Vind ik wel eigenlijk, speeltuinbankjes zijn zoooo 2006quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Renda het volgende:
moest het niet de dorpspomp (ofzo) worden?![]()
Dorpspomp met verse eitjes en roomboter klinkt ook niet echt helemaal aantrekkelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Modjes mogen beslissen of het speeltuinbankjes anno 2006 of de dorpspomp anno 2007 wordt.![]()
Misschien ook/beter even bij SEX informeren. Er is een mirenatopic, misschien ook wel een implanontopic. En je kunt ook even googlenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom even inbreken vanuit de 2 streepjes, zijn hier meiden die Implanon gehad hebben? Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe lang het duurde voordat jullie voor het laten verwijderen weer ongesteld geworden zijn en natuurlijk hoelang het duurde voordat jullie zwanger waren.
Mijn Implanon is 3 weken geleden verwijderd en ongesteld ben ik tot op de dag van vandaag niet.
We zijn wel meteen begonnen met klussen en niet eerst met condooms gaan sexen.
Het gevoel dat ik ongested moet worden heb ik ook niet,wel zere boobs en een zeurderige buikpijn.
Ik wil nog niet testen omdat ik me niet zo goed kan voorstellen dat ik nu al zwanger zou zijn.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen na Implanon.
![]()
Ohhh!! Jij óókquote:
Ojee..... daar gaat mijn goede naam...quote:
Zoals je kunt zien in mijn geschiedenis staat de vraag daar ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Misschien ook/beter even bij SEX informeren. Er is een mirenatopic, misschien ook wel een implanontopic. En je kunt ook even googlen
Als we de eitjes en de roomboter in een mandje aan de pomp hangen kan het best. Op een bankje en er dan op gaan zitten lijkt me ook niet zo lekker...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef Maggie het volgende:
[..]
Dorpspomp met verse eitjes en roomboter klinkt ook niet echt helemaal aantrekkelijk
Geeft niet joh, jij wilt ook antwoorden. Volgens mij is het niet misplaatst, maar ik bedacht dat je misschien meer geluk zou hebben op internet en bij 'het-forum-dat-blijkbaar-niet-genoemd-dient-te-worden'quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien in mijn geschiedenis staat de vraag daar ook wel.
Aangezien er daar en via google niet echt de antwoorden naar boven kwamen leek het me niet zo gek het hier te plaatsten.
Maar zal het niet meer doen![]()
Ohhh ja! Zo'n gezellig rieten mandje, zo'n ouderwetse, met misschien zelfs wel een bekledinkje erin van rood-wit of blauw-wit geblokt stof!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef Nijna het volgende:
Als we de eitjes en de roomboter in een mandje aan de pomp hangen kan het best. Op een bankje en er dan op gaan zitten lijkt me ook niet zo lekker....
Of in de taart die ... *uhm wie was het ook alweer*... van plan was te gaan maken is natuurlijk nog beter.
* Nijna heeft al gebaksbordjes en vorkjes klaarstaan![]()
Ging er gewoon vanuit dat er hier vast ook wel iemand zal zijn die Implanon gebruikt heeft en over het algemeen word er hier sneller geantwoord dan ergens ander zoals in-het-topic-dat-niet-genoemd-dient-te-wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Geeft niet joh, jij wilt ook antwoorden. Volgens mij is het niet misplaatst, maar ik bedacht dat je misschien meer geluk zou hebben op internet en bij 'het-forum-dat-blijkbaar-niet-genoemd-dient-te-worden'
Ik zie idd dat je het implanontopic een trap hebt gegeven
M@x ik merk verder ook weinig van de daklozen hoor. Ze lopen hier wel eens rond maar overlast is er volgens mij niet. Mijn fysio zit ertegenover en ik zie die mensen nooit overdag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef m@x het volgende:
[..]Een aantal van die straten komt wel voor op mijn verlanglijstje
Weet jij toevallig iets over die daklozenopvang op de Kerklaan? Ik weet dat daar laatst wel iets ergs is gebeurd maar wat ik hoor om me heen dat de omwonenden er weinig tot geen overlast van hebben. ik ben namelijk nog steeds heel erg verliefd op het huis ernaast
OUD-gerelateerd/ allerhande gebabbel, ja... volgens mij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ging er gewoon vanuit dat er hier vast ook wel iemand zal zijn die Implanon gebruikt heeft en over het algemeen word er hier sneller geantwoord dan ergens ander zoals in-het-topic-dat-niet-genoemd-dient-te-worden.
Post meer in OUD dan ergens anders dus dat maakte het makkelijk om het hier te vragen,het bankje is toch voor allerhande gebabbel?
In mijn ogen kon deze vraag hier daarom ook wel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
OUD-gerelateerd/ allerhande gebabbel, ja... volgens mij.
Inderdaad beetje hetzelfde maar toch andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef cattie het volgende:
Fruppel, ik heb geen implanon gehad, maar wel een mirenaspiraaltje (ook hormonenhoudend ding in je lichaam, wel iets anders natuurlijk). Ik was na 3 weken weer ongesteld en daarna schommelde mijn cyclus rond de 30 dagen. En na 3,5 maand was ik al zwanger.
Er is een site van maar de helft van de linkjes werkte nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Fruppel, heeft Implanon zelf geen site waar bijv een FAQ aanwezig is of een adres/telefoonnummer op staat waar je info kan vragen?
Ik had verleden jaar namelijk een Clearblue digitale test gedaan en die zou toen "zwanger" of "niet zwanger" moeten aangeven maar die gaf slechts een plusteken. Dus ik heb de helpdesk gebeld en daar kreeg ik toen gelijk alle info die ik nodig had. Zeker als het een internationaal product is hebben ze vaak helpdesks die je grotendeels van de dag kunt bereiken.
Zo'n soort mandje had ik ook voor ogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ohhh ja! Zo'n gezellig rieten mandje, zo'n ouderwetse, met misschien zelfs wel een bekledinkje erin van rood-wit of blauw-wit geblokt stof!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Renda het volgende:
moest het niet de dorpspomp (ofzo) worden?![]()
Hopelijk heb je hier wat aan:quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Er is een site van maar de helft van de linkjes werkte niet, kwam niet erg ver daar.Wel berichtje via de site verstuurd, nu kijken of ze reageren!
Het is natuurlijk een goed idee, ik bel morgen de huisarts denk ik wel even. Wie weet brengt dat verheldering.
In mijn ogen ook hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef Fruppel het volgende:
[..]
In mijn ogen kon deze vraag hier daarom ook wel...
Oh, ja, zullen we dat doen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef Smoezie het volgende:
Misschien kunnen we vragen of het speeltuinbankje in het vervolg altijd 'Oude wijven rond de dorpspomp' kan heten, uit eerbetoon aan het prachtige topic dat RonaldV aan zijn favoriete OUD-vrouwen heeft opgedragen?
Jaaaaaaaaaa
Ghehe, ik ga lekker oefenen.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Smoezie het volgende:
Trustels Moon!Ga maar lekker dromen van sporten en witten
Spuuglokje, dat is een heerlijke taart. Die heb ik ook al eens gemaakt. Er staat ook een tip op de doos om een chocoroom ertussen te doen. Heb ik gedaan en dat is echt heerlijk... echt een aanrader om te doen. Over chocoladetaarten gesproken, ik heb een receptenboek gekregen met heerlijk chocoladegerechten. Echt smullen geblazen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Smoezie, het is niet slechter dan zeer zoete ranja. Wat zit er nou helemaal in zo'n staafje? Als je het laat smelten en opvangt zit er bijna niks in zo'n staaf. Dus als ik jou was zou ik lekker onbezorgd dooreten. Waterijs is véél beter dan roomijs.
De boter en eieren heb ik inmiddels in huis (ik moest toch nog even naar de apotheek), en zet het vanavond uit de koelkast. Kan ik morgen meteen beginnen aan die taart!
Deze is het:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Chocoroom is echt lekker. Wel even laten weten hoe je het vond he?
Bij de zorgverzekering is het kind tot 18 jaar toch meeverzekerd? Dus alleen doorgeven? En dan bij de moeder of de vader?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:42 schreef Renda het volgende:
Sanger, uiteraard je zorgverzekering![]()
misschien ook je AVP, sommige maatschappijen kennen 3 verschillende polissen: alleenstaand, gezin en gezin met kinderen. Even navragen hoe dat met die van jullie geregeld is,
voor de rest kom ik nergens op, tenzij je je inboedel natuurlijk wat omhoog wilt gooien omdat je nu natuurlijk ook een complete kinderkamer en speelgoed hebt, ligt compleet aan jezelf of je denkt hoog genoeg verzekerd te zijn. Kan nooit geen kwaad om het even te laten nakijken (misschien dmv een inboedelwaardemeter online? is hardstikke makkelijk en hoef je je verzekeringsagent niet te bellen voor advies)
Bij Renzell op bezoek komen straks. Ben wel aan het inpakken, maar who cares. Neem die koters maar mee!quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:44 schreef Sugar het volgende:
Sorry, sanger, geen idee. Daar had ik een man voor.![]()
Iemand nog tips hoe ik de dag doorkom?Ik ben de afgelopen 6 nachten steeds vanaf half 5 of 5 uur wakker en dat wreekt zich nu. En vandaag moet ik nou juist met beide kindjes de hele dag en avond door zien te komen. Ik ben zó moe!!!! Mijn idee: bezig blijven, anders val ik om!
Dus... taart bakken (geinspireerd door Spuuglokje uiteraard)? Poetsen? Fietsen? Wandelen? Originelere ideeën?
Duidelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:41 schreef Jelief het volgende:
Sanger; uitvaartverzekering, wa,aanmelden bij zorgverzekering,je mag zelf kiezen bij wie, Emma is destijds ingeschreven bij Mike zijn zorgverzekering.
Dat hebben we allemaal al gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:45 schreef Vicky het volgende:
Sanger, als je niet getrouwd bent moet je ouderlijk gezag regelen. Even de dichtbijzijnde rechtbank bellen.
Volgens mij moet kind meeverzekerd worden bij de degene die het meest verdient.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Duidelijk
Dat wordt dus bij mijn vriendin dan. Ik ga namelijk aan het einde van het jaar ook naar die verzekeraar.
Das ook de bedoeling dat het een gezinspolis wordtquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij moet kind meeverzekerd worden bij de degene die het meest verdient.
Als je overstapt naar andere verzekeraar kun je kind gewoon meenemen, maakt niks uit lijkt me. Je kan tegen die tijd wel kijken naar een gezinsverzekering, soms krijg je dan korting.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef renzell het volgende:
Thanks Diaan! Ik zal blij zijn als we er eenmaal zijn. Op dit moment zit Sander zo in de stress met zijn werk dat ie al een week lang met een supersaggerijnige kop rondloopt. Ik word er knettergek van!Niet echt de goede basis voor een lekker weekendje samen, maar hopelijk doet Madrid wonderen. En dan te bedenken dat ik dit leuk als verrassingstripje had geboekt omdat we 4 jaar samen zijn over een paar dagen. Zucht.
![]()
Mannen!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was dat niet vroegah, in de tijd van het ziekenfonds en particulier verzekerden zo? Volgens mij maakt dat tegenwoordig niks meer uit
Oh dat zou goed kunnen, ik weet het nog van toen we Noah moesten verzekeren, maar dat was nog net met ziekenfonds idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was dat niet vroegah, in de tijd van het ziekenfonds en particulier verzekerden zo? Volgens mij maakt dat tegenwoordig niks meer uit
Dus dan komt het mijn vriendin inderdaad. Same story.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef p_iglet het volgende:
ok mooi, dan gaat mini dus gewoon bij mij op de polis zoals gepland.
Ik ben beter verzekerd als vriendje (die heeft nooit wat).
Ik was toevallig ff aan het lezen hiero.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:45 schreef Smoezie het volgende:
Zeg, wiefkes van de Dorpspomp... even een gekke vraag....
Ik ben sinds een paar dagen verslaafd aan die ouderwetse ijslollies, gewoon zo'n pak met van die zakjes (stengels) die je in de vriezer gooit en dat ze dan hard worden. Nou ja, jullie weten hoe het fenomeen ijs werkt... Ik heb het idee dat ik nu enorm 'goed' snoep, want in doorzichtig bevroren water met een smaakje zullen toch amper calorieën zitten. Zou dat nou echt zo zijn?
Hé dat is super om te lezen! Dan ga ik er straks maar weer eentje pakkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik was toevallig ff aan het lezen hiero.
Ik heb die ijsjes ook. En ze bevatten nog geen 25 Kcl per ijsje. verantwoord dus
Maar 20x25Kcla is ook weer 500 he dame....quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Hé dat is super om te lezen! Dan ga ik er straks maar weer eentje pakken![]()
Dankjewel
Oftewel, om met Smoes te spreken (quote:Rottdog, als je eenmaal begint, dan schiet het lekker op joh (wat je ook allemaal moet doen...).
Hoe langer je het uitstelt, hoe meer je er tegenop gaat zien, hoe rotter je je voelt.
Dus dat zijn al wat redenen om gewoon maar te gaan beginnen
'Moet je natuurlijk niet de hele zak leeg eten in één keer, dan is het niet echt verantwoord meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Hé dat is super om te lezen! Dan ga ik er straks maar weer eentje pakken![]()
Dankjewel
Rottdog, als je eenmaal begint, dan schiet het lekker op joh (wat je ook allemaal moet doen...).
Hoe langer je het uitstelt, hoe meer je er tegenop gaat zien, hoe rotter je je voelt.
Dus dat zijn al wat redenen om gewoon maar te gaan beginnen
Oh ja, dát scheelt vast!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Smoezie het volgende:
Die bak katjangpinda's die ik heb gekocht moet ik dan toch maar laten staan vanavond![]()
Ik wist dat ik niet de enige was die dat deedquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef Moonah het volgende:
Zo doe ik dat altijd met winkelen. Een heleboel kopen, weer heel veel terugbrengen, en dan een paar dingetjes erbij nieuw kopen. Dan hoef ik niet te betalen en krijg ik er zelfs geld bij... Voelt altijd lekker!
Ik ontdekte dit "systeem" laatst bij toeval toen ik iets terug moest brengen en toch weer met iets (goedkopers) wegging.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef m@x het volgende:
Ik wist dat ik niet de enige was die dat deed![]()
Ik doe allebeiquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wist dat ik niet de enige was die dat deed![]()
Ik zou het niet doen. Mocht hij inderdaad stuk gaan, is de kans groot dat je er tegen die tijd toch wel op uitgekeken bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef Syrena het volgende:
Bij de Zeeman een Snoopy-shirtje voor 5 euro gekocht(en aan het twijfelen of ik er niet nog eentje ga halen want hij is zo leuk en straks gaat ie snel stuk en....)
Jaahaaa maahaar....quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Mocht hij inderdaad stuk gaan, is de kans groot dat je er tegen die tijd toch wel op uitgekeken bent.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Mocht hij inderdaad stuk gaan, is de kans groot dat je er tegen die tijd toch wel op uitgekeken bent.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef snoopy het volgende:
En nu ga ik uit eten en naar de film enzo.
![]()
Ja klopt. We zijn weer terug van de hapost. Het is idd een virus. Ze is goed onderzocht. Kliertjes zijn niet opgezwollen. Het is niet te zeggen wat het is. Voldoende drinken aanbieden en in de gaten houden. Ze heeft gelukkig geen jeuk. Ze zit er ondertussen helemaal onder. Ze krijgt nu iets meer praatjes. Zometeen kijken of ze wil slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef Lois het volgende:
Kim heeft toch al de BMR prik gehad? Dan is het bijna helemaal onmogelijk dat ze dat heeft toch?
Er zien ongelooflijk veel virusjes met vlekjes, en het is beter om de dokter te bellen inderdaad.
http://www.gezondheidscen(...)kten_met_vlekjes.htm
http://www.stolper.nl/artikelen/vlekjes.htm
Je kan heerlijk schrijven Syrenaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef Syrena het volgende:
Oei, beterschap voor vlekjesKim! Ik heb wel nog rode hond gehad, maar heeeeeel lichtjes. Was ik vijf geloof ik.
Ik wil een iPod Nano *zeur*. Maar ik mag niet van mezelf, omdat ik voor mijn verjaardag al een Creative Zen heb gehad. Maar die is groot en lomp en en en de Nano is rozeen heeft spelletjes
En ik zou 'm moeten verstoppen want ik zeg altijd dat vriendje teveel geld uitgeeft aan nutteloze dingen enzo![]()
Zucht. Volwassen zijn is niet altijd leuk![]()
Waar ik nog aan zat te denken, heeft Kim misschien iets gegeten vandaag wat ze normaal nog nooit heeft gegeten of ergens mee in aanraking gekomen (bijv in bos gelopen en wat opgepakt dat op de grond lag)?? Morgaine had verleden jaar in de zomer in ene in de avond huilbuien, hangerig en geen idee wat er mis was. 's nachts begon ze over de hele lichaam vlekken te krijgen die er uit zagen als of ze in de brandnetels was gevallen. Pas in het ziekenhuis vroegen ze toen of ze voor het eerst iets had gegeten wat ze nog nooit eerder op had. Dat was dus pindasaus en ze blijkt dus allergisch voor noten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Ja klopt. We zijn weer terug van de hapost. Het is idd een virus. Ze is goed onderzocht. Kliertjes zijn niet opgezwollen. Het is niet te zeggen wat het is. Voldoende drinken aanbieden en in de gaten houden. Ze heeft gelukkig geen jeuk. Ze zit er ondertussen helemaal onder. Ze krijgt nu iets meer praatjes. Zometeen kijken of ze wil slapen.
Bedankt voor de linkjes!
Pinda's zijn geen noten... pinda's zijn bonen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Waar ik nog aan zat te denken, heeft Kim misschien iets gegeten vandaag wat ze normaal nog nooit heeft gegeten of ergens mee in aanraking gekomen (bijv in bos gelopen en wat opgepakt dat op de grond lag)?? Morgaine had verleden jaar in de zomer in ene in de avond huilbuien, hangerig en geen idee wat er mis was. 's nachts begon ze over de hele lichaam vlekken te krijgen die er uit zagen als of ze in de brandnetels was gevallen. Pas in het ziekenhuis vroegen ze toen of ze voor het eerst iets had gegeten wat ze nog nooit eerder op had. Dat was dus pindasaus en ze blijkt dus allergisch voor noten.
Djeez dus ook, hij kan een antafylactische schok (geen idee hoe je dat schrijft) van krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
PV ik volg je even niet. Morgaine is allergisch voor pinda's. hazelnoten, amandelen eigenlijk alle noten. Ze kan geen pindakaas, hazelnootpasta, spijs eten of ze krijgt over der hele lichaam uitslag en jeuk.
Ik denk dat ze bedoelt dat pinda's officieel (zeg maar botanisch gezien) geen noten zijn. Maar dat zijn amandelen en walnoten bijvoorbeeld ook niet. Maar in de volksmond zijn pinda's natuurlijk net zo goed noten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
PV ik volg je even niet. Morgaine is allergisch voor pinda's. hazelnoten, amandelen eigenlijk alle noten. Ze kan geen pindakaas, hazelnootpasta, spijs eten of ze krijgt over der hele lichaam uitslag en jeuk.
Ben je nog naar Megadeth geweest dinsdag?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat pinda's officieel (zeg maar botanisch gezien) geen noten zijn. Maar dat zijn amandelen en walnoten bijvoorbeeld ook niet. Maar in de volksmond zijn pinda's natuurlijk net zo goed noten.
ok dan was je slimmer als als ik toen we boekenkast delen gingen halen.. toen konden we 3 keer terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:42 schreef Vicky het volgende:
p_iglet, ik had ook op de internetsite van de Ikea gekeken en daar stond dat ze op vooraad waren...
Nee, helaas niet. Wel naar Fields of Rock, was ook tof. Ik zit tot over m'n oren in de tentamens en verslagen die ik volgende week in moet leveren (lees: nog aan moet beginnen) dus het leek me verstandiger om niet te gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:44 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ben je nog naar Megadeth geweest dinsdag?
Nee hoor, was gewoon voor de leuk. En uiteindelijk is het alleen uit eten geworden. Erg gezellig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Smakelijk
En veel kijkplezier. Hebbie wat te vieren of zo?
Ja, en neequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef DeLiedje het volgende:
Zeg vraagje: Zijn er hier ook vegetarische mama's?
Hadden jullie tijdens je zwangerschap ook zo'n zin in vlees?!
Lekker veilig iets dus, als het vaker gebeurt dat ie er spontaan uitvalt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Heb de gyn gebeld maar zolang ik nergens last van heb hoef ik niet langs te komen, schijnt vaker te gebeuren alleen het merendeel heeft het zelf niet in de gaten en spoelen het gewoon door, wat dat betreft geluk gehad dus.
Dat heeft mij miniminimonster opgeleverd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef KD-fotografie het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met een mirena die zomaar uitvalt?
Heb 1.5 jaar met plezier mirena gehad en gisterenavond viel hij er sportaan uit.
Gelukkig had ik het gezien anders was ik onbeschermd zonder dat ik het wist.
Nee, mijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:14 schreef DeLiedje het volgende:Ik stond ook nogal versteld van mezelf... Had het niet verwacht...
Hoe doe je dat met Myhron? Eet zij ook vegetarisch?
Ha, grappig is dat. De meeste vegetariërs die ik ken vinden het heeel raar dat ik ook gerechten met vlees klaar maak. Grappig, dat jij dat ook doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:09 schreef DeLiedje het volgende:
Ja, ik denk daar precies zo over!
Mijn vriend eet wel vaak met mij vegetarisch mee omdat hij het gewoon lekker vind, maar eet soms ook graag vlees (ik heb er ook geen problemen mee dat klaar te maken...).
Ik wil ons kindje ook gewoon vlees geven... Ik vind het een keuze die je uit eindelijk zelf maakt. Ik heb er ook zélf voor gekozen toen ik een jaar of 15 was.
Lotgenoot meldt zich!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef DeLiedje het volgende:
Zeg vraagje: Zijn er hier ook vegetarische mama's?
Hadden jullie tijdens je zwangerschap ook zo'n zin in vlees?!
Ik heb het geloof ik wel vaker gehoord, maar zou het zo grappig vinden eens een 'lotgenoot' te spreken
dat dacht ik ook idd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef Nijna het volgende:
Deliedje, misschien heb je gewoon behoefte aan een of andere voedingsstof die in vlees zit?
Ik dronk liters karnemelk! En naast de worstenbroodjes vrat ik komkommers!quote:Zo heb ik de afgelopen weken enorm zin in melk, dat drink ik eigenlijk bijna nooit. Wel elke ochtend yoghurt en meestal iets van optimel of iets dergelijks. Maar nu dus aan de melk, tja het zal wel goed zijn.
Beter dan bakken ijs, toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:12 schreef Nijna het volgende:
Ik ben ook helemaal into die gele kiwi's, die zijn heerlijk!
Wat lief dat je er aan denktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:04 schreef Vicky het volgende:
Hoe voel je je Macka?? Morgen DE dag he?!
Proostquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:31 schreef bixister het volgende:
ik heb wel trek in een roséetje leehtje!maar ik heb alleen witte of rode wijn in huis, en port. ik denk dat 't dat laatste wordt.
Macka, is Lucie morgen (zometeen!) jarig!?(waarom staat ze eigenlijk niet in 't baby-lijstje?) alvast een hele leuke dag gewenst!
* Smoezie haakt arm in en sleept Belana mee naar Rammeltopicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef Belana het volgende:
wij zijn vanmiddag bij Karin op kraamvisite geweesten Ruud is zoooooooooo
je zou spontaan weer een baby willen![]()
Gelukkig niet meer! De volgende dag was ze al en stuk beter. En gisteren had ze weer praatjes voor 10! Nog wel wat vlekjes, maar niet zo rood meer. Achteraf gezien was ze ws al een paar dagen ziekjes. Want ze wilde ineens weinig eten.quote:Op zondag 1 juli 2007 06:43 schreef Maggie het volgende:
Hoe is het met Kim Ingrid? Is ze nog ziek?
Ja hé?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef cattie het volgende:
Onder het motto beter te laat dan nooit:
Macka, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Lucie!![]()
Ive wordt donderdag al weer 1 jaar. Ik moet zeggen dat ik het best emotioneel vind. 1 jaar geleden was ik nu hoogzwanger, aan het wachten op de bevalling. Alweer bijna 1 jaar moeder...![]()
![]()
Echt wel!quote:
Ik ben net terug, maar heb jullie niet gezienquote:Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij gaan zo naar Utrecht koopzondag: schoenen kopenHoop ik....
Bewoonsters van Utrecht hier: de wandelwagen in oranje en de jas die ik aanheb donkergroen. belsen is vaak hardop aan het zingen. Zo zijn wij te herkennen![]()
Waar je Piglet schreef moet 't p_iglet zijn. Piglet's beebje moet nog even blijven zitten.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef Lois het volgende:
Nee man want ik zit me nu al de hele tijd druk te maken of ik niet iets belangrijks ben vergetenIk moet me enorm bedwingen om niet alle topics nog ff te scannen op zoek naar iets wat ik niet uit mijn blote hoofdje meer wist.
![]()
Hé, ik was daar niet voor uitgekomen, dat was m@x en en en, euh wie was het nou nog meer???quote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef Lois het volgende:
Nee man
Klikt wel ff pssssttt het was Igrainequote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, ik was daar niet voor uitgekomen, dat was m@x en en en, euh wie was het nou nog meer???
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, ik was daar niet voor uitgekomen, dat was m@x en en en, euh wie was het nou nog meer???
quote:
Wellesquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Welles![]()
Ik ben er de hele vakantie van van slag geweest![]()
Mallorcaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef snoopy het volgende:
Waar was je eigenlijk naartoe easy?
Dan was ik er een hele week thuis van slag van geweestquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef easy-going het volgende:
Kijk lois, dat zijn updates
Kan je dat niet wekelijks doen, dat scheelt een berg tijd per week
Owquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dan was ik er een hele week thuis van slag van geweest![]()
Wat zijn pannenzegels?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog pannenzegels over?Ik kom er 8 tekort
Ja ik ik!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er ook nog 6, dus als er nog liefhebbers zijn.....
Je kunt nu gaan sparen voor leuke disney strandlakens![]()
PM me je adres maar, dan stuur ik ze je woensdag toe. Volgens mij heeft mijn moeder er ook nog een paar. Die zal ik ook meesturen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja ik ik!!!
Kom er ook nog een stuk of 10 tekort.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef Spuuglokje het volgende:
M@x, weet je inmiddels al wat meer?!?!
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:59 schreef m@x het volgende:
Ik was gewoon een beetje beledigd door hun bodDe bank blijft waarschijnlijk staan. Dat was een huwelijkskadootje wat we nu geen van beiden meer willen hebben
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:48 schreef Vicky het volgende:
Spannend m@x!
Waar heb je huisjes gezien? Rijswijk?
Heb je ons wat te vertellen misschien?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef snoopy het volgende:
Muffins met Snickers, dat klinkt misselijkmakend![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heb je ons wat te vertellen misschien?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |