Vind ik wel eigenlijk, speeltuinbankjes zijn zoooo 2006quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Renda het volgende:
moest het niet de dorpspomp (ofzo) worden?![]()
Dorpspomp met verse eitjes en roomboter klinkt ook niet echt helemaal aantrekkelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Modjes mogen beslissen of het speeltuinbankjes anno 2006 of de dorpspomp anno 2007 wordt.![]()
Misschien ook/beter even bij SEX informeren. Er is een mirenatopic, misschien ook wel een implanontopic. En je kunt ook even googlenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom even inbreken vanuit de 2 streepjes, zijn hier meiden die Implanon gehad hebben? Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe lang het duurde voordat jullie voor het laten verwijderen weer ongesteld geworden zijn en natuurlijk hoelang het duurde voordat jullie zwanger waren.
Mijn Implanon is 3 weken geleden verwijderd en ongesteld ben ik tot op de dag van vandaag niet.
We zijn wel meteen begonnen met klussen en niet eerst met condooms gaan sexen.
Het gevoel dat ik ongested moet worden heb ik ook niet,wel zere boobs en een zeurderige buikpijn.
Ik wil nog niet testen omdat ik me niet zo goed kan voorstellen dat ik nu al zwanger zou zijn.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen na Implanon.
![]()
Ohhh!! Jij óókquote:
Ojee..... daar gaat mijn goede naam...quote:
Zoals je kunt zien in mijn geschiedenis staat de vraag daar ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Misschien ook/beter even bij SEX informeren. Er is een mirenatopic, misschien ook wel een implanontopic. En je kunt ook even googlen
Als we de eitjes en de roomboter in een mandje aan de pomp hangen kan het best. Op een bankje en er dan op gaan zitten lijkt me ook niet zo lekker...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef Maggie het volgende:
[..]
Dorpspomp met verse eitjes en roomboter klinkt ook niet echt helemaal aantrekkelijk
Geeft niet joh, jij wilt ook antwoorden. Volgens mij is het niet misplaatst, maar ik bedacht dat je misschien meer geluk zou hebben op internet en bij 'het-forum-dat-blijkbaar-niet-genoemd-dient-te-worden'quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien in mijn geschiedenis staat de vraag daar ook wel.
Aangezien er daar en via google niet echt de antwoorden naar boven kwamen leek het me niet zo gek het hier te plaatsten.
Maar zal het niet meer doen![]()
Ohhh ja! Zo'n gezellig rieten mandje, zo'n ouderwetse, met misschien zelfs wel een bekledinkje erin van rood-wit of blauw-wit geblokt stof!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef Nijna het volgende:
Als we de eitjes en de roomboter in een mandje aan de pomp hangen kan het best. Op een bankje en er dan op gaan zitten lijkt me ook niet zo lekker....
Of in de taart die ... *uhm wie was het ook alweer*... van plan was te gaan maken is natuurlijk nog beter.
* Nijna heeft al gebaksbordjes en vorkjes klaarstaan![]()
Ging er gewoon vanuit dat er hier vast ook wel iemand zal zijn die Implanon gebruikt heeft en over het algemeen word er hier sneller geantwoord dan ergens ander zoals in-het-topic-dat-niet-genoemd-dient-te-wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Geeft niet joh, jij wilt ook antwoorden. Volgens mij is het niet misplaatst, maar ik bedacht dat je misschien meer geluk zou hebben op internet en bij 'het-forum-dat-blijkbaar-niet-genoemd-dient-te-worden'
Ik zie idd dat je het implanontopic een trap hebt gegeven
M@x ik merk verder ook weinig van de daklozen hoor. Ze lopen hier wel eens rond maar overlast is er volgens mij niet. Mijn fysio zit ertegenover en ik zie die mensen nooit overdag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef m@x het volgende:
[..]Een aantal van die straten komt wel voor op mijn verlanglijstje
Weet jij toevallig iets over die daklozenopvang op de Kerklaan? Ik weet dat daar laatst wel iets ergs is gebeurd maar wat ik hoor om me heen dat de omwonenden er weinig tot geen overlast van hebben. ik ben namelijk nog steeds heel erg verliefd op het huis ernaast
OUD-gerelateerd/ allerhande gebabbel, ja... volgens mij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ging er gewoon vanuit dat er hier vast ook wel iemand zal zijn die Implanon gebruikt heeft en over het algemeen word er hier sneller geantwoord dan ergens ander zoals in-het-topic-dat-niet-genoemd-dient-te-worden.
Post meer in OUD dan ergens anders dus dat maakte het makkelijk om het hier te vragen,het bankje is toch voor allerhande gebabbel?
In mijn ogen kon deze vraag hier daarom ook wel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
OUD-gerelateerd/ allerhande gebabbel, ja... volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |