abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:12:16 #26
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50914446
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef cattie het volgende:
Fruppel, ik heb geen implanon gehad, maar wel een mirenaspiraaltje (ook hormonenhoudend ding in je lichaam, wel iets anders natuurlijk). Ik was na 3 weken weer ongesteld en daarna schommelde mijn cyclus rond de 30 dagen. En na 3,5 maand was ik al zwanger.
Inderdaad beetje hetzelfde maar toch anders !
Op internet vind je meer over het ongewenst zwanger worden met Implanon dan over het zwanger worden ná Implanon dus alle ervaringen zijn welkom.
pi_50914839
Fruppel, heeft Implanon zelf geen site waar bijv een FAQ aanwezig is of een adres/telefoonnummer op staat waar je info kan vragen?

Ik had verleden jaar namelijk een Clearblue digitale test gedaan en die zou toen "zwanger" of "niet zwanger" moeten aangeven maar die gaf slechts een plusteken. Dus ik heb de helpdesk gebeld en daar kreeg ik toen gelijk alle info die ik nodig had. Zeker als het een internationaal product is hebben ze vaak helpdesks die je grotendeels van de dag kunt bereiken.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:27:48 #28
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50915115
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Fruppel, heeft Implanon zelf geen site waar bijv een FAQ aanwezig is of een adres/telefoonnummer op staat waar je info kan vragen?

Ik had verleden jaar namelijk een Clearblue digitale test gedaan en die zou toen "zwanger" of "niet zwanger" moeten aangeven maar die gaf slechts een plusteken. Dus ik heb de helpdesk gebeld en daar kreeg ik toen gelijk alle info die ik nodig had. Zeker als het een internationaal product is hebben ze vaak helpdesks die je grotendeels van de dag kunt bereiken.
Er is een site van maar de helft van de linkjes werkte niet , kwam niet erg ver daar.Wel berichtje via de site verstuurd, nu kijken of ze reageren!
Het is natuurlijk een goed idee, ik bel morgen de huisarts denk ik wel even. Wie weet brengt dat verheldering.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fruppel op 27-06-2007 21:35:12 ]
pi_50915389
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef Maggie het volgende:

[..]

Ohhh ja! Zo'n gezellig rieten mandje, zo'n ouderwetse, met misschien zelfs wel een bekledinkje erin van rood-wit of blauw-wit geblokt stof!!
Zo'n soort mandje had ik ook voor ogen .
Fake it till you make it...
pi_50915446
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Renda het volgende:
moest het niet de dorpspomp (ofzo) worden?

Ik zou dat stiekem best leuk vinden!
Het ging er alleen wel erg over sex
En over buurvrouwen, dat ook...

Misschien kunnen we vragen of het speeltuinbankje in het vervolg altijd 'Oude wijven rond de dorpspomp' kan heten, uit eerbetoon aan het prachtige topic dat RonaldV aan zijn favoriete OUD-vrouwen heeft opgedragen?

Jaaaaaaaaaa
pi_50915568
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Er is een site van maar de helft van de linkjes werkte niet , kwam niet erg ver daar.Wel berichtje via de site verstuurd, nu kijken of ze reageren!
Het is natuurlijk een goed idee, ik bel morgen de huisarts denk ik wel even. Wie weet brengt dat verheldering.
Hopelijk heb je hier wat aan:
Organon Nederland bv

Adres:
Griekenweg 25
5342 PX OSS
0412-666922

routebeschrijving

Organon Service is bereikbaar per:

T.a.v. Organon Service
Postbus 500
5340 AM Oss

Telefoon:
0800 - 9999 000 (gratis)
Ma - vrij van 8.30 - 17.00 uur

Fax:
0412 - 666 984
pi_50915909
Zeg, wiefkes van de Dorpspomp... even een gekke vraag....
Ik ben sinds een paar dagen verslaafd aan die ouderwetse ijslollies, gewoon zo'n pak met van die zakjes (stengels ) die je in de vriezer gooit en dat ze dan hard worden. Nou ja, jullie weten hoe het fenomeen ijs werkt... Ik heb het idee dat ik nu enorm 'goed' snoep, want in doorzichtig bevroren water met een smaakje zullen toch amper calorieën zitten. Zou dat nou echt zo zijn?
pi_50915963
Je hebt ze toch ook die kleurstof en suikervrij zijn??
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:47:21 #34
108648 cattie
lieve moeder
pi_50916017
Smoezie, staat het niet op de verpakking hoveel calorieën er in zitten? Of de ingrediënten? Best kans namelijk dat het een soort van suikerstaaf met kleur en smaakstof is. Of een water met sap staaf, da's alweer een stuk beter.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:52:36 #35
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50916259
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef Fruppel het volgende:

[..]

In mijn ogen kon deze vraag hier daarom ook wel...
In mijn ogen ook hoor .
Ik heb alleen geen ervaring met Implanon, dat dan weer niet .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50916346
Ze zijn in elk geval kleurstofvrij en conserveringsmiddel-vrij (vandaar dat ik ze ook maar snel moet opeten ). Maar bij de ingrediënten staat: water (duh!), suiker (ai....), verdikkingsmiddel (ieks! als het mij maar niet verdikt dan!!!), pectine en aroma's.

Ik hou er zo van als er op een verpakking staat hoeveel calorietjes er in zitten.
Niet dat ik me daar heel erg veel van aantrek, maar als het er NIET op staat, vind ik het ineens een soort van eng

Maar het zal dan wel een suikerstaaf ZONDER kleur en smaakstof zijn Cattie.
Ik vond die water met sap staaf beter klinken.

Jeutje, het lijkt hier alweer een beetje op het pomptopic van gister met al die staven!
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:01:09 #37
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_50916631
ijsjes
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:01:33 #38
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_50916647
Smoezie, het is niet slechter dan zeer zoete ranja. Wat zit er nou helemaal in zo'n staafje? Als je het laat smelten en opvangt zit er bijna niks in zo'n staaf. Dus als ik jou was zou ik lekker onbezorgd dooreten. Waterijs is véél beter dan roomijs.

De boter en eieren heb ik inmiddels in huis (ik moest toch nog even naar de apotheek), en zet het vanavond uit de koelkast. Kan ik morgen meteen beginnen aan die taart!
Deze is het:
pi_50916814
Zo'n ijsje heeft Mikael ook gehad vandaag ivm doorkomende kies. Heb nu zelfgemaakte ijsjes in de vriezer voor morgen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:06:04 #40
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50916855
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef Smoezie het volgende:
Misschien kunnen we vragen of het speeltuinbankje in het vervolg altijd 'Oude wijven rond de dorpspomp' kan heten, uit eerbetoon aan het prachtige topic dat RonaldV aan zijn favoriete OUD-vrouwen heeft opgedragen?

Jaaaaaaaaaa
Oh, ja, zullen we dat doen?
Ik heb geen recht van spreken, kom hier nooit, maar lijkt me wel leuk!

Ik kwam trouwens alleen even Smoeske welterusten zeggen. Anders gingen we wel erg offtopic. Dus bij deze, welterusten Smoeske!
En ook andere dames welterusten!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50916897
* p_iglet zet aardbeien met slagroom op het speeltuinbankje
pi_50916924
Spuuglokje, die taart Lekker!
Ik heb inmiddels al vier (!) van die ijsstengels op, maar ik krijg er wel enorme dorst van
Oh, MeNicole, als Meneer Smoezie straks moet lachen als hij in de prullenbak al die lege ijszakjes ziet liggen als hij thuis komt, zeg ik gewoon dat ik een doorkomende kies had
pi_50916965
Trustels Moon! Ga maar lekker dromen van sporten en witten

Ohhh P_iglet, ook al zo lekker... vooral die slagroom
Misschien helpt het om Mini te lokken?
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:09:31 #44
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50917010
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Smoezie het volgende:
Trustels Moon! Ga maar lekker dromen van sporten en witten
Ghehe, ik ga lekker oefenen.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50917058
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ghehe, ik ga lekker oefenen.....
Da's ook HEUL sportief!
Go go go!
pi_50917075
hihi geen idee of aardbeien met slagroom helpen een bevalling op te wekken.
Maar het is iig wel lekker

Ik had trek in gebak, maar aangezien ik geen kant en klaar gebak kan kopen, en te lui was om het zelf te maken, kwam dit het meest in de richting
pi_50917215
Ik ga ook aftaaien, lekker badderen! Slaap lekker straks, dames!
pi_50917707
Ah, Spuuglokje was het die de taart ging maken *kwijl*

En nu echt op weg naar mn bed, trusten allemaal
Fake it till you make it...
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:28:51 #49
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_50918012
Welterusten!
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:29:19 #50
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50918039
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Smoezie, het is niet slechter dan zeer zoete ranja. Wat zit er nou helemaal in zo'n staafje? Als je het laat smelten en opvangt zit er bijna niks in zo'n staaf. Dus als ik jou was zou ik lekker onbezorgd dooreten. Waterijs is véél beter dan roomijs.

De boter en eieren heb ik inmiddels in huis (ik moest toch nog even naar de apotheek), en zet het vanavond uit de koelkast. Kan ik morgen meteen beginnen aan die taart!
Deze is het:
[afbeelding]
Spuuglokje, dat is een heerlijke taart. Die heb ik ook al eens gemaakt. Er staat ook een tip op de doos om een chocoroom ertussen te doen. Heb ik gedaan en dat is echt heerlijk... echt een aanrader om te doen. Over chocoladetaarten gesproken, ik heb een receptenboek gekregen met heerlijk chocoladegerechten. Echt smullen geblazen.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')