abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50996986
Ik snap niet dat ze zo'n groot bedrag helemaal op gaat aan de begroting. Lazovic zal er toch wel van betaald zijn ofzo.

Stel dat PSV keihard had gefaald in de CL was er dan in eens een gat van 20 mil dat gedicht had moeten, worden of wat? Nouja die 30 mil zal sowieso wel goed besteed worden, de club wordt er niet ongezonder op ofzo..
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50997084
Even een korte vraag tussendoor.

Is het al zeker dat Van Aanholt naar Chelsea gaat, of waren dat nog geruchten?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50997201
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef koningdavid het volgende:
Even een korte vraag tussendoor.

Is het al zeker dat Van Aanholt naar Chelsea gaat, of waren dat nog geruchten?
Is zeker. Is al rond.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50997248
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij willen geld!
wij?
pi_50998343
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij Ik willen geld!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:28:12 #157
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50998608
Ga eens aankopen doen

Ahoewel... Koeman
pi_50998724
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ga eens aankopen doen

Ahoewel... Koeman
Ik vind het wel leuk hoor dat jullie weer zo optimistisch zijn. Gun ik jullie ook wel na zo'n jaar. Maar PSV komt natuurlijk wel vanuit een andere postitie dan Feyenoord. Moet natuurlijk nog wel een goede CB komen, want ik vind het daar nog veels te zwak.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:44:53 #159
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50999085
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk hoor dat jullie weer zo optimistisch zijn. Gun ik jullie ook wel na zo'n jaar. Maar PSV komt natuurlijk wel vanuit een andere postitie dan Feyenoord. Moet natuurlijk nog wel een goede CB komen, want ik vind het daar nog veels te zwak.
PSV heeft alleen maar te verliezen, Feyenoord alleen maar te winnen idd.

Maar ik vind het bij PSV zo rustig nu, terwijl er toch best wat werk te verzetten is, want Alex en Cocu zijn weg en Farfan zal denk ik ook wel vertrekken. Voor de verandering kaapten wij eens een keer enkele spelers voor jullie neus weg, en dat ben ik niet gewend van het normaal gesproken toch erg slagvaardige PSV.

Ik hoop overigens voor jullie dat Koeman zo snel mogelijk optyft.
pi_50999480
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

wij?
Hij komt uit de jeugd van FC Den Bosch.
Maar goed, jullie krijgen ook nog geld van Real Madrid voor Ruud...

Het AD is natuurlijk zwaar tendentieus. Vandaag grote kop voorop:

Feyenoord zomerkampioen

omdat ze de grote winnaar van de transferperiode zijn en Ajax, AZ en PSV ver achter zich laten. Wat een onzin! De transferperiode duurt nog 2 volle maanden!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50999811
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:

Feyenoord zomerkampioen

omdat ze de grote winnaar van de transferperiode zijn en Ajax, AZ en PSV ver achter zich laten. Wat een onzin! De transferperiode duurt nog 2 volle maanden!
En niet/weinig kopen kan ook een hele goede transferperiode inhouden, als er ook weinig mensen weg gaan en de selectie al goed was.

Voorlopig moeten al die nieuwe namen in R'dam nog wel een team gaan vormen, namen alleen pakken geen punten, die trekken alleen fans aan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_50999915
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV vond 2.8 miljoen euro teveel voor De Cler.
Makaay was niet meer nodig toen Lazovic vastgelegd was.

Maar ik vind het wel vreemd dat er zo gehandeld wordt, ik begin toch wel een beetje mij vraagtekens te zetten bij Stannie als ik dit zo hoor.
Dat zeker, maar ik krijg ook de indruk dat Stan net als in de winterstop met een lege beurs moet onderhandelen. Hopen ze soms dat Stan met zijn gezellige uitstraling de deals wel rond krijgt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:15:17 #163
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50999926
Dus.. op welke positie is Feyenoord nou beter dan PSV?

Timmer - Gomes
Kromkamp - Tiendalli/Greene
Da Costa/Salcido - Vlaar/Hofland
Zonneveld? - De Cler

Simons - Van Bronckhorst (neig naar Simons)
Aissati/Afellay - Bruins/de Guzman
Mendez? - Drenthe

Farfan/Kone/Lazovic - Makaay/Slory/Castelen
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_51001129
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij komt uit de jeugd van FC Den Bosch.
Maar goed, jullie krijgen ook nog geld van Real Madrid voor Ruud...

Feyenoord zomerkampioen

Vind je het gek... met wat ze vorig seizoen opstelden. Zelfs Veendam had een betere selectie.
pi_51001528
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Vind je het gek... met wat ze vorig seizoen opstelden. Zelfs Veendam had een betere selectie trainer.
De selectie van Feyenoord was echt niet zo bar en bar slecht als iedereen zegt. Het lag gewoon aan onze vriend Erwin, die er maar geen team van wist te bouwen.
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:36:07 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51003525
Gaat het hier nou over PSV of over Feyenoord?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51003619
deze week gaat/ging het alleen maar over Feijenoord.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:44:50 #168
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51003753
quote:
Het succes van Feyenoord
Door CHRIS VAN NIJNATTEN

ROTTERDAM - Peter Bosz over de transferpolitiek van Feyenoord: ,,We zijn nog niet klaar.'' Eén ding is al wel duidelijk: makelaar Rob Jansen is de spin in het web.

Onno Jacobs feliciteert Hofland en Makaay na het tekenen van het contract. Peter Bosz, Bert van Marwijk en Chris Woerts kijken toe. FOTO PIM RAS
Jan de Knegt staat voor het Maasgebouw en laat de inhoud van de achterbak van zijn auto zien. ,,Kijk eens,’’ wijst hij. ,,Daar liggen mijn visspullen. Ik heb vakantie. Maar joh, ik heb gewoon geen tijd. Er blijven hier maar spelers binnenkomen.’’

Met zijn rug staat hij naar het Maasgebouw, waar hij de harde werkers vermoedt, die zijn club uit het slop trekken. Peter Bosz, Onno Jacobs, Peter Vogelzang, Chris Woerts, Wim Jansen en nóg een heel peloton aan ondersteunende troepen werken zich in de Kuip inderdaad uit de naad om een nieuw Feyenoord op te trekken uit de as van een recent verleden.

Maar er is één opvallende buitenstaander die als spin in het web fungeert: Rob Jansen, spelersmakelaar, directeur van het bedrijf SportPromotion in Den Haag. Centraal in dat web wordt hij overigens fors gesteund door zijn collega Sigi Lens.

Maanden aan een stuk werd er door de routiniers in het voetbal - makelaars, trainers, bestuurders - enigszins meewarig gekeken naar de wijze waarop Feyenoord zijn nieuwe selectie trachtte vorm te geven. De Rotterdammers vlogen van hot naar her, van Oekraïne tot in Zuid-Amerika, op zoek naar trainers en spelers.

Het leidde tot niets, hooguit bijna niets. Het leidde wel tot imagobeschadiging, vooral de soap rond Co Adriaanse pakte publicitair slecht uit. Wie wilde er nog naar Feyenoord? Die vraag hield de achterban bezig.

Niemand vond dat gek. De internationale zoektocht naar spelers werd afgedaan als kansloos voor een Noord-Europese club, alleen haalbaar geacht voor grote partijen als Philips (PSV) en clubs met netwerken als die van Chelsea en Manchester United. Gevreesd werd dat Feyenoord weer met onduidelijke Zuid-Amerikanen en Oost-Europeanen zou worden opgescheept.

Zo af en toe zocht het management van Feyenoord hulp in de top van de makelaardij, een niet te vermijden machtsblok als er ergens een club weer op poten gezet moet worden. Daar werd aanvankelijk echter weinig bereidheid getoond om veel hulp te bieden.

Niet dát Jorien van den Herik als president-commissaris bij Feyenoord is afgezet, maar de manier waarop dat gebeurde door het management van de club, had hier en daar kwaad bloed gezet. Zeker bij managers als Rob Jansen lag dat zéér gevoelig.

In mei, toen de financiële vooruitzichten bij Feyenoord steeds beter werden, maar de technische vooruitgang amper meetbaar was, zocht Van den Herik contact met Rob Jansen. Hij spoorde vanuit zijn woonplaats Antwerpen zijn werkvriend Jansen aan rancunes te vergeten en het ‘nieuwe’ Feyenoord te helpen. De Hagenaar was daar gevoelig voor. Het resulteerde drie weken geleden in een overleg, op initiatief van Peter Bosz, in Rotterdam met Jansen zelf en diens collega Lens.

De sleutel lag bij de twee makelaars; bij Lens omdat hij de onontbeerlijk geachte Giovanni van Bronckhorst onder contract heeft én de eveneens gewenste Denny Landzaat. Bij Jansen omdat hij Bert van Marwijk, Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay in zijn stal heeft. Op die vrijdag in juni werden de klokken gelijk gezet.

De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.

Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.

In het juni-overleg in de Kuip inventariseerden Jansen, Lens en Bosz de wensen en mogelijkheden en er werd onmiddellijk tot daden overgegaan. Lens steunde Bosz in zijn lobby bij Van Bronckhorst. Tegelijkertijd werd Barcelona informeel gemasseerd om de transfersom tot een minimaal bedrag terug te brengen. Die actie is cruciaal geweest in de serie transfers van Feyenoord. Was het met Van Bronckhorst misgegaan, dan was waarschijnlijk alles misgegaan.

In dezelfde week vlogen Jansen en Bosz naar Nice, pakten de helikopter richting Saint Tropez en klopten aan bij de door de families Van Marwijk en Van Bommel gehuurde villa. Van Marwijk maakte nog een grap over het ‘Felderhof-gevoel’ aldaar en in die sfeer kwam men steeds nadrukkelijker tot zaken. In het overleg werd telefonisch Kevin Hofland betrokken, die twintig kilometer verderop vakantie vierde.

Daarna ging het hard. Al was de komst van Makaay tot op het laatst onzeker. Toen Peter Bosz vorige week maandag naar Marbella vloog om Makaay naar binnen te praten, wilde de speler dat de besprekingen absoluut niet uitlekten. Hij wilde, als de deal niet doorging, geen gezeur aan zijn hoofd. Jansen zorgde er op de achtergrond in zijn eentje voor dat ook Bayern München bepaald niet het onderste uit de kan hoefde voor de spits.

In die zin kwam Feyenoord tóch goed weg, omdat AZ naar verluidt aan Feyenoord voor De Cler minder vroeg dan de vraagprijs die aan PSV was afgegeven voor de linksback. Ook waar het de transfersom voor Hofland betrof, bemiddelde Jansen bij Vfl Wolfsburg. Daar trof hij Felix Magath met wie hij een uitstekende band opbouwde bij Bayern München toen Makaay daar triomfen vierde. Feyenoord maakte de transferbesprekingen hier in een later stadium zelf af.

De betrokkenen willen op dit moment niet veel vertellen over de gang van zaken rond de binnenkomende transfers. Bosz zegt dat hij nog niet klaar is en Jansen houdt het erbij dat er in het belang van iedereen maar vooral in dat van Feyenoord is gehandeld.

,,Niet alleen door mij, door iedereen. En eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest.’’

Van den Herik zelf wil er weinig over kwijt. ,,Het is niet in het belang van de club als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd naar de club, als instituut, positief opstellen.’’
Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?

[ Bericht 0% gewijzigd door Malibu-06 op 30-06-2007 17:14:07 ]
pi_51005546
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?
Veel mensen hier zijn van mening dat ons materiaal beter is dan De Cler, Hofland en in mindere mate Makaay...

Een mening die ik niet deel overigens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:51:53 #170
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51005673
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Veel mensen hier zijn van mening dat ons materiaal beter is dan De Cler, Hofland en in mindere mate Makaay...
Als Alex, Cocu en Farfan (er vanuit gaande dat ie vertrekt) waren gebleven wel ja...
quote:
Een mening die ik niet deel overigens.
Goed zo
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:53:24 #171
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51005714
Als jullie Alex nog zouden hebben, hebben ze wat betreft De Cler gelijk. En Makaay is natuurlijk ook geen wonderspeler. Voor Feyenoord een gigantische stap vooruit, maar met Farfan en Kone om Makaay heen heb je aan hem ook niet bijster veel. Dan is Lazovic inderdaad beter, die heeft nog enig overzicht voor diepgaande medespelers.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:58:45 #172
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51005858
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:53 schreef Chivu het volgende:En Makaay is natuurlijk ook geen wonderspeler.
Ik snap niet hoe jullie Babel en Huntelaar als topspelers kunnen zien terwijl Makaay en van Nistelrooy door jullie zo'n beetje als middelmatige spelers worden neergezet.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:00:32 #173
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51005913
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jullie Babel en Huntelaar als topspelers kunnen zien terwijl Makaay en van Nistelrooy door jullie zo'n beetje als middelmatige spelers worden neergezet.
Wie zegt dat het topspelers zijn? Huntelaar doet niet onder voor Makaay (en andersom) vind ik. Babel zit daar nog onder, maar is ook een totaal ander type speler. Ik vind Huntelaar ook geen wonderspeler en hij zal dat ook niet kunnen worden. Babel wellicht wel. Maargoed, dit is het PSV topic, en PSV heeft Lazovic. Die heeft zich nog te bewijzen op het niveau wat PSV na wil streven, en ik weet zo net nog niet of Koeman hem naar zijn kunnen gaat laten voetballen. Ik zou m'n geld er niet op in zetten.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:02:19 #174
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51005975
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:00 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wie zegt dat het topspelers zijn? Huntelaar doet niet onder voor Makaay (en andersom) vind ik.
Tot op heden wel. Huntelaar mag zich nog bewijzen in een grote competitie, Makaay heeft dat al lang gedaan, elke voetbal-liefhebber in Europa kent deze man.
quote:
Babel zit daar nog onder, maar is ook een totaal ander type speler.
Accepteer nou eens dat jullie spelers bij lange na niet de beste ter wereld zijn.
quote:
Maargoed, dit is het PSV topic.
Maar over PSV valt geen fuck te melden momenteel.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:05:16 #175
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51006076
Huntelaar heeft een minder grote historie, maar daarbij kan je ook weer melden dat Huntelaar nog een hoop kan leren en Makaay min of meer op z'n retour is. Ervaren en leep, maar beter zal 'ie niet worden. Eerder fysiek minder (conditioneel, qua snelheid). Huntelaar is met z'n rug naar de goal beter dan Makaay.

Nogmaals, ik meld nergens dat onze spelers de beste van de wereld zijn. Er zijn echter wel enkele spelers met enorme potentie, waar Babel er een van is.
pi_51007130
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

wij?
Van Aanholt heeft bij FC Den Bosch in de jeugd gespeeld.
pi_51007905
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Van Aanholt heeft bij FC Den Bosch in de jeugd gespeeld.
hè spuit 11...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51013945
Was deze al kwijt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 03:48:27 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51020169
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:22 schreef ErikT het volgende:
Wat is iedereen hier enorm negatief zeg....
OK, er zijn niet echty spetterende topaankopen gedaan, maar Kezman was dat ook niet. En bovendien blijft de selectie bijna intact.

Zoals het er nu voor staat hebben we een stel heel goede spitsen, een grote verzameling goede middenvelders en een topkeeper. De verdediging is het zwakst, maar dan scoren we dit jaar toch gewoon wel die 100+ doelpunten.
Kezman was een groot talent waar de hoofdprijs voor betaald is, dat was destijds gewoon een topaankoop van de het grootste talent uit de Joegoslavische competitie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 03:55:39 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51020218
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef djnospinzone het volgende:
Dus.. op welke positie is Feyenoord nou beter dan PSV?

Timmer - Gomes
Kromkamp - Tiendalli/Greene
Da Costa/Salcido - Vlaar/Hofland
Zonneveld? - De Cler

Simons - Van Bronckhorst (neig naar Simons)
Aissati/Afellay - Bruins/de Guzman
Mendez? - Drenthe

Farfan/Kone/Lazovic - Makaay/Slory/Castelen
je kan toch niet met Zonneveld in de CL in op de linksback positie? Maarja het alternatief i Addo in het centrum

we moeten gewoon een goede LB of CV erbij en dan is Hofland ideaal aangezien hij hart voor de club heeft en Nederlander is. Waar we hier al jaren roepen dat we geen Nederlanders halen omdat kwaliteit niet haalbaar is haalt Feyenoord gewoon 3 goede Nederlandse spelers uit het buitenland (Gio, Hofland en Makaay).
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51020381
Ik hoop echt dat Da Costa opeens super speelt
Al ben ik er bang voor

Zonneveld als linksback zie ik ook niet zo zitten in verdedigend opzicht
  zondag 1 juli 2007 @ 04:23:10 #182
22450 Poepoog
poepoog
pi_51020437
quote:
Waar we hier al jaren roepen dat we geen Nederlanders halen omdat kwaliteit niet haalbaar is haalt Feyenoord gewoon 3 goede Nederlandse spelers uit het buitenland (Gio, Hofland en Makaay).
Snik.

Check hoe vaak PSV kampioen is geworden de laatste jaren, vergelijk dat met Feyenoord. Gun ze ook eens wat.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:27:38 #183
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51023867
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:23 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Snik.

Check hoe vaak PSV kampioen is geworden de laatste jaren, vergelijk dat met Feyenoord. Gun ze ook eens wat.
Dat staat hier los van. Jullie spelen CL, zijn kampioen geworden de afgelopen 3 jaar en wij spelen geen eens Europees en zijn al jaren geen kampioen meer geworden.

Maar ons lukt het wel om die 3 spelers (+ een groot talent van Exelsior + trainer die jullie liever hadden gehad dan Koeman) binnen te halen, jullie niet. Lees het artikel maar eens dat ik hierboven heb gepost.

Koeman na 1 jaar al bezig de club van binnenuit kapot te maken, ik snap niet dat jullie die man daar nog zo rustig laten zitten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 12:32:23 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51023992
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat staat hier los van. Jullie spelen CL, zijn kampioen geworden de afgelopen 3 jaar en wij spelen geen eens Europees en zijn al jaren geen kampioen meer geworden.

Maar ons lukt het wel om die 3 spelers (+ een groot talent van Exelsior + trainer die jullie liever hadden gehad dan Koeman) binnen te halen, jullie niet. Lees het artikel maar eens dat ik hierboven heb gepost.

Koeman na 1 jaar al bezig de club van binnenuit kapot te maken, ik snap niet dat jullie die man daar nog zo rustig laten zitten.
heerlijk wat je toch weer generaliseerd, je hebt hoop ik wel gezien dat Koeman niet zo populair is?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 1 juli 2007 @ 12:34:42 #185
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_51024053
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heerlijk wat je toch weer generaliseerd, je hebt hoop ik wel gezien dat Koeman niet zo populair is?
Ik heb nog geen boze PSV-supporters Koeman op zien staan te wachten om verhaal te halen, en als ik dit topic zo doorlees vinden de meeste mensen het geen ramp als ie nog 1 of 2 jaar blijft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 12:39:14 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51024180
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen boze PSV-supporters Koeman op zien staan te wachten om verhaal te halen, en als ik dit topic zo doorlees vinden de meeste mensen het geen ramp als ie nog 1 of 2 jaar blijft.
de supporters zijn het veld bij de training op geweest

maar ik zie daar het nut niet zo van in, want terwijl jullie het maasgebouw bestromden waren de heren daar allang met wat er nu gebeurt bezig. De door jullie zo gehate Jorien bracht dit hele proces in gang.... dus dan sta je achteraf ook een beetje voor lul niet waar.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51024258
700.000 pond voor Beasley, Lamey transfervrij weg en Beerens waarschijnlijk voor weinig naar NEC. Het is dus geen wonder dat er niet veel geld overschiet. Normaal gesproken moet een club als PSV ook op het transferfront terugverdienen. In dat licht is het meer dan logisch dat er gekozen is voor Lazovic en niet voor Makaay. Hoe goedkoop Makaay ook mag lijken, en/of Lazovic misschien vrij duur is.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:02:17 #188
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_51024759
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:

Het falen op transferfront is niet alleen aan Koeman te wijten natuurlijk. Er waait een gure wind door Eindhoven, de wind van bezuinigen, bezuinigen en nog eens bezuinigen. Daar gaan we komend seizoen waarschijnlijk de prijs voor betalen, zeker omdat Koeman niet echt een trainer is die een ploeg boven zichzelf uit kan laten stijgen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:18:07 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025187
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:42 schreef okee6 het volgende:
700.000 pond voor Beasley, Lamey transfervrij weg en Beerens waarschijnlijk voor weinig naar NEC. Het is dus geen wonder dat er niet veel geld overschiet. Normaal gesproken moet een club als PSV ook op het transferfront terugverdienen. In dat licht is het meer dan logisch dat er gekozen is voor Lazovic en niet voor Makaay. Hoe goedkoop Makaay ook mag lijken, en/of Lazovic misschien vrij duur is.
je mag wel iets verder kijken dan verkoopwaarde. Dat dachten ze in Rotterdam namelijk ook toen ze Lazovic kochten. Kijk ook eens wat Makaay kan genereren met zn doelpunten. Daar kom je gewoon dichter mee bij de CL. Daar valt het geld te verdienen. Want als je Lazovic voor 10 miljoen zou kunnen doorverkopen (da's heul veul op de transfermarkt) dan heb je een paar miljoen winst.....

En vergeet niet dat Lazovic zich net zo op kan gaan stellen bij PSV zoals hij zich opstelde bij Vitesse.... lekker onderhandelen is dat
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 1 juli 2007 @ 13:20:32 #190
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51025255
quote:
De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.

Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.
Dit doet me denken aan een club die het komend seizoen niks laat zien in de CL. Geen hoge ogen gooit voor het kampioenschap en verder geen enkele prijs zal pakken.
Want als we ons zo makkelijk laten verslaan op de transfermarkt kunnen we ons opmaken voor een heet seizoen binnen de club en zullen wer koppen gaan rollen.Koeman (die al moest vertrekken naar mijn mening) is er 1 van.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:21:45 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025301
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan een club die het komend seizoen niks laat zien in de CL. Geen hoge ogen gooit voor het kampioenschap en verder geen enkele prijs zal pakken.
Want als we ons zo makkelijk laten verslaan op de transfermarkt kunnen we ons opmaken voor een heet seizoen binnen de club en zullen wer koppen gaan rollen.Koeman (die al moest vertrekken naar mijn mening) is er 1 van.
Koeman zit natuurlijk sowieso op de wip, sta je niet hoog genoeg tijdens de winterstop dan vliegt hij eruit.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51025316
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je mag wel iets verder kijken dan verkoopwaarde. Dat dachten ze in Rotterdam namelijk ook toen ze Lazovic kochten. Kijk ook eens wat Makaay kan genereren met zn doelpunten. Daar kom je gewoon dichter mee bij de CL. Daar valt het geld te verdienen. Want als je Lazovic voor 10 miljoen zou kunnen doorverkopen (da's heul veul op de transfermarkt) dan heb je een paar miljoen winst.....
Ja maar bij PSV wil men ook uitstraling en dan is een Serv toch interessanter dan Makaay. Verder heeft Makaay een groter risico op blessures. En dat men op dit moment gefocust is op cijfertjes is wel voorstelbaar, gezien de eieren waarop men onder Van Raaij (en Hiddink) heeft gelopen.
pi_51025371
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Koeman zit natuurlijk sowieso op de wip, sta je niet hoog genoeg tijdens de winterstop dan vliegt hij eruit.
Niet heel vervelend, dan neemt hij ook de successupporters mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:26:31 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025457
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:22 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ja maar bij PSV wil men ook uitstraling en dan is een Serv toch interessanter dan Makaay. Verder heeft Makaay een groter risico op blessures. En dat men op dit moment gefocust is op cijfertjes is wel voorstelbaar, gezien de eieren waarop men onder Van Raaij (en Hiddink) heeft gelopen.
Heeft Lazovic meer uitstraling dan een grote naam als Makaay? Heb je dat gedrag van Lazovic gezien toen hij graag naar PSV wilde.... dat geslijm dat gaan we straks ook krijgen als hij weer weg wil, bah!

En dat gehak op van Raaij is ook overdreven, hij heeft 1 jaar een dik verlies laten zien maar alle jaren daarvoor draaide PSV gewoon uitstekend. Westerhof heeft ook zo'n enorm verlies op zn conto! En die ambitie van Hiddink en van Raaij heeft ons ook toppers al Park, Lee, Farfan en Gomes opgeleverd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51025547
Je vergeet dat Philips producten moet verkopen, een Serv is interessanter dan een Nederlander. En ik hak niet op Van Raaij, die ik wel mocht. PSV belanceerde toen financieel op het randje door flamboyant te leven. Op dit moment hebben we een 'saai' en degelijk management. Het één is het gevolg van het ander. Accepteren dus.
pi_51025567
En het had zo mooi kunnen zijn...Hiddink als TD met Rutten en Eikelkamp daaronder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51025608
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef mcyodogg het volgende:
En het had zo mooi kunnen zijn...Hiddink als TD met Rutten en Eikelkamp daaronder.
Als jij 40 miljoen euro per seizoen kunt foerageren, be PSV's guest.
pi_51025645
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:33:02 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025662
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef okee6 het volgende:
Je vergeet dat Philips producten moet verkopen, een Serv is interessanter dan een Nederlander. En ik hak niet op Van Raaij, die ik wel mocht. PSV belanceerde toen financieel op het randje door flamboyant te leven. Op dit moment hebben we een 'saai' en degelijk management. Het één is het gevolg van het ander. Accepteren dus.
ik denk dat een europese top speler die je de CL in schiet een beter uithangbord is dan een speler waarvan we nog maar moeten afwachten of hij het aankan. Daarbij is de Servische markt niet dermate interessant voor Philips dat ze daar nou zo hard voor zullen pushen in het hoofdkantoor . Die willen PSV vooral in de CL zien en verder is alleen een goede Chinees waarschijnlijk heel aantrekkelijk voor ze
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juli 2007 @ 13:33:27 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51025678
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:30 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als jij 40 miljoen euro per seizoen kunt foerageren, be PSV's guest.
in welk seizoen is der dat doorheen gejaagd?
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')