Hé dat is super om te lezen! Dan ga ik er straks maar weer eentje pakkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik was toevallig ff aan het lezen hiero.
Ik heb die ijsjes ook. En ze bevatten nog geen 25 Kcl per ijsje. verantwoord dus
Maar 20x25Kcla is ook weer 500 he dame....quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Hé dat is super om te lezen! Dan ga ik er straks maar weer eentje pakken![]()
Dankjewel
Oftewel, om met Smoes te spreken (quote:Rottdog, als je eenmaal begint, dan schiet het lekker op joh (wat je ook allemaal moet doen...).
Hoe langer je het uitstelt, hoe meer je er tegenop gaat zien, hoe rotter je je voelt.
Dus dat zijn al wat redenen om gewoon maar te gaan beginnen
'Moet je natuurlijk niet de hele zak leeg eten in één keer, dan is het niet echt verantwoord meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Hé dat is super om te lezen! Dan ga ik er straks maar weer eentje pakken![]()
Dankjewel
Rottdog, als je eenmaal begint, dan schiet het lekker op joh (wat je ook allemaal moet doen...).
Hoe langer je het uitstelt, hoe meer je er tegenop gaat zien, hoe rotter je je voelt.
Dus dat zijn al wat redenen om gewoon maar te gaan beginnen
Oh ja, dát scheelt vast!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Smoezie het volgende:
Die bak katjangpinda's die ik heb gekocht moet ik dan toch maar laten staan vanavond![]()
Ik wist dat ik niet de enige was die dat deedquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef Moonah het volgende:
Zo doe ik dat altijd met winkelen. Een heleboel kopen, weer heel veel terugbrengen, en dan een paar dingetjes erbij nieuw kopen. Dan hoef ik niet te betalen en krijg ik er zelfs geld bij... Voelt altijd lekker!
Ik ontdekte dit "systeem" laatst bij toeval toen ik iets terug moest brengen en toch weer met iets (goedkopers) wegging.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef m@x het volgende:
Ik wist dat ik niet de enige was die dat deed![]()
Ik doe allebeiquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wist dat ik niet de enige was die dat deed![]()
Ik zou het niet doen. Mocht hij inderdaad stuk gaan, is de kans groot dat je er tegen die tijd toch wel op uitgekeken bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef Syrena het volgende:
Bij de Zeeman een Snoopy-shirtje voor 5 euro gekocht(en aan het twijfelen of ik er niet nog eentje ga halen want hij is zo leuk en straks gaat ie snel stuk en....)
Jaahaaa maahaar....quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Mocht hij inderdaad stuk gaan, is de kans groot dat je er tegen die tijd toch wel op uitgekeken bent.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Mocht hij inderdaad stuk gaan, is de kans groot dat je er tegen die tijd toch wel op uitgekeken bent.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef snoopy het volgende:
En nu ga ik uit eten en naar de film enzo.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |