abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50931562


Vorige delen:
F1 nieuwtjes 2006 deel 1
F1 nieuwtjes 2006 deel 2
F1 nieuwtjes 2006 deel 3
F1 nieuwtjes 2006 deel 4
F1 nieuwtjes 2006 deel 5
[F1] F1 nieuwtjes deel 6
[F1] F1 nieuwtjes deel 7
[F1] F1 nieuwtjes deel 8
[F1] F1 Nieuwtjes deel 9, seizoensfinale op komst!
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 10!In de winter gaan WIJ door!
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 11! Wintertests!!!!!
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 12: Teampresentaties
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 13: Op naar Australië
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 14: De winter is bijna voorbij
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 15: Testen nog even door
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 16: Teams naar Melbourne
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 17: Gentlemen start your engine
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 18: Coulthard, flikker godverdomme op uit de F1, lamlul
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 19 Mclaren revolutionair?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 20 Hamilton opnieuw op podium?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 21 - Hoe ver komt Lewis??


Alle Openingspost van de Grand Prix van 2007 tot nu toe

[F1]2007 ING Australian Grand Prix
[F1] 2007 Petronas Malaysian Grand Prix
[F1] Grand Prix of Bahrein 2007
[F1] Gran Premio de España Telefónica 2007
[F1] 2007 Grand Prix de Monaco
Formula 1 Grand Prix du Canada 2007
[F1] 2007 FORMULA 1 United States Grand Prix
[F1] Formula 1 Grand Prix de France

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- F1 Freaks (under construction)

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Renault
- Ferrari
- Honda
- BMW Sauber
- Toyota
- RedBull Racing
- Williams
- Scuderia Toro Rosso
- Spyker
- Super Aguri F1

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1

Testschema:



Wie staan er dit seizoen aan de start

Mclaren

01. Fernando Alonso
02. Lewis Hamilton

Renault

03. Giancarlo Fisichella
04. Heikki Kovalainen

Ferrari

05. Fellipe Massa
06. Kimi Räikkönen

Honda

07. Jenson Button
08. Rubens Barrichello

BMW

09. Nick Heidfeld
10. Robert Kubica

Toyota

11. Ralf Schumacher
12. Jarno Truli

Red Bull Racing

14. David Coulthard
15. Mark Webber

Williams

16. Nico Rosberg
17. Alexander Wurz

Scuderia Toro Rosso

18. Vitantonio Liuzzi
19. Scott Speed

Spyker

20. Adrian Sutil
21. Christijan Albers

Super Aguri

22. Takuma Sato
23. Antony Davidson

NB. Sebastian Vettel verving Robert Kubica in de GP VS

Standen na de GP van de Verenigde Staten:





*wijzigingen onder voorbehoud
Fok!Sport F1manager

De OP is hier te vinden

[ Bericht 20% gewijzigd door vosss op 28-06-2007 12:07:32 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50931592
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:34 schreef arexes het volgende:
Altijd dat anti-alberts geblaat uit de mond van 'vooral' het pro Doornbos kamp. Je zou bijna een hekel aan die sympathieke jongen gaan krijgen door zijn 'fans'.
Ik wil ff paar dingen recht zetten. CA is zelf ook nogal lullig naar RD en zn zus toe geweest (door minardimensen bevestigd). Oké ik zou af en toe misschien wat meer op mn tong moeten bijten en niet moeten reageren op Albers/Spyker uitspraken.

Spyker is goed bezig, zie gevecth van Sutil op Indy. Albers had daar om de 1 of andere reden een andere (voor hem helaas de verkeerde) strategie. Dat kan een ieder gebeuren.

Op het RDforum hadden we tot net na Maleisië ofzo ook veel last van "Albers-jehova's" dus doe nou niet net of RD fans de enige zijn die af en toe irritant zijn
pi_50931616
En Spa Blauw of Spa Rood meet?
pi_50931640
quote:
Hamilton ziet inhaalmogelijkheden op Magny-Cours

Inhalen met de huidige Formule 1-bolides is zeer lastig, maar als je een 22-jarige debutant bent en aan de leiding gaat in het kampioenschap is het zelfvertrouwen natuurlijk groot. McLaren-coureur Lewis Hamilton staat zondag voor het eerst aan de start van een Formule 1-race op Magny-Cours en ziet voldoende inhaalmogelijkheden. In de GP2 kon het en dus kan het in de koningsklasse van de autosport ook.

Hamilton: “Vorig jaar in de GP2 had ik niet mijn beste weekend. De eerste race ging helemaal verkeerd en de tweede race begon ik als negentiende. Ik werd uiteindelijk nog vijfde, dus inhalen kan hier zeker. Dat betekent ook dat we dus niet per se van pole hoeven te starten, hoewel het natuurlijk wel de beste startplek blijft. Maar mocht dat niet lukken dan is er geen man overboord, want inhaalmogelijkheden heb je op Magny-Cours absoluut.”

“Bovendien is hier een hele korte pitstraat. Dat betekent dat we een beetje kunnen spelen met de strategie, aangezien het relatief weinig tijd kost om een stop te maken. De resultaten in Canada en Amerika waren natuurlijk geweldig, maar ik blijf het race voor race bekijken. Ik wil dolgraag weer de baan op. Mijn doelen zijn nog steeds hetzelfde, ik wil zo veel mogelijk punten scoren voor het team en mezelf.”
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50931996
tien verdiende punten voor SuperHam
Calm down, please!
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:41:52 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50932029
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50932488
tvp
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:12:38 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50933133
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50939192
Even terugkomend van uit het vorige topic een post van vosss, als ik het goed heb staat alberts nog steeds voor qua resultaat in de races en dat is toch echt wat telt.

En ja TJ, ik weet niet wat er allemaal afspeelde bij Minardi. Als het zo is dat is dat 1 kant van het verhaal en de andere kant krijg ik toch niet te horen dus het heeft geen zin om daar op in te gaan. Overigens ben ik geen fan van CA specifiek ik ben gewoon nationalitisch ingesteld en ben voor alles wat Nederlands is.

Ik vind het ook wel jammer dat de meeste Nederlanders dan ook alles wat in Nederland een beetje boven het maaiveld uitkomt gelijk er af wordt gehakt. Kijk naar andere landen zoals Italie en Spanje.

Daarbij wil ik ook wel nadrukkelijk melden dat je natuurlijk wel kritiek mag hebben op je "eigen" rijders en teams maar het zou wel zo leuk zijn als deze opbouwend zou zijn ipv dat eeuwige gehak gelul en getak.

Voor de sfeer op FOK! zou ik de anti-Alberts dan ook willen verzoeken om dat wat meer te doen (die opbouwende kritiek) want ik word er zelf namelijk een beetje zat van om altijd dezelfde reacties te horen, waarschijnlijk is dit ijdele hoop zo nuchter ben ik dan ook wel weer.

Kijk maar wat je er verder mee doet, ik ben het i.i.g. kwijt
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50939241
k zal me koest houden over mn "vriend"
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:59:05 #11
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50940925
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
k zal me koest houden over mn "vriend"
Dan zullen wij dat RD forum niet meer overstelpen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50941903
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan zullen wij dat RD forum niet meer overstelpen
Dan is het goed maar doelde nu niet eens zo zeer op jullie. Dr waren ergere gasten
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:41:26 #13
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50944834
quote:
Kubica krijgt groen licht
Uitgegeven op: do 28 jun 17:30

De Poolse formule 1 coureur Robert Kubica is met succes door de medische test heen gekomen. Hij zal aankomende zondag dan ook gewoon weer gaan racen. Dit nieuws werd donderdag bekend gemaakt door zijn team, BMW Sauber.

Kubica: Ik ben op dit moment 100 procent fit en klaar om te gaan racen, ik ben dan ook erg blij dat ik weer kan en mag racen.

Kubica mistte de laatste race door zijn zware race in Canada, waar zelfs even gevreesd werd voor zijn leven.

Afgelopen race in Amerika werd hij vervangen door de 19 jarige Vettel, die zelfs een punt pakte. Vettel gaat nu weer terug naar zijn oude positie als testcoureur bij het team.
Toch ongelofelijk eik hoe veilig die wagens tegenwoordig zijn he.
Goed dat ie weer erbij is

@pfaf: thanks
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50944918
quote:
Albers hoopt op snelle ommekeer

NEVERS (ANP) - Spyker F1-coureur Christijan Albers heeft goede hoop dat hij binnenkort wat meer van zich kan laten zien. De Nederlander rijdt dit seizoen vooralsnog in de achterhoede rond, met zijn Duitse teamgenoot Adrian Sutil als zijn enige directe tegenstander.

Hij nam onlangs afscheid van zijn manager Lodewijk Varossieau. ,,Ik wil zo snel mogelijk weer de aansluiting met de anderen vinden'', vertelde Albers, die komend weekend in Frankrijk zijn 45ste race in de Formule 1 rijdt. Ik ben er stellig van overtuigd dat het binnenkort beter zal gaan. Voor een sportman kan zo'n moment natuurlijk nooit snel genoeg komenen.''
De tegenvallende resultaten en de recente breuk met Varossieau zorgde voor veel drukte rond Albers. Albers hoopt dat die soesa wat afneemt, zodra er betere resultaten komen. ,,Natuurlijk is al die drukte niet leuk, maar dit is ook een onderdeel van de Formule 1'', sprak Albers. ,,Als je in de top bezig bent, dan heb je dat nu eenmaal. Maar je hebt goede tijden en je hebt tijden dat het minder gaat. Je kunt niet meer dan zo hard mogelijk je best doen om er weer bovenop te komen.''
Kijk Albers, zó kan je het dus ook gewoon zeggen en dan valt niemand jou daarop af.
Ik iig niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50945755
Wow, een nieuw Nieuwtjes-topic (wel te verwachten )


Helaas denk ik niet naar Spa te kunnen gaan. Werk enzo. Maar welke dag hadden jullie in gedachten, heb nog ergens een stel compensatieuren liggen


Die van de Spa Rood of Spa Blauw meet was wel grappig, btw!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50945823
Ik heb niks in gedachten, ik ga gewoon de 11de, de woensdag
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50945864
quote:
Albers hoopt op snelle ommekeer

NEVERS (ANP) - Spyker F1-coureur Christijan Albers heeft goede hoop dat hij binnenkort wat meer van zich kan laten zien.
[...]
Pffff, hoe vaak hebben we dat dit seizoen al gehoord??? Sorry hoor, maar het komt bij mij niet geloofwaardig meer over.
Hoewel ik het wel met vosss eens dat je niet meer dan je best kunt doen, en het dan daarbij te laten. Niks meer, niks minder en geen gemiep over de auto, versnellingsbak, motor, banden *waar heeftie het ook al weer allemaal over gehad???*

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 28-06-2007 18:51:10 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50946362
Ik zwijg wijselijk en ik vond mn grap over Spa rood en blauw zelf ook wel aardig
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:17:20 #20
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50947092
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef Sally het volgende:
Wow, een nieuw Nieuwtjes-topic (wel te verwachten )


Helaas denk ik niet naar Spa te kunnen gaan. Werk enzo. Maar welke dag hadden jullie in gedachten, heb nog ergens een stel compensatieuren liggen


Die van de Spa Rood of Spa Blauw meet was wel grappig, btw!
Ik ga op zeker de 12de, en zit te denken aan meer dagen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:50:53 #21
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50948208
Tot Vandaag Pas
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_50950245
quote:
Fisichella: Renault faster than BMW now

Giancarlo Fisichella believes his Renault team are now faster than rivals BMW-Sauber as Formula One returns to European soil.

Renault, world champions for the past two years, have endured a difficult start to the year, failing to reach the podium in seven races.

BMW, in contrast, have enjoyed a strong start and lie in third place in the constructors' championship, 14 points ahead of Renault.

But the French squad have made progress since the first races, and Fisichella reckons they are already quicker than the German squad.

The Roman admits, however, that catching McLaren or Ferrari looks out of the question.

"Obviously for this weekend it (the goal) is again to get to the end of the race and to score points," said Fisichella on Thursday ahead of his team's home Grand Prix at Magny-Cours.

"We would like to fight for the podium because it is a very important Grand Prix for us, but I think McLaren and Ferrari are maybe a step forward, maybe two steps forward.

"But I think we are quicker than BMW. Or I hope. And for the rest of the season it is just to make progress as we have so far. I think for Budapest we will have a new front wing which is a good step forward.

"So, we just make progress in each race and get closer to McLaren, Ferrari and BMW."
Bron
pi_50952328
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik ga op zeker de 12de, en zit te denken aan meer dagen
Mocht je ook nog de 11de gaan, dan mail ff ofzo. Kunnen we misschien samen een pilsje drinken daar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50955944
Flavio in een tanga



eet smakelijk
Calm down, please!
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:39:33 #25
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50956146
euh mods kan die post boven mij verwijderd worden dank oe


Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_50957073
O M F G ! ! !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50960199
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef Googolplexian het volgende:
Flavio in een tanga

[afbeelding]

eet smakelijk
Die link a la... Maar het plaatje direct plaatsen...!!! Heb ik meteen gegeten en gedronken! Brrrrrr...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:31:56 #28
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50960574
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 07:39 schreef Sally het volgende:

[..]

Die link a la... Maar het plaatje direct plaatsen...!!! Heb ik meteen gegeten en gedronken! Brrrrrr...
Val jij niet op mannen dan Sally
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:32:11 #29
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50960579
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef vosss het volgende:

[..]

Mocht je ook nog de 11de gaan, dan mail ff ofzo. Kunnen we misschien samen een pilsje drinken daar
Ik laat het weten, lijkt me gezellig
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50960595
Okay, ik ga dalijk weer even bellen met het circuit, want ze hebben nog geen mail teruggestuurd en ik wil wel weten of alles goed is binnengekomen bij hun
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50961227
Gatver gast, dat plaatje is dus NSFW.
pi_50961732
Wisten jullie trouwens dat ING op nummer 1 staat vwb de exposure tijdens de GP's tot nu toe? Ze hebben meer dan 100 minuten zendtijd gekregen door reclame langs de baan, en op de Renaults natuurlijk. Nummer twee, Bridgestone, komt ongeveer aan de 65 minuten. Nummer drie is Vodafone.

Goed resultaat, zeker gezien het feit dat er nog geen Renault coureur op het podium heeft gestaan!
pi_50963457
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Val jij niet op mannen dan Sally
Hm, niet die er zo uitzien...


Om toch nog even terug te komen op de TT: ik weet niet of ik op zulke korte termijn 2 dagen vrij kan krijgen. Nu is het werk aan de boekjes hier bijna klaar, dus mss kan het wel, maar ik weet het gewoon niet zeker. De baas is er maandag weer... Lijkt me wel leuk om naar Spa te gaan, ook al is het maar een test. *voor het eerst naar een F1-circuit zonder dat je er gewoon overheen/langsrijdt tijdens vakanties *

Die ¤ 20,- is dat voor 3 dagen? En waar verblijf je/jullie??
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:20:50 #34
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50963916
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef Sally het volgende:

[..]

Hm, niet die er zo uitzien...
Er zijn er anders genoeg die dat wel doen
quote:
Om toch nog even terug te komen op de TT: ik weet niet of ik op zulke korte termijn 2 dagen vrij kan krijgen. Nu is het werk aan de boekjes hier bijna klaar, dus mss kan het wel, maar ik weet het gewoon niet zeker. De baas is er maandag weer... Lijkt me wel leuk om naar Spa te gaan, ook al is het maar een test. *voor het eerst naar een F1-circuit zonder dat je er gewoon overheen/langsrijdt tijdens vakanties *

Die ¤ 20,- is dat voor 3 dagen? En waar verblijf je/jullie??
Die ¤ 20 is per dag. Ik verblijf in een formule1 hotelletje denk (hoe toepasselijk) of ik rij gewoon heen en weer (als ik al meerdere dagen ga).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50964358
Ik ga gewoon 1 dag. Zorgen dat ik een beetje vroeg daar ben en ergens in de namiddag/avond rijden we weer terug naar huis
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50965358
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef sanger het volgende:

[..]

Er zijn er anders genoeg die dat wel doen
[..]

Die ¤ 20 is per dag. Ik verblijf in een formule1 hotelletje denk (hoe toepasselijk) of ik rij gewoon heen en weer (als ik al meerdere dagen ga).
Las het net in je topic.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:09:00 #37
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50965636
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Sally het volgende:

[..]

Las het net in je topic.
Welke dag ga je dan, als je kunt?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50966665
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Welke dag ga je dan, als je kunt?
Hm, woensdag of donderdag. Hé, verrek: die laatste dag ben ik sowieso vrij altijd. Dus mss kan ik ook beide dagen doen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:52:19 #39
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50967237
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Sally het volgende:

[..]

Hm, woensdag of donderdag. Hé, verrek: die laatste dag ben ik sowieso vrij altijd. Dus mss kan ik ook beide dagen doen!


Neem dan ook de dinsdag erbij
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50968383
En een nieuw hoofdstuk in de rel.
quote:
Spyker want FIA to look at Aguri updates

Pressure is mounting on Super Aguri to accept the latest offer to end Formula One's customer car row, with rivals Spyker wanting the FIA to look into whether or not the team are actually receiving current Honda Racing parts.

In the latest twist to the ongoing row over chassis sharing in Formula One, Spyker have written to the FIA with the intention of getting them to look into the latest updates that appeared on Super Aguri's SA07 at Indianapolis.

Spyker have created an official dossier that includes photographic evidence that they believe supports their claims that Honda are now heavily influencing the rear end of the Super Aguri.

The dossier, a copy of which has been seen by autosport.com, has been sent to the FIA, F1 supremo Bernie Ecclestone and all teams on the grid. It features photos that apparently show identical rear wing endplates, mountings, rear impact structures and rear suspension on both the Super Aguri and Honda car.

Spyker boss Colin Kolles confirmed that his team had written to the FIA with the document.

"We want a response from the FIA, as we believe the situation is unfair," Kolles told autosport.com.

Spyker's decision to write to the FIA comes after Super Aguri stalled on accepting a proposal at the United States Grand Prix that would have brought an end to the customer car row.

Spyker, Scuderia Toro Rosso and Super Aguri were offered a deal where they would share any television rights money earned this year, if arbitration action hanging over the two 'customer car' teams was called off.

Super Aguri did not agree to that idea. The team have always maintained that their running of an updated RA106 is within the regulations, because the intellectual property rights are owned by Honda in Japan and not the Honda Racing team.

"We know what we did, we know what we are doing and we know that we are completely legal," Super Aguri's managing director Daniel Audetto said earlier this year.

"So it is not our problem. The most important thing is that we want to respect the rules. We don't want to cheat. We don't want to go against the rules."
Bron
pi_50968454
Ferrari is ook creatief geweest.

  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:02:58 #42
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50969477
Vooral die blokken op het uiteinde zijn erg creatief gevonden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50970087
Zo ziet het er echt uit als een aerodynamische vooruitgang Maar ik gok dat die gele dingen beschermers zijn voordat er een Ferrari-montuer aan geregen wordt (Nigel Stepney daargelaten )
pi_50970191
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef LeXX het volgende:
Zo ziet het er echt uit als een aerodynamische vooruitgang Maar ik gok dat die gele dingen beschermers zijn voordat er een Ferrari-montuer aan geregen wordt (Nigel Stepney daargelaten )
Lijkt mij ook.

  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:30:39 #45
34586 kepler
No bounce, no play
pi_50970283
ik vraag me af waar het precies voor is?? Meer koeling naar de motor lijkt me een mogelijkheid? Maar zo heet is het toch niet in Frankrijk?
The line is a dot to you!
pi_50970317
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:30 schreef kepler het volgende:
ik vraag me af waar het precies voor is?? Meer koeling naar de motor lijkt me een mogelijkheid? Maar zo heet is het toch niet in Frankrijk?
Misschien voor een betere luchtstroom. Voorlopig lijkt het wel te helpen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:35:39 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_50970434
Tvp.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:37:26 #48
34586 kepler
No bounce, no play
pi_50970502
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Misschien voor een betere luchtstroom. Voorlopig lijkt het wel te helpen.
voor de downforce is het niet
The line is a dot to you!
pi_50972147
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef sanger het volgende:

[..]



Neem dan ook de dinsdag erbij
Hmm, weet niet of dat gaat, hoor! Heb net een week vakantie opgenomen!!!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:40:51 #50
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50972791
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef Sally het volgende:

[..]

Hmm, weet niet of dat gaat, hoor! Heb net een week vakantie opgenomen!!!
Hmm, das zonde

Twee dagen moet ook wel genoeg zijn toch
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')