abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50406012


Vorige delen:
F1 nieuwtjes 2006 deel 1
F1 nieuwtjes 2006 deel 2
F1 nieuwtjes 2006 deel 3
F1 nieuwtjes 2006 deel 4
F1 nieuwtjes 2006 deel 5
[F1] F1 nieuwtjes deel 6
[F1] F1 nieuwtjes deel 7
[F1] F1 nieuwtjes deel 8
[F1] F1 Nieuwtjes deel 9, seizoensfinale op komst!
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 10!In de winter gaan WIJ door!
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 11! Wintertests!!!!!
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 12: Teampresentaties
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 13: Op naar Australië
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 14: De winter is bijna voorbij
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 15: Testen nog even door
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 16: Teams naar Melbourne
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 17: Gentlemen start your engine
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 18: Coulthard, flikker godverdomme op uit de F1, lamlul
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 19 Mclaren revolutionair?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 20 Hamilton opnieuw op podium?

Alle Openingspost van de Grand Prix van 2007 tot nu toe

[F1]2007 ING Australian Grand Prix
[F1] 2007 Petronas Malaysian Grand Prix
[F1] Grand Prix of Bahrein 2007
[F1] Gran Premio de España Telefónica 2007
[F1] 2007 Grand Prix de Monaco
Formula 1 Grand Prix du Canada 2007

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- F1 Freaks (under construction)

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA

Teams:
- McLaren
- Renault
- Ferrari
- Honda
- BMW Sauber
- Toyota
- RedBull Racing
- Williams
- Scuderia Toro Rosso
- Spyker
- Super Aguri F1

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1

Testschema:



Wie staan er dit seizoen aan de start

Mclaren

01. Fernando Alonso
02. Lewis Hamilton

Renault

03. Giancarlo Fisichella
04. Heikki Kovalainen

Ferrari

05. Fellipe Massa
06. Kimi Räikkönen

Honda

07. Jenson Button
08. Rubens Barrichello

BMW

09. Nick Heidfeld
10. Robert Kubica

Toyota

11. Ralf Schumacher
12. Jarno Truli

Red Bull Racing

14. David Coulthard
15. Mark Webber

Williams

16. Nico Rosberg
17. Alexander Wurz

Scuderia Toro Rosso

18. Vitantonio Liuzzi
19. Scott Speed

Spyker

20. Adrian Sutil
21. Christijan Albers

Super Aguri

22. Takuma Sato
23. Antony Davidson


Standen na de GP van Spanje:





*wijzigingen onder voorbehoud

Fok!Sport F1manager

De OP is hier te vinden

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 13-06-2007 13:01:51 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:28:58 #2
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50406134
TVP
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:29:23 #3
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_50406154
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
TVP
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_50406439
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
TVP
Kan iemand nog de wiki aanpassen??
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50406870
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Sinds hij meer in de autosport heeft bereikt dan waar jij en ik van mogen dromen
Uhu maar ik heb dan ook geen schoonpapa die met enkele miljoenen een stoeltje voor mij koopt...
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Sinds er diverse teambazen zich over die kwaliteiten hebben uitgelaten. Daaronder ook teambazen van andere teams dan waar hij reed.
Waarom rijdt ie dan al jaren bij teams waarvan je weet dat ze niks gaan presteren? schijnbaar is die zo goed dat geen enkel team hem wil hebben, zelfs als die een zak geld meeneemt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:54:00 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50406911
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:38 schreef Sally het volgende:

[..]

Kan iemand nog de wiki aanpassen??
WEST denk ik, ik zou niet weten hoe
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50407815
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Uhu maar ik heb dan ook geen schoonpapa die met enkele miljoenen een stoeltje voor mij koopt...
Als Nederlandse coureur een stoeltje voor 1 seizoen kopen is op die wijze te doen, om dat stoeltje gedurende langere tijd te kunnen behouden heb je volgens mij nog steeds meer nodig dan enkele miljoenen..
quote:
[..]

Waarom rijdt ie dan al jaren bij teams waarvan je weet dat ze niks gaan presteren? schijnbaar is die zo goed dat geen enkel team hem wil hebben, zelfs als die een zak geld meeneemt.
Zou het misschien komen omdat er slechts een beperkt aantal zitjes is bij de teams waarvan je weet dat die wel iets gaan presteren.. Tel daarbij op dat hij niet de achterban heeft zoals bijvoorbeeld Duitse, Braziliaanse of Britse coureurs (absolute aantallen fans, financiële middelen, t.v.-geld, etc.) En of jij daar blij mee bent of niet, hij hoort wel, en nu al voor het derde jaar op rij, bij de 22 coureurs die op het hoogste podium in de autosport mogen rijden. En dan heb je zeker weten wel kwaliteiten, ook al zou 'ie (net als zo'n 15 (of meer) andere coureurs die er actief zijn) geen WK-materiaal zijn..


Anyways, niet iedereen hoeft fan van de coureur en persoon Christijan Albers te zijn, integendeel zelfs... Maar dat eeuwige, zielige gezeik altijd dat 'ie niets kan en dat 'ie zo'n piepstemmetje heeft en die andere kul... Kom eens met argumenten en hou anders je mond!! Iedereen weet wel dat Christijan Albers niet het talent heeft om WK te worden, maar maakt dat hem een slechte coureur?? Moet je daarom maar negatief gaan doen?? Lekker makkelijk om vanachter je toetsenbord een beetje ongefundeerde kritiek en loze opmerkingen te spuien.., geeft vast een goed gevoel
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:30:30 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50408265
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Uhu maar ik heb dan ook geen schoonpapa die met enkele miljoenen een stoeltje voor mij koopt...
Albers wel dan? Volgens mij bedoel je Giedo.
quote:
Waarom rijdt ie dan al jaren bij teams waarvan je weet dat ze niks gaan presteren? schijnbaar is die zo goed dat geen enkel team hem wil hebben, zelfs als die een zak geld meeneemt.
Omdat hij niet uit een potentieel interessante markt komt, zoals een Italiaan, Amerikaan, Engelsman of Aziaat. Kijk maar naar Verstappen, iedereen was het eens over zijn talent en snelheid, desondanks heeft hij nooit een echte kans gehad bij een topteam.

het is als Nederlander altijd al heel moeilijk geweest een voet aan de grond te krijgen in de F1. Hopelijk gaat daar nu een hoop in verandere.

En overigens kon Albers afgelopen seizoen naar Williams, althans dat aanbod was er.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50408636
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:30 schreef sanger het volgende:


En overigens kon Albers afgelopen seizoen naar Williams, althans dat aanbod was er.
En albers heeft dat niet aagenomen want?

Dat het een Nederlanders is boeit ook vrij weinig. In duitsland wonen wat, 30miljoen mensen? ja die duitse kijkers/fans zullen wel een grote impact hebben op het totaal aantal F1 fans wereldwijd. Niet dus. Het is veel belangrijker waar jij met die auto rijdt. Meer in beeld = blije sponsers = meer geld. Ja in landen waar honderden miljoenen mensen wonen is een rijder uit dat land misschien belangrijk door sponser ed, maargoed dan blijf je met een handjevol landen zitten waarvan er alleen een Amerikaan in de F1 rijdt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:46:53 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50408853
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

En albers heeft dat niet aagenomen want?
Ik heet geen CA, dus dat kan ik je niet vertellen
quote:
Dat het een Nederlanders is boeit ook vrij weinig. In duitsland wonen wat, 30miljoen mensen? ja die duitse kijkers/fans zullen wel een grote impact hebben op het totaal aantal F1 fans wereldwijd. Niet dus. Het is veel belangrijker waar jij met die auto rijdt. Meer in beeld = blije sponsers = meer geld. Ja in landen waar honderden miljoenen mensen wonen is een rijder uit dat land misschien belangrijk door sponser ed, maargoed dan blijf je met een handjevol landen zitten waarvan er alleen een Amerikaan in de F1 rijdt.
Denk je dat? Of snap jij echt niet waarvoor de fabrikanten meedoen in de F1?

Als Schumacher bij Ferrari rijdt, en jij bent fan van Schumacher zal je eerder een Ferrari kopen dan een Porsche. En dat gaat geheel onbewust. De F1 is het best denkbare marketingmiddel van de grote fabrikanten. Niets meer. Daarom is het belangrijk dat de coureurs ook geografisch gunstig geboren zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50409314
Nog een voorbeeld.
Ik heb m'n abbo opgezegd omdat Vodafone naar Mclaren ging.
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:17:40 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50409954
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Nog een voorbeeld.
Ik heb m'n abbo opgezegd omdat Vodafone naar Mclaren ging.
Dat gaat wel heel erg ver

Welke heb je nu?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:20:07 #13
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_50410052
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Nog een voorbeeld.
Ik heb m'n abbo opgezegd omdat Vodafone naar Mclaren ging.
ik wilde vodafone nemen, todat bekent werd dat het naar Mclaren ging!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_50411287
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heet geen CA, dus dat kan ik je niet vertellen
[..]

Denk je dat? Of snap jij echt niet waarvoor de fabrikanten meedoen in de F1?

Als Schumacher bij Ferrari rijdt, en jij bent fan van Schumacher zal je eerder een Ferrari kopen dan een Porsche. En dat gaat geheel onbewust. De F1 is het best denkbare marketingmiddel van de grote fabrikanten. Niets meer. Daarom is het belangrijk dat de coureurs ook geografisch gunstig geboren zijn.
Toyota en dergelijken gebruiken alleen maar hun merknaam, niet zozeer hun coureur (er zijn immers maar een paar coureurs zo goed en populair dat hun naam echt geld waard is). Als mensen een toyota op tv zien winnen zullen ze denken dat het goede auto's zijn (tenminste dat is het idee erachter). RF fans zullen niet eerder een toyota kopen alleen omdat RF erin zit (heeft die gast wel fans?). Je Ferrari vergelijking klopt niet want mensen die een Ferrari kunnen kopen zullen toch niet al te erg op hun geld hoeven te letten en kopen dus gewoon wat hun mooi/leuk vinden, niet omdat MS toevallig in een Ferrari zat.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:35:04 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50413105
Wat ik me altijd afvraag als ik de negatieve verhalen over Albers lees, is waarmee men hem dan vergelijkt.
Ik zie een Button jaren gehyped worden en uiteindelijk toch ook niet veel meer dan een middelmatige coureur zijn. Of een Davidson, een Wilson, een Wurz, een Webber, etc. Je kan een lange lijst maken van coureurs die het net niet hebben om wereldkampioen te worden, maar toch (een tijdje) mee mogen rijden. Zijn die dan ook allemaal zo verschrikkelijk slecht dat jullie ze gelijk opgehoepeld willen zien?

Of is het alleen omdat Albers Nederlands is, waardoor je veel meer interviews leest en ziet, je aan zijn stem kan ergeren, ieder excuus tien keer in de pers terugziet etc. Dacht je dat Button na iedere race sorry zei tegen de pers; dom van me om zo slecht te rijden. Of dat Alonso nu de Spaanse pers vertelt dat hij de F1 niet waardig is omdat hij de eerste bocht maar niet door kon komen. Welnee, die wijten dat ook aan hun materiaal, de omstandigheden, pech, etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door voyeur op 13-06-2007 18:02:50 ]
Here we are now, entertain us.
pi_50413886
WEST!!

Wil je even de wiki aanpassen, dan kan ik de juiste standen overnemen... Je bent wel achter: Spanje....

heeft niet zo'n haast, hoor...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_50414265
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat gaat wel heel erg ver

Welke heb je nu?
Heb nu Hi en een fatsoenlijk functionerende telefoon.


@ Voyeur, mooi gezegd.
Volgens mij heb je helemaal gelijk.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:17:12 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50414638
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:52 schreef Kill_em_all het volgende:
Toyota en dergelijken gebruiken alleen maar hun merknaam, niet zozeer hun coureur (er zijn immers maar een paar coureurs zo goed en populair dat hun naam echt geld waard is).
Heb je al gedacht aan die hard fans
quote:
Als mensen een toyota op tv zien winnen zullen ze denken dat het goede auto's zijn (tenminste dat is het idee erachter). RF fans zullen niet eerder een toyota kopen alleen omdat RF erin zit (heeft die gast wel fans?).
En met dat idee dat het goede auto's zijn zullen dus eerder voor die Toyota kiezen, ik zie dat je het snapt.
quote:
Je Ferrari vergelijking klopt niet want mensen die een Ferrari kunnen kopen zullen toch niet al te erg op hun geld hoeven te letten en kopen dus gewoon wat hun mooi/leuk vinden, niet omdat MS toevallig in een Ferrari zat.
De vergelijking klopt wel. Je zegt het zelf al, ze kunnen alles kopen wat ze willen. Dus waarom zouden ze nou net voor een (onpraktische) Ferrari kiezen als een handige Mayback ook te betalen is? Juist omdat ze Schumacher steeds zien winnen in dat ding.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:23:23 #19
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50414862
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef voyeur het volgende:
Wat ik me altijd afvraag als ik de negatieve verhalen over Albers lees, is waarmee men hem dan vergelijkt.
Ik zie een Button jaren gehyped worden en uiteindelijk toch ook niet veel meer dan een middelmatige coureur zijn. Of een Davidson, een Wilson, een Wurz, een Webber, etc. Je kan een lange lijst maken van coureurs die het net niet hebben om wereldkampioen te worden, maar toch (een tijdje) mee mogen rijden. Zijn die dan ook allemaal zo verschrikkelijk slecht dat jullie ze gelijk opgehoepeld willen zien?

Of is het alleen omdat Albers Nederlands is, waardoor je veel meer interviews leest en ziet, je aan zijn stem kan ergeren, ieder excuus tien keer in de pers terugziet etc. Dat je dat Button na iedere race sorry zei tegen de pers; dom van me om zo slecht te rijden. Of dat Alonso nu de Spaanse pers vertelt dat hij de F1 niet waardig is omdat hij de eerste bocht maar niet door kon komen. Welnee, die wijten dat ook aan hun materiaal, de omstandigheden, pech, etc.
Goede vraag. Ik vraag me af of Alonso in Spanje nu ook zo gebashed wordt nu hij door zijn rookie teamgenoot om de oren wordt gereden. Of Wurz in Oostenrijk, die een vrijwel rookie teamgenoot heeft.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50416598
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef sanger het volgende:


De vergelijking klopt wel. Je zegt het zelf al, ze kunnen alles kopen wat ze willen. Dus waarom zouden ze nou net voor een (onpraktische) Ferrari kiezen als een handige Mayback ook te betalen is? Juist omdat ze Schumacher steeds zien winnen in dat ding.
Niet echt. Zijn 2 totaal verschillende dingen. Een Ferrari is een beetje als een schilderij, je kijkt er vooral naar en af en toe rijdt je er een rondje in. Meer een speeltje. Een maybach is meer voor zakenmensen, die koop je niet echt voor je plezier om in het weekend op de boulevaar te laten zien hoe cool je wel niet ben om het zo ff te stellen. Ik zou ook nooit van me leven zo'n ding kopen, geef mij die Ferrari maar. En die koop ik niet omdat coureur X waar ik toevallig fan van ben wint in die Ferrari, maar juist omdat Ferrari een merk met veel geschiedenis is, wie de neuk er in dat ding rijdt zal me een zorg wezen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:04:50 #21
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50418245
Ferrari is een uitzondering in de F1. Zij verdienen vooral geld aan de racerij door de verkoop van merchandising. Spyker wil hetzelfde bereiken. De overige fabrieksteams willen inderdaad hun autoverkoop stimuleren.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:18:10 #22
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50418656
tvp

Chris is een redelijke coureur maar niet meer dan dat lijkt mij!!
pi_50421355
quote:
The rising cost of carbonfibre
© The Cahier Archive

The current worldwide shortage of carbonfibre is going to make it more difficult and more expensive to build racing cars, until supply catches up with demand. Thus far the situation has led to prices quadrupling and there is no sign of any improvement in the situation in the short term.

There has been a carbonfibre shortage since 2005 but it seems that things are getting more difficult as the US Military builds F-22 Raptors, Joint Strike Fighters and Blackhawk helicopters. The military also uses composite materials for drones, body armour, helmets and various other kinds of equipment.

To make matters worse Boeing is building the new 787 Dreamliner while rival Airbus is hard at work on the giant A380 and A350 models all of which feature extensive use of composite materials.
Calm down, please!
pi_50421565
Hoe maken ze carbonfibre eigenlijk? op tv zat ik een keer te kijken hoe ze een mclaren F1 maken, maar daar maken ze al die bende gewoon zelf? met van die hars en lagen ander spul enzo. Niet iets wat ze los moeten kopen zeg maar. De hoeveelheid carbon op een F1 wagen stelt natuurlijk ook niks voor vergeleken bij wat op een vliegtuig zit, zeker nu ze toch steeds minder en minder mogen aanpassen lijkt he mij niet dat de F1 opeens gigantisch carbonverslindend is.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_50422274
Hoe gaat het eigenlijk met de samenwerking van TU Delft en Spyker daar was toch nieuws over dat ze zouden samenwerken oid?
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:57:03 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50422445
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:18 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp

Chris is een redelijke coureur maar niet meer dan dat lijkt mij!!
Gelukkig benjij geen kenner
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:59:38 #27
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50422560
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Niet echt. Zijn 2 totaal verschillende dingen. Een Ferrari is een beetje als een schilderij, je kijkt er vooral naar en af en toe rijdt je er een rondje in. Meer een speeltje. Een maybach is meer voor zakenmensen, die koop je niet echt voor je plezier om in het weekend op de boulevaar te laten zien hoe cool je wel niet ben om het zo ff te stellen. Ik zou ook nooit van me leven zo'n ding kopen, geef mij die Ferrari maar. En die koop ik niet omdat coureur X waar ik toevallig fan van ben wint in die Ferrari, maar juist omdat Ferrari een merk met veel geschiedenis is, wie de neuk er in dat ding rijdt zal me een zorg wezen.
Oke, misschien is de vergelijking tussen Ferari en Maybach krom (andere doelgroep). Laat ik dan zeggen: Ferrari, Porsche, Corvette, Aston Martin, Bugatti, Lamborghini, Maserati. Allen merken met uitstraling, racehistorie en geschiedenis, en plaatjes van auto's.

Als je het budget hebt om allemaal te kunnen kiezen zijn de F1 prestaties van het Ferrari-team misschien doorslaggevend om te kiezen voor de Ferrari ipv 1 van de concurrenten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator woensdag 13 juni 2007 @ 20:02:16 #28
18653 crew  D.
pi_50422690
Ik heb Vodafone

pi_50422970
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb Vodafone

Ik twee Honda's
Calm down, please!
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:15:42 #30
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50423294
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Gelukkig benjij geen kenner
Ben een liefhebber zoals zovele hier
pi_50423309
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb Vodafone

Ik vanaf september ook, maar dat heeft helemaal [b]niets[/]b met de F1 te maken. Ik wil gewoon een goed netwerk hebben, dus dan stap je telkens over van Vodafone naar KPN (Hi) en weer terug...
.
pi_50423481
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:38 schreef Sally het volgende:

[..]

Kan iemand nog de wiki aanpassen??
Done.

Goed nieuws.
quote:
Toyota: 'Ralf moet op z'n tellen passen'

De geruchten dat Ralf Schumacher zijn stoeltje bij Toyota kan verliezen gaan al langer, maar nu heeft het team voor het eerst zelf aangegeven dat hij inderdaad moet oppassen. De teamleiding eist betere resultaten.

Toyota's toekomstige teambaas Tadashi Yamashina zetelt nu nog in de Raad van Bestuur, maar wil Ralf nog voor de Japanse renstal rijden wanneer Yamashina de scepter zwaait dan moet 'ie wel beter presteren. Grote kans dat het team anders een jongere coureur aanstelt in de hoop op een Lewis Hamilton-effect.

Afgelopen weekend scoorde Ralf in Canada een punt, maar genoeg om contractverlenging te verdienen is dat vooralsnog niet. Dat hangt naar verluidt af van zijn prestaties in de aankomende races.

,,Natuurlijk”, antwoordt Yamashina op de vraag van Autosport.com of de coureur onder druk staat. ,,Helaas heeft hij nog niet veel goede resultaten behaald dus ik ben er zeker van dat hij zichzelf wil verbeteren. Ik wil hem ook verbeteren, maar hij is de coureur. Ik kan hem niet sneller maken.”

Mocht de Toyota-coureur er niet in slagen zijn vorm terug te vinden, dan bestaat de kans dat een jongere coureur zijn plaats volgend seizoen inneemt. Het is Yamashina niet ontgaan dat Hamilton prima presteert bij McLaren en hij voelt wel iets voor zo'n scenario.

,,Soms is het beter om voor jong bloed te kiezen, maar we zijn er nog niet precies uit welke route we willen inslaan in de toekomst.”
Bron
pi_50423637
Ik hoop serieus dat ze sutil kopen van Spyker, 2 vliegen in 1klap.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:28:01 #34
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50423846
Schumi rot op
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:37:36 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50424267
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef arexes het volgende:
Ik hoop serieus dat ze sutil kopen van Spyker, 2 vliegen in 1klap.
2 vliegen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:38:38 #36
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50424322
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik vanaf september ook, maar dat heeft helemaal [b]niets[/]b met de F1 te maken. Ik wil gewoon een goed netwerk hebben, dus dan stap je telkens over van Vodafone naar KPN (Hi) en weer terug...
Ik vanaf mei vorig jaar. Maar dat ze naar McLaren zijn overgestapt is voor mij geen reden om over te stappen naar een ander.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50424495
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik vanaf mei vorig jaar. Maar dat ze naar McLaren zijn overgestapt is voor mij geen reden om over te stappen naar een ander.
Precies, sponsoring is en blijft een vreemd fenomeen. Het lijkt me dat het nog steeds genoeg oplevert, maar ik merk geen (merkbaar) verschil...
.
pi_50424933
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Precies, sponsoring is en blijft een vreemd fenomeen. Het lijkt me dat het nog steeds genoeg oplevert, maar ik merk geen (merkbaar) verschil...
Ik ook niet. Ik heb bijvoorbeeld echt geen AMD-processor omdat ze toevallig Ferrari sponsoren. Dat interesseert me nou niet zo heel veel. En dat Vodafone naar McLaren ging kon me ook weinig schelen. Ben toch één van de weinige Nederlanders zonder mobiel.
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:15:53 #39
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50426115
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:20 schreef SupaMario het volgende:

[..]

ik wilde vodafone nemen, todat bekent werd dat het naar Mclaren ging!
ik nam juist vodafone omdat het van ferrari wegging

en ik ga bij ABN Amro weg omdat het van Fortis wordt en ik ga geen zooitje rotterdamse sukkels sponsoren
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:21:18 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50426401
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Done.

Goed nieuws.
[..]

Bron
elmar ik ga het ff anders doen met de standen. ik verander de wiki zo dan kan dat ff aangepast worden

edit: @ sally kijk ff in de Wiki bij stand na canada die url moet je ff overnemen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:23:39 #41
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50426510
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef WEST het volgende:

[..]

ik nam juist vodafone omdat het van ferrari wegging

en ik ga bij ABN Amro weg omdat het van Fortis wordt en ik ga geen zooitje rotterdamse sukkels sponsoren
Jajajajajaja je punt is duidelijk!!!
pi_50426701
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef sanger het volgende:

[..]

2 vliegen?
Ja 2 vliegen. Leuk voor die duitser dat ie bij een beter team kan rijden en leuk voor Spyker dat ze geld krijgen om hem weg te doen, althans dat had ik gehoord omdat Sutil bij Spyker een meerjarig contract heeft.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:00:32 #43
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50428260
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik heb bijvoorbeeld echt geen AMD-processor omdat ze toevallig Ferrari sponsoren. Dat interesseert me nou niet zo heel veel. En dat Vodafone naar McLaren ging kon me ook weinig schelen. Ben toch één van de weinige Nederlanders zonder mobiel.
Maar toch. Wat nou als je kon kiezen tussen twee vrijwel gelijkwaardige PC's. De een met Intel, de ander met AMD. Onbewust zul je dan sneller voor AMD kiezen, omdat je die naam in verband brengt met de stabiele prestaties van FErrari OF omdat je die naam in je onderbewustzijn met iets goeds combineert.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator woensdag 13 juni 2007 @ 22:03:07 #44
18653 crew  D.
pi_50428381
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik twee Honda's


Ik ben overigens niet van plan ooit Mercedes te gaan rijden
pi_50433599
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar toch. Wat nou als je kon kiezen tussen twee vrijwel gelijkwaardige PC's. De een met Intel, de ander met AMD. Onbewust zul je dan sneller voor AMD kiezen, omdat je die naam in verband brengt met de stabiele prestaties van FErrari OF omdat je die naam in je onderbewustzijn met iets goeds combineert.
Uhm nee. Waarschijnlijk speelt een prijsvoordeel dan een stuk meer mee dan of AMD toevallig wel of niet een sticker op de Ferrari heeft staan. En zoveer de naam gaat, waarschijnlijk heeft intel dan een stuk meer invloed aangezien je dat al 10+ jaar 6x per dag op de tv hoort bij zo'n beetje iedere computer reclame.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:52:38 #46
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50433635
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef WEST het volgende:

[..]

ik nam juist vodafone omdat het van ferrari wegging
Dat kan ik me andersom nog voorstellen, maar iets nemen juist omdat het bij 'je vijand' weggaat?? Dat is weer het andere uiterste, impliceert dat je meer tegen Ferrari bent dan voor een ander team/coureur..
quote:
en ik ga bij ABN Amro weg omdat het van Fortis wordt en ik ga geen zooitje rotterdamse sukkels sponsoren
En hoe kijk je er dan tegen aan dat ABN Amro nog steeds (of ben ik daaromtrent verkeerd geïnformeerd), en onder eigen naam, hoofdsponsor van Ajax blijft??

Ik denk dat sanger echt een goed punt heeft waar hij zegt dat sponsoring bij het kiezen van producten onbewust een rol speelt. Natuurlijk zal een iedereen op veel andere en mogelijk ook veel belangrijkere zaken letten, maar wanneer je 2 gelijkwaardige producten hebt, maar 1 van beiden heeft 'een link' met jouw favoriete team/club, dan zal onbewust toch daar de voorkeur naar uitgaan.. En dat is niet omdat je verwacht daardoor jouw team/club te sponsoren, maar 'het voelt gewoon beter'.. Daarnaast heb je natuurlijk de fanatici die alles kopen wat team/club-gerelateerd is ómdat het team/club-gerelateerd is, maar dat vind ik persoonlijk een stap te ver gaan..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50438843
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Dat kan ik me andersom nog voorstellen, maar iets nemen juist omdat het bij 'je vijand' weggaat?? Dat is weer het andere uiterste, impliceert dat je meer tegen Ferrari bent dan voor een ander team/coureur..
[..]

En hoe kijk je er dan tegen aan dat ABN Amro nog steeds (of ben ik daaromtrent verkeerd geïnformeerd), en onder eigen naam, hoofdsponsor van Ajax blijft??

Ik denk dat sanger echt een goed punt heeft waar hij zegt dat sponsoring bij het kiezen van producten onbewust een rol speelt. Natuurlijk zal een iedereen op veel andere en mogelijk ook veel belangrijkere zaken letten, maar wanneer je 2 gelijkwaardige producten hebt, maar 1 van beiden heeft 'een link' met jouw favoriete team/club, dan zal onbewust toch daar de voorkeur naar uitgaan.. En dat is niet omdat je verwacht daardoor jouw team/club te sponsoren, maar 'het voelt gewoon beter'.. Daarnaast heb je natuurlijk de fanatici die alles kopen wat team/club-gerelateerd is ómdat het team/club-gerelateerd is, maar dat vind ik persoonlijk een stap te ver gaan..
Tuurlijk zorgt sponsoring voor meer omzet aangezien de consument een ' positieve' affiniteit met de merknaam zal krijgen, waarom denk je anders dat er zoveel reclame is op tv?
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50440279
Ik maakte maar een geintje over Vodafone.
Vorig jaar had ik gewoon zoveel problemen met Vodafone en hun service is gewoon werkelijk ruk, te triest voor woorden en daarom ben ik er weg gegaan.
pi_50440920
Ik ruil hooguit als een merk van mij naar ajax gaat en mochten ze exclusief naar ferrari gaan dan ook. Ik ben puma fan en die hebben helaas nu ook contract met ferrari maar gelukkig ook met RD en andere teams waardoor ik het kan blijven dragen!!
pi_50442427
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar toch. Wat nou als je kon kiezen tussen twee vrijwel gelijkwaardige PC's. De een met Intel, de ander met AMD. Onbewust zul je dan sneller voor AMD kiezen, omdat je die naam in verband brengt met de stabiele prestaties van FErrari OF omdat je die naam in je onderbewustzijn met iets goeds combineert.
Als de prestaties nagenoeg gelijk zijn kies ik inderdaad eerder voor AMD. Maar dat is dan eerder omdat ze kleiner zijn dan Intel. En ik dat zie als een goede manier om de concurrentie te bevorderen. Tevens helpt het ook mee dat ik tevreden ben over de producten die ik tot nu toe van AMD heb gekocht. Als dat gewoon bagger was, kocht ik toch echt niet zo snel meer AMD. Dat ze dan dan toevallig mijn favoriete team steunen door middel van sponsoring is leuk, maar ook niet meer dan dat.

Als ik op dit moment een nieuwe processor zou moeten hebben zou ik toch echt voor Intel gaan. Gewoon omdat die op dit moment het betere product bieden.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef WEST het volgende:

[..]

elmar ik ga het ff anders doen met de standen. ik verander de wiki zo dan kan dat ff aangepast worden

edit: @ sally kijk ff in de Wiki bij stand na canada die url moet je ff overnemen
Is goed. Had ze even snel aangepast zodat er in ieder geval de huidige stand stond.
pi_50443848
TVP
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:53:36 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50444077
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Uhm nee. Waarschijnlijk speelt een prijsvoordeel dan een stuk meer mee dan of AMD toevallig wel of niet een sticker op de Ferrari heeft staan. En zoveer de naam gaat, waarschijnlijk heeft intel dan een stuk meer invloed aangezien je dat al 10+ jaar 6x per dag op de tv hoort bij zo'n beetje iedere computer reclame.
Ik heb het dan ook over totaal vergelijkbare situaties. Dus ook prijstechnisch hetzelfde niveau.

Juist omdat je bewust bent van zowel Intel en AMD zul je als Ferrari fan onbewust kiezen voor AMD, omdat Intel sponsor is van de concurrent (BMW dus)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:09:14 #53
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50444621
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Als de prestaties nagenoeg gelijk zijn kies ik inderdaad eerder voor AMD. Maar dat is dan eerder omdat ze kleiner zijn dan Intel. En ik dat zie als een goede manier om de concurrentie te bevorderen. Tevens helpt het ook mee dat ik tevreden ben over de producten die ik tot nu toe van AMD heb gekocht. Als dat gewoon bagger was, kocht ik toch echt niet zo snel meer AMD. Dat ze dan dan toevallig mijn favoriete team steunen door middel van sponsoring is leuk, maar ook niet meer dan dat.

Als ik op dit moment een nieuwe processor zou moeten hebben zou ik toch echt voor Intel gaan. Gewoon omdat die op dit moment het betere product bieden.
[..]

Is goed. Had ze even snel aangepast zodat er in ieder geval de huidige stand stond.
Maar dan heb je het weer niet over vergelijkbare omstandigeheden

Ik bedoel dus:

Net zo groot
Net zo duur
Zelfde prestaties en mogelijkheden
En geen eerdere ervaringen met beide merken
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50444930
quote:
Ecclestone threatens to take F1 from US

Indianapolis is in the last year of a contract for the Formula One race it has hosted since 2000. Ecclestone has talked in the past of taking Formula One to street circuits in Las Vegas or New York.

However, he also faces a squeeze on the calendar, with Valencia and Singapore confirmed as new races for next year while Abu Dhabi is due to make its debut in 2009 and South Korea in 2010.

India is also lobbying hard for a race and Suzuka is looking to return to the championship as a second Japanese race after being replaced by Fuji.

Despite Ecclestone's comments, similar to ones he made last year before agreeing a one-year extension with Indianapolis, the US is a key market for the car manufacturers who dominate the sport and own most of the teams.

"The automobile market in the USA is the biggest one for Mercedes-Benz outside Germany," said Mercedes motorsport vice-president Norbert Haug, whose company owns 40 per cent of championship leaders McLaren.

"For the BMW Group, the USA Grand Prix is of key importance in so far as the United States is our biggest market," said BMW Sauber boss Mario Theissen in a team preview of Sunday's race.

"We sell more cars there than in Germany and also have our biggest production sites outside Germany."
Calm down, please!
pi_50445406
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar dan heb je het weer niet over vergelijkbare omstandigeheden

Ik bedoel dus:

Net zo groot
Net zo duur
Zelfde prestaties en mogelijkheden
En geen eerdere ervaringen met beide merken
Dan misschien wel. Al zou ik het dan nog niet met zekerheid durven zeggen. Intel kende ik dankzij de reclames op tv al veel eerder dan AMD. En dat zou denk ik ook meespelen. Daarmee wordt je dan toch meer geconfronteerd en zou ik, denk ik, alsnog voor Intel gaan. Nou kocht ik wel mijn eerste AMD-processor in het jaar dat ze begonnen met de sponsoring van Ferrari (2002). Maar dat had er uiteindelijk weinig mee te maken. Ze boden toentertijd een goede prijs/kwaliteit verhouding (lees ze waren toen de snelste).

En dat Intel BMW sponsort maakt mij niks uit. Vind BMW een tof team. Sterker nog, mocht Ferrari ooit stoppen met F1 dan zou ik voor BMW worden. Dus dat maakt in mijn geval niet zoveel uit. Al zal het af en toe wel degelijk uit kunnen maken. Ik denk dat als ik een mobiel had willen kopen in de tijd dat Vodafone Ferrari nog sponsorde het weleens uit had kunnen maken. Maar dan ook alleen als ze Ferrari-specifieke spullen/acties zouden hebben.
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Van mij mag Ecclestone het doen. Vind het maar een weinig spannend circuit. Zou het niet missen als het er niet meer zou zijn.
pi_50449882
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Een beter idee zou zijn om de race te verwisselen met een nachtrace in Vegas, ik hoorde daar laatst al iets over.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50452097
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar dan heb je het weer niet over vergelijkbare omstandigeheden

Ik bedoel dus:

Net zo groot
Net zo duur
Zelfde prestaties en mogelijkheden
En geen eerdere ervaringen met beide merken
Helaas zal je die combinatie dus nooit tegenkomen in de echte wereld.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:38:20 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50452493
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Helaas zal je die combinatie dus nooit tegenkomen in de echte wereld.
Ik denk het wel.... en met mij legio marketing en reclamebedrijven
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50452520
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Helaas zal je die combinatie dus nooit tegenkomen in de echte wereld.
Maar dan nog, sponsoring helpt, misschien niet bij jou maar wel bij het gros van de mensen.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50453963
Dat sponsering helpt weet ik ook wel, alleen het voorbeeld van sanger is een beetje halfgaar omdat het een beetje een vergezochte vergelijking is met voorwaarden die je IRL toch niet zal tegenkomen. Neem dan gewoon als voorbeeld toyota rijdt mee in de F1 om meer auto's te verkopen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:50:16 #61
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50455568
Ik ben ooit Marlboro gaan roken vanwege McLaren.

[ Bericht 9% gewijzigd door ziggyziggyziggy op 14-06-2007 17:20:00 ]
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  Moderator donderdag 14 juni 2007 @ 18:06:22 #62
18653 crew  D.
pi_50458368
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben ooit Marlboro gaan roken vanwege McLaren.
Ik Camel vanwege Lotus

Nouja, eigenlijk omdat ik Marlboro niet lekker vond
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:36:19 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50459246
Ziehier het effect van sponsoring.................
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:37:26 #64
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50459274
En nu we eruit zijn dat sponsoring wel degelijkw erkt kunnen we terug naar de oorspronkelijke discussie. Een Nederlander is voor de (top)teams niet commercieel interessant genoeg. Nog niet iig.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50459565
Een RD is voor een RBR na een jaar amerika wellicht boeiend, Zowel de nederlandse markt als een stukje van de amerikaanse ccwskijkers markt. Maar dat alles in kleinere porties als zijnde Schumi voor Ferrari en hun sponsors
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:56:00 #66
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50459781
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Een RD is voor een RBR na een jaar amerika wellicht boeiend, Zowel de nederlandse markt als een stukje van de amerikaanse ccwskijkers markt. Maar dat alles in kleinere porties als zijnde Schumi voor Ferrari en hun sponsors
Eeh. Huh? Ik snap de Schumilink even niet.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_50459883
Ik bedoelde dat RD uiteraard niet zo'n exposure heeft als de Schumi's en Alonso's van deze wereld en dus voor sponsors van minder belang is al denk ik dat RD door zn prestaties in CCWS nu wel 1 van de Nederlanders is commercieel boeiend voor een team (in die geval RBR of STR) kan zijn
pi_50459892
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:37 schreef sanger het volgende:
En nu we eruit zijn dat sponsoring wel degelijkw erkt kunnen we terug naar de oorspronkelijke discussie. Een Nederlander is voor de (top)teams niet commercieel interessant genoeg. Nog niet iig.
Schotland of Columbia wel?
Calm down, please!
pi_50462447
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Schotland of Columbia wel?
Schotland behoort tot het Verenigd Koninkrijk, dus DC heeft genoeg exposure.., daarnaast toch ook zeker een verdienstelijk coureur (alhoewel niet iedereen het daarmee eens zal zijn..). Juan Pablo was in de VS een grote man met al vele nationale en internationale kampioenschappen + de Indy500 op z'n naam.. Beiden naast de commerciële voordelen dus ook nog in sportief opzicht interessant, 't punt is??

[ Bericht 0% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 14-06-2007 20:23:04 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50465726
Schotten houden er volgens mij niet echt van om met engeland te worden genoemt? in engeland wonen 50miljoen mensen, dat is echt geen grote markt in het F1 geheel, zeker niet wat betreft de naam van de coureur want zo geweldig presteert DC al jaren niet meer. Kwa coureurs zijn er gewoon maar heel weinig die echt geld waard zijn om hun naam. Dan heb je het over MS, Alonso omdat ie WC is, hamilton omdat ie geweldig presterende (zwarte!) rookie is, gasten zoals Sato die in eigenland dan veel waard zijn maar veder ook niet echt. Wat veel belangrijker is hoeveel auto x met reclame y in beeld komt, daar zit voor de meeste het grote geld, niet zozeer bij de coureur.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_50465963
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef Kill_em_all het volgende:
Schotten houden er volgens mij niet echt van om met engeland te worden genoemt? in engeland wonen 50miljoen mensen, dat is echt geen grote markt in het F1 geheel, zeker niet wat betreft de naam van de coureur want zo geweldig presteert DC al jaren niet meer. Kwa coureurs zijn er gewoon maar heel weinig die echt geld waard zijn om hun naam. Dan heb je het over MS, Alonso omdat ie WC is, hamilton omdat ie geweldig presterende (zwarte!) rookie is, gasten zoals Sato die in eigenland dan veel waard zijn maar veder ook niet echt. Wat veel belangrijker is hoeveel auto x met reclame y in beeld komt, daar zit voor de meeste het grote geld, niet zozeer bij de coureur.
Ik kan de teambazen wel begrijpen als ze Coureur X uit Duitsland verkiezen boven Coureur Y uit Nederland als zij beide even goed zijn, even los van het sponsorbedrag wat zij meenemen natuurlijk.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50475257
Uit de categorie Rumors:
quote:
Legendary Formula One Commentator Murray Walker to Un-Retire ?

Legendary formula one commentator Murray Walker could be set to emerge from retirement in the near future.

The 83-year-old hung up his microphone in 2001, but has since returned to call races in the 'Grand Prix Masters' series and even helped Australian broadcaster Ten to call its formula one race a couple of years ago.

British newspaper The Times reports that Walker, who worked for the BBC for most of his career, could fill in for BBC Radio regular David Croft when his wife gives birth this summer.
Calm down, please!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 07:39:07 #73
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50475707
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef arexes het volgende:

[..]

Ik kan de teambazen wel begrijpen als ze Coureur X uit Duitsland verkiezen boven Coureur Y uit Nederland als zij beide even goed zijn, even los van het sponsorbedrag wat zij meenemen natuurlijk.
Ik begrijp ze wel maar ik baal dr wel van Want zie toch liever Nederlandse coureurs dan een Ralf bijv.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:36:51 #74
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50476238
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Schotland of Columbia wel?
Zie de reactie van diepfries.....

Montoya was EN is aantrekkelijk voor de Noord-Amerikaanse markt. En natuurlijk ook voor de Zuid-Amnerikaanse.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:38:25 #75
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50476258
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef arexes het volgende:

[..]

Ik kan de teambazen wel begrijpen als ze Coureur X uit Duitsland verkiezen boven Coureur Y uit Nederland als zij beide even goed zijn, even los van het sponsorbedrag wat zij meenemen natuurlijk.
Juist ja, vanwege het potentieel uit het achterliggende land.

En dan hebben we het nog niet eens over de sponsors die de coureur "meebrengt". Een bedrijf is eerder geneigd een team te sponsoren waar een landgenoot rijdt. Kijk maar naar McLaren waar die Spaanse bank meeging met Alonso (maakt dat Alonso geen paydriver eigenlijk )
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:44:11 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50476341
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef Kill_em_all het volgende:
Schotten houden er volgens mij niet echt van om met engeland te worden genoemt? in engeland wonen 50miljoen mensen, dat is echt geen grote markt in het F1 geheel, zeker niet wat betreft de naam van de coureur want zo geweldig presteert DC al jaren niet meer.
Als je het zo gaat bekijken is geen enkel land ter wereld interessant als je ze apart van elkaar gaat bekijken

50 miljoen mensen als potentiele markt......doe mij ook zo een markt.
quote:
Kwa coureurs zijn er gewoon maar heel weinig die echt geld waard zijn om hun naam. Dan heb je het over MS, Alonso omdat ie WC is, hamilton omdat ie geweldig presterende (zwarte!) rookie is, gasten zoals Sato die in eigenland dan veel waard zijn maar veder ook niet echt. Wat veel belangrijker is hoeveel auto x met reclame y in beeld komt, daar zit voor de meeste het grote geld, niet zozeer bij de coureur.
Daar zit inderdaad de inkomsten van het team. Maar wat rechtvaardigd voor de directie van bv Toyota om al meer dan een miljard in een (schijnbaar) bodemloze put te dumpen? Juist ja, exposure. Mensen weten al dat Toyota de grootse van de wereld is, en betrouwbare auto bouwt. Het zijn alleen auto's met wat minder emotie, en juist dat proberen ze op te vijzelen met hun F1 avontuur.

Een leuk voorbeeld is het succes van Mitsubishi in de jaren dat zijn in het WRC zo succesvol waren met Tommi Makkinen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50477864
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je het zo gaat bekijken is geen enkel land ter wereld interessant als je ze apart van elkaar gaat bekijken

50 miljoen mensen als potentiele markt......doe mij ook zo een markt.
[..]
Is inderdaad een behoorlijk interessante markt. Sterker nog, het is één van de grootste in Europa. Buiten dat komen de meeste teams uit Engeland en voor hun kan het commercieel ook behoorlijk interessant zijn om een coureur uit eigen land te hebben.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:01:44 #78
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_50485884
Vraag: heeft iemand een overzicht van de pitspost van de laatste twee seizoenen? Ik heb ze namelijk ooit eens vastgelegd (dit seizoen en vorig seizoen dus), maar ik ben het gedeeltelijk kwijt. Het meeste heb ik weer kunnen terugvinden, maar ik mis Japan van vorig jaar en Bahrain van dit jaar. Weet iemand wie er in die pitsposts is verschenen?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:59:25 #79
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50514207
Nu we het toch over merchandising hebben. Albers heeft gebroken met zijn manager (die nog even verklaarde dat Albers meer aan merchandising en sponsoring bij elkaar heeft gesprokkeld dan Verstappen).

Wat ik er van begrepen heb is het een conflict dat al langer speelde en waar zijn schoonvader een grote rol in speelde. Het is me een raadsel of dit nu betekent dat Albers al zijn prive sponsors kwijt is.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:15:15 #80
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50514483
Toch maar een nieuwsberichtje erbij gezocht. De Telegraaf:

Ik gun Chris het allerbeste, maar hij heeft de verkeerde mensen om
zich heen", aldus Varossieau, die het circuit zeer geemotioneerd
verliet en enkele uren later al in een vliegtuig richting Nederland vertrok.


Kooijman bevestigde desgevraagd de breuk tussen zijn schoonzoon en
Varossieau, maar begreep niet waar alle emoties bij laatstgenoemde ineens
vandaan kwamen. "We hebben nog geen drie minuten met elkaar gesproken,
toen ging het al mis. Ik heb Lodewijk alleen gezegd dat we de komende week
een aantal zaken moeten afhandelen en dat ik niet wil dat Christijan zich
daar zorgen over maakt. Die moet zich alleen maar bezighouden met gas geven
en remmen; de rest moeten anderen voor hem regelen. Dat Lodewijk en Chris
uit elkaar zouden gaan was al een tijdje duidelijk, dus ik begrijp niet
waarom Lodewijk nu ineens zo emotioneel reageert."

Ook teameigenaar Michiel Mol bevestigde dat 'De Breuk' al een tijdje in de
maak was. "Zo gaat het soms nu eenmaal met een huwelijk", aldus
Mol. "Met zijn bedrijf Gr8 blijft Lodewijk wel verantwoordelijk voor de
marketing van Spyker F1, dus het team zal niet zoveel merken van de
scheiding."

Het duo werkte zeseneenhalf jaar samen in de racewereld.
Here we are now, entertain us.
pi_50521975
Bijna ieder team heeft zon dubbele sneeuwschuiver als dit op zijn neus staan behalve Spyker:

Het moet voor Spyker toch niet zo moeilijk zijn om aan te nemen dat zon constructie aerodynamische voordelen heeft
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:13:40 #82
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50522616
Het fraaiste en meest verse gerucht vanaf Indeanopolis: Albers naar Toyota midden in het seizoen.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:41:26 #83
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50523351
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef voyeur het volgende:
Het fraaiste en meest verse gerucht vanaf Indeanopolis: Albers naar Toyota midden in het seizoen.
Daar schreef men Sutil vorige week ook al heen...

Eerst maar eens zien hoe de Toyota's het zelf doen dit weekend, n.a.v. de trainingen kun je wel stellen dat het middenveld elkaar weinig ontloopt. Een mooi uitgangspunt om de rijderskwaliteiten te etaleren zou ik zeggen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50524098
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:48 schreef MIster911 het volgende:
Bijna ieder team heeft zon dubbele sneeuwschuiver als dit op zijn neus staan behalve Spyker: [afbeelding]

Het moet voor Spyker toch niet zo moeilijk zijn om aan te nemen dat zon constructie aerodynamische voordelen heeft
Spyker heeft gewoon te weinig poen om dat tussentijds te realiseren. Niet dat ik veel verwacht van de B-spec, maar (voor Spyker-begrippen) ingrijpende veranderingen als een andere neus zie ik niet tussentijds verschijnen.

Bovendien kun je niet zomaar stellen dat zo'n sneeuwschuiver ook voor Spyker voordeel oplevert. Wie weet werkt het gewoon niet in combinatie met de rest van het Spyker chassis.
.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:36:50 #85
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50524868
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef voyeur het volgende:
Het fraaiste en meest verse gerucht vanaf Indeanopolis: Albers naar Toyota midden in het seizoen.
steeds gekker. Ik ben ook gebeld door toyota.


Zelfde larie!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:59:23 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50525499
Ferrari
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50526460
Ben blind , of is er geen topic van GP Verenigde Staten.
............................
pi_50526590
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:30 schreef sander89 het volgende:
Ben blind , of is er geen topic van GP Verenigde Staten.
Kijk hier eens!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50542073
kijk ik nou zo scheel of doet kubica niet mee?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:04:49 #90
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50542455
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:
kijk ik nou zo scheel of doet kubica niet mee?
moet ik daar serieus op antwoorden of ga je ff naar f1.fok.nl?
  zondag 17 juni 2007 @ 13:31:57 #91
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50543346
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:
kijk ik nou zo scheel of doet kubica niet mee?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_50543888
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Schotland behoort tot het Verenigd Koninkrijk, dus DC heeft genoeg exposure.., daarnaast toch ook zeker een verdienstelijk coureur (alhoewel niet iedereen het daarmee eens zal zijn..). Juan Pablo was in de VS een grote man met al vele nationale en internationale kampioenschappen + de Indy500 op z'n naam.. Beiden naast de commerciële voordelen dus ook nog in sportief opzicht interessant, 't punt is??
Man hou op zo werkt het toch helemaal niet. Er komen nota bene regelmatig coureurs in de F1 uit Finland. Alsof dat een grote markt is. Er rijdt nu een Pool bij BMW alsof hij daar rijdt omdat BMW de poolse markt wil veroveren. Het is altijd weer dat nederlandse huilebalk gelul als een nederlandse coureur weer eens niet goed genoeg is voor de F1. Vroeger met Verstappen was dat al zo en nu met Albers weer. Begrijp me niet verkeerd, Verstappen was een goede coureur en zeker F1 waardig maar niet de grote kampioen die veel Verstappen fans in hem zagen. Albers is wat mij betreft niet meer dan een paydriver. Iemand die hard werkt en door slim management met matig talent heel ver is gekomen.

Feit is dat geld een grote rol speelt in de F1. Goede sponsors kunnen je verder helpen maar het is ook weer niet alles. Jongens als Schumacher, Raikkonen, Hamilton, Alonso die komen altijd wel verder. Talent speelt namelijk ook nog wel een rol.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:52:35 #93
12012 arexes
Oei LALA
pi_50545774
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:
kijk ik nou zo scheel of doet kubica niet mee?
Daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid....
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  zondag 17 juni 2007 @ 15:15:20 #94
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50546427
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Man hou op zo werkt het toch helemaal niet. Er komen nota bene regelmatig coureurs in de F1 uit Finland. Alsof dat een grote markt is. Er rijdt nu een Pool bij BMW alsof hij daar rijdt omdat BMW de poolse markt wil veroveren. Het is altijd weer dat nederlandse huilebalk gelul als een nederlandse coureur weer eens niet goed genoeg is voor de F1. Vroeger met Verstappen was dat al zo en nu met Albers weer. Begrijp me niet verkeerd, Verstappen was een goede coureur en zeker F1 waardig maar niet de grote kampioen die veel Verstappen fans in hem zagen. Albers is wat mij betreft niet meer dan een paydriver. Iemand die hard werkt en door slim management met matig talent heel ver is gekomen.

Feit is dat geld een grote rol speelt in de F1. Goede sponsors kunnen je verder helpen maar het is ook weer niet alles. Jongens als Schumacher, Raikkonen, Hamilton, Alonso die komen altijd wel verder. Talent speelt namelijk ook nog wel een rol.
Geen idee of je de rest van de discussie en mijn bijdragen daaraan ook hebt gelezen, jouw reactie doorlezende waarschijnlijk niet. Had ik het andersom moeten formuleren: "naast de sportieve kwaliteiten ook nog commerciëel interessant??"

Zonder enig talent kom je nergens, dat kunnen we gerust vast stellen. Coureurs die in sportief opzicht/qua talent in iedere klasse uitblinken zijn minder afhankelijk van grote/goede sponsors, alhoewel juist zij vanwege hun talent ook weer gemakkelijker die sponsors binnenhalen. Maar ook zonder die sponsors zullen de meeste toptalenten de topteams wel opvallen en kunnen zij op hoger niveau hun kwaliteiten etaleren. Zoals ik al vaker heb gezegd is er echter maar een beperkt aantal topteams en kun je dus ook slechts een beperkt aantal topcoureurs/-talenten een stoeltje bieden. En dan heeft het wel een voordeel dat je uit een land met 'eigen' F1-teams, grote sponsoren, historie, etc., komt.

In de discussie rondom Albers gaat het er overigens helemaal niet om of hij F1-kampioenschapsmateriaal is. WK zal hij niet worden, dat ben ik met een ieder eens. Echter is een aantal personen alhier aanwezig lijkt van mening te zijn dat Albers überhaupt niet in de F1 thuis hoort, een aantal andere personen (onder wie ondergetekende) heeft dus een andere mening..

Waar je 2 (of meerdere) min of meer gelijkwaardige coureurs (geen WK-materiaal) hebt, zal er toch zeker worden gekeken naar welke 'talenten' men naast het stuurmanschap nog meer met zich meebrengt, immers is daar de vijver waaruit men vist veel groter.. En dan speelt geld een grote rol, als Nederlandse coureur heb je daarbij nu éénmaal een achterstand. En dat heeft niets met huilebalken te maken, dat is gewoon een feit.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 17 juni 2007 @ 15:29:36 #95
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50546811
Huilen op z'n Spaans:
quote:
Alonso Uncomfortable Sharing Data with Hamilton

Fernando Alonso's biggest concern alongside Lewis Hamilton this year is his reluctance to share his telemetry and setup data with the rookie sensation -- who is now leading the world championship by eight points.

Ivan Capelli, who in 1992 drove a spell for Ferrari, marvelled in Indianapolis, barely a week after Hamilton's first win: "It cannot be that a newcomer is beating a two time champion of the world."

The Spanish newspaper Diario As, however, has a theory -- after openly studying Spaniard Alonso's data on a Friday evening at grands prix, only then is 22-year-old Hamilton able to drive on the same level as his experienced and successful teammate.

"He studies (Alonso's) braking points, where he turns, every detail, and because he is a very good driver and because McLaren is a very good team he is able to dispute for pole position."

Alonso admitted himself on Thursday that one of the things that is making him uncomfortable at McLaren this year is "the sharing of telemetry".

He told Spanish reporters: "All of my data, and also that of Pedro (de la Rosa), is available to him, and I am sure that it is a help to him."
Calm down, please!
  zondag 17 juni 2007 @ 15:31:26 #96
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50546855
Wie o wie slaat Alonso een keer flink op zn waffel??
  zondag 17 juni 2007 @ 15:39:09 #97
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50547082
Dat lijkt me ook enigszins overdreven...

Wat zou je er op tegen hebben om je data met je teamgenoot te (moeten) delen?? Het werkt toch andersom ook?? Jij kunt ook gebruik maken van die gezamenlijke data, waardoor je beide vooruitgang kunt boeken

Ach, en als dan blijkt dat de ander met jouw data betere prestaties neerzet, dan lijkt het me dat je jezelf even flink achter de oren moet krabben of je misschien een teamgenoot hebt met meer talent/kwaliteit of dat je zelf iets verkeerd doet??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50547230
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:52 schreef arexes het volgende:

[..]

Daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid....
Sorry dat ik niet 24/7 het f1 nieuws in de gaten houdt... sommige mensen hebben een leven wist je?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 17 juni 2007 @ 15:46:41 #99
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50547297
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:44 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet 24/7 het f1 nieuws in de gaten houdt... sommige mensen hebben een leven wist je?
dit was ook al donderdag bekend, en als je die crash van vorige week zag kon je het ook al raden.

daar hoef je wel of geen leven voor te hebben
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_50547304
quote:
Alonso admitted himself on Thursday that one of the things that is making him uncomfortable at McLaren this year is "the sharing of telemetry".
Is iemand vergeten Alonso te vertellen dat f1 een teamsport is?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')