Inderdaad beetje hetzelfde maar toch andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef cattie het volgende:
Fruppel, ik heb geen implanon gehad, maar wel een mirenaspiraaltje (ook hormonenhoudend ding in je lichaam, wel iets anders natuurlijk). Ik was na 3 weken weer ongesteld en daarna schommelde mijn cyclus rond de 30 dagen. En na 3,5 maand was ik al zwanger.
Er is een site van maar de helft van de linkjes werkte nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Fruppel, heeft Implanon zelf geen site waar bijv een FAQ aanwezig is of een adres/telefoonnummer op staat waar je info kan vragen?
Ik had verleden jaar namelijk een Clearblue digitale test gedaan en die zou toen "zwanger" of "niet zwanger" moeten aangeven maar die gaf slechts een plusteken. Dus ik heb de helpdesk gebeld en daar kreeg ik toen gelijk alle info die ik nodig had. Zeker als het een internationaal product is hebben ze vaak helpdesks die je grotendeels van de dag kunt bereiken.
Zo'n soort mandje had ik ook voor ogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ohhh ja! Zo'n gezellig rieten mandje, zo'n ouderwetse, met misschien zelfs wel een bekledinkje erin van rood-wit of blauw-wit geblokt stof!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Renda het volgende:
moest het niet de dorpspomp (ofzo) worden?![]()
Hopelijk heb je hier wat aan:quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Er is een site van maar de helft van de linkjes werkte niet, kwam niet erg ver daar.Wel berichtje via de site verstuurd, nu kijken of ze reageren!
Het is natuurlijk een goed idee, ik bel morgen de huisarts denk ik wel even. Wie weet brengt dat verheldering.
In mijn ogen ook hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef Fruppel het volgende:
[..]
In mijn ogen kon deze vraag hier daarom ook wel...
Oh, ja, zullen we dat doen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef Smoezie het volgende:
Misschien kunnen we vragen of het speeltuinbankje in het vervolg altijd 'Oude wijven rond de dorpspomp' kan heten, uit eerbetoon aan het prachtige topic dat RonaldV aan zijn favoriete OUD-vrouwen heeft opgedragen?
Jaaaaaaaaaa
Ghehe, ik ga lekker oefenen.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Smoezie het volgende:
Trustels Moon!Ga maar lekker dromen van sporten en witten
Spuuglokje, dat is een heerlijke taart. Die heb ik ook al eens gemaakt. Er staat ook een tip op de doos om een chocoroom ertussen te doen. Heb ik gedaan en dat is echt heerlijk... echt een aanrader om te doen. Over chocoladetaarten gesproken, ik heb een receptenboek gekregen met heerlijk chocoladegerechten. Echt smullen geblazen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Smoezie, het is niet slechter dan zeer zoete ranja. Wat zit er nou helemaal in zo'n staafje? Als je het laat smelten en opvangt zit er bijna niks in zo'n staaf. Dus als ik jou was zou ik lekker onbezorgd dooreten. Waterijs is véél beter dan roomijs.
De boter en eieren heb ik inmiddels in huis (ik moest toch nog even naar de apotheek), en zet het vanavond uit de koelkast. Kan ik morgen meteen beginnen aan die taart!
Deze is het:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |