abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50957100
Ze linken Rat nog steeds aan PSV

We moeten ons nog geen zorgen maken
Bij Feyenoord roepen ze nu al kampioenschap, maar de prestatie's zijn altijd afwachten

PSV moet misschien nu meer op zijn aanval gaan leunen want we hebben echt een topvoorhoede.
Ik heb vertouwen in lazovic
pi_50957110
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Braziliaans talentje, volgens mij rechtsback. Schijnt erg goed te zijn

EDIT: Lekker op tijd weer
Alleen klein mannetje dus defensief is het afwachten
pi_50957229
Voor de mensen die denken dat Koeman voor Lazovic heeft gekozen en niet voor Makaay:
quote:
Makaay durfde net als De Cler en Van Bronckhorst de afgelopen weken keihard ‘nee’ te verkopen aan PSV. Dat deed hij al voordat de Eindhovenaren Danko Lazovic binnen hadden.
niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laatdunkend over m gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door EnactedChaos op 29-06-2007 00:29:21 ]
pi_50957352
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef EnactedChaos het volgende:
niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laagdunkend over m gedaan.
Laatdunkend.
pi_50957375
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Laatdunkend.
Ik moest er net aan denken
pi_50957442
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik moest er net aan denken
Mooi zo, vergeet dan maar wat ik heb gezegd.
pi_50957451
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor de mensen die denken dat Koeman voor Lazovic heeft gekozen en niet voor Makaay:
[..]

niet om jullie op te naaien overigens maar er werd door een aantal personen nogal laatdunkend over m gedaan.
Makaay zag PSV eerst wel zitten, maar toen wou Bayern hem niet kwijt
Van Bronkhorst lijk me duidelijk zie clausule en De Cler wou CL voetbal spelen zoals hij zei maar PSV deed niet aan het bod bij AZ dus heeft nooit met De Cler mogen praten
pi_50957605
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van Bronkhorst lijk me duidelijk zie clausule en De Cler wou CL voetbal spelen zoals hij zei maar PSV deed niet aan het bod bij AZ dus heeft nooit met De Cler mogen praten
Waar heb jij al die wijsheid vandaan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (denk ik wel) maar vraag me af hoe je dat allemaal zo zeker weet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 00:51:25 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50957843
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een X aantal jaren geleden was Hofland niet goed genoeg voor de basis en nu gaat PSV hem missen? Dacht het niet hoor.
lag wel iets ingewikkelder, hij raakte geblesseerd en toen hij terugkwam stond er een ingespeeld centrum....... bovendien heeft hij zich goed doorontwikkeld. Bouma was ooit ook niet goed genoeg voor de basis en kwam toch aardig terug.... Huntelaar was ook neit goed genoeg voor de basis.... etc. etc.
quote:
En Makaay is een uitstekende spits voor de korte termijn, maar als Lazovic slaagt is de laatste een betere keuze. Makaay is een zekerheidje dat wel. Maar voorin heeft PSV genoeg kwaliteit in huis en dus Makaay niet nodig.

Ik denk overigens dat Lazovic bij PSV de pannen van het dak gaat spelen. Heeft kwaliteit genoeg en bedenk: Van Persie was bij feyenooit ook maar een bankzitter.
daar gaan we als als als. Lekker tijd om te gaan gokken voor dik 6 miljoen als er al een gok van 10 miljoen voorin staat . Van Persie was niet zomaar een bankzitter maar speelde gewoon vrij veel hoor. Probleem met Lazovic is dat hij allene bij Vitesse (dus op onderkant middenmoot niveau) goed gespeeld heeft, verder heeft hij al jaren niks laten zien, daarbij komt dat hij vooralsnog nergens een veel scorende spits bleek te zijn.... en dat zochten we toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 00:52:55 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50957870
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

PSV bleef wel rustig in de kopjes... je hebt gelijk.
het bleek dat op het moment dat het moest de mannen opstonden.......
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 00:56:38 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50957931
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Waar heb jij al die wijsheid vandaan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt (denk ik wel) maar vraag me af hoe je dat allemaal zo zeker weet.
omdat ten tijde van de transfer van Lazovic Klose nog niet rond was in München en dus zou Makaay dan gewoon veel spelen en wilde hij niet weg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50957952
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Van Bronkhorst wilde alleen terug keren naar Feyenoord.

De Cler zei op tv dat hij niet perse naar het buitenland wil en dat hij CL voetbal wil spelen.
Na zijn transfer zegt hij opeens uit een Feyenoord familie te komen.
AZ gaf eerder al aan dat PSV niet aan de afkoopsom voldeed en Feyenoord wel.

PSV wilde Makaay vorige zomer al halen.
Celtic wilde Vennegoor halen en PSV wilde Makaay als opvolger.
Makaay was positief over een overgang, maar door zijn goede start bij Bayern mocht hij niet meer weg.

Check anders de oude transfergeruchten topics van vorige zomer

PSV is wel bezig geweest met De Cler en van Bronkhorst maar deed bij eerstgenoemde niet aan het bod
Makaay zei ook nog toen PSV Lazovic of Makaay wilde halen dat hij bij Bayern wilde blijven

Opeens kwam Klose en toen wilde hij weg zo zegt hij zelf.
Feyenoord, Werder Bremen en Wolsburg hebben hem toen benaderd.

Zo werden Barca, Lyon, PSV en Feyenoord aan hem gelinkt door de media maar er had zich nog geen club gemeld bij zijn zaakwaarnemer.
Dit was in de periode dat hij bij Bayern wilde blijven, maar dat verandere deze week.
PSV hoefde hem niet meer omdat ze Lazovic al hebben
pi_50958079
pi_50958145
We hoeven eigenlijk alleen 1 naam te halen voor achterin
Sterke verdediger die een leider is.

Middenveld is erg creatief en we hebben een sterke aanval, maar wel nog graag een speler voor de breedte erbij
Of Beerens houden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 01:14:10 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50958222
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
We hoeven eigenlijk alleen 1 naam te halen voor achterin
Sterke verdediger die een leider is.

Middenveld is erg creatief en we hebben een sterke aanval, maar wel nog graag een speler voor de breedte erbij
Of Beerens houden
ik zou toch graag een vervanger voor Cocu zien en graag een goede centrale verdediger.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50958852
Jullie hebben ook zonder Alex en Cocu een heel aardig elftal, maar die gasten moeten toch echt vervangen worden zoals rubbereend al aangeeft. Twee dragende spelers vertrekken uit de as van het elftal. Ik ben benieuwd hoe Koemand dat verlies denkt op te vangen.
pi_50960900
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik zou toch graag een vervanger voor Cocu zien en graag een goede centrale verdediger.
Dat wil ik ook, maar Valckx gaf al aan dat er geen vervanger voor Alex komt

Ik neem aan dat ze nog wel voor de positie van Cocu bezig zijn...
We sure are cute for two ugly people.
pi_50960924
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:08:46 #69
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50961050
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.
Dat Gio nee zegt tegen PSV is niet meer dan normaal vind ik.

Waar heeft Makaay dat gezegd?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50961072
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat Gio nee zegt tegen PSV is niet meer dan normaal vind ik.

Waar heeft Makaay dat gezegd?
AD staat het in. Voordat PSV met Lazovic bezig was.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:04 #71
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50961614
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

AD staat het in. Voordat PSV met Lazovic bezig was.
Dan kan ik dat wel begrijpen.

Toen was er nog geen Toni en geen Klose, genoeg perspectief dus om bij Bayern te blijven.
pi_50961672
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan kan ik dat wel begrijpen.

Toen was er nog geen Toni en geen Klose, genoeg perspectief dus om bij Bayern te blijven.
quote:
Net als in het geval van Giovanni van Bronckhorst, zo durfde Makaay wel te vertellen, ging ook aan zijn verhuizing een schaakspel van grootmeesters vooraf. Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland maakten Makaay al weken terug warm voor een bijzonder avontuur, waarin zij zich op aandringen van technisch directeur Peter Bosz wel wilden storten. Makaay, zo vonden Hofland en Van Bronckhorst, moest en zou ook deel gaan uitmaken van het nieuwe ‘dreamteam’.

Makaay werd in zijn villa in Zuid-Duitsland geprikkeld door het enthousiasme van het duo. Die waren op hun beurt weer warm gemaakt door Bosz. ,,Ik kon naar clubs waar ik veel meer geld kon verdienen. Maar Peter (Bosz, red.) heeft me echt overtuigd met de plannen die hij bij Feyenoord had. Het sprak me enorm aan. Maar ik heb echt pas op het laatste moment de beslissing genomen. Ik had ook eerlijk tegen Feyenoord én tegen Gio en Kevin gezegd dat ik een uitzondering voor een grote club in Spanje wilde maken.’’

Om zijn gezin, echtgenote Joyce, zijn dochter Milou (8) en zijn zoontje Dani (6) niet een zomer vol onzekerheid te bezorgen, hakte Makaay eerder dan verwacht de knoop door. ,,Ik wilde de school voor mijn kinderen in orde maken. We moeten verhuizen en allerlei andere dingen regelen. Dat moet gebeurd zijn voordat ik hier aan de slag ga.’’

Makaay kiest ervoor om in de buurt van Rotterdam te gaan wonen. Pendelen tussen Gelderland en de Maasstad ziet hij niet zitten. ,,Ik wil fris op de training verschijnen. Ik heb geen zin om elke dag heel lang in de auto te zitten.’’

Makaay durfde net als De Cler en Van Bronckhorst de afgelopen weken keihard ‘nee’ te verkopen aan PSV. Dat deed hij al voordat de Eindhovenaren Danko Lazovic binnen hadden.

Hij heeft veel meer met Feyenoord.
Ajax noch PSV had een kans gehad.

Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Bij Feyenoord kan er niks slechter gaan, bij PSV kan je alleen maar slechter presteren en niet voldoen aan verwachtingen. Als je kampioen wordt met Feyenoord komend seizoen in het jubileumjaar, krijg je een standbeeld op Zuid. Bij PSV en Ajax krijg je een bos bloemen om het maar even zo te vergelijken.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:47:35 #73
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50961784
Het stukje over dat De Cler keihard nee heeft verkocht aan PSV is natuurlijk grote onzin.
PSV en De Cler waren lang en breed rond en als PSV 2.8 miljoen betaald had zat ie nu in Eindhoven.
pi_50962080
Ik geloof het ook niet dat hij liever bij Feyenoord speelt dan bij PSV waar hij toch redelijk zeker zou zijn van een basis plaats en CL voetbal.
pi_50962243
Makaay heeft inderdaad 'nee' gezegd in de periode dat Klose nog niet dit seizoen zou komen. Dat was ook geen geheim, Makaay wilde alleen bij Bayern weg indien Klose wel zou komen.

PSV heeft duidelijk aangegeven dat ze OF Lazovic OF Makaay gingen halen. Toen de 'nee' en 'misschien' werd was het dus al 'nee' bij PSV.

Maw: het staat er leuk, maar het is echt niet zo dat Makaay niet naar PSV en wel naar feyenooit wilde. Dat zou ook wat al te gek zijn geweest.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50962300
Wat is feyenooit?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:20:32 #77
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50962374
Nou PSV, met topaankopen als Zonneveld, Van der Leegte, Roorda en Lazovic halen we het aankomend jaar

Stelletje slaapkoppen daar
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_50962385
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:51 schreef rubbereend het volgende:

lag wel iets ingewikkelder, hij raakte geblesseerd en toen hij terugkwam stond er een ingespeeld centrum....... bovendien heeft hij zich goed doorontwikkeld.
Ik vind niet dat hij echt veel beter is geworden hoor.
quote:
Bouma was ooit ook niet goed genoeg voor de basis en kwam toch aardig terug....
Fredje is nooit een geweldenaar geweest. Hij liep op zijn tenen. Was ook geen echte verdediger, maar de bekende aanvaller die is teruggezakt. En die hebben bepaalde kwaliteiten in de opbouw, maar zijn nooit 100% zeker. PSV heeft er ook niet echt een traan om gelaten hoor.
quote:
Huntelaar was ook neit goed genoeg voor de basis.... etc. etc.
Ander verhaal. Destijds te jong en onervaren. Wilde zelf weg.
quote:
Lekker tijd om te gaan gokken voor dik 6 miljoen als er al een gok van 10 miljoen voorin staat .
Koné komt alleen nog op rendement te kort. Verder is er niets mis mee. Alleen kan hij zijn eigen geboortejaar zo slecht inschatten... Als hij weg is zal er wel waardering komen.
quote:
Van Persie was niet zomaar een bankzitter maar speelde gewoon vrij veel hoor. Probleem met Lazovic is dat hij allene bij Vitesse (dus op onderkant middenmoot niveau) goed gespeeld heeft, verder heeft hij al jaren niks laten zien, daarbij komt dat hij vooralsnog nergens een veel scorende spits bleek te zijn.... en dat zochten we toch?
Een zekere spits kost tussen de 15 en wat is het tegenwoordig? 40-50 mio?
pi_50962457
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind niet dat hij echt veel beter is geworden hoor.
Jij ziet Wolfsburg wekelijks spelen?
quote:
[..]

Een zekere spits kost tussen de 15 en wat is het tegenwoordig? 40-50 mio?
Makaay schijnt rond de 4 te hebben gekost .
pi_50962473
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50964510
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Dan kun je beter 2.5 miljoen meer betalen voor Lazovic, want daar krig je nog geld voor. Voor Makaay betaal je nu 4 miljoen maar daar zie je geen cent van terug.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:41:24 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50964596
Van mij mogen ze Boulah wel aantrekken voor het centrum van de verdediging
PieAir
pi_50966548
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dan kun je beter 2.5 miljoen meer betalen voor Lazovic, want daar krig je nog geld voor. Voor Makaay betaal je nu 4 miljoen maar daar zie je geen cent van terug.
De redenatie van Feyenoord zal zijn dat Makaay bepalend kan zijn voor het behalen van CL-voetbal. Zo willen ze zijn transfersom terugverdienen en dan verder bouwen. Voor PSV ligt dat inderdaad wat anders.
pi_50967030
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De redenatie van Feyenoord zal zijn dat Makaay bepalend kan zijn voor het behalen van CL-voetbal. Zo willen ze zijn transfersom terugverdienen en dan verder bouwen. Voor PSV ligt dat inderdaad wat anders.
Maar begrijp me goed, ik vind de redenatie van Feyenoord ook zeer begrijpelijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50967391
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef jpg97 het volgende:
Van mij mogen ze Boulah wel aantrekken voor het centrum van de verdediging
Boulah wil niet, en zal niet te betalen zijn
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:16:46 #86
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50968020
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Boulah wil niet, en zal niet te betalen zijn
Ja maar dan lenen we toch ff wat geld van Feyenoord?
PieAir
pi_50968298
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Sloggi het volgende:

Nee, maar ik zie geen enkele ploeg wekelijks spelen. En toch kan ik mij wel een mening vormen.
quote:
Die je moet afschrijven. Ik had het over spelers die nog een keer verkocht kunnen worden, niet over afbouwen. Bij Heerenveen moet je al veel dieper in de buidel tasten voor wat in essentie nog steeds een gok is. En ook Makaay kan teleurstellen, zij het dat hij natuurlijk wel veel meer zekerheid bied. Ik wijs je echter gaarne op Shevchenko die in essentie een zekerheid was maar niet bleek te zijn.
pi_50968380
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar ik zie geen enkele ploeg wekelijks spelen. En toch kan ik mij wel een mening vormen.
Op basis waarvan?
quote:
[..]

Die je moet afschrijven. Ik had het over spelers die nog een keer verkocht kunnen worden, niet over afbouwen. Bij Heerenveen moet je al veel dieper in de buidel tasten voor wat in essentie nog steeds een gok is. En ook Makaay kan teleurstellen, zij het dat hij natuurlijk wel veel meer zekerheid bied. Ik wijs je echter gaarne op Shevchenko die in essentie een zekerheid was maar niet bleek te zijn.
Shevchenko was velen geen zekerheid. Wat ik over Makaay te zeggen heb moet je een stukje naar boven maar even lezen. Wat hem betreft zijn we het met elkaar eens denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 13:43:18 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50968850
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

als we voor Lazovic bij verkoop meer vangen dan 7 miljoen dan ontvangt u een doos Bossche bollen! Van dat goede adres uit Den Bossch!
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:46:27 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50968954
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:

Van dat goede adres uit Den Bossch!
De Groot bij het station maar dan wil ik er ook 1!!!!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 13:53:02 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50969177
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De Groot bij het station maar dan wil ik er ook 1!!!!
dat was het ja , bezorg ik u er ook 1
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 13:58:58 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50969345
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:54 schreef Sloggi het volgende:
Hoeden opeten
voor VBL doen we dat meestal: Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:24:54 #94
11102 knep
Mountainfreak
pi_50970112
PSV heeft 30 miljoen verdiend in de CL:
quote:
ZURICH - PSV heeft het afgelopen seizoen in de Champions League ruim 30 miljoen euro aan prijzengeld verdiend. De UEFA heeft vrijdag bekend gemaakt welke bedragen er zijn uitbetaald. De Eindhovenaren bereikten de kwartfinale.
ANP

Grootverdiener was AC Milan, dat aan zijn zege in de Champions League bijna 40 miljoen euro overhield. Verliezend finalist Liverpool werd derde (32 miljoen), achter Chelsea (34).

De verschillen met de UEFA-beker zijn groot. Voor de winnaar van dat toernooi, Sevilla, was er iets meer dan zes miljoen euro. AZ, kwartfinalist, ontving van de UEFA 1,3 miljoen euro.
Waar blijven die centen? Linea recta naar de schuldeisers?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 14:26:34 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50970167
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef knep het volgende:
PSV heeft 30 miljoen verdiend in de CL:
[..]

Waar blijven die centen? Linea recta naar de schuldeisers?
een groot deel om de begroting te dichten, veel premies voor spelers en dan zal er ook dik winst gemaakt zijn hoor dit seizoen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50970194
30 miljoen en dan geen 2.8 miljoen voor De Cler kunnen betalen !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 14:28:51 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50970229
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
kunnen of willen..................
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50970367
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kunnen of willen..................
Het leek er verdomd veel op dat ze De Cler wel heel graag wilde hoor.
pi_50970435
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
edit: spuit 11
We sure are cute for two ugly people.
pi_50970510
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef Sloggi het volgende:

Op basis waarvan?
Nou, laat ik eens kijken... de keren dat ik hem wel zie spelen misschien?

Het is verder ook maar een mening. Ik zou iig niet weten wat PSV met Hofland moet behalve dan voor de breedte. Salcido vind ik een betere keuze op die positie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')