ze zijn hem in iedergeval vergeten te vertellen dat hij niet de beste is hahahaquote:Op zondag 17 juni 2007 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Is iemand vergeten Alonso te vertellen dat f1 een teamsport is?
Moet 'ie eens het nieuws lezen:quote:Op zondag 17 juni 2007 15:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze zijn hem in iedergeval vergeten te vertellen dat hij niet de beste is hahaha
Pa had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan want hij was er gewoon bij in Indyquote:Meet F1's first $100m man
LEWIS Hamilton's brilliant victory in the Canadian Grand Prix - in only his sixth grand prix - has some pundits predicting he could be the greatest driver in history, and the sport's first $100 million-a-year man.
"Every so often someone comes along who transcends their sport; a George Best, Muhammad Ali or Tiger Woods - and Lewis could be another," sponsorship expert Tim Crow told Capsis International.
Better than Senna? Better than Schumacher? After half-a-dozen races? Big call.
But of all the plaudits raining down on Hamilton, the greatest came from Frank Williams, a grandee among the British motor racing aristocracy, who claimed the exploits of the 22-year-old rookie suggested evidence of the existence of God.
Williams led the chorus of praise for the remarkable young Englishman, whose presence in grand prix racing this season has transformed the sport.
"Lewis is clearly a very special driver," Williams said. "We have never seen anything like this in F1 before. It's almost inexplicable.
"The word phenomenon just about fits. It makes you think maybe there is a god after all. He is a great story not just for Ron [Dennis] and McLaren, but for everybody involved in motor sport."
Niki Lauda, the former three-time world champion, claims Hamilton is more popular in the Tyrol than he is.
"He is the best rookie ever in F1," Lauda said. "To win his sixth race is incredible. He was the quickest and best, despite the safety car.
"[Fernando] Alonso lost the race in the first corner and Hamilton just blew him off in the same car, which is always the most difficult thing."
The tidal wave of interest sweeping the paddock is overwhelming. Hamilton's father Anthony is clearly struggling to put the reaction into context. He has no expertise in managing a global phenomenon, which Lewis is rapidly becoming.
"I don't know what's next," he said. "I'm speechless. Lewis has confounded logic from the start. What can I say? It's frightening, really. He's loving it. A lot of young guys in karts dream about being a formula one driver. He'll keep his feet on the ground, don't worry about that."
In Australia, where this odyssey began, Hamilton snr was stunned at the intensity of interest in his son and was exhausted after a weekend of unfettered scrutiny. Australians don't hold back with the microphone. "I'll tell you what," he said then, "I can't see myself doing this for too long. As soon as he gets his first win, that'll be me done."
Dat commentaar van Williams is inderdaad lichtelijk lachwekkend. Overdrijven is ook een vak en blijkbaar verstaat Williams dat nogal.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:55 schreef Googolplexian het volgende:
Pa had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan want hij was er gewoon bij in Indy
En dat commentaar van Williams![]()
![]()
Wat zou dat met de eer van Alonso doen? Daar kannie namelijk moeilijk op reageren zonder UBER-zielig over te komen. Slikken en inhouden dus
Zelfs me moeder wist dat Kubica gecrashed was en die kijkt niet eens naar Formula 1, het stond zelfs op de voorpagina van de Telegraaf. Jij als 'fan' zou het dan helemaal moeten weten maar goed. Het is je vergevenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:44 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 het f1 nieuws in de gaten houdt... sommige mensen hebben een leven wist je?
Hoe oud is Raikkonen?quote:Een dronken Fin heeft vandaag in Finland zonder enige reden een 76-jarige Nederlandse toerist doodgestoken. Dat meldt de Finse politie.
De steekpartij gebeurde vanmiddag bij een winkelcentrum in de Finse plaats Porvoo, vijftig kilometer ten oosten van Helsinki. Dader en slachtoffer kenden elkaar niet.
De 25-jarige dader had in een winkel enkele klanten bedreigd, waarna hij naar buiten rende en de toevallig passerende Nederlander neerstak. Politieagenten konden de met het bebloede mes zwaaiende man pas uitschakelen door hem met rubberkogels in de benen te schieten.
bron: FrontPage
Misschien moet Kimi toch maar weer eens stevig drinken, misschien dat hij dan nog enige indruk kan gaan maken op het circuit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Kimi is niet meer zat de laatste tijd, althans nergens beelden van gezien.
Ik denk dat de Ferrari heel anders gereden dient te worden. Kijk maar hoeveel moeite Barrichello had met de overstap naar Honda en hij hoefte niet eens te wennen aan nieuwe banden. Voor Kimi is het een double-whammy. Plus natuurlijk de aparte werkwijze van het Ferrari team.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik snap echt niet wat er van kimi is gekomen, op de baan lijkt ie wel een schaduw momenteel
Bronquote:'Schumacher terug achter het stuur bij Ferrari'
De geruchten over een mogelijke terugkeer van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher bij Ferrari, laaien na de wedstrijden in Noord-Amerika weer op.
De Italiaanse renstal had een dramatische race in Canada waar Räikönnen vijfde werd en Massa door de jury uit de race werd gehaald. Een week later kon Ferrari het tempo van rivaal McLaren niet bijhouden. Het Britse team haalde na Maleisië en Monaco voor de derde keer een dubbelslag.
Lauda
Drievoudig wereldkampioen Nikki Lauda liet na de race op Indianapolis optekenen dat Ferrari de nauwkeurigheid van de 38-jarige Duitser in de wedstrijden mist. "Ik zei het al aan het begin van het seizoen, zijn vertrek gaat het team pijn doen", aldus Lauda.
Geheim
De Duitse media zijn van mening dat een terugkeer van Schumacher nu niet lang meer kan duren. De krant Bild riep de noodtoestand bij de Italianen uit en het gerespecteerde motorblad Auto-Bild-Motorsport weet te melden dat Schumacher binnenkort gaat testen voor Ferrari.
Volgens het weekblad heeft de Duitser al gereden in de nieuwe F2007. Schumacher zou in aanloop naar het nieuwe seizoen tijdens 'geheime testseries' achter het stuur hebben gezeten.
De Italiaanse media lieten zelfs weten dat medewerkers bij Ferrari "dromen van een terugkeer van Schumacher."
Opvallend genoeg was de Duitser niet aanwezig in Indianopolis. Schumacher, die normaliter altijd bij de wedstrijden van de partij is, speelde afgelopen zondag een voetbalwedstrijd in Oostenrijk.
Kimi heeft een heel agressieve stijl van rijden. Hij gooit de wagen de bocht om, neemt veel curb stones, gaat zo snel mogelijk vol op het gas, etc. Het andere uiterste van een Hamilton die heel smooth rijdt. Dan wil er nog wel eens wat stuk gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat de Ferrari heel anders gereden dient te worden. Kijk maar hoeveel moeite Barrichello had met de overstap naar Honda en hij hoefte niet eens te wennen aan nieuwe banden. Voor Kimi is het een double-whammy. Plus natuurlijk de aparte werkwijze van het Ferrari team.
Komt misschien ook nog het delen van telemetrie bij. Ferrari is 1 van de teams die daar geloof ik niet zozeer aan doet (vandaar ook dat de #1 status binnen dat team zo belangrijk is). Als je dan toch al aan zo'n auto moet wennen EN aan het team EN aan de banden dan zal het niet krijgen van de telemetrie van je meer ervaren teamgenoot funest zijn. Ik zeg niet dat Ferrari al een keuze heeft gemaakt wie #1 en #2 zijn maar ik weet wel dat -als die keuze gemaakt is- de #1 coureur alle voorrang krijgt.
En daar komt ook nog eens bij dat ik van mening ben dat Kimi misschien wel niet zo'n goede all-round coureur is ^^ (ojee ...). Hij is wel snel enzo maar hij is niet echt zuinig op het materiaal. Bij Kimi gaat iets altijd eerder kapot dan bij een ander ... dat kan je op ongeluk blijven schuiven maar daar geloof ik niet zo in. Maargoed ... da's persoonlijke speculatie
Mooi verhaal.quote:
Volgens mij was al lang bekend dat hij zou gaan testen maar goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:33 schreef Kill_em_all het volgende:
Schumacher zit nog bij Ferrari dus dat is veel reeeler dan wat jij zegt. Hij zal vast niet gaan racen, maar misschien dat ie wel gaat testen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Hij stond bij de uitvallers toch ook bovenaan :p
Dan ben ik benieuwd naar jouw bron......Het is juist bekend gemaakt dat hij pertinent niet zou gaan testen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef arexes het volgende:
[..]
Volgens mij was al lang bekend dat hij zou gaan testen maar goed.
Je zou best gelijk kunne hebben misschien was het wishful thinking, toch heb ik het gevoel het ergens gelezen / gehoord te hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar jouw bron......Het is juist bekend gemaakt dat hij pertinent niet zou gaan testen.
Fan van Toyota? Of grove grafhekel aan Spyker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef sanger het volgende:
Waar rook is, is vuur. Zeggen ze toch?
Als het ter vervanging is van Sutil dioe naar Toyota verkast zou ik het geen gek idee vinden. Maar om Albers te vervangen zou ik het niet aanmoedigen.
Allebei nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Fan van Toyota? Of grove grafhekel aan Spyker?
Zie het ook absoluut niet gebeuren. Wat ik eventueel nog wel zie gebeuren is dat Verstappen een keer mag testen op Spa. Maar racen, nee dat zie ik hem toch echt niet doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:17 schreef 4-elements het volgende:
Verstappen in een Spyker? No way, dat gaat echt nooit gebeuren.![]()
Ongelofelijk dat mensen dit serieus nemen![]()
Ik welquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef sanger het volgende:
Maar om Albers te vervangen zou ik het niet aanmoedigen.
Bronquote:FIA considers freeing up aero rules
The FIA is considering a radical plan to allow flexi wings in Formula One if teams reject its push for a standard chassis in the future, autosport.com has learned.
Talks are currently ongoing to frame future regulations from 2011, with the FIA making it clear it wants more road-relevant energy efficient engines to be introduced.
As well as that, the FIA wants an overhaul of car regulations too. The governing body has made no secret of the fact that it believes a standard chassis would be the best way of reducing costs and improving the show.
Its stance was made clear in a letter circulated to F1 team principals earlier this month, a copy of which has been seen by autosport.com, in which FIA president Max Mosley outlined his vision for the future.
Meetings are scheduled between the FIA and the teams for after the British Grand Prix to discuss the radical plan and come up with alternative proposals if the teams are not happy.
"We believe that a standard chassis is the best solution," wrote Mosley in his letter. "The competition would then be between drivers armed with rival, fuel-efficient drive trains but otherwise in equal cars. Painted differently and with different sponsors, the cars would look as different as they do today to anyone but an expert.
"But if the teams want to continue to make individual chassis, we need some proposals which really do meet the four agreed objectives of road-relevance, safety, cost reduction and improving the show. We also need to ensure the survival of the independent teams."
Mosley acknowledges that teams are unlikely to accept plans to adopt a standard chassis, but he believes that only a radical alternative solution will be of any benefit.
And that is why he has suggested the idea of freeing up the aerodynamic regulations to allow flexi wings - which have been banned for many years in F1.
"One example of radical change would be to permit moveable aerodynamic devices," added Mosley. "Arguably, the safety problems of 40 years ago no longer exist.
"Modern Formula One technology is sufficiently mature to eliminate the risks of both passive and active aero devices. Moreover, the FIA is already confronted with ever-more sophisticated moving bodywork. Engineers appreciate that when subjected to a force, everything moves – it is just a question of how much.
"Immense time and effort is currently going into making bodywork which moves enough to enhance performance, however slightly, but not enough to excite the interest of the regulator or rival teams. This is not satisfactory; it is wasteful, expensive, ultimately pointless and contrary to sporting fairness.
"With moveable aero devices, both active and passive, designers would have an incentive to build a car which the driver could adjust to optimise performance when following another car. This would facilitate wheel-to-wheel racing.
"There are also a number of areas where active aero could be road-relevant, for example cooling systems. But part of any discussion on moveable devices would have to be how to contain the resulting increase in performance.
"In the hope of starting a useful debate on a new approach to chassis design with variable aerodynamics, we are preparing a discussion paper similar to the one on engines.
"Among other things this will look at the implications of moveable devices and any changes to engine output, which might become necessary in order to contain speeds. This paper will be circulated as soon as it is ready.
"We think it might perhaps be useful to follow it up with a discussion in the second week of July (after the British Grand Prix), at which each team would be given an opportunity to present its ideas (ideally in writing beforehand) and answer questions on future Formula One regulations, either alone or jointly with other teams."
Nergens voor nodig, Albers neemt ook geen geld meequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wel
Alleen zie ik het niet gebeuren. Volgens mij heeft Verstappen niet veel sponsers meer....
Het viel Mol ook al op, en mij trouwens ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef LeXX het volgende:
Wat ik me nu bedenk: tijdens de GP van Indy kapte de Williams van Rosberg ermee. Toen hij stilviel zakte de auto ineens een heel stuk. Kwam dit omdat de aandrijving ermee kapte, of zijn we getuige geweest van een (illegale) manier van het bewegen van de bodemplaat?![]()
Het leek er meer op dat de hele auto gewoon naar beneden bewoog opeens. Miscshien dat er door de hitte iets kapot ging aan de ophanging?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef LeXX het volgende:
Wat ik me nu bedenk: tijdens de GP van Indy kapte de Williams van Rosberg ermee. Toen hij stilviel zakte de auto ineens een heel stuk. Kwam dit omdat de aandrijving ermee kapte, of zijn we getuige geweest van een (illegale) manier van het bewegen van de bodemplaat?![]()
Het was een apart bedrijf in dezelfde groep/holding.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:17 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het leek er meer op dat de hele auto gewoon naar beneden bewoog opeens. Miscshien dat er door de hitte iets kapot ging aan de ophanging?
Ik lees net op RTL dat spyker het F1 team heeft verpand trouwens, heeft ze schijnbaar 14miljoen opgelevert. Ik dacht dat het F1 een opzichzelf staand iets was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |