abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 12:15:51 #201
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50815964
Ja dat weet ik maar die Amerikanen overdrijven het wel wat vind ik. Tuurlijk is het een goed resultaat maar hij heeft zoals gisteren gewoon mazzel met een SC waarna een hoop nog moeten pitten terwijl hij net gePit heeft. Das geen kwaliteit das geluk!!
  maandag 25 juni 2007 @ 12:17:18 #202
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_50815993
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voorlopig staat ie 2de in het kampioenschap Met alle kansen.
[..]
Wat betekend die (R) achter Doornbos??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 25 juni 2007 @ 12:18:22 #203
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50816022
Rookie, das een speciaal kampioenschap en dat leid hij!!
  maandag 25 juni 2007 @ 12:23:57 #204
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50816206
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja dat weet ik maar die Amerikanen overdrijven het wel wat vind ik. Tuurlijk is het een goed resultaat maar hij heeft zoals gisteren gewoon mazzel met een SC waarna een hoop nog moeten pitten terwijl hij net gePit heeft. Das geen kwaliteit das geluk!!
Mwah ... Drive trhough krijgen en 1 keer spinnen en dan toch van achter terugvechten naar #2 op 0.5 seconde van de top is ook wel kwaliteit, hoor. Het valt iig wel meer en meer op ... hier een quote uit het raceverslag (voetnoot);
quote:
NOTEWORTHY:

Robert Doornbos overcame an early drive-through penalty for blocking. The Dutch driver was forced to serve the penalty on lap 11 and after exiting pitlane was running 16th. He then fought his way back to finish second and earn his fourth podium finish in five Champ Car starts.
Calm down, please!
pi_50816218
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef vosss het volgende:
Nou, ze hadden het anders over Doornbos dat ie een hoger percentage van de races op het podium had gestaan dat Bourdais. Natuurlijk een kromme vergelijking, omdat Bourdais veel meer races gereden heeft, maar volgens mij mogen die Amerikanen Doornbos wel hoor.
Hamilton heeft ook een hoger percentage podia (100%) dan bijvoorbeeld Schumacher (62%) of Fangio (69%). Maar wat overwinningen betreft lopen deze twee nog ver op hem voor.

Fangio 24 uit 51 (47%)
Schumacher 91 uit 250 (36%)
Jim Clark (34%)
Hamilton 2 uit 7 (29%)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 25 juni 2007 @ 12:36:52 #206
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50816548
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mwah ... Drive trhough krijgen en 1 keer spinnen en dan toch van achter terugvechten naar #2 op 0.5 seconde van de top is ook wel kwaliteit, hoor. Het valt iig wel meer en meer op ... hier een quote uit het raceverslag (voetnoot);
[..]
Tuurlijk heeft RD kwaliteit maar ik bedoel alleen maar dat die Amerikanen het zo vaak overdrijven maar als ze van hem houden zou het mooi zijn, marketingtechnisch gezien denk je niet?
  maandag 25 juni 2007 @ 14:06:34 #207
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_50819583
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef vosss het volgende:
volgens mij mogen die Amerikanen Doornbos wel hoor.
Dat is sowieso iets dat Doornbos voor heeft op een hoop andere sporters, zeker wanneer commercie van groot belang is: Op de een of andere manier mag je die kerel gewoon. Wat hij uitstraalt, hoe hij praat, etc.. Hij kreeg ook altijd veel media-aandacht, zelfs toen hij buiten de boot viel. Hopelijk raakt met bij Red Bull ook overtuigd van zijn racekwaliteiten, en krijgt hij spoedig (hopelijk volgend jaar al) een kans.
pi_50826452
Ik heb Doornbos wel hoog staan. (niet dat ik in de autosport-wereld wat voor m kan betekenen, maar goed)
  maandag 25 juni 2007 @ 19:12:18 #209
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50830351
quote:
JUNE 25, 2007
An interesting tester at Spyker

Last week's Silverstone test featured Giedo van der Garde in a Spyker. This raised little interest at the time but was a very significant moment. Prior to this test Van der Garde was barred from testing for Spyker because he was under contract to Super Aguri F1 and could not get a superlicence unless Suzuki agreed. This the team refused to do because of the fight between Super Aguri and Spykeer over the question of chassis design. There were talks in Indianapolis to try to clear up the fight and, obviously, some progress was made. It is not clear exactly what was agreed but if Super Aguri agreed to release Van der Garde, Spyker must have agreed something in exchange, perhaps to back off on the arbitration claim, which the team can ill-afford anyway.

The interesting thing now will be whether or not Van der Garde uses the financial muscle of his girlfriend's father (and Spyker shareholder) Marcel Boekhoorn to oust Christijan Albers from the Spyker race team. Albers has been a big disappointment this year but the team has kept him on because of financial arrangements between Albers, his backers and the team.

If, however, Van der Garde appears with more money, it is logical that Albers will be ejected as he seems unable to compete with F1 rookie Adrian Sutil. Van der Garde may not do any better but if he has more money, he will be more valuable to the team.
Calm down, please!
pi_50832543
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Let's hope so!!!
pi_50837790
Niet dat Albers de sterren van de hemel rijdt, maar wat kan Van der Garde nou meer brengen dan Albers de rest van dit seizoen? Laat Giedo maar lekker testen de komende tijd, ervaring opdoen met de auto etc.

(heeft hij zijn superlicentie eigenlijk al?)
.
pi_50837825
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef Tackleberry het volgende:
Niet dat Albers de sterren van de hemel rijdt, maar wat kan Van der Garde nou meer brengen dan Albers de rest van dit seizoen? Laat Giedo maar lekker testen de komende tijd, ervaring opdoen met de auto etc.

(heeft hij zijn superlicentie eigenlijk al?)
Van der Garde heeft zijn superlicentie al.
  maandag 25 juni 2007 @ 23:35:27 #213
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50841310
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef Tackleberry het volgende:
Niet dat Albers de sterren van de hemel rijdt, maar wat kan Van der Garde nou meer brengen dan Albers de rest van dit seizoen?

...
Zoals het artikel dus zegt: Geld .. en misschien de ex van Albers Varossieau

Kennelijk is de site ook in beheer van Lodewijk of de webmaster van Chris is niet op de hoogte

[ Bericht 19% gewijzigd door Googolplexian op 26-06-2007 00:09:55 ]
Calm down, please!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:13:49 #214
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50847253
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Van der Garde heeft zijn superlicentie al.
Sinds wanneer?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50848471
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Van der Garde heeft zijn superlicentie al.
Dat las ik ook al, maar hierbij wordt er uitgegaan van het feit dat omdat van der Garde test, hij zijn superlicentie heeft. Echter voor testen buiten de GP weekends om heb je geen superlicentie nodig. Sterker nog, rijders zonder superlicentie moeten in zulke testen kunnen aantonen een superlicentie waard te zijn (door minimaal een GP afstand te rijden).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50849296
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Nou je het zegt. Hij heeft hem inderdaad nog niet gekregen, maar hij heeft wel de benodigde afstand afgelegd. Was daarmee even in de war.
pi_50849411
Ik zie nog steeds de grote verschillen tussen Albers en Sutil niet Maargoed, ik ben wel vaker blind genoemd.
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:09:28 #218
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50850933
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog steeds de grote verschillen tussen Albers en Sutil niet Maargoed, ik ben wel vaker blind genoemd.


Bedoel je op gebied van snelheid?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50852751
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog steeds de grote verschillen tussen Albers en Sutil niet Maargoed, ik ben wel vaker blind genoemd.
Godsklere, blinde slavink! Sutil rijd Albers het licht uit zn ogen man!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50854375
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog steeds de grote verschillen tussen Albers en Sutil niet Maargoed, ik ben wel vaker blind genoemd.
Ter verduidelijking dan maar: Albers vs. Sutil.

kwalificatie:1-6
race: 4-3
snelste ronde: 2-5

Sutil is duidelijk sneller, maar Albers heeft (tot nog toe) betere prestaties in de race neergezet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:47:19 #221
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50856450
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ter verduidelijking dan maar: Albers vs. Sutil.

kwalificatie:1-6
race: 4-3
snelste ronde: 2-5

Sutil is duidelijk sneller, maar Albers heeft (tot nog toe) betere prestaties in de race neergezet.
Zolang Albers het in de races beter doet dan is er geen reden hem weg te sturen, een kwali kan ook beinvloed worden door de strategie, en is dus niet altijd een eerlijk beeld.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50880568
Cross-post:

@ West:
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef WEST het volgende:

[..]

ja dan pas.., ik heb het morgenavond druk en vandaag was het ook druk

wees blij dat ik een gaatje heb dinsdag anders was het helemaal niks van gekomen
Mag ik je quoten, of is dat te? * Sally leeft wel met je mee, hoor...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50880811
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Sally het volgende:
Cross-post:

@ West:
[..]

Mag ik je quoten, of is dat te? * Sally leeft wel met je mee, hoor...
Haha, heb net m'n halve huis schoongemaakt met Bløf op de achtergrond!
Handig, alle albums in MP3 "Monsters slapen nooit.. lalallaalalalaaa"...

Maar die Doornbos gaat lekker Hopelijk houdt hij het vol tot het eind!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:42:16 #224
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50880884
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Sally het volgende:
Cross-post:

@ West:
[..]

Mag ik je quoten, of is dat te? * Sally leeft wel met je mee, hoor...


maar het wachten is op Sanger........ de rest is al klaar. in 1 avond nog wel
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_50881193
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef WEST het volgende:

[..]



maar het wachten is op Sanger........ de rest is al klaar. in 1 avond nog wel
Tja, je had je melding in het 'napraattopic' van Indy gezet, maar ik vond eigenlijk dattie hier thuishoorde
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50881278
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, heb net m'n halve huis schoongemaakt met Bløf op de achtergrond!
Handig, alle albums in MP3 "Monsters slapen nooit.. lalallaalalalaaa"...

Maar die Doornbos gaat lekker Hopelijk houdt hij het vol tot het eind!
Offtopic: Zaterdag werkt ook errug goed!


Heb je het Grote Doornbos topic al ontdekt? *vast natuuurlijk wel! vaste poster op het forum hier...*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 27 juni 2007 @ 02:22:20 #227
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50885402
quote:
'Big Wake-up Call'

Adrian Sutil is a "big asset" for Spyker, according to the Dutch squad's team principal Colin Kolles.

Despite recently disciplining the German rookie for making too many basic errors, Kolles said 24-year-old Sutil could become formula one sensation Lewis Hamilton's biggest competition in the future.

"He is a promising young talent for us, but we have to be realistic with where we are at the moment in terms of the car," Kolles is quoted as saying by the Daily Express.

Hamilton and Sutil were paired together in formula 3 in 2005, leading that series' champion Hamilton to correctly predict that Spyker's established driver Christijan Albers would be given a "big wake-up call" by Sutil.

But Kolles admitted: "We need to provide him with a better car to compete against the best teams and drivers. Adrian is a big asset for the future.

"I believe in the future he will be a big rival on the track to Hamilton."
Jup ... weer hetzelfde bericht als voorheen ... dit keer op een Amerikaanse site en met wat bedenksels van mij hieronder

Albers laat duidelijk niet veel zien nu. Sutil ook niet (al is hij wel sneller dan Albers) maar bekijk het effe zo:
Albers en Sutil hebben beiden waarschijnelijk een contract voor 2008 bij Spyker ... van Sutil weet ik het zeker. Spyker is nu niet echt een vermogend team en zoals je van Hamilton al de berichten uit alle hoeken hebt horen komen dat hij waarschijnlijk de eerste F1 rijder gaat worden die over de 50 miljoen pond gaat (qua waarde / transferkosten/salaris) is het niet gek dat Spyker Sutil's marktwaarde probeert op te pompen d.m.v. persberichten (de lilnk Sutil Hamilton is wellicht nog vers bij de pers van F3). Sutil's goede regentijd in Monaco heeft in ieder geval de koppen in de goede richting staan. MOCHT Sutil het komende races nou goed doen dan is een bod van een team als Toyota wellicht helemaal niet ondenkbaar (zeker gezien Ralf z'n salaris). Met de opgepompte marktwaarde vangt Spyker dan een leuk transfer bedrag (ala Minardi / Jordan) en kan Albers gewoon z'n contract naast een nieuwe rookie uitzitten.

Niet teveel letten op rijderskwaliteit dus ... imo is dit niets anders dan Silly Season Value. Sutil willen ze inruilen en de volgende rookie klaarstomen voor verkoop. Veel andere opties zijn er financieel niet meer om het F1 team in bezit te houden, denk ik Goede strategie, dat wel.
Calm down, please!
  woensdag 27 juni 2007 @ 06:16:39 #228
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50887038
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Sally het volgende:

[..]

Tja, je had je melding in het 'napraattopic' van Indy gezet, maar ik vond eigenlijk dattie hier thuishoorde
maakt niet uit. ik hoop wel dat ik de tekst voor 19:00 vanavond heb anders gooi ik hem online en moet de tekst er maar later in.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:09:12 #229
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50887499
Vanmiddag krijgt WEST de tekst van me. Ik steel maar wat tijd van mijn baas, thuis kom ik er maar niet aan toe.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50887783
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:09 schreef sanger het volgende:
Vanmiddag krijgt WEST de tekst van me. Ik steel maar wat tijd van mijn baas, thuis kom ik er maar niet aan toe.
Foei toch!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:00:28 #231
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50889327
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef Sally het volgende:

[..]

Foei toch!
SSSSSSSSSSSSSSSStttttttttttttttttttttttttttttt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:43:37 #232
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50892567
quote:
Rosberg's engine undamaged at Indy

Sam Michael has contradicted reports following the recent US grand prix that said Nico Rosberg had retired from the race with a fiery engine failure. Williams' FW29 single seaters are this year powered by semi-works Toyota engines; and one did not expire on Indianapolis' road course layout nearly two weeks ago, technical director Michael insisted to Auto Motor und Sport magazine. The Australian explained that an electrical fire set spilled oil ablaze -- but that the 2.4 litre V8 remains in working order.

"Theoretically we could use it again at Magny Cours," he said, "but since we can change it anyway without penalty we might as well give him a fresh engine (for the French GP)."

The team's post-race investigation also showed that the oil fire melted Rosberg's rear suspension, meaning that he was lucky to escape a Ralf Schumacher-type impact against the Speedway walls.

Sam Michael said of the reliability problems encountered in America: "We now have solid solutions in place."
Maakt dit nog wat uit voor de manager?
Calm down, please!
pi_50893063
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Maakt dit nog wat uit voor de manager?
Ach ja, puntjes zijn verdeeld en budgetten al uitgegeven.
Ik heb ook Rosberg maar persoonlijk kan ik me er niet druk om maken

edit: voor mensen met een Williams motoronderdeel in de manager zou het wel 50 punten schelen. Da's wel een flink verschil idd.
pi_50893211
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach ja, puntjes zijn verdeeld en budgetten al uitgegeven.
Ik heb ook Rosberg maar persoonlijk kan ik me er niet druk om maken
Jij hebt Rosberg helemaal niet.
pi_50893331
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Jij hebt Rosberg helemaal niet.
Naja, ik hád Rosberg. Heb team enkele dagen geleden aangepast

Heb nu:

Heidfeld - Davidson
Mc Laren
Super Aguri
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:05:00 #236
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50893454
Heidfeld = goeie keuze
pi_50893486
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, ik hád Rosberg. Heb team enkele dagen geleden aangepast

Heb nu:

Heidfeld - Davidson
Mc Laren
Super Aguri
Dat team wil ik ook nemen. Al wacht ik nog even de vrije trainingen af. Zit er nog over te denken om Sato te nemen in plaats van Davidson. Ik denk dat hij ondanks die straf het in de kwalificatie beter doet dan Davidson en in de race zullen ze elkaar ook niet zo veel ontlopen.
pi_50894088
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Zolang Albers het in de races beter doet dan is er geen reden hem weg te sturen, een kwali kan ook beinvloed worden door de strategie, en is dus niet altijd een eerlijk beeld.
Die strategie (hoeveelheid benzine, soort banden) bij de kwalificatie geldt pas vanaf de laatste kwalificatie periode. In de eerste twee perioden gaat het erom zo hard mogelijk te rijden. En dat doet Sutil beter.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50894561
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat team wil ik ook nemen. Al wacht ik nog even de vrije trainingen af. Zit er nog over te denken om Sato te nemen in plaats van Davidson. Ik denk dat hij ondanks die straf het in de kwalificatie beter doet dan Davidson en in de race zullen ze elkaar ook niet zo veel ontlopen.
Als ik reken is het handiger om Davidson te nemen ivm finishes.
Sato eindigt vaak weer wat hoger.
Het is een overweging
pi_50894957
quote:
Hamilton maakt debuut op witte doek

McLaren-coureur Lewis Hamilton maakt volgende week zondag zijn debuut op het witte doek. De Britse bioscoopketen Vue Cinemas heeft namelijk besloten de Grand Prix van Groot-Brittannië in dertig van haar zalen live te vertonen.

De Britse bioscoopbezoekers kunnen Hamilton, die aan de leiding gaat in het WK, in actie zien op een groot scherm en met surround sound. Vue Cinemas belooft verder dat de Britse Formule 1-race niet onderbroken zal worden voor reclame.
Fuck, dat zouden ze hier ook ergens moeten doen!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50895009
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Fuck, dat zouden ze hier ook ergens moeten doen!!!
En dan een 2e scherm ernaast met de live-timings
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:47:49 #242
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50895103
En popcorn-vretende en gillende en bellende pubers en ander tuig ertussen, nee, dank je..

Ik zal wel te pessimistisch zijn, maar heb er weinig vertrouwen in dat het echt iets wordt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50895388
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En dan een 2e scherm ernaast met de live-timings
Ik zeg doen.
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En popcorn-vretende en gillende en bellende pubers en ander tuig ertussen, nee, dank je..
Daar heb ik in de bioscoop waar ik naar toe ga vrij weinig last van. Dus het kan wel.
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:12:18 #244
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50895944
Pathe de Kuip volg het voorbeeld
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:24:42 #245
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50896403
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Pathe de Kuip volg het voorbeeld
Eerst Doornbos weer in de F1 Dan is die kans een stuk groter
Calm down, please!
pi_50897844
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Heidfeld = goeie keuze
Kan 'm net niet kopen voor Rosberg... Wel weer mijn favorietje terug!
*al ben ik echt stom geweest de vorige race*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:19:52 #247
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50898321
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef Sally het volgende:

[..]

Foei toch!
Nu mag je het zeggen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50899399
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Nu mag je het zeggen
*zwaar Offt* Huh? Ben je uitgewerkt voor vandaag ofzo?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:55:05 #249
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50899797
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Sally het volgende:

[..]

*zwaar Offt* Huh? Ben je uitgewerkt voor vandaag ofzo?
Neuh, ik heb net tijd van mijn baas gepikt om de OP voor Frankrijk af te maken

Ik heb alleen mezelf ermee ben ik bang Ik zit vanavond ook nog wel ben ik bang
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:05:04 #250
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50900223
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Neuh, ik heb net tijd van mijn baas gepikt om de OP voor Frankrijk af te maken

Ik heb alleen mezelf ermee ben ik bang Ik zit vanavond ook nog wel ben ik bang
Ah. Ik vroeg me al af waar dat topic bleef.
Als hij af is, link hem dan ook even in http://sport.fok.nl/f1/nieuws/39040. Daar heb ik nu gewoon naar het SPT-forum gelinkt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:34:26 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50901319
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ah. Ik vroeg me al af waar dat topic bleef.
Als hij af is, link hem dan ook even in http://sport.fok.nl/f1/nieuws/39040. Daar heb ik nu gewoon naar het SPT-forum gelinkt.
Had ik al gezien indd. Zodra WEST hem vanavond gepost heb zal ik hem linken indd
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:05:28 #252
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50902543
West schiet is op man
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:09:39 #253
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50902725
Hulde aan de vernieuwde site www.formula1.com ! Ziet er gaaf uit.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50902779
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef Bernard0s het volgende:
Hulde aan de vernieuwde site www.formula1.com ! Ziet er gaaf uit.
Is dat de site van de FIA? Ziet er idd cool uit! Eens zoeken naar de Interactive Circuit Maps....


Edit: Woei!!! Die zijn gaaf, hoewel ik wel de "overview" (hoe hard, records etc.) mis... Maar mss zit die nog ergens anders... Ah, eronder!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:15:35 #255
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50902916
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef Sally het volgende:

[..]

Is dat de site van de FIA? Ziet er idd cool uit! Eens zoeken naar de Interactive Circuit Maps....


Edit: Woei!!! Die zijn gaaf, hoewel ik wel de "overview" (hoe hard, records etc.) mis... Maar mss zit die nog ergens anders... Ah, eronder!
Ik vind de site er veel overzichtelijker en mooier op geworden. Echt leuk. Eerder keek ik voor F1 nieuws vooral op Racefreaks, nu zal ik meer naar de officiele site gaan denk ik.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:17:16 #256
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50902965
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef Sally het volgende:

[..]

Is dat de site van de FIA? Ziet er idd cool uit! Eens zoeken naar de Interactive Circuit Maps....


Edit: Woei!!! Die zijn gaaf, hoewel ik wel de "overview" (hoe hard, records etc.) mis... Maar mss zit die nog ergens anders... Ah, eronder!
Die circuitweergave is ook heel leuk gemaakt met fotootjes enzo. Echt een hele grote verbetering dit.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:17:54 #257
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50902994
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Ik vind de site er veel overzichtelijker en mooier op geworden. Echt leuk. Eerder keek ik voor F1 nieuws vooral op Racefreaks, nu zal ik meer naar de officiele site gaan denk ik.
Voor F1 nieuws: http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1
Calm down, please!
pi_50903085
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef Sally het volgende:

[..]

Is dat de site van de FIA? Ziet er idd cool uit! Eens zoeken naar de Interactive Circuit Maps....


Edit: Woei!!! Die zijn gaaf, hoewel ik wel de "overview" (hoe hard, records etc.) mis... Maar mss zit die nog ergens anders... Ah, eronder!
Ik vind het eerlijk gezegd maar 1 grote onoverzichtelijke kutzooi

Waar vind je die filmpjes?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:28:06 #259
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50903333
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd maar 1 grote onoverzichtelijke kutzooi

Waar vind je die filmpjes?
Waarom vind je dat?
Welke filmpjes?
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:28:32 #260
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50903352
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voor F1 nieuws: http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1
Oke, danke. Voordeel van racefreaks is dat het in het Nederlands is, dat vind ik doorgaans wel wat fijner.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:29:36 #261
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50903394
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Oke, danke. Voordeel van racefreaks is dat het in het Nederlands is, dat vind ik doorgaans wel wat fijner.
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands

Calm down, please!
pi_50903666
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Waarom vind je dat?
Welke filmpjes?
Ik dacht dat interactive circuitmaps filmpjes oid waren
Never mind
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:41:29 #263
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50903826
quote:
Duss..

Danke!
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50904181
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Die circuitweergave is ook heel leuk gemaakt met fotootjes enzo. Echt een hele grote verbetering dit.
Die fotootjes bij de Maps zijn niet nieuw, hoor. Die zaten er altijd al wel bij.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:55:45 #265
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50904355
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:50 schreef Sally het volgende:

[..]

Die fotootjes bij de Maps zijn niet nieuw, hoor. Die zaten er altijd al wel bij.
Nu je het zegt, klopt. Maargoed, de andere features enzo zijn ook wel gaaf. Zoals de grandstands, bochtennamen enz. Dat zat er misschien ook al wel bij, maar het is nu mooi uitgebreid en gaaf neergezet op die pagina.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:57:54 #266
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50904462
Die foto's zijn met een Midland, welke reden zou dat zijn
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:59:12 #267
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50904525
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Die foto's zijn met een Midland, welke reden zou dat zijn
Haha, geef ze eens ongelijk.

Jammer dat ze niet een fotootje hebben van Monteiro's schuiver vorig jaar over de kerbs bij die eerste chicane.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:04:30 #268
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50904678
Dat gestuiter wattie met Jordan ook al flikte hahahaha
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:08:21 #269
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50904817
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat gestuiter wattie met Jordan ook al flikte hahahaha
Waar deed hij dat met Jordan ook alweer?
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:49:38 #270
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50906303
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:09 schreef sanger het volgende:
Vanmiddag krijgt WEST de tekst van me. Ik steel maar wat tijd van mijn baas, thuis kom ik er maar niet aan toe.
ik kan niks van me baas stelen omdat ik daar geen computer heb ik steel wel tijd van de baas door een peukje te roken.

Anyway ik ga er nu nog mee aan de slag.

hopelijk voor 19:00 online


eerst bikken
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:03:21 #271
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50906748
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:08 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Waar deed hij dat met Jordan ook alweer?
Weinig, net als met de Midland.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:03:40 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50906757
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:49 schreef WEST het volgende:

[..]

ik kan niks van me baas stelen omdat ik daar geen computer heb ik steel wel tijd van de baas door een peukje te roken.

Anyway ik ga er nu nog mee aan de slag.

hopelijk voor 19:00 online


eerst bikken
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:47:41 #273
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50908165
[F1] Formula 1 Grand Prix de France


de foto's die daar instaan heb ik Hi-res formaat dus dan geef je maar een gil trouwens ook wel meer maar voor degene die intresse in een foto hebben moeten een pm sturen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:51:52 #274
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50908330
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef WEST het volgende:
[F1] Formula 1 Grand Prix de France


de foto's die daar instaan heb ik Hi-res formaat dus dan geef je maar een gil trouwens ook wel meer maar voor degene die intresse in een foto hebben moeten een pm sturen.
en een gil van respect
Calm down, please!
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:11:06 #275
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50908935
Hijs fijn WEST!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50915081
quote:
FIA presses ahead with flexi wing idea

The FIA is pressing ahead with plans for radical electronically-controlled moveable wings on Formula One cars from 2011, as autosport.com revealed, as part of a major shake-up of the sport's rules.

The World Motor Sport Council met in Paris on Wednesday to evaluate the latest set of proposals that have been put together following discussions between the FIA, teams and car makers.

The ideas are due to be discussed between the various parties who are hoping to finalise the rules before the end of this year.

With an initial idea for a standard chassis having now been abandoned, with only an FIA-supplied floor now being considered, earlier plans to allow moveable aerodynamic devices are now being put in place. This was first reported by autosport.com after the United States Grand Prix.

An FIA document, detailing the progress of the work on framing chassis rules, said: "Front and rear wing settings maybe electronically controlled, but within set limits defined from time to time by the FIA.

"This is to allow much reduced drag along the straights to improve fuel efficiency and yet retain the downforce required around corners, under braking and under acceleration so as to retain overall lap times. Failsafe design, as used on aircraft, will be mandated."

But more radical than that proposal is one to make it mandatory for the ride height of the car to be adjusted during races to ensure that cars can easily overtake their rivals.

The document added: "A turbulence sensor complete with an aircraft type back up system (for robustness) will be supplied by the FIA.

"When travelling in high turbulence levels such as those generated by the close presence of a leading car, the ride height of the car, both front and rear, must be altered in response to the output of this sensor (within a set range, at a set rate, and with appropriate hysteresis, determined from time to time by the FIA) to compensate for the degradation in performance.

"In free stream the car is to return to a baseline ride height. The purpose is to allow for full compensation for downforce losses due to being in the wake of another car."

As well as the chassis shake-up, the FIA confirmed that work is ongoing in putting together energy efficient engine regulations - which will include energy recovery systems.

The FIA said it believed the most likely future engine will be a 1.3-1.5 litre 4-cylinder, with no rev or energy boost limit.

World Motor Sport Council proposals include:

Engine efficiency

To limit engine power by imposing a maximum energy flow rate. However, there will be few restrictions on the engine cycle, which can include turbo-charging and energy recovery. It is believed that this will lead to a gain of at least 20% in thermal efficiency.

Drag

To allow moving aerodynamic devices, which will reduce drag by over 50% and allow a 40% reduction in the power required to maintain current speeds.

Energy recovery

Energy will be recovered during braking and returned to both front and rear axles when accelerating. The amount of energy returned on each straight will be limited in order to prevent top speeds exceeding the safety criteria for the circuits.

Fuel

The total amount of fuel energy to be consumed during a race will be regulated, encouraging further overall efficiency. The CO2 emitted will be further reduced by the introduction of gasoline which is partly derived from sustainable, non-food bio sources but complies fully with pump fuel legislation.

Overtaking

Formula One cars currently find it very difficult to overtake because of the influence of the car in front. New aerodynamic rules will halve the downforce, and de-sensitise the car to the influence of the wake of the car ahead. It is also proposed to eliminate automatically the downforce deficit of the following car.

Regulations

The best estimates of what these measures will mean in terms of regulations are currently as follows:
• 1.3-1.5 litre, 4-cylinder engine;
• no RPM or boost limit;
• energy flow rate to generate 300kW, including energy recovery from the exhaust;
• 200kW brake energy recovery, front and rear axle;
• 400-600kJ energy return per straight;
• pump-legal bio-fuel;
• FIA specified and supplied undertray and possibly other aerodynamic components;
• 50% 2007 downforce;
• adjustable, regulated wings and cooling;
• automatic downforce adjustment when following another car;
• lap times and top speeds maintained at 2009 levels;
• over 50% reduction in fuel consumed.

Costs

A number of measures to constrain costs are proposed, including:
• standardisation of components;
• homologation of components and assemblies;
• material restrictions;
• extended life of assemblies;
• restrictions on personnel and work at races;
• restrictions on the use of certain facilities (eg wind tunnels).

All these measures will be developed into detailed regulations in close collaboration with the teams and manufacturers.

The full documents with the proposals can be found here.
Bron
pi_50921149
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef WEST het volgende:
[F1] Formula 1 Grand Prix de France


de foto's die daar instaan heb ik Hi-res formaat dus dan geef je maar een gil trouwens ook wel meer maar voor degene die intresse in een foto hebben moeten een pm sturen.
De foto's nu zijn ook erg groot, hoor... Duurt lang met mijn brakke connectie.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50926844
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron
Vind het wel goede veranderingen die ze in willen voeren. Beweegbare aerodynamica is wel ff wennen denken ik. Maar fuel efficient te werk gaan kan absoluut geen kwaad. Misschien komen hier nog wel goed technieken voor de civiele maatschappij uit.
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:25:33 #279
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50927252
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Sally het volgende:

[..]

De foto's nu zijn ook erg groot, hoor... Duurt lang met mijn brakke connectie.
Neem toch eens een echte verbinding
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50927447
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog steeds de grote verschillen tussen Albers en Sutil niet Maargoed, ik ben wel vaker blind genoemd.
Albers zelf ziet het wel, hoor
quote:
Albers: 'Ik ben geen struisvogel'
Nederlander steekt kop niet in het zand

[27-06] Christijan Albers heeft wel eens betere seizoenen meegemaakt dan zijn eerste bij Spyker. Daar zijn verschillende redenen voor, maar het is vooral zaak om snel het tij te keren. Ook Albers is zich daarvan bewust.

Hoofdreden voor de tegenvallende prestaties is de onhandelbare en onstabiele Spyker F8-VII, waar Albers niet goed mee uit de voeten kan. Daarnaast heeft Nederlander er moeite mee de Bridgestones op te warmen tot de juiste temperatuur en dat is weer te wijten aan een combinatie van zijn rijstijl en de bolide.

Daar komt nog bovenop dat zijn rookie-teammaat Adrian Sutil hem geregeld te snel af is. In een artikel in het weekblad Sportweek geeft de Nederlander toe dat het dit seizoen 'best wel moeizaam' gaat. ,,Ik ben nog niet goed genoeg met deze auto. In deze auto ben ik zwakker dan Sutil.”

,,Maar luister, zo erg is het nog niet, hoor! Ik krijg opeens van de buitenwereld het verwijt dat ik niet zou durven toegeven dat mijn teamgenoot sneller is. Maar dat ga ik ook niet zeggen, Kimi Raikkonen doet dat toch ook niet?”

Nog afgezien van de problemen die Albers al heeft, komen daar nog eens allerlei randzaken bovenop, zoals bijvoorbeeld recent de breuk met manager Lodewijk Varossieau. Hij is niet van plan dat als excuus aan te voeren. ,,Niet alles ligt in mijn handen, hoe frustrerend dat ook is. Ik zal aan de slag moeten, leuk of niet.”

Op de suggestie van Sportweek dat hij nog een paar races heeft om zijn vorm te hervinden, reageert de Spyker-coureur geprikkeld. Albers: ,,Ik ben blij dat iedereen het zo goed weet. Ik, cynisch? Man, wat is het doel hiervan? Denk je dat ik zelf niet weet hoe de zaken ervoor staan?”

,,Ik weet fucking dondersgoed dat ik moet gaan knallen. Die vraag komt rot over. Men hoeft mij niet duidelijk te maken in welke positie ik me bevind. Ik ben geen struisvogel.”
Calm down, please!
pi_50927473


Lewis en Adrian in Love
quote:
Just noticed this photo on GP Update.. Really does look like Lewis Hamilton and Adrian Sutil are in love doesn’t it? Especially the look on Lewis’ face
Ok, I know it’s just the bad angle of the photo, but boy it looks like they’re walking hand-in-hand..
Calm down, please!
pi_50927524
Uit de categorie RUMORS
quote:
Williams Formula One Team Denies Rosberg Rumor

Williams' Sam Michael has rubbished speculation that the Grove based team might lose Nico Rosberg to a rival team ahead of the 2008 season.

Rosberg, who turns twenty-two on Wednesday, has impressed so much during his second season on the grid in 2007 that rumours have singled him out as a possible replacement for Ferrari's Kimi Raikkonen next year.

According to the paddock gossip, Raikkonen could then wind up at Williams as contractual 'compensation' for the team led by Sir Frank Williams.

But in the German specialist magazine Auto Motor und Sport, technical director Michael is quoted as slamming the speculation as "absolute stupidity".

Backing Sam Michael's dismissal of the paddock theory, Auto Motor und Sport insists that German-born Rosberg is already tied to Williams on a binding contract for 2008.

Additionally, Raikkonen is understood to have a team performance clause in his Ferrari deal, meaning that he might possibly be free to leave the Maranello based team anyway at the end of the year and then be able to select the alternate team of his choice.


PaddockTalk Perspective

It just doesn't make sense for either Raikkonen to give up on Ferrari, or Ferrari to give up on Raikkonen at this point. They both have a history of being fast.

And while some have been quick to complain about Kimi's pace compared to Massa, some have quickly forgotten that Massa beat the legendary Michael Schumacher in straight fights once he got up to speed with the team.

Unless Raikkonen were to return to McLaren.... If he wants to win, he won't be looking for a way out of Ferrari.
Calm down, please!
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:05:07 #283
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50927724
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Neem toch eens een echte verbinding
1-0 voor Sanger

Albers geen struisvogel? neuh dat klopt die duikt compleet weg, Albers praat nog met de pers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word Hamilton na Clark de Brit met 8 podiums op rij?????? Het zou wel erg stoer zijn
pi_50929090
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Neem toch eens een echte verbinding
Ik heb net een nieuwe!
Keb weer wat aan instellingen veranderd (nadat ik eerder Orange had gebeld en die deze tip gaf), en nu loopt het weer beter!


Mijn topic gaat wel hard, zo! Ben benieuwd wat de volgende TT zal zijn van de F1-nieuwtjes!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50929115
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

1-0 voor Sanger

Albers geen struisvogel? neuh dat klopt die duikt compleet weg, Albers praat nog met de pers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word Hamilton na Clark de Brit met 8 podiums op rij?????? Het zou wel erg stoer zijn
Ach ik vind het heel wat dat hij het toegeeft, dat moet best pijn doen. Chapeau voor Christijan.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50929207
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:11 schreef arexes het volgende:

[..]

Ach ik vind het heel wat dat hij het toegeeft, dat moet best pijn doen. Chapeau voor Christijan.
Je vind het wel wat dat ie het toegeeft?
WTF moet ie anders doen? Iedereen weet dat hij op dit moment geen deuk in een pakje boter rijd en hopelijk heeft ie nu zelf ook in de gaten dat dat eeuwige "maximum attack" van hem toch belachelijke vormen aan begint te nemen.

Hij geeft het toe, nou petje af hoor meneer albers. Chapeau chapeau chapeau
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:18:32 #287
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50929334
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Je vind het wel wat dat ie het toegeeft?
WTF moet ie anders doen? Iedereen weet dat hij op dit moment geen deuk in een pakje boter rijd en hopelijk heeft ie nu zelf ook in de gaten dat dat eeuwige "maximum attack" van hem toch belachelijke vormen aan begint te nemen.

Hij geeft het toe, nou petje af hoor meneer albers. Chapeau chapeau chapeau
Dat hij langzamer is wil niet zeggen dat hij NIET maximum attack gaat trouwens...met zijn rijstijl is die Spyker nu eenmaal niet sneller.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50929380
Dat snap ik ook wel sanger, het staat alleen zo knullig om met dergelijke uitspraken te smijten als je constant achteraan de grid rijdt

Zeg dan gewoon dat je je best doet en er het beste van maakt wat op dit momemt mogelijk is met de auto.

Maximum attack vind ik gewoon een uitspraak die niet past bij de traagste auto van het veld, that's all
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50929808
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef vosss het volgende:
Dat snap ik ook wel sanger, het staat alleen zo knullig om met dergelijke uitspraken te smijten als je constant achteraan de grid rijdt

Zeg dan gewoon dat je je best doet en er het beste van maakt wat op dit momemt mogelijk is met de auto.

Maximum attack vind ik gewoon een uitspraak die niet past bij de traagste auto van het veld, that's all
Zelfkritiek is niet altijd makkelijk nee, ik kan nog wel een aantal mensen opnoemen die liever de schuld op iets anders hadden geschoven. Daarom chapeau ja.

Altijd dat anti-alberts geblaat uit de mond van 'vooral' het pro Doornbos kamp. Je zou bijna een hekel aan die sympathieke jongen gaan krijgen door zijn 'fans'.

Oh ja en over dat Maximum Attack, dat is zo ongeveer de lijfspreuk van die jongen, vorig jaar namelijk ook al. Wat maakt het nou uit dat die jongen dat gebruikt? Of moet ie soms zeggen, Hiiiydihooo???
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50929995
Maar dat maximum attack klinkt gewoon gaar als je iedere keer na een halve race al door 3 kwart van het veld op een rondje word gezet en zelf standaard iedere keer kansloos achteraan start. Valt weinig te attacken, hooguit de schade beperkt houden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:41:20 #291
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50930004
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef vosss het volgende:
Dat snap ik ook wel sanger, het staat alleen zo knullig om met dergelijke uitspraken te smijten als je constant achteraan de grid rijdt

Zeg dan gewoon dat je je best doet en er het beste van maakt wat op dit momemt mogelijk is met de auto.

Maximum attack vind ik gewoon een uitspraak die niet past bij de traagste auto van het veld, that's all
Maximum Attack is dan ook niet van toepassing op de auto, maar op de coureur
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50930086
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:34 schreef arexes het volgende:

[..]

Zelfkritiek is niet altijd makkelijk nee, ik kan nog wel een aantal mensen opnoemen die liever de schuld op iets anders hadden geschoven. Daarom chapeau ja.

Altijd dat anti-alberts geblaat uit de mond van 'vooral' het pro Doornbos kamp. Je zou bijna een hekel aan die sympathieke jongen gaan krijgen door zijn 'fans'.

Oh ja en over dat Maximum Attack, dat is zo ongeveer de lijfspreuk van die jongen, vorig jaar namelijk ook al. Wat maakt het nou uit dat die jongen dat gebruikt? Of moet ie soms zeggen, Hiiiydihooo???
Misschien moet ie met beide benen op aarde komen en had ie vanaf het begin een andere lijfspreuk moeten nemen

vosss heeft gewoon gelijk. Maximum attack in een Fiat Panda ga jij toch ook van lachen?
Voor zover ik weet is Albers trouwens de enige die een lijfspreuk nodig heeft. De rest is gewoon coureur.

edit: het is misschien wel de Maximum Attack rijstijl waardoor hij wordt geklopt. Kubica moest ook een tandje lager om sneller te zijn (Monaco)
Calm down, please!
pi_50930089
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:34 schreef arexes het volgende:

[..]
Of moet ie soms zeggen, Hiiiydihooo???
Gisteren toevallig Childsplay 3 gekeken op RTL7?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50930130
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Gisteren toevallig Childsplay 3 gekeken op RTL7?
Da's Mr. Hankey, man! The Christmas Poo!
Calm down, please!
pi_50930149
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Da's Mr. Hankey, man! The Christmas Poo!
Chucky zegt dat ook!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50930160
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Chucky zegt dat ook!!!!!
Mr. Hankey roeleert meer.
Calm down, please!
pi_50930260
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mr. Hankey roeleert meer.
Het ging over F1 toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:58:45 #298
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50930528
Ging inderdaad.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50931362
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat hij langzamer is wil niet zeggen dat hij NIET maximum attack gaat trouwens...met zijn rijstijl is die Spyker nu eenmaal niet sneller.....
met zijn rijstijl is die Albers nu eenmaal niet sneller.....

Dat de Spyker sneller is bewijst Sutil wel.
Albers moet of zijn rijstijl aanpassen (had hij dus al moeten doen, als dat het probleem is), waardoor hij Sutil kan verslaan of toegeven dat Sutil een betere coureur is (en dan is het over voor hem in de F1 denk ik).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50931405
We zullen het gaan zien aankomende zaterdag en zondag.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')