El Ahmdai? en wie is dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het laten gaan van De cler is in ieder geval een puike zet. En wat TLK zegt, als je nog een goede verdediger haalt (linksback of centraal) dan heb je geen echte opvolger voor Cocu meer nodig. Zou zonde zijn van Aissati en Affelay. El Ahmdai moet je natuurlijk altijd halen als je kan en aangezien Feyenoord er mee bezig is zou ik daar toch wel een beetje op letten. Dat zou namelijk wél een blunder zijn mocht hij naar Feyenoord vertrekken.
hoezo Aissati komt gewoon ipv Mendez te spelen. Dan heb je Afellay, Simons, Aisatti en een vervanger voor Cocu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het laten gaan van De cler is in ieder geval een puike zet. En wat TLK zegt, als je nog een goede verdediger haalt (linksback of centraal) dan heb je geen echte opvolger voor Cocu meer nodig. Zou zonde zijn van Aissati en Affelay. El Ahmdai moet je natuurlijk altijd halen als je kan en aangezien Feyenoord er mee bezig is zou ik daar toch wel een beetje op letten. Dat zou namelijk wél een blunder zijn mocht hij naar Feyenoord vertrekken.
Ik heb het idee dat Koeman voor 433 gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo Aissati komt gewoon ipv Mendez te spelen. Dan heb je Afellay, Simons, Aisatti en een vervanger voor Cocu.
daar ben ik ook bang voor, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Koeman voor 433 gaat.
de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, die had toch een kleine terugslag in de winterstop? Daarna niets meer van gehoord.
Dat klinkt in ieder geval positiefquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeld
Weet je of hij nog een beetje goed speelde?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Jong bedoel je? Die heeft aan eht einde van het seizoen meegespeeld bij jong PSV en daarna de oefenwedstrijden van PSV allemaal gewoon vrijwel volledig meegespeeld
Die scheen wel weg te willen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:59 schreef jpg97 het volgende:
En what about Otman Bakkal?
Die speelt volgend jaar toch ook gewoon voor PSV?
Heeft zijn contract pas verlengd.quote:
best redelijk volgens mij en alles bleef heelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Weet je of hij nog een beetje goed speelde?
De geringe speeltijd die Aissati nu al gaat krijgen moet je natuurlijk niet helemaal de nek om draaien door een speler met minder potentie op zijn plek neer te zetten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:47 schreef PyTh het volgende:
Het stukje over dat De Cler keihard nee heeft verkocht aan PSV is natuurlijk grote onzin.
PSV en De Cler waren lang en breed rond en als PSV 2.8 miljoen betaald had zat ie nu in Eindhoven.
quote:De sleutel lag bij de twee makelaars; bij Lens omdat hij de onontbeerlijk geachte Giovanni van Bronckhorst onder contract heeft én de eveneens gewenste Denny Landzaat. Bij Jansen omdat hij Bert van Marwijk, Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay in zijn stal heeft. Op die vrijdag in juni werden de klokken gelijk gezet.
De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.
Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.
Oh, wist ik niet. Dan zal hij hopelijk een goed seizoen draaien bij PSV.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft zijn contract pas verlengd.
PSV vond 2.8 miljoen euro teveel voor De Cler.quote:
Niet veel meer lijkt mij, want Liverpool kreeg maar iets van 32 Miljoenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
30 Miljoen, dat is best wel veel geld. Als PSV in de finale stond, hoeveel zouden ze dan wel niet krijgen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |