abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50970536
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:

dat was het ja , bezorg ik u er ook 1
Mag ik ook op de lijst?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50970646
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef knep het volgende:
PSV heeft 30 miljoen verdiend in de CL:

Waar blijven die centen? Linea recta naar de schuldeisers?
PSV heeft in de begroting al een bedrag opgenomen, dus die was al voor diverse kosten.

Wat er extra is opgehaald gaat vaak voor een aanzienlijk deel op aan premies.

Geld uitgeven om het uitgeven is niet zo'n best idee. De Cler was voor PSV kennelijk een bedrag X waard en daarvoor ging het feestje niet door. Op zich goed koopmanschap.
pi_50970701
30mil

Mogen we Ajax zeker ook wel ff voor bedanken .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50970836
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

PSV heeft in de begroting al een bedrag opgenomen, dus die was al voor diverse kosten.

Geld uitgeven om het uitgeven is niet zo'n best idee. De Cler was voor PSV kennelijk een bedrag X waard en daarvoor ging het feestje niet door. Op zich goed koopmanschap.
Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen. En dan zouden Lazovic en Zonneveld uiteindelijk terugverdient moeten worden met de CL van komend seizoen. Lijkt me niet de geheel juiste volgorde van het runnen van een elftal.

Je kan zeggen wat je wil, financieel lijkt het echt niet heel erg ok te zitten bij PSV.
pi_50971362
Holy shit, 30 miljoen. Ze moeten daar echt een groter deel van investeren in spelers. Als PSV volgend seizoen geen CL zou halen, lopen ze daardoor nog veel meer geld mis en dan zou je zomaar in een neerwaartse spiraal terecht kunnen komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 15:46:37 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50972977
die 30 miljoen als ik het jaarverslag zo doorpluis dan bracht het successeizoen van 2005 rond de 20 miljoen op en vorig jaar 14 miljoen . Inclusief recettes. Dan maakt het ontbreken van een 2e Nederlandse club wel heel veel uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 15:49:09 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50973060
quote:

[..]

de extra winst zit dus blijkbaar in de TV gelden die nu volledig aan PSV toekomen, dat ois niet begroot en dus pure winst. Van Raaij meldde al in een interview dat hij dacht dat PSV nu wel rond de 10 miljoen winst zou uitkomen. Dat blijkt dus allemaal wel te gaan kloppen.

Alleen is van die 10 miljoen natuurlijk al een groot deel uitgegeven. Aan transfersommen en tekengelden.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 15:50:01 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50973084
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen.
dat hoeft iig niet want dat seizoen is met winst afgesloten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50973338
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de extra winst zit dus blijkbaar in de TV gelden die nu volledig aan PSV toekomen, dat ois niet begroot en dus pure winst. Van Raaij meldde al in een interview dat hij dacht dat PSV nu wel rond de 10 miljoen winst zou uitkomen. Dat blijkt dus allemaal wel te gaan kloppen.

Alleen is van die 10 miljoen natuurlijk al een groot deel uitgegeven. Aan transfersommen en tekengelden.
Maar naast die 10 miljoen winst hebben ze toch wel een deel van de begroting ingeruimd voor nieuwe spelers lijkt me?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juni 2007 @ 16:05:04 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50973620
naar mijn weten niet, zo gezond zijn we nu ook weer niet. Dankzij de extra winst van de CL hoeven we geen spelers te verkopen om winst te maken.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50973770
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

Als je zo redeneert, dan moet deze 30miljoen de transfers bekostigen van vorig seizoen. En dan zouden Lazovic en Zonneveld uiteindelijk terugverdient moeten worden met de CL van komend seizoen. Lijkt me niet de geheel juiste volgorde van het runnen van een elftal.
Boekhoudkundig doe je de transfersommen jaarlijks afschrijven en niet in een keer.

En verder zei ik niets anders dan dat de inkomsten van de CL bij de begroting reeds deels bij de opbrengstenkant zaten en dus niet de gehele 30 mio een extraatje is.
quote:
Je kan zeggen wat je wil, financieel lijkt het echt niet heel erg ok te zitten bij PSV.
Dat is eigenlijk inherent aan voetbalclubs.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:19:38 #112
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50976209
30 miljoen is het geld dat je van de UEFA ontvangt, natuurlijk geen winst. Je moet zelf ook kosten maken, premies betalen etc.

Dan nog, het is een flinke bak geld.

Hup tegenstander Ajax in de voorronde CL (al is het alleen maar om deze reden).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50976236
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 miljoen en dan geen 2.8 miljoen voor De Cler kunnen betalen !
misschien willen ze de hoofdprijs wel niet betalen zoals feyenoord wel doet voor alle spelers nu..
pi_50976378
Ik denk ook dat PSV niet al teveel geld voor transfers heeft: Dat is de prijs van teveel succes in de afgelopen jaren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50976418
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Makaay heeft zelf gezegd vorige week nee gezegd te hebben tegen PSV. Zelfde voor Gio.
Vorige week wou hij nog niet weg bij Bayern
pi_50976586
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Vorige week wou hij nog niet weg bij Bayern
ach dat was toch een kwestie van tijd dat hij wegging
pi_50976769
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:51 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hebben ook zonder Alex en Cocu een heel aardig elftal, maar die gasten moeten toch echt vervangen worden zoals rubbereend al aangeeft. Twee dragende spelers vertrekken uit de as van het elftal. Ik ben benieuwd hoe Koemand dat verlies denkt op te vangen.
Alleen Alex moet je vervangen door een sterke verdediger die een leider kan zijn.

PSV moet nu anders gaan spelen.
We hebben een creatief middenveld dat we moeten gaan gebruiken al ben ik er bang voor.
Ik denk dat koeman een Culina, Van der Leegte boven Aissati kiest.

We hebben een goede voorhoede waar we nu op moeten gaan leunen.

We hebben aanvallende backs.
Verdedigend stelt het niet zoveel voor ( tenzijn Salcido als back staat )

Als PSV anders gaat spelen en dat zie ik ook wel gebeuren dan heb je Cocu als leider niet meer nodig.
Dat kan de opvolger van Alex wel worden
En een leider achterin is nodig want dan speelt ook Da Costa beter

We hebben het liefste een middenveld met Afellay - Simons - Aissati
En dan is er geen plek voor de opvolger van Cocu

[ Bericht 2% gewijzigd door the_legend_killer op 29-06-2007 17:44:11 ]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:39:48 #118
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50976842
TLK lees je berichten eerst effe door voordat je ze post! Wat een warboel!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50976997
heb er maar wat spatie's bij gedaan
pi_50977109
quote:

[..]

Perez blijkbaar ook... Het is gewoon weer hetzelfde liedje als in de winterstop. Valckx wordt op pad gestuurd met een lege beurs. 1,8 miljoen voor Perez is een hele normale prijs, als je dat soort marktconforme bedragen niet wil (of kan) betalen dan gaat er gewoon niet veel gebeuren deze zomer. En komend seizoen waarschijnlijk nog heel wat minder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50977185
1,8 vind ik nog een nette prijs.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:38:31 #122
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50978448
Mijn vermoeden is dat PSV een beetje afwacht of er bij ons nog spelers worden verkocht.., zal ook heus nog wel gebeuren
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:41:05 #123
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50978520
Ik hoop het want ik vind ze tegenover Az.Ajax en zelfs Feyenoord nog niet klaar.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50979175
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
1,8 vind ik nog een nette prijs.
Zowel PSV als Ajax hebben gezegd dat dat niet de prijs was. De exacte som is niet bekend. Geen overeenstemming.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:07:47 #125
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50981444
30M, daar kun je heel wat moois mee doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')