Heb jij het over die middenvelder die kampioen is geworden in een mooie competitie?quote:
Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).quote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer wordt het bekend? Vanmiddag/vanvond/deze week?
Doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat je weet.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).
Waar gaat het ongeveer over? (Nieuwe speler/vertrekkende speler/Koeman pleite/suikeroom)quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Deze week nog, of binnen een week.Met een beetje geluk vóór de eerste training ( 7 juli ).
Inderdaad. Gewoon zeggen, anders opzouten.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat je weet.
En als je het niet wil vertellen in het vervolg gewoon lekker je mond houden ipv interessant te komen doen mbt tot "groot" nieuws.
Maar dat is mijn mening...
Er staat me wel iets van bij...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke Russische speler speelde ergens in de afglopen 10 jaar van z'n 16e tot z'n 20 in de jeugd van PSV maar ging toen weer terug naar Rusland en speelt nu voor een club (weet niet welke) in Moskou.
Welke speler is dit?
Ook die van mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat je weet.
En als je het niet wil vertellen in het vervolg gewoon lekker je mond houden ipv interessant te komen doen mbt tot "groot" nieuws.
Maar dat is mijn mening...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Ok ok, pin me er alleen niet op vast:Ik zal je er niet op vastpinnen! Wat een geheime info zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehequote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zal je er niet op vastpinnen! Wat een geheime info zeg!
Luque zal inmiddels toch wel met minder genoegen (moeten) nemen als hij nog wilt voetballen. Het is een grotere gok dan Perez. Maar Perez vind ik weer een vervelend mannetje die de boel kan verzieken als het hem niet zint... Mijn keuze zou dus toch naar Luque gaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef PyTh het volgende:
Zie persoonlijk liever Perez komen dan de dure Luque.
Perez een vervelend mannetje zal ook wel meevallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Luque zal inmiddels toch wel met minder genoegen (moeten) nemen als hij nog wilt voetballen. Het is een grotere gok dan Perez. Maar Perez vind ik weer een vervelend mannetje die de boel kan verzieken als het hem niet zint... Mijn keuze zou dus toch naar Luque gaan.
Khoklov?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke Russische speler speelde ergens in de afglopen 10 jaar van z'n 16e tot z'n 20 in de jeugd van PSV maar ging toen weer terug naar Rusland en speelt nu voor een club (weet niet welke) in Moskou.
Welke speler is dit?
Is/was dat de opvolger van Ricardo Moniz of was die er in de tijd dat Moniz werkzaam voor PSV was ook al?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:35 schreef cultheld het volgende:
En PSV raakt weer een techniektrainer kwijt.
Hij heeft er 5 jaar gewerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is/was dat de opvolger van Ricardo Moniz of was die er in de tijd dat Moniz werkzaam voor PSV was ook al?
Kortchaguine?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke speler is dit?
Lijkt me wel jaquote:
Vanwaar eigenlijk die interesse in een rus die in de jeugd van PSV gevoetbalt heeft?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef Doc het volgende:
Ik zal navrageen of die naam een belletje doet rinkelen (ik las net dat hij ook Deense roots had, maar de rest checks out OK)
bedankt voor de info
M'n ouders hadden 'm ontmoet in de buurt van Minsk (WitRusland)quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die interesse in een rus die in de jeugd van PSV gevoetbalt heeft?
Overheen gelezen denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Doc het volgende:
[..]
M'n ouders hadden 'm ontmoet in de buurt van Minsk (WitRusland)
Het grote PSV-topic #250: Degradatiekandidaat nummer 1!
QFTquote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Luque komt eet ik mijn schoen op -_-'
Afkorting voor Quote For Truth. Zodat je het bericht niet kan veranderen.quote:
Temrukov? ofzoiets?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Wie o wie weet dit:
Welke speler is dit?
Nee hoor. De Cler is gewoon te duur gezien zijn talent. Is niet zo veel beter dan Zonneveld hoor. Daarnaast heeft PSV gekozen om Lazovic binnen te halen (deze wordt al erg lang gevolgt door PSV) omdat ze meer zien in een jongere speler dan een oudere zonder veel restwaarde. Mbt Perez, waarschijnlijk heeft PSV nog een andere optie en willen ze niet meteen het bedrag neer leggen dat Ajax voor deze "oude" speler vraagt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je de vette stukjes zo leest, dan ben je toch behoorlijk kwaad als PSV-supporter?
Waarschijnlijk hebben ze net als in de winterstop idd een alternatief achter de hand: Zeefuikquote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Daemician het volgende:
Mbt Perez, waarschijnlijk heeft PSV nog een andere optie en willen ze niet meteen het bedrag neer leggen dat Ajax voor deze "oude" speler vraagt.
Ik las het ook. Is die gast goed?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Las op het netwerk dat Guardado gekocht schijnt te zijn, met verschillende Mexicaanse media als bron.![]()
Geen idee, ik weet alleen dat hij 21 jaar is en op iedere positie aan de linkerkant kan spelen. Waarschijnlijk is dit de speler waar jpg97 het over had.quote:
Ik las het ook, als dat waar zou zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Las op het netwerk dat Guardado gekocht schijnt te zijn, met verschillende Mexicaanse media als bron.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |