De balkan is nogal een verscheurd gebeid, een Serv heeft niet beister veel aantrekkingskracht op de Kroaten.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:34 schreef okee6 het volgende:
Ik schat in dat de Balkan wel degelijk interessant is. Al is het maar omdat je talenten daarmee weer naar PSV leidt. Lazovic is op dit moment nog niet doorgebroken in Europa. Eventueel succes straalt dus af op PSV.
quote:1/7/2007 - 'Betis weigert te betalen voor Robert'
(Gepost door RvN)
De afgelopen dagen verschenen er al diverse malen berichten in de Spaanse media dat Betis Sevilla afziet van de overname van de Braziliaanse spits Robert nu het Pavone heeft weten te strikken. De definitieve overname leek in april echter al rond en bevestigd door de clubs. Volgens een artikel in Diario de Sevilla heeft de Spaanse club tot 30 juni om het eerste deel van de betaling van de definitieve transfer te voldoen. Volgens de technische staf gaat Robert zeker weg, al is nog onzeker waarheen.
Wat het precieze verhaal is rond die transfer is dus nog steeds onduidelijk.
Want spelers als Farfan, Alex en Gomes, daar is exorbitant veel geld voor betaald?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij 40 miljoen euro per seizoen kunt foerageren, be PSV's guest.
Met zo'n bedrag extra kun je aan een echte vervanger voor Cocu of Alex werken en hoef je niet opnieuw te beginnen als je succes hebt. Met een begroting van 55 a 60 miljoen euro per jaar kun je Europees weinig bewerk stelligen en is Hiddink's wijze geen structurele optie in het Eindhovense. Met een begroting richting 100 miljoen euro kun je wellicht wel stabiel opereren. Vandaar vind ik 40 miljoen euro extra meebrengen, dan kan Hiddink weer aan de gang.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]in welk seizoen is der dat doorheen gejaagd?
Wij maken al deel uit van de EU. Bovendien zijn Nederlanders minder gevoelig voor status.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
wij zijn toch ook niet gek op een club omdat er een Duitser ergens in het buitenland doorbreekt
lekker vakantie vieren jaquote:Het is niet waar......niets eens in de buurt....
De Cler ging niet accord met de PSV voorwaarden. Het was Makaay of Lazovic. Lazovic is jong een heeft een meerwaarde .........en scoort........Met Perez zijn we nog lang niet klaar en dat heeft te maken met de prijs die aan PSV wordt gevraagd.
Wilt u de rest van de zomer iets meer vertrouwen hebben in uw club en niet alle verhalen die in de krant verschijnen weer bij de club te gaan neerleggen ?
Wij proberen ook de supporters op de hoogte te houden. En dat doen we ook via deze weg, maar het spijt me als ik niet elke bericht van de krant persoonlijk weer ga verdedigen.
Ik wens u nog een pretigge vakantie toe......dat wil ik ook vanaf nu gaan doen.
met sportieve groeten,
Pedro L. Salazar Hewitt
PSV Eindhoven
Wellicht.. maar Salazar is geen Nederlanderquote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb op het zachtst gezegd wat twijfels bij de geloofwaardigheid van die brief. Dit is wel heel kinderlijk geschreven voor een persvoorlichter, die waarschijnlijk ook nog een schrijver in dienst heeft.
En al die ..... ertissemquote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb op het zachtst gezegd wat twijfels bij de geloofwaardigheid van die brief. Dit is wel heel kinderlijk geschreven voor een persvoorlichter, die waarschijnlijk ook nog een schrijver in dienst heeft.
Zo? dat is 30% van de bevolking hier oorspronkelijk ook niet..quote:Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wellicht.. maar Salazar is geen Nederlander
Als iemand gelooft dat die brief echt door Salazar geschreven is, kan diegene direct door naar een gesticht.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk eerder aan 20% maar dat terzake.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zo? dat is 30% van de bevolking hier oorspronkelijk ook niet..
Ik zou dat niet zo stellig zeggen.. laten we afspreken dat jij naar het gesticht gaat mits het wel door Salazar geschreven isquote:Op zondag 1 juli 2007 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als iemand gelooft dat die brief echt door Salazar geschreven is, kan diegene direct door naar een gesticht.
Sommige dingen zijn inderdaad moeilijk te beoordelen. Andere dingen, zoals een verschrikkelijk slecht stuk dat door een persvoorlichter geschreven zou moeten zijn, wat makkelijker.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah je kan moeilijk zeggen wat wel en niet echt is. Het is tenslotte geen handschrift en het blijft moeilijk iets van echtheid te onderscheiden zo op een forum.
Ik ga er maar even serieus op in.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo stellig zeggen.. laten we afspreken dat jij naar het gesticht gaat mits het wel door Salazar geschreven is
Ik snap je wel, en ik wil ook niet zeggen dat het persé van Salazar afkomstig is, maar weet jij de bron? Weet jij naar wie dat mailtje gestuurd was? Misschien is het een bekende van Salazar, of in ieder geval iemand met wie Salazar betrekkelijk informeel communiceert.. Het is toch sowieso geen officieel perscommunique? Het zal mij in ieder geval niet verwonderen als het daadwerkelijk van Salazar afkomstig is.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga er maar even serieus op in.
Een brief met allemaal ....... is de eerste reden. Denk je dat een getraind persvoorlichter zo een brief schrijft? Naar wie dan ook? De spelfouten? Seriously? Ongeacht of hij het Nederlands goed beheerst?
En waarom zou een persvoorlichter in godsnaam reageren op een mail van een of andere fan? Alsof hij daar de tijd en zin voor heeft? Dan wordt er wel een algemeen statement de deur uit gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |