abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50658894
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef SimtekF1 het volgende:
Van F1racing.

De FIA heeft nadere gegevens naar buiten gebracht over de crash van BMW Sauber-coureur Robert Kubica tijdens de Grand Prix van Canada. Kubica kwam tijdens de race in aanraking met de Toyota van Jarno Trulli. Hij verloor hierbij zijn voorvleugel en schoot van het circuit . Uit gegevens blijkt dat de Pool een klap van 75G heeft overleefd.

Uit de data in het rapport komt naar voren dat Kubica met 230 km/u tegen de muur knalde. De klap had op zijn hoogtepunt een impact van 75G. De gegevens zijn vastgelegd met een zogenaamde Accident Data Recorder (ADR). Deze zit achter de coureur en onder de bezinetank. Tijdens de Grand Prix van Amerika zijn de gegevens geannalyseerd door Peter Wright, voormalig Lotus-ontwerper en tegenwoordig hoofd van de veiligheidscommissie van de FIA, en zijn collega's Andy Mellor en Hubert Gramling.

De onderzoekers kwamen na de race tot de conclusie dat de veiligheidsmaatregelen, waaronder de verhoogde cockpitrand en het HANS-systeem, perfect hebben gewerkt. Willi Rampf, technisch directeur van BMW Sauber: "Terwijl we erg geschokt waren door de crash, waren we ook zo blij dat Robert veilig kon uitstappen. We zijn zeer te spreken over hoe het chassis zich heeft gehouden. Veiligheid staat bij ons ook altijd voorop. Wij zoeken niet naar grenzen bijvoorbeeld om zo licht mogelijk te zijn. Het resultaat zie je nu."

75 G en eigenlijk helemaal niks hebben.
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze dat incaping niet hebben weggehaald, elke mongool ziet toch wel dat iemand daar frontaal op kan botsen......
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50665335
De testtijden van vandaag:

woensdag 20 juni 2007 @ 20:27:43 #153
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50665787
Toyota rijdt met een wagen onder het gewicht ofzo
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:23 #154
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_50672873
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Toyota rijdt met een wagen onder het gewicht ofzo
Daar zat ik ook aan te denken. Maar waarom zou je dat doen? Om de PR? Je valt de volgende race toch weer door de mand.
Overigens regende het wel. Misschien dat Toyota gewoon een topauto heeft voor in de regen.
Ach, we zullen zien. Sowieso zeggen die trainingstijden vrij weinig. Wat wordt er getest, geprobeerd, is het doel?
pi_50681756
Lol, die fouten had ik nog niet eens gezien.
Dacht altijd dat ze zulke dingen zelf wel ff checken voordat ze het op hun site zetten.
pi_50683628
quote:
Verstappen: "Breuk management breekt Albers op"
21 juni 2007

Christijan Albers zal spijt krijgen van de breuk met zijn manager Lodewijk Varossieau. Dat is althans de mening van Jos Verstappen, die dit in zijn wekelijkse column in de Telegraaf van vandaag liet optekenen. Afgelopen vrijdag maakten de Spyker-coureur en zijn management bekend uit elkaar te gaan.

"Ik had al begrepen dat er al een tijd een verschil van inzicht bestond, maar als verstandige mensen had je dat kunnen oplossen," vindt de oud-Formule 1-coureur. Volgens Verstappen had Albers er verstandiger aan gedaan zijn management trouw te blijven. "Je maakt aan het begin van je carrière een keuze om met elkaar iets te bereiken en dan moet je ook in moeilijke tijden met elkaar doorgaan. Dat hebben mijn manager Huub Rothengatter en ik ook altijd gedaan."

Verstappen ziet de toekomst van Christijan Albers somber in. "Ik vrees dat Christijan zich zorgen moet gaan maken over zijn Formule 1-toekomst. Er zijn veel kapers op de kust. Varossieau en Michiel Mol van Spyker zijn dikke vrienden van elkaar en andere teams zitten momenteel niet te wachten op Christijan."

bron: www.f1gpupdate.net
Had dat maar niet gedaan Jos
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50683953
quote:
Legend Schumacher in shock racing return.
Wednesday, 20th June 2007

Formula 1 legend Schumacher to make surprise racing return in end-of-season Race of Champions at Wembley.

Seven-time Formula 1 World Champion Michael Schumacher is to come out of retirement to compete in the 2007 Race of Champions (RoC), as the end-of-season spectacular gets ready to take place on British soil for the first time in its 20-year history.

The gladiatorial-style RoC has been in existence since 1988, and Schumacher's return – the German previously competed in the event in 2004 in Paris, when he lost out to current Renault rookie Heikki Kovalainen in the final shoot-out – is sure to be a major draw as the event heads to Wembley Stadium on Sunday, 16 December.

“I enjoyed the atmosphere in 2004,” Schumacher remarked, “both with the other drivers and in the stadium where the fans seemed to clearly enjoy themselves. I hope my participation can help the event organisers raise even more funds for the Institute for Cerebral and Medullary Disorders (ICM) which I'm one of the founder members of and the Race of Champions is supporting for a fourth year.”

The event pits some of the world's greatest drivers against each other in a series of nation vs. nation, head-to-head challenges in a selection of track and off-road machinery. Schumacher apart, those to have so far confirmed their presence include Honda F1 ace Jenson Button and double World Touring Car Champion Andy Priaulx (Team England), and Red Bull Racing star David Coulthard and British rallying legend Colin McRae (Team Scotland).

Discussions are also ongoing with current Formula 1 World Championship leader Lewis Hamilton to form part of a Team Great Britain entry. Defending champions Finland as well as France, the USA, Scandinavia and two as-yet unnamed squads have still to reveal their driving line-ups.

Aside from Kovalainen, former winners of the event include DTM title-winner Mattias Ekström and World Rally Champions past and present Sébastien Loeb, Juha Kankkunen, Stig Blomqvist, Didier Auriol, Tommi Mäkinen, Carlos Sainz, Colin McRae and Marcus Gronholm.
Calm down, please!
pi_50684052
quote:
Alonso breaks McLaren 'vow of silence'
Posted 21 June 2007 at 08:52 GMT

Fernando Alonso may already have broken a new 'vow of silence' imposed on McLaren drivers at Indianapolis by Ron Dennis.

The Mercedes-powered team's chairman and principal, concerned about the handling of Alonso and rookie teammate Lewis Hamilton's recent musings about each other to the press, informed reporters on the scene of the US grand prix that the pair have agreed to not talk about one another any more.

"They will only talk about each other in each other's presence," Dennis revealed at Indy, "because then there is no misconception or no misunderstanding."

World champion Alonso, however, went on Spanish radio shortly after the US grand prix - in which he finished behind Hamilton for the second time in the space of seven days - claiming that it is he who does the bulk of the car setup work for his team.

"Hamilton gets my data," the Spaniard told Cadena SER, "but I also get his data. But the one that gets the car ready on a Friday is me."
Calm down, please!
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:48:08 #159
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50684123
Verstappen had die huub allang moeten laten vallen. Die heeft echt een hoop verziekt!!! Wel denk ik dat Jos gelijk heeft als die zegt CA red het na dit jaar niet!!
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:50:16 #160
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50684189
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:45 schreef Googolplexian het volgende:

[Nando jankt again]
Ron pleur die dwaas eruit joh, hij jankt alleen maar ipv dattie presteert
pi_50684357
quote:

[..]
Wat een gejank weer zeg. Word echt doodmoe van die gozer. Ben benieuwd hoe lang die nog voor McLaren rijdt als het zo doorgaat.
pi_50684783
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef vosss het volgende:
Had dat maar niet gedaan Jos
Ja idd, want altijd bij je manager blijven is de basis voor succes. Kijk maar naar Jos
Where facts are few, experts are many.
pi_50687205
quote:

[..]
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5979

Daar staat het toch wat anders.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:58:15 #164
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50690301
quote:

[..]
Ik ben geen Alonso-fan, maar zoals hierboven aangegeven, het wordt weer lekker uit z'n verband gerukt..

Wat me trouwens beetje irriteerde, je post een paar dagen terug in dit topic praktisch hetzelfde bericht, maar dan van een andere bron.. Het zou dan hier meer gaan om 'het verbreken van de radiostilte', maar het gaat over hetzelfde interview met dezelfde inhoud.. Dus tenzij je het met de opzet plaatst om even te Alonso-bashen, snap ik het doel van jouw post niet echt.. No offense verder, het viel me alleen even in negatieve zin op
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50690644
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik ben geen Alonso-fan, maar zoals hierboven aangegeven, het wordt weer lekker uit z'n verband gerukt..

Wat me trouwens beetje irriteerde, je post een paar dagen terug in dit topic praktisch hetzelfde bericht, maar dan van een andere bron.. Het zou dan hier meer gaan om 'het verbreken van de radiostilte', maar het gaat over hetzelfde interview met dezelfde inhoud.. Dus tenzij je het met de opzet plaatst om even te Alonso-bashen, snap ik het doel van jouw post niet echt.. No offense verder, het viel me alleen even in negatieve zin op
Assumption is the mother of all fuckups zeggen ze wel eens. Het doel van de post is om een indruk te geven van wat er aan nieuws naar buiten wordt gebracht. Als ik iets tegen Alonso zou hebben had ik het anders aangepakt. Het is nog steeds een toffe peer imo omdat ie die schurftlul van een Schumacher twee jaar het licht uit de ogen heeft gereden (da's meer mijn stijl van bashen).

Misschien zou de datum je moeten opvallen en heb je iets negatiefs te melden over de Britse pers maar laat mij erbuiten

ook no offence trouwens

edit:
berichten uit de Engelse pers van vandaag:
Has Alonso Broken McLaren Team Order ? PaddockTalk 11:46
Alonso breaks McLaren 'vow' F1 Central 09:43
Alonso breaks McLaren 'vow of silence' Home of Sport 08:59

[ Bericht 10% gewijzigd door Googolplexian op 21-06-2007 14:21:30 ]
Calm down, please!
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:19:07 #166
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50691066
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
(da's meer mijn stijl van bashen).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:57:08 #167
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50696884
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
-knip-
Als het bedoeld was om (subtiel?) de nieuwsgaring van de Britse sportpers aan de kaak te stellen dan had ik jouw post verkeerd begrepen, mijn excuus. Ik had juist ook naar de data gekeken en daarom vond ik het zo raar dat je een bericht postte dat terugviel op uitlatingen van Alonso die je 2 pagina's eerder ook had gepost... (en waarmee je dus eigenlijk niets nieuws meldde), maar ik zal me teveel hebben laten beïnvloeden door een tweetal reacties na jou, waarin gesteld werd dat Alonso 'alweer' aan het janken was, terwijl het over hetzelfde ging als eerder dit topic..
Afijn, kwestie van interpretatie idd... En ja, ik zal even op m'n typo's letten, heb niet echt m'n dag vandaag..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_50702422
En het laatste overzicht van de testtijden op Silverstone:

Wordt ook nog getest op Jerez, maar dat is niet zo heel spannend. Alleen SA geeft hun tijd vrij in tegenstelling tot Honda. Dus naar mijn idee is het daar nog steeds niet veel soeps.
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:16:43 #169
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50702855
Giedo heeft veel gereden zeg............laat me raden een Spyker minder nu?
pi_50703190
quote:
Spyker Silverstone test notes 2007-06-21
Date 2007-06-21

The Etihad Aldar Spyker Formula One Team concluded its three day test at Silverstone today. In a rain interspersed session, Christijan Albers completed the lion's share of the driving as work continued on brake system development, set-up for the British Grand Prix and tyre evaluation.

An electrical problem towards the end of the morning halted Christijan's running until the early afternoon, but he nevertheless completed 35 laps with a best time of 1min 23.374.

Giedo van der Garde took over the car in the afternoon, however on his first run, spun into the gravel trap and damaged the front suspension. Technicians repaired the car to get Christijan out again towards the end of the afternoon, but light rain stopped any improvement in time.

The team will now go back to its base just across from Silverstone Circuit to finalise preparations for next week's French Grand Prix.

Dominic Harlow, chief race and test engineer:
"We had a few interruptions to the final day of the test today. A few red flags, then the rain arrived at lunch as we knew it would making the track briefly damp, and we had a technical issue with the car that lost us some time whilst it was traced."
"Christijan continued to improve his set-up for the race here in a couple of weeks, and unfortunately Giedo had a spin during his short programme. Overall there are a lot of positives from the three days to take into the French Grand Prix next weekend and when we come to Silverstone for the race just one week later.'

Christijan Albers:
"We started quite well this morning as we had a good set-up. I was very happy with the progress, but the afternoon was disappointing as we lost time some time with the electrical problem where couldn't go full throttle and that compromised the lap time slightly today. Then Giedo went off, which was a shame as I couldn't do some runs with new tyres to try and attack this time. I think there would easily be a quicker time in the car."

Giedo van der Garde:
"The plan for today was to do some runs in the afternoon after the shortened time on Tuesday. Of course I was very pleased to get the chance again. On the second lap it was already faster than Tuesday's lap time, but then in the fast third corner on the third lap the car snapped at the rear and it just got away."
"You're going pretty quick in that corner, but I just bounced across the gravel trap and then touched the wall and damaged the front wing. It took some time to repair and then I handed it back to Christijan so he could complete the programme."

Driver: Christijan Albers / Giedo van der Garde
Best lap time: 1min 23.374 (Christijan) / 1min 25.865 (Giedo)
Laps completed: 40 (Christijan 35 / Giedo 5)
Kilometres completed: 206km
Calm down, please!
pi_50709266
quote:
Ferrari doet aangifte tegen Stepney

Ferrari heeft eerder deze week aangifte gedaan tegen haar medewerker Nigel Stepney. Dat meldt de Gazzetta dello Sport donderdag. De reden is nog onduidelijk, maar de politie is wel een onderzoek gestart.

De Scuderia heeft enkel bevestigd dat er aangifte is gedaan. Verder wil het team zolang het onderzoek loopt geen mededelingen doen, al werd wel bevestigd dat Stepney – die momenteel van een vakantie geniet – nog altijd op de loonlijst staat.

Al enige tijd is bekend dat Stepney, tegenwoordig werkzaam op de fabriek, niet geheel tevreden is over zijn werkzaamheden bij Ferrari. Daarnaast gaat het gerucht dat hij naar Honda wil verkassen en dat de Japanse renstal hem graag ziet komen.

Stepney vervulde enige tijd de rol van technisch manager van het race- en testteam en had gehoopt op promotie toen technisch-directeur Ross Brawn zijn sabbatical aankondigde. Dat was hem niet gegund, evenals het sabbatjaar waarom hij had gevraagd.

In april werden twee oud-Ferrari-werknemers nog veroordeeld omdat zij namens Toyota in Maranello hadden gespioneerd. Beiden gingen overigens in hoger beroep.
Bron

Blijkbaar was Honda vandaag wel sneller dan SA. Want opeens geven ze wel hun snelste tijd vrij.

pi_50710427
quote:
Ferrari president unhappy with season
22/06/2007
Gilles Castonguay

Ferrari president Luca di Montezemolo, whose team are 35 points behind McLaren, said on Thursday that he was not enjoying Formula One this season because of rule changes.

"I don't like it much, I don't like it for many reasons," he told reporters at an event celebrating the 60th anniversary of the car maker.

"They need to change the rules on overtaking, I don't like the rules on the safety car that seemed to play roulette in Monte Carlo," he added.

"I don't like it because it does not seem that races are truly fought for aerodynamical reasons and it is much more difficult to overtake.

"I believe that Formula One, that is enjoying great international success with new countries and new fans, must quickly face the problems and Ferrari will push very hard," said Montezemolo.

He said there was little between the two top teams despite McLaren's lead over Ferrari, who are still adjusting to life without retired seven times world champion Michael Schumacher.

British rookie Lewis Hamilton leads the championship for McLaren after finishing on the podium in all seven of his starts and winning the last two races from pole position in Canada and the United States.

The Briton is 10 points clear of team mate and double world champion Fernando Alonso, with Ferrari's Felipe Massa and Kimi Raikkonen well back in third and fourth.

Massa was disqualified in Canada this month for ignoring a red light on leaving the pit lane while the safety car was deployed.

"We are talking about two or three fractions of a second," said Montezemolo of Ferrari's gap with McLaren. "We have to improve on these milliseconds here and there in order to be competitive.

"Now we have to recover the competitiveness that we have lost in the last two months."

He pointed to Raikkonen's victory in this season's first grand prix in Australia and Massa's back-to-back wins in Bahrain and Spain.

"We have two strong drivers and we have very good competitors and we must not forget in the first four races we were strong," he said at Ferrari's head offices in Maranello.
Calm down, please!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:17:19 #173
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50763012
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron
ik las ergens dat hij iets in de tank van massa en raikkonen heeft gedaan in monaco
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:48:22 #174
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50763923
Even ingaand op de topictitel:

Ik denk dat Lewis kampioen wordt dit jaar.
pi_50764730
Ik hoop dat Alonso en Kimi nog een kansje krijgen hoor. Want anders wordt het weer saai wat betreft het kampioenschap.

Check overigens dit filmpje even! Een F1 engine die "We are the champions" eruit blaast. Erg vet!!
http://www.break.com/index/we-are-the-champions.html
pi_50770868
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:17 schreef WEST het volgende:

[..]

ik las ergens dat hij iets in de tank van massa en raikkonen heeft gedaan in monaco
Die geruchten gaan inderdaad.
quote:
Stepney lawyer rules out sabotage claims

The Italian lawyer representing Nigel Stepney has ruled out suspicions of sabotage in the action Ferrari have taken against his client.

Stepney is being investigated by Italian legal authorities after Ferrari lodged an official complaint about his behaviour. No details have been forthcoming on exactly what he is alleged to have done.

Rumours over the last 48 hours have hinted at a possible sabotage attempt on Ferrari's cars prior to the Monaco Grand Prix, although this has not been confirmed by the team.

But Stepney's lawyer Luca Brezigher told Gazzetta dello Sport that he was unaware of what the legal enquiry was looking into.

"I can only say with certainty that Stepney is formally investigated, but the charge against him at the moment is rather unspecified," he said.

"From what I've learned, many types of offences can be identified, such as aggravated damage or sporting fraud, but I'd rule out sabotage.

"On the matter of Stepney being unreachable, it must not be considered as an attempt to flee. I'm convinced he is on vacation and in the dark about this story.

"I don't find it credible that a professional of his calibre could damage his own team."

Stepney has been uncontactable and is believed to be away on holiday at the moment.

Brezigher, who confirmed that Stepney's apartment in Serramazzoni had been searched, said that he expected the investigation to last at least one year before any formal charges were considered.
Brpn
  zondag 24 juni 2007 @ 12:10:42 #177
179034 Bernard0s
pi_50782484
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef NoXxa het volgende:
Ik hoop dat Alonso en Kimi nog een kansje krijgen hoor. Want anders wordt het weer saai wat betreft het kampioenschap.

Check overigens dit filmpje even! Een F1 engine die "We are the champions" eruit blaast. Erg vet!!
Zeker een heel vet filmpje!

Ik hoop ook dat het kampioenschap spannend blijft tot de laatste race in Brazilie, maar laat Hamilton maar lekker winnen, alles beter dan Kimi of Fernando. Massa mag van mij ook winnen.
pi_50791503
quote:
Kolles :: Sutil en Hamilton zijn de toekomst

Het is inmiddels een publiek geheim, dat Spyker-teambaas Collin Kolles erg gecharmeerd is van Adrian Sutil. Kolles liet aan Motorsport-total.com[/i] weten, dat hij in de toekomst een gevecht voorspelt tussen Sutil en Lewis Hamilton. Adrian Sutil kwam naar de Formule 1 als regerend kampioen van de Japanse Formule Nippon en Lewis Hamilton kwam de Formule 1 in als regerend GP2 kampioen.

Beide coureurs kennen zich goed en zijn erg goed bevriend met elkaar. Ze leerden elkaar in 2005 kennen toen beide heren reden voor het team van ASM in de Formule 3 euroseries. Hamilton pakte de titel met maar liefst vijftien overwinningen uit twintig wedstrijden. Sutil pakte twee overwinningen en verzekerde zich hiermee van de tweede plaats in het kampioenschap destijds.

Collin Kolles en Adrian Sutil ontmoetten elkaar in 2004, toen Sutil voor het team van 'Kolles Racing' in de Formule 3 uitkwam. "Met Adrian hebben wij de nummer één in huis in de context van uitdager van Lewis Hamilton", vertelt de 39-jarige teambaas. "Adrian was vroeger de teamgenoot van Lewis en hierdoor kennen ze mekaars sterke en zwakke kanten. Sutil is voor ons echt een veelbelovend talent, maar we moeten realistisch zijn dat onze auto op dit moment nog tekort schiet." De uitspraken van Kolles zijn natuurlijk ook met het oog op de toekomst. "De marktwaarde van Adrian zal alleen maar toenemen en als een ander team hem wil hebben zal er een grote afkoopsom betaald moeten worden, omdat hij een langdurige verbintenis met ons heeft", besluit Kolles.

Experts schatten Lewis Hamilton echter hoger in dan Sutil, ook al was de Duitser zo nu en dan sneller dan de Engelsman in de Formule 3. Ook helpt het feit niet dat Sutil toch enkele foutjes maakt in de wedstrijden, waar Hamilton tot nu toe het toonbeeld is van perfectie. De foutjes van Sutil zijn ook te verklaren, omdat de Spyker een moeilijk bestuurbare auto is in vergelijking met de McLaren. Toch liet de teamgenoot van Albers iets van zijn talent 'doorschijnen' toen hij op zaterdagmorgen in Monaco de snelste was in een natte training.

bron: racefreaks.nl
Eat that, Albers
vosss is de naam,
  zondag 24 juni 2007 @ 17:26:35 #179
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50791916
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef NoXxa het volgende:

ja en god save the queen en het franse volkslied
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 24 juni 2007 @ 18:49:07 #180
12012 arexes
Oei LALA
pi_50794241
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Eat that, Albers
Waarom eat that Albers? Is hij de enige die last zou hebben van Sutil?
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50801057
Nee, maar het komt er wel op neer dat die Kolles zegt dat Albers eigenlijk niet veel voorstelt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:17:58 #182
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50801357
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:49 schreef arexes het volgende:

[..]

Waarom eat that Albers? Is hij de enige die last zou hebben van Sutil?
Nee ... wel het meest.
Calm down, please!
  zondag 24 juni 2007 @ 22:25:56 #183
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50801675
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Nee, maar het komt er wel op neer dat die Kolles zegt dat Albers eigenlijk niet veel voorstelt.
Alsof iedere coureur de nieuwe Schumacher/Senna/Fangio/noem-ze-maar-op moet zijn.. Sutil is een zeer talentvolle coureur, nou en?? Albers doet het voor een Nederlandse coureur uitstekend in de F1. Hij heeft begin dit seizoen gewoon veel problemen gehad met z'n wagen en wat pech tijdens de zaterdag en zondagen. Laten we 'm na het seizoen afrekenen op z'n prestaties.

En om even op het artikel zelf te reageren. Misschien wat voorbarig, maar Sutil laat inderdaad zien dat hij uit een 'slechte' wagen veel kan halen. Het zou mooi voor 'm zijn wanneer hij vanaf volgend seizoen in een betere wagen mag/kan/gaat presteren. Om hem 'dé uitdager van Hamilton' te noemen gaat me nu nogal wat ver, zeker ook omdat Hamilton nu nog niets gewonnen heeft (als in: geen F1-titel). Wie weet is volgend jaar Ferrari, Renault of BMW wel weer het te kloppen team en rijdt Hamilton de komende jaren in de marge (niet dat ik dat hoop en verwacht overigens)
  zondag 24 juni 2007 @ 22:33:17 #184
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50801925
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

... Albers doet het voor een Nederlandse coureur uitstekend in de F1. ...
Moet ik hieruit begrijpen dat je NL coureurs in de basis bagger vindt? Want er is echt geen enkel bewijs dat Albers het goed doet so far.
Calm down, please!
pi_50802579
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Alsof iedere coureur de nieuwe Schumacher/Senna/Fangio/noem-ze-maar-op moet zijn.. Sutil is een zeer talentvolle coureur, nou en?? Albers doet het voor een Nederlandse coureur uitstekend in de F1. Hij heeft begin dit seizoen gewoon veel problemen gehad met z'n wagen en wat pech tijdens de zaterdag en zondagen. Laten we 'm na het seizoen afrekenen op z'n prestaties.
Waar slaat dat NL coureur nou weer op? ben je automatisch minder ofzo als je NL bent? rijdt je auto altijd magisch langzamer als NL coureur? Albers doet het gewoon niet goed, en of die NL is of niet heeft daar niks mee te maken. Steeds langzamer dan zijn teammate, steeds problemen, steeds klagen etc.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:50:24 #186
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50802616
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Moet ik hieruit begrijpen dat je NL coureurs in de basis bagger vindt? Want er is echt geen enkel bewijs dat Albers het goed doet so far.
Ik doel ermee op dat er tot op heden weinig succesvolle Nederlandse F1-coureurs zijn geweest, en dat Albers op dit moment toch al weer aan z'n derde seizoen F1 bezig is (er zijn er genoeg Nederlandse en niet-Nederlandse coureurs die hem dat niet nadoen..). Hij heeft in seizoen 1 en 2 goede prestaties geleverd (in ieder geval afgezet tegen z'n teamgenoten) en heeft dit seizoen naast veel pech gewoon een goede teamgenoot die weinig laat liggen..

En los daarvan wordt ik af en toe gewoon niet goed van al die 'fans' hier die menen dat het leuker, stoerder en grappiger is om tégen een coureur/team te zijn dan vóór.. Maar afijn, dat is waarschijnlijk een kwestie van interpretatie van het begrip Formule1-fan
pi_50803215
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:48 schreef Bernard0s het volgende:
Even ingaand op de topictitel:

Ik denk dat Lewis kampioen wordt dit jaar.

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 24 juni 2007 @ 23:09:44 #188
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50803317
Ik ben voor Jens en RD en heb het niet zo op CA maar dat doet hij (en uiteraard de media soms) zelf.

Ook vind ik het cool zoals een Hami nu Alonso de oren wast
  zondag 24 juni 2007 @ 23:10:47 #189
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50803348
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:06 schreef Sally het volgende:

[..]

Lijkt me wel het meest voor de hand liggend in elk geval
pi_50804918
Ik hoop juist dat Hamilton niet het DC wint. Niet omdat ik het die jongen niet gun, maar omdat je dan helemaal een te debiele mediahype rondom hem krijgt. Ik word er nou al helemaal gek van dat je overal maar over hem leest en hoe gewedig die wel niet is. Ja dat zie ik op tv ook wel en na 5 keer dat gelezen te hebben weet ik het ook wel. Breng liever boeiend nieuws ipv 1 persoon te hypen.

Enige probleem is wel dat ik het die jank spanjaard helemaal niet gun en dat de kans klein is dat Ferrari nog genoeg terug kan komen.
pi_50805075
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat dus ja. Ik kan me niet voorstellen dat Albers zoiets prettig vind om te horen van hogerhand.
Dus vandaar de eat that opmerking inderdaad van mij
vosss is de naam,
pi_50809699
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Lijkt me wel het meest voor de hand liggend in elk geval
De TT was dan ook niet toevallig
  maandag 25 juni 2007 @ 10:01:33 #193
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50811924
Ben het wel met Kill eens die hype moet nokken nu!!
pi_50812685
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Op de Duitse radio (tijdens de race) hadden ze het steeds over "der Teen Ager" Sebastian Vettel! Dat was pas een 'hype'

Die heeft het dacht ik wel redelijk gedaan, niet waar?
pi_50814108
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaan we Doornbos hypen dan, 4 podia in 5 races. Bijna net zo goed als Hamilton in de Formule 1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50814719
En nog steeds hypen die amerikanen alleen Rahal, die nog geen deuk in een pakkie boter rijdt
Where facts are few, experts are many.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:43:20 #197
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50814940
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Gaan we Doornbos hypen dan, 4 podia in 5 races. Bijna net zo goed als Hamilton in de Formule 1.
Neuh van mij hoef je hem niet te hypen. Gewoon zeggen dattie goed bezig is en klaar ben je

Hij moet deze resultaten vast houden en verbeteren want P2 en P3 is leuk maar P1 blijft het leukst!!
pi_50815064
Nou, ze hadden het anders over Doornbos dat ie een hoger percentage van de races op het podium had gestaan dat Bourdais. Natuurlijk een kromme vergelijking, omdat Bourdais veel meer races gereden heeft, maar volgens mij mogen die Amerikanen Doornbos wel hoor.
vosss is de naam,
  maandag 25 juni 2007 @ 12:02:20 #199
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50815565
Ja die Amerikanen beginnen ook door te slaan heb ik het idee.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:07:23 #200
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50815701
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja die Amerikanen beginnen ook door te slaan heb ik het idee.
Voorlopig staat ie 2de in het kampioenschap Met alle kansen.
quote:
1 Sebastien Bourdais 117
2 Robert Doornbos (R) 114
3 Will Power 105
4 Alex Tagliani 97
5 Justin Wilson 92
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')