:17 #136
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50984826
En what about Otman Bakkal?
Die speelt volgend jaar toch ook gewoon voor PSV?
PieAir
pi_50985053
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Weet je of hij nog een beetje goed speelde?
pi_50987449
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:59 schreef jpg97 het volgende:
En what about Otman Bakkal?
Die speelt volgend jaar toch ook gewoon voor PSV?
Die scheen wel weg te willen.
pi_50991414
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Die scheen wel weg te willen.
Heeft zijn contract pas verlengd.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 30 juni 2007 @ 01:52:41 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50991454
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:05 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Weet je of hij nog een beetje goed speelde?
best redelijk volgens mij en alles bleef heel

Bakkal komt inderdaad gewoon komend jaar zn kans pakken bij PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 30 juni 2007 @ 01:55:35 #141
184495 Chivu
Nummer 5
pi_50991501
quote:
De geringe speeltijd die Aissati nu al gaat krijgen moet je natuurlijk niet helemaal de nek om draaien door een speler met minder potentie op zijn plek neer te zetten.
pi_50992431
Ik ben benieuwd naar Bakkal
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50993116
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:47 schreef PyTh het volgende:
Het stukje over dat De Cler keihard nee heeft verkocht aan PSV is natuurlijk grote onzin.
PSV en De Cler waren lang en breed rond en als PSV 2.8 miljoen betaald had zat ie nu in Eindhoven.
quote:
De sleutel lag bij de twee makelaars; bij Lens omdat hij de onontbeerlijk geachte Giovanni van Bronckhorst onder contract heeft én de eveneens gewenste Denny Landzaat. Bij Jansen omdat hij Bert van Marwijk, Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay in zijn stal heeft. Op die vrijdag in juni werden de klokken gelijk gezet.

De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.

Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding.
Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.
pi_50993203
Maar er was geen akkoord

Wat zijn ze toch aan het knoeien.
Ze gaan de bieding verlagen wetende dat je dan ook geen akkoord hebt
pi_50994719
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Heeft zijn contract pas verlengd.
Oh, wist ik niet. Dan zal hij hopelijk een goed seizoen draaien bij PSV.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:42:38 #146
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50994726
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 04:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

PSV vond 2.8 miljoen euro teveel voor De Cler.
Makaay was niet meer nodig toen Lazovic vastgelegd was.

Maar ik vind het wel vreemd dat er zo gehandeld wordt, ik begin toch wel een beetje mij vraagtekens te zetten bij Stannie als ik dit zo hoor.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:22:53 #147
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50995269
Wat is iedereen hier enorm negatief zeg....
OK, er zijn niet echty spetterende topaankopen gedaan, maar Kezman was dat ook niet. En bovendien blijft de selectie bijna intact.

Zoals het er nu voor staat hebben we een stel heel goede spitsen, een grote verzameling goede middenvelders en een topkeeper. De verdediging is het zwakst, maar dan scoren we dit jaar toch gewoon wel die 100+ doelpunten.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_50995278
Perez gaat denk ik nu toch voor Feyenoord omdat er voor volgend jaar toch een behoorlijk team staat .
pi_50995652
30 Miljoen, dat is best wel veel geld . Als PSV in de finale stond, hoeveel zouden ze dan wel niet krijgen ?
pi_50996708
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
30 Miljoen, dat is best wel veel geld . Als PSV in de finale stond, hoeveel zouden ze dan wel niet krijgen ?
Niet veel meer lijkt mij, want Liverpool kreeg maar iets van 32 Miljoen
pi_50996986
Ik snap niet dat ze zo'n groot bedrag helemaal op gaat aan de begroting. Lazovic zal er toch wel van betaald zijn ofzo.

Stel dat PSV keihard had gefaald in de CL was er dan in eens een gat van 20 mil dat gedicht had moeten, worden of wat? Nouja die 30 mil zal sowieso wel goed besteed worden, de club wordt er niet ongezonder op ofzo..
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50997084
Even een korte vraag tussendoor.

Is het al zeker dat Van Aanholt naar Chelsea gaat, of waren dat nog geruchten?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50997201
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef koningdavid het volgende:
Even een korte vraag tussendoor.

Is het al zeker dat Van Aanholt naar Chelsea gaat, of waren dat nog geruchten?
Is zeker. Is al rond.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50997248
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij willen geld!
wij?
pi_50998343
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij Ik willen geld!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:28:12 #157
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998608
Ga eens aankopen doen

Ahoewel... Koeman
pi_50998724
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ga eens aankopen doen

Ahoewel... Koeman
Ik vind het wel leuk hoor dat jullie weer zo optimistisch zijn. Gun ik jullie ook wel na zo'n jaar. Maar PSV komt natuurlijk wel vanuit een andere postitie dan Feyenoord. Moet natuurlijk nog wel een goede CB komen, want ik vind het daar nog veels te zwak.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:44:53 #159
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50999085
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk hoor dat jullie weer zo optimistisch zijn. Gun ik jullie ook wel na zo'n jaar. Maar PSV komt natuurlijk wel vanuit een andere postitie dan Feyenoord. Moet natuurlijk nog wel een goede CB komen, want ik vind het daar nog veels te zwak.
PSV heeft alleen maar te verliezen, Feyenoord alleen maar te winnen idd.

Maar ik vind het bij PSV zo rustig nu, terwijl er toch best wat werk te verzetten is, want Alex en Cocu zijn weg en Farfan zal denk ik ook wel vertrekken. Voor de verandering kaapten wij eens een keer enkele spelers voor jullie neus weg, en dat ben ik niet gewend van het normaal gesproken toch erg slagvaardige PSV.

Ik hoop overigens voor jullie dat Koeman zo snel mogelijk optyft.
pi_50999480
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

wij?
Hij komt uit de jeugd van FC Den Bosch.
Maar goed, jullie krijgen ook nog geld van Real Madrid voor Ruud...

Het AD is natuurlijk zwaar tendentieus. Vandaag grote kop voorop:

Feyenoord zomerkampioen

omdat ze de grote winnaar van de transferperiode zijn en Ajax, AZ en PSV ver achter zich laten. Wat een onzin! De transferperiode duurt nog 2 volle maanden!
Wat een vrouw!
spits!
pi_50999811
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:

Feyenoord zomerkampioen

omdat ze de grote winnaar van de transferperiode zijn en Ajax, AZ en PSV ver achter zich laten. Wat een onzin! De transferperiode duurt nog 2 volle maanden!
En niet/weinig kopen kan ook een hele goede transferperiode inhouden, als er ook weinig mensen weg gaan en de selectie al goed was.

Voorlopig moeten al die nieuwe namen in R'dam nog wel een team gaan vormen, namen alleen pakken geen punten, die trekken alleen fans aan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_50999915
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV vond 2.8 miljoen euro teveel voor De Cler.
Makaay was niet meer nodig toen Lazovic vastgelegd was.

Maar ik vind het wel vreemd dat er zo gehandeld wordt, ik begin toch wel een beetje mij vraagtekens te zetten bij Stannie als ik dit zo hoor.
Dat zeker, maar ik krijg ook de indruk dat Stan net als in de winterstop met een lege beurs moet onderhandelen. Hopen ze soms dat Stan met zijn gezellige uitstraling de deals wel rond krijgt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:15:17 #163
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50999926
Dus.. op welke positie is Feyenoord nou beter dan PSV?

Timmer - Gomes
Kromkamp - Tiendalli/Greene
Da Costa/Salcido - Vlaar/Hofland
Zonneveld? - De Cler

Simons - Van Bronckhorst (neig naar Simons)
Aissati/Afellay - Bruins/de Guzman
Mendez? - Drenthe

Farfan/Kone/Lazovic - Makaay/Slory/Castelen
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_51001129
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij komt uit de jeugd van FC Den Bosch.
Maar goed, jullie krijgen ook nog geld van Real Madrid voor Ruud...

Feyenoord zomerkampioen

Vind je het gek... met wat ze vorig seizoen opstelden. Zelfs Veendam had een betere selectie.
pi_51001528
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Vind je het gek... met wat ze vorig seizoen opstelden. Zelfs Veendam had een betere selectie trainer.
De selectie van Feyenoord was echt niet zo bar en bar slecht als iedereen zegt. Het lag gewoon aan onze vriend Erwin, die er maar geen team van wist te bouwen.
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:36:07 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51003525
Gaat het hier nou over PSV of over Feyenoord?
PieAir
pi_51003619
deze week gaat/ging het alleen maar over Feijenoord.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:44:50 #168
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51003753
quote:
Het succes van Feyenoord
Door CHRIS VAN NIJNATTEN

ROTTERDAM - Peter Bosz over de transferpolitiek van Feyenoord: ,,We zijn nog niet klaar.'' Eén ding is al wel duidelijk: makelaar Rob Jansen is de spin in het web.

Onno Jacobs feliciteert Hofland en Makaay na het tekenen van het contract. Peter Bosz, Bert van Marwijk en Chris Woerts kijken toe. FOTO PIM RAS
Jan de Knegt staat voor het Maasgebouw en laat de inhoud van de achterbak van zijn auto zien. ,,Kijk eens,’’ wijst hij. ,,Daar liggen mijn visspullen. Ik heb vakantie. Maar joh, ik heb gewoon geen tijd. Er blijven hier maar spelers binnenkomen.’’

Met zijn rug staat hij naar het Maasgebouw, waar hij de harde werkers vermoedt, die zijn club uit het slop trekken. Peter Bosz, Onno Jacobs, Peter Vogelzang, Chris Woerts, Wim Jansen en nóg een heel peloton aan ondersteunende troepen werken zich in de Kuip inderdaad uit de naad om een nieuw Feyenoord op te trekken uit de as van een recent verleden.

Maar er is één opvallende buitenstaander die als spin in het web fungeert: Rob Jansen, spelersmakelaar, directeur van het bedrijf SportPromotion in Den Haag. Centraal in dat web wordt hij overigens fors gesteund door zijn collega Sigi Lens.

Maanden aan een stuk werd er door de routiniers in het voetbal - makelaars, trainers, bestuurders - enigszins meewarig gekeken naar de wijze waarop Feyenoord zijn nieuwe selectie trachtte vorm te geven. De Rotterdammers vlogen van hot naar her, van Oekraïne tot in Zuid-Amerika, op zoek naar trainers en spelers.

Het leidde tot niets, hooguit bijna niets. Het leidde wel tot imagobeschadiging, vooral de soap rond Co Adriaanse pakte publicitair slecht uit. Wie wilde er nog naar Feyenoord? Die vraag hield de achterban bezig.

Niemand vond dat gek. De internationale zoektocht naar spelers werd afgedaan als kansloos voor een Noord-Europese club, alleen haalbaar geacht voor grote partijen als Philips (PSV) en clubs met netwerken als die van Chelsea en Manchester United. Gevreesd werd dat Feyenoord weer met onduidelijke Zuid-Amerikanen en Oost-Europeanen zou worden opgescheept.

Zo af en toe zocht het management van Feyenoord hulp in de top van de makelaardij, een niet te vermijden machtsblok als er ergens een club weer op poten gezet moet worden. Daar werd aanvankelijk echter weinig bereidheid getoond om veel hulp te bieden.

Niet dát Jorien van den Herik als president-commissaris bij Feyenoord is afgezet, maar de manier waarop dat gebeurde door het management van de club, had hier en daar kwaad bloed gezet. Zeker bij managers als Rob Jansen lag dat zéér gevoelig.

In mei, toen de financiële vooruitzichten bij Feyenoord steeds beter werden, maar de technische vooruitgang amper meetbaar was, zocht Van den Herik contact met Rob Jansen. Hij spoorde vanuit zijn woonplaats Antwerpen zijn werkvriend Jansen aan rancunes te vergeten en het ‘nieuwe’ Feyenoord te helpen. De Hagenaar was daar gevoelig voor. Het resulteerde drie weken geleden in een overleg, op initiatief van Peter Bosz, in Rotterdam met Jansen zelf en diens collega Lens.

De sleutel lag bij de twee makelaars; bij Lens omdat hij de onontbeerlijk geachte Giovanni van Bronckhorst onder contract heeft én de eveneens gewenste Denny Landzaat. Bij Jansen omdat hij Bert van Marwijk, Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay in zijn stal heeft. Op die vrijdag in juni werden de klokken gelijk gezet.

De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.

Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.

In het juni-overleg in de Kuip inventariseerden Jansen, Lens en Bosz de wensen en mogelijkheden en er werd onmiddellijk tot daden overgegaan. Lens steunde Bosz in zijn lobby bij Van Bronckhorst. Tegelijkertijd werd Barcelona informeel gemasseerd om de transfersom tot een minimaal bedrag terug te brengen. Die actie is cruciaal geweest in de serie transfers van Feyenoord. Was het met Van Bronckhorst misgegaan, dan was waarschijnlijk alles misgegaan.

In dezelfde week vlogen Jansen en Bosz naar Nice, pakten de helikopter richting Saint Tropez en klopten aan bij de door de families Van Marwijk en Van Bommel gehuurde villa. Van Marwijk maakte nog een grap over het ‘Felderhof-gevoel’ aldaar en in die sfeer kwam men steeds nadrukkelijker tot zaken. In het overleg werd telefonisch Kevin Hofland betrokken, die twintig kilometer verderop vakantie vierde.

Daarna ging het hard. Al was de komst van Makaay tot op het laatst onzeker. Toen Peter Bosz vorige week maandag naar Marbella vloog om Makaay naar binnen te praten, wilde de speler dat de besprekingen absoluut niet uitlekten. Hij wilde, als de deal niet doorging, geen gezeur aan zijn hoofd. Jansen zorgde er op de achtergrond in zijn eentje voor dat ook Bayern München bepaald niet het onderste uit de kan hoefde voor de spits.

In die zin kwam Feyenoord tóch goed weg, omdat AZ naar verluidt aan Feyenoord voor De Cler minder vroeg dan de vraagprijs die aan PSV was afgegeven voor de linksback. Ook waar het de transfersom voor Hofland betrof, bemiddelde Jansen bij Vfl Wolfsburg. Daar trof hij Felix Magath met wie hij een uitstekende band opbouwde bij Bayern München toen Makaay daar triomfen vierde. Feyenoord maakte de transferbesprekingen hier in een later stadium zelf af.

De betrokkenen willen op dit moment niet veel vertellen over de gang van zaken rond de binnenkomende transfers. Bosz zegt dat hij nog niet klaar is en Jansen houdt het erbij dat er in het belang van iedereen maar vooral in dat van Feyenoord is gehandeld.

,,Niet alleen door mij, door iedereen. En eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest.’’

Van den Herik zelf wil er weinig over kwijt. ,,Het is niet in het belang van de club als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd naar de club, als instituut, positief opstellen.’’
Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?

[ Bericht 0% gewijzigd door Malibu-06 op 30-06-2007 17:14:07 ]
pi_51005546
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?
Veel mensen hier zijn van mening dat ons materiaal beter is dan De Cler, Hofland en in mindere mate Makaay...

Een mening die ik niet deel overigens.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:51:53 #170
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51005673
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Veel mensen hier zijn van mening dat ons materiaal beter is dan De Cler, Hofland en in mindere mate Makaay...
Als Alex, Cocu en Farfan (er vanuit gaande dat ie vertrekt) waren gebleven wel ja...
quote:
Een mening die ik niet deel overigens.
Goed zo
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:53:24 #171
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51005714
Als jullie Alex nog zouden hebben, hebben ze wat betreft De Cler gelijk. En Makaay is natuurlijk ook geen wonderspeler. Voor Feyenoord een gigantische stap vooruit, maar met Farfan en Kone om Makaay heen heb je aan hem ook niet bijster veel. Dan is Lazovic inderdaad beter, die heeft nog enig overzicht voor diepgaande medespelers.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:58:45 #172
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51005858
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:53 schreef Chivu het volgende:En Makaay is natuurlijk ook geen wonderspeler.
Ik snap niet hoe jullie Babel en Huntelaar als topspelers kunnen zien terwijl Makaay en van Nistelrooy door jullie zo'n beetje als middelmatige spelers worden neergezet.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:00:32 #173
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51005913
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jullie Babel en Huntelaar als topspelers kunnen zien terwijl Makaay en van Nistelrooy door jullie zo'n beetje als middelmatige spelers worden neergezet.
Wie zegt dat het topspelers zijn? Huntelaar doet niet onder voor Makaay (en andersom) vind ik. Babel zit daar nog onder, maar is ook een totaal ander type speler. Ik vind Huntelaar ook geen wonderspeler en hij zal dat ook niet kunnen worden. Babel wellicht wel. Maargoed, dit is het PSV topic, en PSV heeft Lazovic. Die heeft zich nog te bewijzen op het niveau wat PSV na wil streven, en ik weet zo net nog niet of Koeman hem naar zijn kunnen gaat laten voetballen. Ik zou m'n geld er niet op in zetten.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:02:19 #174
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51005975
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:00 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wie zegt dat het topspelers zijn? Huntelaar doet niet onder voor Makaay (en andersom) vind ik.
Tot op heden wel. Huntelaar mag zich nog bewijzen in een grote competitie, Makaay heeft dat al lang gedaan, elke voetbal-liefhebber in Europa kent deze man.
quote:
Babel zit daar nog onder, maar is ook een totaal ander type speler.
Accepteer nou eens dat jullie spelers bij lange na niet de beste ter wereld zijn.
quote:
Maargoed, dit is het PSV topic.
Maar over PSV valt geen fuck te melden momenteel.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:05:16 #175
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51006076
Huntelaar heeft een minder grote historie, maar daarbij kan je ook weer melden dat Huntelaar nog een hoop kan leren en Makaay min of meer op z'n retour is. Ervaren en leep, maar beter zal 'ie niet worden. Eerder fysiek minder (conditioneel, qua snelheid). Huntelaar is met z'n rug naar de goal beter dan Makaay.

Nogmaals, ik meld nergens dat onze spelers de beste van de wereld zijn. Er zijn echter wel enkele spelers met enorme potentie, waar Babel er een van is.
pi_51007130
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

wij?
Van Aanholt heeft bij FC Den Bosch in de jeugd gespeeld.
pi_51007905
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Van Aanholt heeft bij FC Den Bosch in de jeugd gespeeld.
hè spuit 11...
Wat een vrouw!
spits!
pi_51013945
Was deze al kwijt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 03:48:27 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51020169
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:22 schreef ErikT het volgende:
Wat is iedereen hier enorm negatief zeg....
OK, er zijn niet echty spetterende topaankopen gedaan, maar Kezman was dat ook niet. En bovendien blijft de selectie bijna intact.

Zoals het er nu voor staat hebben we een stel heel goede spitsen, een grote verzameling goede middenvelders en een topkeeper. De verdediging is het zwakst, maar dan scoren we dit jaar toch gewoon wel die 100+ doelpunten.
Kezman was een groot talent waar de hoofdprijs voor betaald is, dat was destijds gewoon een topaankoop van de het grootste talent uit de Joegoslavische competitie
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 03:55:39 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51020218
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef djnospinzone het volgende:
Dus.. op welke positie is Feyenoord nou beter dan PSV?

Timmer - Gomes
Kromkamp - Tiendalli/Greene
Da Costa/Salcido - Vlaar/Hofland
Zonneveld? - De Cler

Simons - Van Bronckhorst (neig naar Simons)
Aissati/Afellay - Bruins/de Guzman
Mendez? - Drenthe

Farfan/Kone/Lazovic - Makaay/Slory/Castelen
je kan toch niet met Zonneveld in de CL in op de linksback positie? Maarja het alternatief i Addo in het centrum

we moeten gewoon een goede LB of CV erbij en dan is Hofland ideaal aangezien hij hart voor de club heeft en Nederlander is. Waar we hier al jaren roepen dat we geen Nederlanders halen omdat kwaliteit niet haalbaar is haalt Feyenoord gewoon 3 goede Nederlandse spelers uit het buitenland (Gio, Hofland en Makaay).
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51020381
Ik hoop echt dat Da Costa opeens super speelt
Al ben ik er bang voor

Zonneveld als linksback zie ik ook niet zo zitten in verdedigend opzicht
  zondag 1 juli 2007 @ 04:23:10 #182
22450 Poepoog
poepoog
pi_51020437
quote:
Waar we hier al jaren roepen dat we geen Nederlanders halen omdat kwaliteit niet haalbaar is haalt Feyenoord gewoon 3 goede Nederlandse spelers uit het buitenland (Gio, Hofland en Makaay).
Snik.

Check hoe vaak PSV kampioen is geworden de laatste jaren, vergelijk dat met Feyenoord. Gun ze ook eens wat.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:27:38 #183
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51023867
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:23 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Snik.

Check hoe vaak PSV kampioen is geworden de laatste jaren, vergelijk dat met Feyenoord. Gun ze ook eens wat.
Dat staat hier los van. Jullie spelen CL, zijn kampioen geworden de afgelopen 3 jaar en wij spelen geen eens Europees en zijn al jaren geen kampioen meer geworden.

Maar ons lukt het wel om die 3 spelers (+ een groot talent van Exelsior + trainer die jullie liever hadden gehad dan Koeman) binnen te halen, jullie niet. Lees het artikel maar eens dat ik hierboven heb gepost.

Koeman na 1 jaar al bezig de club van binnenuit kapot te maken, ik snap niet dat jullie die man daar nog zo rustig laten zitten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 12:32:23 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51023992
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat staat hier los van. Jullie spelen CL, zijn kampioen geworden de afgelopen 3 jaar en wij spelen geen eens Europees en zijn al jaren geen kampioen meer geworden.

Maar ons lukt het wel om die 3 spelers (+ een groot talent van Exelsior + trainer die jullie liever hadden gehad dan Koeman) binnen te halen, jullie niet. Lees het artikel maar eens dat ik hierboven heb gepost.

Koeman na 1 jaar al bezig de club van binnenuit kapot te maken, ik snap niet dat jullie die man daar nog zo rustig laten zitten.
heerlijk wat je toch weer generaliseerd, je hebt hoop ik wel gezien dat Koeman niet zo populair is?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 1 juli 2007 @ 12:34:42 #185
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51024053
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heerlijk wat je toch weer generaliseerd, je hebt hoop ik wel gezien dat Koeman niet zo populair is?
Ik heb nog geen boze PSV-supporters Koeman op zien staan te wachten om verhaal te halen, en als ik dit topic zo doorlees vinden de meeste mensen het geen ramp als ie nog 1 of 2 jaar blijft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 12:39:14 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51024180
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen boze PSV-supporters Koeman op zien staan te wachten om verhaal te halen, en als ik dit topic zo doorlees vinden de meeste mensen het geen ramp als ie nog 1 of 2 jaar blijft.
de supporters zijn het veld bij de training op geweest

maar ik zie daar het nut niet zo van in, want terwijl jullie het maasgebouw bestromden waren de heren daar allang met wat er nu gebeurt bezig. De door jullie zo gehate Jorien bracht dit hele proces in gang.... dus dan sta je achteraf ook een beetje voor lul niet waar.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51024258
700.000 pond voor Beasley, Lamey transfervrij weg en Beerens waarschijnlijk voor weinig naar NEC. Het is dus geen wonder dat er niet veel geld overschiet. Normaal gesproken moet een club als PSV ook op het transferfront terugverdienen. In dat licht is het meer dan logisch dat er gekozen is voor Lazovic en niet voor Makaay. Hoe goedkoop Makaay ook mag lijken, en/of Lazovic misschien vrij duur is.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:02:17 #188
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_51024759
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:

Het falen op transferfront is niet alleen aan Koeman te wijten natuurlijk. Er waait een gure wind door Eindhoven, de wind van bezuinigen, bezuinigen en nog eens bezuinigen. Daar gaan we komend seizoen waarschijnlijk de prijs voor betalen, zeker omdat Koeman niet echt een trainer is die een ploeg boven zichzelf uit kan laten stijgen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:18:07 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025187
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:42 schreef okee6 het volgende:
700.000 pond voor Beasley, Lamey transfervrij weg en Beerens waarschijnlijk voor weinig naar NEC. Het is dus geen wonder dat er niet veel geld overschiet. Normaal gesproken moet een club als PSV ook op het transferfront terugverdienen. In dat licht is het meer dan logisch dat er gekozen is voor Lazovic en niet voor Makaay. Hoe goedkoop Makaay ook mag lijken, en/of Lazovic misschien vrij duur is.
je mag wel iets verder kijken dan verkoopwaarde. Dat dachten ze in Rotterdam namelijk ook toen ze Lazovic kochten. Kijk ook eens wat Makaay kan genereren met zn doelpunten. Daar kom je gewoon dichter mee bij de CL. Daar valt het geld te verdienen. Want als je Lazovic voor 10 miljoen zou kunnen doorverkopen (da's heul veul op de transfermarkt) dan heb je een paar miljoen winst.....

En vergeet niet dat Lazovic zich net zo op kan gaan stellen bij PSV zoals hij zich opstelde bij Vitesse.... lekker onderhandelen is dat
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 1 juli 2007 @ 13:20:32 #190
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51025255
quote:

Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.
Dit doet me denken aan een club die het komend seizoen niks laat zien in de CL. Geen hoge ogen gooit voor het kampioenschap en verder geen enkele prijs zal pakken.
Want als we ons zo makkelijk laten verslaan op de transfermarkt kunnen we ons opmaken voor een heet seizoen binnen de club en zullen wer koppen gaan rollen.Koeman (die al moest vertrekken naar mijn mening) is er 1 van.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:21:45 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025301
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan een club die het komend seizoen niks laat zien in de CL. Geen hoge ogen gooit voor het kampioenschap en verder geen enkele prijs zal pakken.
Want als we ons zo makkelijk laten verslaan op de transfermarkt kunnen we ons opmaken voor een heet seizoen binnen de club en zullen wer koppen gaan rollen.Koeman (die al moest vertrekken naar mijn mening) is er 1 van.
Koeman zit natuurlijk sowieso op de wip, sta je niet hoog genoeg tijdens de winterstop dan vliegt hij eruit.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51025316
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je mag wel iets verder kijken dan verkoopwaarde. Dat dachten ze in Rotterdam namelijk ook toen ze Lazovic kochten. Kijk ook eens wat Makaay kan genereren met zn doelpunten. Daar kom je gewoon dichter mee bij de CL. Daar valt het geld te verdienen. Want als je Lazovic voor 10 miljoen zou kunnen doorverkopen (da's heul veul op de transfermarkt) dan heb je een paar miljoen winst.....
Ja maar bij PSV wil men ook uitstraling en dan is een Serv toch interessanter dan Makaay. Verder heeft Makaay een groter risico op blessures. En dat men op dit moment gefocust is op cijfertjes is wel voorstelbaar, gezien de eieren waarop men onder Van Raaij (en Hiddink) heeft gelopen.
pi_51025371
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Koeman zit natuurlijk sowieso op de wip, sta je niet hoog genoeg tijdens de winterstop dan vliegt hij eruit.
Niet heel vervelend, dan neemt hij ook de successupporters mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:26:31 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025457
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:22 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ja maar bij PSV wil men ook uitstraling en dan is een Serv toch interessanter dan Makaay. Verder heeft Makaay een groter risico op blessures. En dat men op dit moment gefocust is op cijfertjes is wel voorstelbaar, gezien de eieren waarop men onder Van Raaij (en Hiddink) heeft gelopen.
Heeft Lazovic meer uitstraling dan een grote naam als Makaay? Heb je dat gedrag van Lazovic gezien toen hij graag naar PSV wilde.... dat geslijm dat gaan we straks ook krijgen als hij weer weg wil, bah!

En dat gehak op van Raaij is ook overdreven, hij heeft 1 jaar een dik verlies laten zien maar alle jaren daarvoor draaide PSV gewoon uitstekend. Westerhof heeft ook zo'n enorm verlies op zn conto! En die ambitie van Hiddink en van Raaij heeft ons ook toppers al Park, Lee, Farfan en Gomes opgeleverd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51025547
Je vergeet dat Philips producten moet verkopen, een Serv is interessanter dan een Nederlander. En ik hak niet op Van Raaij, die ik wel mocht. PSV belanceerde toen financieel op het randje door flamboyant te leven. Op dit moment hebben we een 'saai' en degelijk management. Het één is het gevolg van het ander. Accepteren dus.
pi_51025567
En het had zo mooi kunnen zijn...Hiddink als TD met Rutten en Eikelkamp daaronder.
pi_51025608
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef mcyodogg het volgende:
En het had zo mooi kunnen zijn...Hiddink als TD met Rutten en Eikelkamp daaronder.
Als jij 40 miljoen euro per seizoen kunt foerageren, be PSV's guest.
pi_51025645
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:33:02 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025662
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef okee6 het volgende:
Je vergeet dat Philips producten moet verkopen, een Serv is interessanter dan een Nederlander. En ik hak niet op Van Raaij, die ik wel mocht. PSV belanceerde toen financieel op het randje door flamboyant te leven. Op dit moment hebben we een 'saai' en degelijk management. Het één is het gevolg van het ander. Accepteren dus.
ik denk dat een europese top speler die je de CL in schiet een beter uithangbord is dan een speler waarvan we nog maar moeten afwachten of hij het aankan. Daarbij is de Servische markt niet dermate interessant voor Philips dat ze daar nou zo hard voor zullen pushen in het hoofdkantoor . Die willen PSV vooral in de CL zien en verder is alleen een goede Chinees waarschijnlijk heel aantrekkelijk voor ze
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:33:27 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025678
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:30 schreef okee6 het volgende:

[..]

in welk seizoen is der dat doorheen gejaagd?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51025711
Ik schat in dat de Balkan wel degelijk interessant is. Al is het maar omdat je talenten daarmee weer naar PSV leidt. Lazovic is op dit moment nog niet doorgebroken in Europa. Eventueel succes straalt dus af op PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:35:43 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025734
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:34 schreef okee6 het volgende:
Ik schat in dat de Balkan wel degelijk interessant is. Al is het maar omdat je talenten daarmee weer naar PSV leidt. Lazovic is op dit moment nog niet doorgebroken in Europa. Eventueel succes straalt dus af op PSV.
De balkan is nogal een verscheurd gebeid, een Serv heeft niet beister veel aantrekkingskracht op de Kroaten.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:36:37 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025760
wij zijn toch ook niet gek op een club omdat er een Duitser ergens in het buitenland doorbreekt
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:38:13 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025802
zo te zien hebben we er een spits bij volgend seizoen
quote:
1/7/2007 - 'Betis weigert te betalen voor Robert'
(Gepost door RvN)

De afgelopen dagen verschenen er al diverse malen berichten in de Spaanse media dat Betis Sevilla afziet van de overname van de Braziliaanse spits Robert nu het Pavone heeft weten te strikken. De definitieve overname leek in april echter al rond en bevestigd door de clubs. Volgens een artikel in Diario de Sevilla heeft de Spaanse club tot 30 juni om het eerste deel van de betaling van de definitieve transfer te voldoen. Volgens de technische staf gaat Robert zeker weg, al is nog onzeker waarheen.
Wat het precieze verhaal is rond die transfer is dus nog steeds onduidelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51025850
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:30 schreef okee6 het volgende:

[..]

Want spelers als Farfan, Alex en Gomes, daar is exorbitant veel geld voor betaald?

Ik hoef echt geen mega aankopen, maar iets zegt me dat we de lijn van 4 jaar van inventiviteit en internationaal boven je budget presteren, nu niet helemaal doorgezet gaat worden.

En dat is vooral zonde. Al heb je nooit een garantie wat onde rHiddink gepresteerd zou zijn.
pi_51025852
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in welk seizoen is der dat doorheen gejaagd?
Met zo'n bedrag extra kun je aan een echte vervanger voor Cocu of Alex werken en hoef je niet opnieuw te beginnen als je succes hebt. Met een begroting van 55 a 60 miljoen euro per jaar kun je Europees weinig bewerk stelligen en is Hiddink's wijze geen structurele optie in het Eindhovense. Met een begroting richting 100 miljoen euro kun je wellicht wel stabiel opereren. Vandaar vind ik 40 miljoen euro extra meebrengen, dan kan Hiddink weer aan de gang.

Alhoewel ik vind dat meer budget geen garantie is voor goed voetbal. Echter voor de financiele huishouding zou het beter zijn als het CL-aandeel ietwat verwatert. En dat niet door slechte sportieve prestaties.
pi_51025878
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
wij zijn toch ook niet gek op een club omdat er een Duitser ergens in het buitenland doorbreekt
Wij maken al deel uit van de EU. Bovendien zijn Nederlanders minder gevoelig voor status.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:41:46 #208
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51025917
Ik weet niet maar volgens mij waren we echt beter af met Hiddink en co dan deze zooi.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:46:16 #209
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51026060
Grappig die brief van P. Salazar als reactie op een brief van 1 van de ongeruste PSV fans:
quote:
Het is niet waar......niets eens in de buurt....

De Cler ging niet accord met de PSV voorwaarden. Het was Makaay of Lazovic. Lazovic is jong een heeft een meerwaarde .........en scoort........Met Perez zijn we nog lang niet klaar en dat heeft te maken met de prijs die aan PSV wordt gevraagd.

Wilt u de rest van de zomer iets meer vertrouwen hebben in uw club en niet alle verhalen die in de krant verschijnen weer bij de club te gaan neerleggen ?

Wij proberen ook de supporters op de hoogte te houden. En dat doen we ook via deze weg, maar het spijt me als ik niet elke bericht van de krant persoonlijk weer ga verdedigen.

Ik wens u nog een pretigge vakantie toe......dat wil ik ook vanaf nu gaan doen.

met sportieve groeten,

Pedro L. Salazar Hewitt
PSV Eindhoven
lekker vakantie vieren ja
PieAir
pi_51026131
Ik heb op het zachtst gezegd wat twijfels bij de geloofwaardigheid van die brief . Dit is wel heel kinderlijk geschreven voor een persvoorlichter, die waarschijnlijk ook nog een schrijver in dienst heeft.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:52:01 #211
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51026243
Bovendien twijfel ik eraan dat PSV niet aan de voorwaarden van De Cler zou kunnen voldoen, en Feyenoord met schuld van 17 miljoen, wat stukje bij beetje bezig is de club en spelersrechten te verkopen, wel.
pi_51026285
Wat een spelfouten in die brief zeg
Je zou het nog bijna gaan geloven
  zondag 1 juli 2007 @ 13:53:18 #213
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51026289
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb op het zachtst gezegd wat twijfels bij de geloofwaardigheid van die brief . Dit is wel heel kinderlijk geschreven voor een persvoorlichter, die waarschijnlijk ook nog een schrijver in dienst heeft.
Wellicht.. maar Salazar is geen Nederlander
colours of my home
pi_51026300
quote:
En al die ..... ertissem
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:02:37 #215
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_51026598
Lekker Nederlands voor een persvoorlichter.

EDIT: spuit 11
  zondag 1 juli 2007 @ 14:14:54 #216
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51026951
god spoot 11 en ziedaar. De goddelijk witte uit shirtjes van PSV.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:33:00 #217
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51027493
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Wellicht.. maar Salazar is geen Nederlander
Zo? dat is 30% van de bevolking hier oorspronkelijk ook niet..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51030027
quote:
Als iemand gelooft dat die brief echt door Salazar geschreven is, kan diegene direct door naar een gesticht.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:09:09 #219
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51030075
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zo? dat is 30% van de bevolking hier oorspronkelijk ook niet..
Ik denk eerder aan 20% maar dat terzake.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:12:03 #220
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51030137
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als iemand gelooft dat die brief echt door Salazar geschreven is, kan diegene direct door naar een gesticht.
Ik zou dat niet zo stellig zeggen.. laten we afspreken dat jij naar het gesticht gaat mits het wel door Salazar geschreven is
colours of my home
  zondag 1 juli 2007 @ 16:17:02 #221
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51030270
Sjah je kan moeilijk zeggen wat wel en niet echt is. Het is tenslotte geen handschrift en het blijft moeilijk iets van echtheid te onderscheiden zo op een forum.
pi_51030354
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah je kan moeilijk zeggen wat wel en niet echt is. Het is tenslotte geen handschrift en het blijft moeilijk iets van echtheid te onderscheiden zo op een forum.
Sommige dingen zijn inderdaad moeilijk te beoordelen. Andere dingen, zoals een verschrikkelijk slecht stuk dat door een persvoorlichter geschreven zou moeten zijn, wat makkelijker.
pi_51030465
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Ik zou dat niet zo stellig zeggen.. laten we afspreken dat jij naar het gesticht gaat mits het wel door Salazar geschreven is
Ik ga er maar even serieus op in.

Een brief met allemaal ....... is de eerste reden. Denk je dat een getraind persvoorlichter zo een brief schrijft? Naar wie dan ook? De spelfouten? Seriously? Ongeacht of hij het Nederlands goed beheerst?

En waarom zou een persvoorlichter in godsnaam reageren op een mail van een of andere fan? Alsof hij daar de tijd en zin voor heeft? Dan wordt er wel een algemeen statement de deur uit gedaan.
pi_51030762
Eerst dat baggeren over Feyenoord, dat weer op de rit zou zijn. Ik zie geen resultaten, er worden voorlopig alleen seizoenkaarten gescoord. En nu weer over Salazar. Kennelijk maakt de prestatie van PSV sommige mensen wanhopig
  zondag 1 juli 2007 @ 16:48:45 #225
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51031027
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik ga er maar even serieus op in.

Een brief met allemaal ....... is de eerste reden. Denk je dat een getraind persvoorlichter zo een brief schrijft? Naar wie dan ook? De spelfouten? Seriously? Ongeacht of hij het Nederlands goed beheerst?

En waarom zou een persvoorlichter in godsnaam reageren op een mail van een of andere fan? Alsof hij daar de tijd en zin voor heeft? Dan wordt er wel een algemeen statement de deur uit gedaan.
Ik snap je wel, en ik wil ook niet zeggen dat het persé van Salazar afkomstig is, maar weet jij de bron? Weet jij naar wie dat mailtje gestuurd was? Misschien is het een bekende van Salazar, of in ieder geval iemand met wie Salazar betrekkelijk informeel communiceert.. Het is toch sowieso geen officieel perscommunique? Het zal mij in ieder geval niet verwonderen als het daadwerkelijk van Salazar afkomstig is.
colours of my home
  zondag 1 juli 2007 @ 16:54:55 #226
96356 cultheld
demagoog
pi_51031187
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Ik snap je wel, en ik wil ook niet zeggen dat het persé van Salazar afkomstig is, maar weet jij de bron? Weet jij naar wie dat mailtje gestuurd was? Misschien is het een bekende van Salazar, of in ieder geval iemand met wie Salazar betrekkelijk informeel communiceert.. Het is toch sowieso geen officieel perscommunique? Het zal mij in ieder geval niet verwonderen als het daadwerkelijk van Salazar afkomstig is.
  zondag 1 juli 2007 @ 17:01:35 #227
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51031353
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

zondag 1 juli 2007 @ 17:09:37 #228
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51031579
Prima hoor
colours of my home
  zondag 1 juli 2007 @ 17:24:52 #229
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51031955
En of het prima is. Prima vermaak.

Maar ff serieus ik denk niet dat ik de enige ben die somber is over het beleid en wat we komend seizoen kunnen verwachten of wel?
  zondag 1 juli 2007 @ 17:48:18 #230
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51032604
Dat emailtje van "Salazar" ( of het nu wel of niet echt is weet ik ook niet ) staat op het forum op PSV.nl

http://forum.psv.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=002664&p=4

En volgens een ander bericht daar zou Perez maandag een medische keuring ondergaan in Eindhoven en later deze week gepresenteerd gaan worden ( mits hij de keuring doorstaat ).

Ik ben benieuwd, maar vaak staat daar inderdaad veel BS op.
PieAir
  zondag 1 juli 2007 @ 18:03:13 #231
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51032969
Perez een medische keuring.. geloof er niks van.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:13:37 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51033249
Als Perez nog komt verwacht ik dat het voor Donderdag (eerste training ajax) rond zal zijn.
  maandag 2 juli 2007 @ 00:06:17 #233
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51045134
Nog steeds iedereen heel negatief hier. En dan worden we een keer geen kampioen, poeh hee, daar gaan we toch ook niet kapot aan. Vooralsnog hebben we zeker net zulke goede kansen als de concurrenten, maar dit terzijde.
Ik ben liever een seizoen geen kampioen met over 5 jaar een financieel gezonde club, dan andersom. Al het geld uitgeven en een paar keer kampioen worden kan iedereen. De truc is balanceren.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51045907
We hoeven alleen 1 belangrijke schakel te halen en dat is achterin
Of da Costa moet er echt klaar voor zijn....
pi_51049482
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:

Of da Costa moet er echt klaar voor zijn....
Ik denk niet dat je een in potentie betere kan krijgen. Hij is jong en dat is dus altijd een risico, maar hij kan uitgroeien tot het niveau Alex, hoewel hij natuurlijk wel een iets andere speler is. Het eerste seizoen van Alex was overigens ook niet iedereen te spreken over Alex, integendeel!
  maandag 2 juli 2007 @ 09:48:25 #236
159022 AminBen
El Maestro
pi_51050219
2/7/2007 - 'Valencia wil Arouna Kone'
(Gepost door RvN)

Volgens de Spaanse krant Sport onderneemt Valencia een poging om Arouna Kone aan te trekken. Valencia wil eerder Sneijder aantrekken, maar dat strandde op de hoogte van de transfersom. Nadat de technisch directeur het veld moest ruimen, werd de interesse verlegd naar een meer aanvallend ingestelde speler.

het is overigens maar een klein stukje waarbij ze spreken over de Kameroener Kone
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=420789&idseccio_PK=804
  maandag 2 juli 2007 @ 09:55:57 #237
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51050355
Versterking achterin is zeker welkom.
De selectie is op dit moment verder redelijk compleet:

Keepers
-Gomes
-Roorda

Verdedigers
- Kromkamp
- Salcido
- Alcides
- Addo
- Da Costa
- Fehér
- ( Aankoop )
- Fagner
- Rajkovic (?)
- Zonneveld

Middenvelders
- Simons
- Aisatti
- Affelay
- Mendéz
- Vayrÿnen
- De Jong
- Culina ( mag wat mij betreft weg trouwens )
- Reis
- Bakkal
- Van der Leegte

Aanvallers
- Koné
- Farfán
- Lazovic
- Robért ( wanneer Betis niet betaalt )

Wie ben ik vergeten?

[ Bericht 3% gewijzigd door jpg97 op 02-07-2007 10:33:56 ]
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 09:58:07 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51050401
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:48 schreef AminBen het volgende:
(Gepost door RvN)

Volgens de Spaanse krant Sport onderneemt Valencia een poging om Arouna Kone aan te trekken. Valencia wil eerder Sneijder aantrekken, maar dat strandde op de hoogte van de transfersom. Nadat de technisch directeur het veld moest ruimen, werd de interesse verlegd naar een meer aanvallend ingestelde speler.

het is overigens maar een klein stukje waarbij ze spreken over de Kameroener Kone
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=420789&idseccio_PK=804
Strikje eromheen en .... ADIOS!
PieAir
pi_51050560
als sneijder al te duur was dan zal koné dat zeker zijn, aangezien die voor 10 mil is gekocht zal ie ook never nooit niet voor minder weggaan
  maandag 2 juli 2007 @ 11:12:21 #240
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51052092
Oeh... er komt een verrassing aan

PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 11:12:53 #241
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51052110
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef jpg97 het volgende:

Que?
  maandag 2 juli 2007 @ 11:13:19 #242
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51052120
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Que?
Wacht maar ff af
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 11:18:01 #243
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51052260
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef jpg97 het volgende:
Wacht maar ff af
Waarom zou ik afwachten als jij mij die info kan geven?

Vooruit met de geit jpg
  maandag 2 juli 2007 @ 11:45:05 #244
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51052958
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:48 schreef AminBen het volgende:
(Gepost door RvN)

Mooi wie brengt hem weg ??
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:48:33 #245
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_51053044
Laat me raden, achterop de fiets zeker?

Altijd dat respectloze
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_51053498
Gun Kone z'n overstap, maar ik hoop dat hij weet wat voor een aanvallers Valencia heeft.
pi_51053764
Ze wilden 14 miljoen betalen voor Sneijder of zo? Laat ze dat dan ook maar over hebben voor Koné . Hij is te belangrijk om hem voor een prikkie weg te doen (een goede vervanger heb je niet voor een prikkie).

Ow, en lees net op Nu.nl dat Colin meetraint met Ajax

edit: donderdag bij de eerste training dan hè
  maandag 2 juli 2007 @ 12:15:05 #248
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51053883
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef Zapper het volgende:
Laat me raden, achterop de fiets zeker?

Altijd dat respectloze
Ik heb wel respect voor Kone.. alleen ik zou niet rouwig zijn als hij weg zou gaan, dat wil ik er mee aangeven.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:15:35 #249
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51053893
quote:

gokje, het is rond met Perez....
of beter gezegd met Ajax
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51054318
Eduardo da Silva naar Arsenal.
pi_51054400
quote:

Heb jij het over die middenvelder die kampioen is geworden in een mooie competitie?

Mooie aankoop van Arsenal, ben wel benieuwd naar wat ze nu uiteindelijk op tafel hebben moeten leggen.
Ik typ straat.
pi_51054499
quote:

[..]

Wacht maar ff af
Duurt nu al meer dan uur. Zeg het nou
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 12:36:33 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51054540
Wie o wie weet dit:

Welke Russische speler speelde ergens in de afglopen 10 jaar van z'n 16e tot z'n 20 in de jeugd van PSV maar ging toen weer terug naar Rusland en speelt nu voor een club (weet niet welke) in Moskou.

Welke speler is dit?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51054591
quote:

[..]

Wacht maar ff af
Wanneer ongeveer wordt het bekend? Vanmiddag/vanvond/deze week?
  maandag 2 juli 2007 @ 12:41:14 #255
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51054690
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Wanneer ongeveer wordt het bekend? Vanmiddag/vanvond/deze week?
Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 12:47:55 #256
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51054877
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).
Doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat je weet.

En als je het niet wil vertellen in het vervolg gewoon lekker je mond houden ipv interessant te komen doen mbt tot "groot" nieuws.

Maar dat is mijn mening...
pi_51054915
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Waar gaat het ongeveer over? (Nieuwe speler/vertrekkende speler/Koeman pleite/suikeroom)
pi_51054923
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:

[..]

En als je het niet wil vertellen in het vervolg gewoon lekker je mond houden ipv interessant te komen doen mbt tot "groot" nieuws.

Inderdaad. Gewoon zeggen, anders opzouten.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:59:16 #259
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51055196
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:

Welke Russische speler speelde ergens in de afglopen 10 jaar van z'n 16e tot z'n 20 in de jeugd van PSV maar ging toen weer terug naar Rusland en speelt nu voor een club (weet niet welke) in Moskou.

Welke speler is dit?
Er staat me wel iets van bij...
Wat een vrouw!
spits!
pi_51056194
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ook die van mij.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:47:46 #261
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51056669
Ok ok, pin me er alleen niet op vast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 13:52:19 #262
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51056819
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Ok ok, pin me er alleen niet op vast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je er niet op vastpinnen! Wat een geheime info zeg!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 2 juli 2007 @ 13:53:34 #263
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51056861
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik zal je er niet op vastpinnen! Wat een geheime info zeg!
hehe
  maandag 2 juli 2007 @ 13:53:35 #264
159022 AminBen
El Maestro
pi_51056887
Spoilerwaardig hoor
  maandag 2 juli 2007 @ 13:56:42 #266
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51056970
Jeetje, wat een nieuws zeg. Wie had dat gedacht.?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 2 juli 2007 @ 13:56:43 #267
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51056971

Nee het gaat idd om Luque ( die spoilertags was om het spannend te maken ).
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 13:58:59 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51057042
Zie persoonlijk liever Perez komen dan de dure Luque.
  maandag 2 juli 2007 @ 14:02:42 #269
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51057165
Klopt, Luque zou tussen 3 - 5 miljoen moeten kosten ( Newcastle heeft hem destijds voor 10 miljoen gekocht ).

Het is ook weer een gok hoe hij zich zal ontwikkelen. Maar als hij het goed doet dan kun je er binnen 2 jaar het dubbele voor terugkrijgen.

Perez is al 32 jaar....
PieAir
  maandag 2 juli 2007 @ 14:11:58 #270
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51057529
Luque wordt 30 dus daar krijg je nooit het dubbele voor.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51057867
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef PyTh het volgende:
Zie persoonlijk liever Perez komen dan de dure Luque.
Luque zal inmiddels toch wel met minder genoegen (moeten) nemen als hij nog wilt voetballen. Het is een grotere gok dan Perez. Maar Perez vind ik weer een vervelend mannetje die de boel kan verzieken als het hem niet zint... Mijn keuze zou dus toch naar Luque gaan.
  maandag 2 juli 2007 @ 14:23:31 #272
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51057987
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Luque zal inmiddels toch wel met minder genoegen (moeten) nemen als hij nog wilt voetballen. Het is een grotere gok dan Perez. Maar Perez vind ik weer een vervelend mannetje die de boel kan verzieken als het hem niet zint... Mijn keuze zou dus toch naar Luque gaan.
Perez een vervelend mannetje zal ook wel meevallen.

Als ik door mijn trainer keer op keer nadat ik beslissend ben geweest, en dan de volgende wedstrijd weer door hem op de bank gezet wordt omdat ie mij niet mag ook vervelend worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 02-07-2007 14:44:17 ]
pi_51058645
Ik heb denk ik liever Perez. Dat hij voor opstootjes zorgt is een eigen leven gaan leiden. Luque was ooit een goede voetballer, maar hij heeft nu in 2 jaar, nog geen half seizoen gespeeld. Ik heb geen idee wat we dan binnenhalen. En helemaal voor die prijs.
pi_51061699
quote:
Wie o wie weet dit:

Welke speler is dit?
Khoklov?
:) (:
pi_51062263
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Khoklov?
Die kwam niet uit eigen jeugd...
  maandag 2 juli 2007 @ 16:32:03 #276
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51062270
Ik dacht eerder aan Gakhokhidze, maar dat is een Georgiër...
PieAir
pi_51062324
Zo jong was Khoklov toch ook niet toen hij bij PSV speelde
pi_51062386
En PSV raakt weer een techniektrainer kwijt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 17:03:50 #279
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51063233
Deze Rus kwam uit het noord of noord-oosten van Rusland. Had in de 4 jaar dat-ie in de jeugd van PSV zat zichzelf (en later met een professionele docent vanuit PSV) heel behoorlijk Nederlands geleerd. M'n ouders hadden 'm ontmoet in de buurt van Minsk. M'n ouders hebben helemaal niets met voetbal een hhadden ook niet onthouden voor welke club hij speelde. Ook z'n naam hadden ze niet onthouden.
pi_51063240
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:35 schreef cultheld het volgende:
En PSV raakt weer een techniektrainer kwijt.
Is/was dat de opvolger van Ricardo Moniz of was die er in de tijd dat Moniz werkzaam voor PSV was ook al?
Ik typ straat.
pi_51063304
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Is/was dat de opvolger van Ricardo Moniz of was die er in de tijd dat Moniz werkzaam voor PSV was ook al?
Hij heeft er 5 jaar gewerkt.
pi_51065094
quote:
Wie o wie weet dit:

Welke speler is dit?
Kortchaguine?
pi_51065145
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:02 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kortchaguine?
Lijkt me wel ja
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 19:39:04 #284
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51068637
Ik zal navrageen of die naam een belletje doet rinkelen (ik las net dat hij ook Deense roots had, maar de rest checks out OK)

bedankt voor de info
pi_51068921
http://www.youtube.com/user/psvglory

Kennen jullie al deze filmpjes al?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 2 juli 2007 @ 19:55:29 #286
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51069259
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef Doc het volgende:
Ik zal navrageen of die naam een belletje doet rinkelen (ik las net dat hij ook Deense roots had, maar de rest checks out OK)

bedankt voor de info
Vanwaar eigenlijk die interesse in een rus die in de jeugd van PSV gevoetbalt heeft?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 20:01:01 #287
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51069479
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vanwaar eigenlijk die interesse in een rus die in de jeugd van PSV gevoetbalt heeft?
M'n ouders hadden 'm ontmoet in de buurt van Minsk (WitRusland)

Het grote PSV-topic #250: Degradatiekandidaat nummer 1!
  maandag 2 juli 2007 @ 20:15:50 #288
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51070132
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Doc het volgende:

[..]

M'n ouders hadden 'm ontmoet in de buurt van Minsk (WitRusland)

Het grote PSV-topic #250: Degradatiekandidaat nummer 1!
Overheen gelezen denk ik.

Wel grappig.
  maandag 2 juli 2007 @ 20:41:17 #289
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51071143
Als Luque komt eet ik mijn schoen op -_-'
  maandag 2 juli 2007 @ 20:42:04 #290
11102 knep
Mountainfreak
pi_51071176
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Luque komt eet ik mijn schoen op -_-'
QFT
  maandag 2 juli 2007 @ 20:47:36 #291
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51071381
was qft
pi_51072196
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
was qft
Afkorting voor Quote For Truth. Zodat je het bericht niet kan veranderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daemician op 02-07-2007 21:06:41 (typo) ]
  maandag 2 juli 2007 @ 21:11:45 #293
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51072524
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juli 2007 @ 21:24:17 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51073185
quote:
Wie o wie weet dit:

Welke speler is dit?
Temrukov? ofzoiets?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51073444
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nee hoor. De Cler is gewoon te duur gezien zijn talent. Is niet zo veel beter dan Zonneveld hoor. Daarnaast heeft PSV gekozen om Lazovic binnen te halen (deze wordt al erg lang gevolgt door PSV) omdat ze meer zien in een jongere speler dan een oudere zonder veel restwaarde. Mbt Perez, waarschijnlijk heeft PSV nog een andere optie en willen ze niet meteen het bedrag neer leggen dat Ajax voor deze "oude" speler vraagt.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:43:17 #296
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_51074015
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Daemician het volgende:
Mbt Perez, waarschijnlijk heeft PSV nog een andere optie en willen ze niet meteen het bedrag neer leggen dat Ajax voor deze "oude" speler vraagt.
Waarschijnlijk hebben ze net als in de winterstop idd een alternatief achter de hand: Zeefuik .
pi_51087431
Las op het netwerk dat Guardado gekocht schijnt te zijn, met verschillende Mexicaanse media als bron.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:30:29 #298
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51087540
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Las op het netwerk dat Guardado gekocht schijnt te zijn, met verschillende Mexicaanse media als bron.
Ik las het ook. Is die gast goed?
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_51087756
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:30 schreef tomttt het volgende:

[..]

Ik las het ook. Is die gast goed?
Geen idee, ik weet alleen dat hij 21 jaar is en op iedere positie aan de linkerkant kan spelen. Waarschijnlijk is dit de speler waar jpg97 het over had.
pi_51088284
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Ik las het ook, als dat waar zou zijn .

Die kon vorig jaar ook nog naar Real Madrid alleen was die te duur op dat moment ofzo. Zeker wel een goede speler.
Ik typ straat.
pi_51088566
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:53 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik las het ook, als dat waar zou zijn .

Die kon vorig jaar ook nog naar Real Madrid alleen was die te duur op dat moment ofzo. Zeker wel een goede speler.
Te duur voor Real Madrid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')