Het geld is zo goed als op na die bijna 7mil voor Lazovic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:39 schreef KELDER het volgende:
vind ik ook hoor, PSV heeft gewoon goede aankopen gedaan, de transferperiode is pas net open, zijn nog internationale toernooien bezig en alles komt gewoon goed
Over 10 maanden staan we gewoon weer op t stadhuisplein
Het zijn wel spelers waar de talenten zich aan op kunnen trekken zodat deze dadelijk veel opleveren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De verklaring van het geld beschikbaar hebben zit hem voornamelijk in het op de pof kopen bij Feyenoord. Wat dat betreft vraag ik me af of het zo verstandig is om vooral oudere spelers te kopen. Aan de andere kant, ze geven hun geld in Rotterdam EINDELIJK eens uit aan echte versterkingen in plaats van halve subtoppers.
Het probleem is dat we de afgelopen jaren teveel succes hebben gehad. Daar is mee te leven, maar het stuit mij vooral tegen de borst dat het meeste transfergeld aan 1 spits is uitgegeven terwijl je Koné en Farfán hebt. Van dat geld had je ook een topmiddenvelder kunnen kopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Had ik trouwens al medegedeeld dat ik Hiddink's namedropping mis? Toen leek het in ieder geval nog dat we vooruitstrevend waren..
Wat koop je voor misschien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef AminBen het volgende:
Misschien dat Kone of Farfan alsnog weggaat..
Zou goed zijn voor Aissati en Bakkal![]()
Niks. Was wishful thinkingquote:
Koeman staat volgens mij eerder hoog aangeschreven in Bracelona dan in Madrid. Maar ik help je hopen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef Neoktheone het volgende:
Capello is al ontslagen, nu nog Koeman en TBS presenteren in Madrid
er zijn skyboxen waar het volgens mij de volgende dag nog gezellig is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:22 schreef WooZ het volgende:
Wie is er nou 6u lang in het stadion voor/tijdens/na een wedstrijd
Niemand toch
De langste zit was tegen Lyon voor mij, vanaf 19:45 tot 23:45u
In de pers eigenlijk niet. Maar wat maakt dat uit. Een week voordat feyenooit een vierklapper produceerde leek het er ook niet op dat het daar druk ging worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn er, behalve Perez, nog namen die sterk gelinkt worden aan PSV?
als ze zich kwalificeren voor de CL zijn die oudjes terug verdient aangezien bijvoorbeeld Gio gratis was.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het wel grappig die stemming na de aankopen van Feyenooit. Maar bedenk: op korte termijn heeft Feyenooit aardig ingeslagen. Maar wel 4 oudjes die na afloop niets meer opbrengen. Feyenooit komt zichzelf over een paar jaar weer tegen dus.
Wat dat betreft is AZ een stuk slimmer.
Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Ik vind het wel grappig die stemming na de aankopen van Feyenooit. Maar bedenk: op korte termijn heeft Feyenooit aardig ingeslagen. Maar wel 4 oudjes die na afloop niets meer opbrengen. Feyenooit komt zichzelf over een paar jaar weer tegen dus.
AZ met vooral talent.... tja dat blijkt op de beslissende momenten te knakken door gebrek aan begeleiding van ervaring..... dat bleek maar weer dit jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Feit? Hoe weet jij dat dat feit is? Ik zie het seizoen best goed in hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.
Feit is dat PSV zo ongeveer het totale transferbudget over de balk heeft gegooit voor een spits terwijl er op andere plaatsen net zo goed versterking nodig is. Misschien nog wel harder.
Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Feit? Hoe weet jij dat dat feit is? Ik zie het seizoen best goed in hoor.
dat waren allemaal dingetjes van Westerhof........ dat spelersfonds was natuurlijk helemaal belachelijk aangezien hij het vorige eigenhandig de nek heeft omgedraaid wat PSV handen vol geld koste! En de herfinciering van het stadion kan bijna niet zonder risico te nemen aangezien de gemeente niet eens garant wil staan voor een lening.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.
Maar hoe zie jij de achterhoede voor volgend jaar dan voor je?
1.CL-voetbal = winstquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef DS4 het volgende:
Zucht...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
CL Voetbal? Feyenoord heeft niet eens europees voetbal...
Een X aantal jaren geleden was Hofland niet goed genoeg voor de basis en nu gaat PSV hem missen? Dacht het niet hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
maargoed voor het geld van Lazovic hadden wij dus Hofland en Makaay kunnen halen
Drenthe zal nooit top worden. Echt niet. Die loopt als een kip zonder kop te voetballen en het is eigenlijk al te laat om dat er goed uit te krijgen. Het zal met deze spelers om hem heen voor hem wel makkelijker worden en het zal er beter uit gaan zien, maar verder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is dus niet waar, Drenthe, Slory, Bruins en Wijnaldum etc. kunnen veel leren van die oudjes. Hierdoor worden zij beter en worden voor meer verkocht.
PSV heeft helemaal niet het hele budget uitgegeven, laat staan over de balk gegooid. Wat een doemkijker ben jij zeg. Het jaar toen Alex en Gomes kwamen hoorde ik ook huilverhalen. Het was een aardig seizoen toen...quote:Feit is dat PSV zo ongeveer het totale transferbudget over de balk heeft gegooit voor een spits terwijl er op andere plaatsen net zo goed versterking nodig is. Misschien nog wel harder.
PSV bleef wel rustig in de kopjes... je hebt gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef rubbereend het volgende:
AZ met vooral talent.... tja dat blijkt op de beslissende momenten te knakken door gebrek aan begeleiding van ervaring..... dat bleek maar weer dit jaar.
Ik ben de eerste die zegt dat er financiële problemen zijn geweest. Onder Van Raaij werd er gekocht en gekocht en dat heeft ons vette jaren gegeven maar ook flink wat rode cijfers. Onder Westerhof is die sanering begonnen en dat betekent nu dat we ons geen excessen meer kunnen veroorloven zonder dat er topeprs voor veel geld worden verkocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is meer dan eens aangegeven dat er financiële problemen zijn. Tot op heden is het stadion niet her gefinancierd en ook het spelersfonds is niet van de grond gekomen.
Wat is er mis mee? Er komt zeer waarschijnlijk nog een linksback, Salcido en Da Costa is een prima centrum, dat Da Costa een terugval heeft gekregen in zijn eerste seizoen zegt niets en hij stond bij EK -21 goed te spelen, een van de betere van het toernooi. Kromkamp voldoet ook en heeft meer in zijn mars. Dat komt er helaas niet helemaal uit, maar hij kan dit seizoen vanaf het begin meedraaien, wat positief kan uitwerken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie kunnen het je nog herinneren. Knap.quote:
Talenten kapot laten gaan is verlies, maar dat wisten jullie al.quote:2.Talenten die die zich ontwikkelen = winst
Minder aantrekkelijk kan het niet meer...quote:3.Feyenoord wordt aantrekkelijker voor andere goede spelers als het een paar jaar in de top meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |