Hier giet het al.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn lief houdt het volgende week alweer 8 jaar met mij uit![]()
En het gaat hier volgens mij straks enorm gieten
Wij gaan zondagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Eind juli gaan we op vakantie. Kunnen we ff lekker stoom afblazen whehe
We kunnen ook een vakantie sms service opzetten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij gaan zondag![]()
Mis ik wel alle roddels hier natuurlijk![]()
Nou, heb je even???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou vraag ik me ineens af of er over mij ook geroddeld wordtWie durft?
Als jij er nu over mij hebt, en ik over jou ..... dan ruilen we wel, oké?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:17 schreef Leah het volgende:
We sms-en wel Easy. Uiteraard niet als jij het onderwerp van de roddel bent
![]()
Moest jij geen koffers pakken? Als jij begint dan ben je volgende week nog bezigquote:
Oja, koffers pakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef No Nick het volgende:
[..]
Moest jij geen koffers pakken? Als jij begint dan ben je volgende week nog bezig
Jij hoort roddel en je bent er weer als de kippen bij he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef No Nick het volgende:
[..]
Moest jij geen koffers pakken? Als jij begint dan ben je volgende week nog bezig
Shit nou flikker ik door de mand zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef Lois het volgende:
[..]
Jij hoort roddel en je bent er weer als de kippen bij he?![]()
Dat ze iig niet over jou roddelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef No Nick het volgende:
[..]
Shit nou flikker ik door de mand zeker?
Trouwens als dat kleine floppie bovenin je scherm roodgloeiend is wat kan dat betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |