abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 12:15:51 #201
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50815964
Ja dat weet ik maar die Amerikanen overdrijven het wel wat vind ik. Tuurlijk is het een goed resultaat maar hij heeft zoals gisteren gewoon mazzel met een SC waarna een hoop nog moeten pitten terwijl hij net gePit heeft. Das geen kwaliteit das geluk!!
  maandag 25 juni 2007 @ 12:17:18 #202
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_50815993
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voorlopig staat ie 2de in het kampioenschap Met alle kansen.
[..]
Wat betekend die (R) achter Doornbos??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 25 juni 2007 @ 12:18:22 #203
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50816022
Rookie, das een speciaal kampioenschap en dat leid hij!!
  maandag 25 juni 2007 @ 12:23:57 #204
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50816206
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja dat weet ik maar die Amerikanen overdrijven het wel wat vind ik. Tuurlijk is het een goed resultaat maar hij heeft zoals gisteren gewoon mazzel met een SC waarna een hoop nog moeten pitten terwijl hij net gePit heeft. Das geen kwaliteit das geluk!!
Mwah ... Drive trhough krijgen en 1 keer spinnen en dan toch van achter terugvechten naar #2 op 0.5 seconde van de top is ook wel kwaliteit, hoor. Het valt iig wel meer en meer op ... hier een quote uit het raceverslag (voetnoot);
quote:
NOTEWORTHY:

Robert Doornbos overcame an early drive-through penalty for blocking. The Dutch driver was forced to serve the penalty on lap 11 and after exiting pitlane was running 16th. He then fought his way back to finish second and earn his fourth podium finish in five Champ Car starts.
Calm down, please!
pi_50816218
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef vosss het volgende:
Nou, ze hadden het anders over Doornbos dat ie een hoger percentage van de races op het podium had gestaan dat Bourdais. Natuurlijk een kromme vergelijking, omdat Bourdais veel meer races gereden heeft, maar volgens mij mogen die Amerikanen Doornbos wel hoor.
Hamilton heeft ook een hoger percentage podia (100%) dan bijvoorbeeld Schumacher (62%) of Fangio (69%). Maar wat overwinningen betreft lopen deze twee nog ver op hem voor.

Fangio 24 uit 51 (47%)
Schumacher 91 uit 250 (36%)
Jim Clark (34%)
Hamilton 2 uit 7 (29%)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 25 juni 2007 @ 12:36:52 #206
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50816548
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mwah ... Drive trhough krijgen en 1 keer spinnen en dan toch van achter terugvechten naar #2 op 0.5 seconde van de top is ook wel kwaliteit, hoor. Het valt iig wel meer en meer op ... hier een quote uit het raceverslag (voetnoot);
[..]
Tuurlijk heeft RD kwaliteit maar ik bedoel alleen maar dat die Amerikanen het zo vaak overdrijven maar als ze van hem houden zou het mooi zijn, marketingtechnisch gezien denk je niet?
  maandag 25 juni 2007 @ 14:06:34 #207
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_50819583
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef vosss het volgende:
volgens mij mogen die Amerikanen Doornbos wel hoor.
Dat is sowieso iets dat Doornbos voor heeft op een hoop andere sporters, zeker wanneer commercie van groot belang is: Op de een of andere manier mag je die kerel gewoon. Wat hij uitstraalt, hoe hij praat, etc.. Hij kreeg ook altijd veel media-aandacht, zelfs toen hij buiten de boot viel. Hopelijk raakt met bij Red Bull ook overtuigd van zijn racekwaliteiten, en krijgt hij spoedig (hopelijk volgend jaar al) een kans.
pi_50826452
Ik heb Doornbos wel hoog staan. (niet dat ik in de autosport-wereld wat voor m kan betekenen, maar goed)
  maandag 25 juni 2007 @ 19:12:18 #209
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50830351
quote:
JUNE 25, 2007
An interesting tester at Spyker

Last week's Silverstone test featured Giedo van der Garde in a Spyker. This raised little interest at the time but was a very significant moment. Prior to this test Van der Garde was barred from testing for Spyker because he was under contract to Super Aguri F1 and could not get a superlicence unless Suzuki agreed. This the team refused to do because of the fight between Super Aguri and Spykeer over the question of chassis design. There were talks in Indianapolis to try to clear up the fight and, obviously, some progress was made. It is not clear exactly what was agreed but if Super Aguri agreed to release Van der Garde, Spyker must have agreed something in exchange, perhaps to back off on the arbitration claim, which the team can ill-afford anyway.

The interesting thing now will be whether or not Van der Garde uses the financial muscle of his girlfriend's father (and Spyker shareholder) Marcel Boekhoorn to oust Christijan Albers from the Spyker race team. Albers has been a big disappointment this year but the team has kept him on because of financial arrangements between Albers, his backers and the team.

If, however, Van der Garde appears with more money, it is logical that Albers will be ejected as he seems unable to compete with F1 rookie Adrian Sutil. Van der Garde may not do any better but if he has more money, he will be more valuable to the team.
Calm down, please!
pi_50832543
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Let's hope so!!!
pi_50837790
Niet dat Albers de sterren van de hemel rijdt, maar wat kan Van der Garde nou meer brengen dan Albers de rest van dit seizoen? Laat Giedo maar lekker testen de komende tijd, ervaring opdoen met de auto etc.

(heeft hij zijn superlicentie eigenlijk al?)
.
pi_50837825
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef Tackleberry het volgende:
Niet dat Albers de sterren van de hemel rijdt, maar wat kan Van der Garde nou meer brengen dan Albers de rest van dit seizoen? Laat Giedo maar lekker testen de komende tijd, ervaring opdoen met de auto etc.

(heeft hij zijn superlicentie eigenlijk al?)
Van der Garde heeft zijn superlicentie al.
  maandag 25 juni 2007 @ 23:35:27 #213
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50841310
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef Tackleberry het volgende:
Niet dat Albers de sterren van de hemel rijdt, maar wat kan Van der Garde nou meer brengen dan Albers de rest van dit seizoen?

...
Zoals het artikel dus zegt: Geld .. en misschien de ex van Albers Varossieau

Kennelijk is de site ook in beheer van Lodewijk of de webmaster van Chris is niet op de hoogte

[ Bericht 19% gewijzigd door Googolplexian op 26-06-2007 00:09:55 ]
Calm down, please!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:13:49 #214
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50847253
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50848471
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat las ik ook al, maar hierbij wordt er uitgegaan van het feit dat omdat van der Garde test, hij zijn superlicentie heeft. Echter voor testen buiten de GP weekends om heb je geen superlicentie nodig. Sterker nog, rijders zonder superlicentie moeten in zulke testen kunnen aantonen een superlicentie waard te zijn (door minimaal een GP afstand te rijden).
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50849296
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Nou je het zegt. Hij heeft hem inderdaad nog niet gekregen, maar hij heeft wel de benodigde afstand afgelegd. Was daarmee even in de war.
pi_50849411
Ik zie nog steeds de grote verschillen tussen Albers en Sutil niet Maargoed, ik ben wel vaker blind genoemd.
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:09:28 #218
65960 sanger
pi_50850933
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog steeds de grote verschillen tussen Albers en Sutil niet Maargoed, ik ben wel vaker blind genoemd.

Bedoel je op gebied van snelheid?
pi_50852751
quote:
Godsklere, blinde slavink! Sutil rijd Albers het licht uit zn ogen man!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50854375
quote:
Ter verduidelijking dan maar: Albers vs. Sutil.

kwalificatie:1-6
race: 4-3
snelste ronde: 2-5

Sutil is duidelijk sneller, maar Albers heeft (tot nog toe) betere prestaties in de race neergezet.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:47:19 #221
65960 sanger
pi_50856450
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ter verduidelijking dan maar: Albers vs. Sutil.

kwalificatie:1-6
race: 4-3
snelste ronde: 2-5

Sutil is duidelijk sneller, maar Albers heeft (tot nog toe) betere prestaties in de race neergezet.
Zolang Albers het in de races beter doet dan is er geen reden hem weg te sturen, een kwali kan ook beinvloed worden door de strategie, en is dus niet altijd een eerlijk beeld.
pi_50880568
Cross-post:

@ West:
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef WEST het volgende:

[..]

ja dan pas.., ik heb het morgenavond druk en vandaag was het ook druk

wees blij dat ik een gaatje heb dinsdag anders was het helemaal niks van gekomen
Mag ik je quoten, of is dat te? * Sally leeft wel met je mee, hoor...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50880811
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Sally het volgende:
Cross-post:

@ West:
[..]

Haha, heb net m'n halve huis schoongemaakt met Bløf op de achtergrond!
Handig, alle albums in MP3 "Monsters slapen nooit.. lalallaalalalaaa"...

Maar die Doornbos gaat lekker Hopelijk houdt hij het vol tot het eind!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:42:16 #224
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50880884
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Sally het volgende:
Cross-post:

@ West:
[..]

maar het wachten is op Sanger........ de rest is al klaar. in 1 avond nog wel
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_50881193
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef WEST het volgende:

[..]

maar het wachten is op Sanger........ de rest is al klaar. in 1 avond nog wel
Tja, je had je melding in het 'napraattopic' van Indy gezet, maar ik vond eigenlijk dattie hier thuishoorde
pi_50881278
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, heb net m'n halve huis schoongemaakt met Bløf op de achtergrond!
Handig, alle albums in MP3 "Monsters slapen nooit.. lalallaalalalaaa"...

Maar die Doornbos gaat lekker Hopelijk houdt hij het vol tot het eind!
Offtopic: Zaterdag werkt ook errug goed!

Heb je het Grote Doornbos topic al ontdekt? *vast natuuurlijk wel! vaste poster op het forum hier...*
  woensdag 27 juni 2007 @ 02:22:20 #227
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50885402
quote:
'Big Wake-up Call'

Adrian Sutil is a "big asset" for Spyker, according to the Dutch squad's team principal Colin Kolles.

Despite recently disciplining the German rookie for making too many basic errors, Kolles said 24-year-old Sutil could become formula one sensation Lewis Hamilton's biggest competition in the future.

"He is a promising young talent for us, but we have to be realistic with where we are at the moment in terms of the car," Kolles is quoted as saying by the Daily Express.

Hamilton and Sutil were paired together in formula 3 in 2005, leading that series' champion Hamilton to correctly predict that Spyker's established driver Christijan Albers would be given a "big wake-up call" by Sutil.

But Kolles admitted: "We need to provide him with a better car to compete against the best teams and drivers. Adrian is a big asset for the future.

"I believe in the future he will be a big rival on the track to Hamilton."
Jup ... weer hetzelfde bericht als voorheen ... dit keer op een Amerikaanse site en met wat bedenksels van mij hieronder

Albers laat duidelijk niet veel zien nu. Sutil ook niet (al is hij wel sneller dan Albers) maar bekijk het effe zo:
Albers en Sutil hebben beiden waarschijnelijk een contract voor 2008 bij Spyker ... van Sutil weet ik het zeker. Spyker is nu niet echt een vermogend team en zoals je van Hamilton al de berichten uit alle hoeken hebt horen komen dat hij waarschijnlijk de eerste F1 rijder gaat worden die over de 50 miljoen pond gaat (qua waarde / transferkosten/salaris) is het niet gek dat Spyker Sutil's marktwaarde probeert op te pompen d.m.v. persberichten (de lilnk Sutil Hamilton is wellicht nog vers bij de pers van F3). Sutil's goede regentijd in Monaco heeft in ieder geval de koppen in de goede richting staan. MOCHT Sutil het komende races nou goed doen dan is een bod van een team als Toyota wellicht helemaal niet ondenkbaar (zeker gezien Ralf z'n salaris). Met de opgepompte marktwaarde vangt Spyker dan een leuk transfer bedrag (ala Minardi / Jordan) en kan Albers gewoon z'n contract naast een nieuwe rookie uitzitten.

Niet teveel letten op rijderskwaliteit dus ... imo is dit niets anders dan Silly Season Value. Sutil willen ze inruilen en de volgende rookie klaarstomen voor verkoop. Veel andere opties zijn er financieel niet meer om het F1 team in bezit te houden, denk ik Goede strategie, dat wel.
Calm down, please!
  woensdag 27 juni 2007 @ 06:16:39 #228
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50887038
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Sally het volgende:

[..]

Tja, je had je melding in het 'napraattopic' van Indy gezet, maar ik vond eigenlijk dattie hier thuishoorde
maakt niet uit. ik hoop wel dat ik de tekst voor 19:00 vanavond heb anders gooi ik hem online en moet de tekst er maar later in.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:09:12 #229
65960 sanger
pi_50887499
Vanmiddag krijgt WEST de tekst van me. Ik steel maar wat tijd van mijn baas, thuis kom ik er maar niet aan toe.
pi_50887783
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:09 schreef sanger het volgende:
Vanmiddag krijgt WEST de tekst van me. Ik steel maar wat tijd van mijn baas, thuis kom ik er maar niet aan toe.
Foei toch!
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:00:28 #231
65960 sanger
pi_50889327
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef Sally het volgende:

[..]

Foei toch!
SSSSSSSSSSSSSSSStttttttttttttttttttttttttttttt
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:43:37 #232
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50892567
quote:
Rosberg's engine undamaged at Indy

Sam Michael has contradicted reports following the recent US grand prix that said Nico Rosberg had retired from the race with a fiery engine failure. Williams' FW29 single seaters are this year powered by semi-works Toyota engines; and one did not expire on Indianapolis' road course layout nearly two weeks ago, technical director Michael insisted to Auto Motor und Sport magazine. The Australian explained that an electrical fire set spilled oil ablaze -- but that the 2.4 litre V8 remains in working order.

"Theoretically we could use it again at Magny Cours," he said, "but since we can change it anyway without penalty we might as well give him a fresh engine (for the French GP)."

The team's post-race investigation also showed that the oil fire melted Rosberg's rear suspension, meaning that he was lucky to escape a Ralf Schumacher-type impact against the Speedway walls.

Sam Michael said of the reliability problems encountered in America: "We now have solid solutions in place."
Maakt dit nog wat uit voor de manager?
Calm down, please!
pi_50893063
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Maakt dit nog wat uit voor de manager?
Ach ja, puntjes zijn verdeeld en budgetten al uitgegeven.
Ik heb ook Rosberg maar persoonlijk kan ik me er niet druk om maken

edit: voor mensen met een Williams motoronderdeel in de manager zou het wel 50 punten schelen. Da's wel een flink verschil idd.
pi_50893211
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach ja, puntjes zijn verdeeld en budgetten al uitgegeven.
Ik heb ook Rosberg maar persoonlijk kan ik me er niet druk om maken
Jij hebt Rosberg helemaal niet.
pi_50893331
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Jij hebt Rosberg helemaal niet.
Naja, ik hád Rosberg. Heb team enkele dagen geleden aangepast

Heb nu:

Heidfeld - Davidson
Mc Laren
Super Aguri
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:05:00 #236
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50893454
Heidfeld = goeie keuze
pi_50893486
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, ik hád Rosberg. Heb team enkele dagen geleden aangepast

Heb nu:

Heidfeld - Davidson
Mc Laren
Super Aguri
Dat team wil ik ook nemen. Al wacht ik nog even de vrije trainingen af. Zit er nog over te denken om Sato te nemen in plaats van Davidson. Ik denk dat hij ondanks die straf het in de kwalificatie beter doet dan Davidson en in de race zullen ze elkaar ook niet zo veel ontlopen.
pi_50894088
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Zolang Albers het in de races beter doet dan is er geen reden hem weg te sturen, een kwali kan ook beinvloed worden door de strategie, en is dus niet altijd een eerlijk beeld.
Die strategie (hoeveelheid benzine, soort banden) bij de kwalificatie geldt pas vanaf de laatste kwalificatie periode. In de eerste twee perioden gaat het erom zo hard mogelijk te rijden. En dat doet Sutil beter.
pi_50894561
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat team wil ik ook nemen. Al wacht ik nog even de vrije trainingen af. Zit er nog over te denken om Sato te nemen in plaats van Davidson. Ik denk dat hij ondanks die straf het in de kwalificatie beter doet dan Davidson en in de race zullen ze elkaar ook niet zo veel ontlopen.
Als ik reken is het handiger om Davidson te nemen ivm finishes.
Sato eindigt vaak weer wat hoger.
Het is een overweging
pi_50894957
quote:
Hamilton maakt debuut op witte doek

McLaren-coureur Lewis Hamilton maakt volgende week zondag zijn debuut op het witte doek. De Britse bioscoopketen Vue Cinemas heeft namelijk besloten de Grand Prix van Groot-Brittannië in dertig van haar zalen live te vertonen.

De Britse bioscoopbezoekers kunnen Hamilton, die aan de leiding gaat in het WK, in actie zien op een groot scherm en met surround sound. Vue Cinemas belooft verder dat de Britse Formule 1-race niet onderbroken zal worden voor reclame.
Fuck, dat zouden ze hier ook ergens moeten doen!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50895009
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Fuck, dat zouden ze hier ook ergens moeten doen!!!
En dan een 2e scherm ernaast met de live-timings
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:47:49 #242
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50895103
En popcorn-vretende en gillende en bellende pubers en ander tuig ertussen, nee, dank je..

Ik zal wel te pessimistisch zijn, maar heb er weinig vertrouwen in dat het echt iets wordt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50895388
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En dan een 2e scherm ernaast met de live-timings
Ik zeg doen.
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En popcorn-vretende en gillende en bellende pubers en ander tuig ertussen, nee, dank je..
Daar heb ik in de bioscoop waar ik naar toe ga vrij weinig last van. Dus het kan wel.
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:12:18 #244
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50895944
Pathe de Kuip volg het voorbeeld
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:24:42 #245
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50896403
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Pathe de Kuip volg het voorbeeld
Eerst Doornbos weer in de F1 Dan is die kans een stuk groter
Calm down, please!
pi_50897844
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Heidfeld = goeie keuze
Kan 'm net niet kopen voor Rosberg... Wel weer mijn favorietje terug!
*al ben ik echt stom geweest de vorige race*
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:19:52 #247
65960 sanger
pi_50898321
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef Sally het volgende:

[..]

Foei toch!
Nu mag je het zeggen
pi_50899399
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Nu mag je het zeggen
*zwaar Offt* Huh? Ben je uitgewerkt voor vandaag ofzo?
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:55:05 #249
65960 sanger
pi_50899797
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Sally het volgende:

[..]

*zwaar Offt* Huh? Ben je uitgewerkt voor vandaag ofzo?
Neuh, ik heb net tijd van mijn baas gepikt om de OP voor Frankrijk af te maken

Ik heb alleen mezelf ermee ben ik bang Ik zit vanavond ook nog wel ben ik bang
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:05:04 #250
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50900223
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Neuh, ik heb net tijd van mijn baas gepikt om de OP voor Frankrijk af te maken

Ik heb alleen mezelf ermee ben ik bang Ik zit vanavond ook nog wel ben ik bang
Ah. Ik vroeg me al af waar dat topic bleef.
Als hij af is, link hem dan ook even in http://sport.fok.nl/f1/nieuws/39040. Daar heb ik nu gewoon naar het SPT-forum gelinkt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')