quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Chocoroom is echt lekker. Wel even laten weten hoe je het vond he?
Bij de zorgverzekering is het kind tot 18 jaar toch meeverzekerd? Dus alleen doorgeven? En dan bij de moeder of de vader?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:42 schreef Renda het volgende:
Sanger, uiteraard je zorgverzekering![]()
misschien ook je AVP, sommige maatschappijen kennen 3 verschillende polissen: alleenstaand, gezin en gezin met kinderen. Even navragen hoe dat met die van jullie geregeld is,
voor de rest kom ik nergens op, tenzij je je inboedel natuurlijk wat omhoog wilt gooien omdat je nu natuurlijk ook een complete kinderkamer en speelgoed hebt, ligt compleet aan jezelf of je denkt hoog genoeg verzekerd te zijn. Kan nooit geen kwaad om het even te laten nakijken (misschien dmv een inboedelwaardemeter online? is hardstikke makkelijk en hoef je je verzekeringsagent niet te bellen voor advies)
Bij Renzell op bezoek komen straks. Ben wel aan het inpakken, maar who cares. Neem die koters maar mee!quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:44 schreef Sugar het volgende:
Sorry, sanger, geen idee. Daar had ik een man voor.![]()
Iemand nog tips hoe ik de dag doorkom?Ik ben de afgelopen 6 nachten steeds vanaf half 5 of 5 uur wakker en dat wreekt zich nu. En vandaag moet ik nou juist met beide kindjes de hele dag en avond door zien te komen. Ik ben zó moe!!!! Mijn idee: bezig blijven, anders val ik om!
Dus... taart bakken (geinspireerd door Spuuglokje uiteraard)? Poetsen? Fietsen? Wandelen? Originelere ideeën?
Duidelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:41 schreef Jelief het volgende:
Sanger; uitvaartverzekering, wa,aanmelden bij zorgverzekering,je mag zelf kiezen bij wie, Emma is destijds ingeschreven bij Mike zijn zorgverzekering.
Dat hebben we allemaal al gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:45 schreef Vicky het volgende:
Sanger, als je niet getrouwd bent moet je ouderlijk gezag regelen. Even de dichtbijzijnde rechtbank bellen.
Volgens mij moet kind meeverzekerd worden bij de degene die het meest verdient.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Duidelijk
Dat wordt dus bij mijn vriendin dan. Ik ga namelijk aan het einde van het jaar ook naar die verzekeraar.
Das ook de bedoeling dat het een gezinspolis wordtquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij moet kind meeverzekerd worden bij de degene die het meest verdient.
Als je overstapt naar andere verzekeraar kun je kind gewoon meenemen, maakt niks uit lijkt me. Je kan tegen die tijd wel kijken naar een gezinsverzekering, soms krijg je dan korting.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef renzell het volgende:
Thanks Diaan! Ik zal blij zijn als we er eenmaal zijn. Op dit moment zit Sander zo in de stress met zijn werk dat ie al een week lang met een supersaggerijnige kop rondloopt. Ik word er knettergek van!Niet echt de goede basis voor een lekker weekendje samen, maar hopelijk doet Madrid wonderen. En dan te bedenken dat ik dit leuk als verrassingstripje had geboekt omdat we 4 jaar samen zijn over een paar dagen. Zucht.
![]()
Mannen!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was dat niet vroegah, in de tijd van het ziekenfonds en particulier verzekerden zo? Volgens mij maakt dat tegenwoordig niks meer uit
Oh dat zou goed kunnen, ik weet het nog van toen we Noah moesten verzekeren, maar dat was nog net met ziekenfonds idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was dat niet vroegah, in de tijd van het ziekenfonds en particulier verzekerden zo? Volgens mij maakt dat tegenwoordig niks meer uit
Dus dan komt het mijn vriendin inderdaad. Same story.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef p_iglet het volgende:
ok mooi, dan gaat mini dus gewoon bij mij op de polis zoals gepland.
Ik ben beter verzekerd als vriendje (die heeft nooit wat).
Ik was toevallig ff aan het lezen hiero.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:45 schreef Smoezie het volgende:
Zeg, wiefkes van de Dorpspomp... even een gekke vraag....
Ik ben sinds een paar dagen verslaafd aan die ouderwetse ijslollies, gewoon zo'n pak met van die zakjes (stengels) die je in de vriezer gooit en dat ze dan hard worden. Nou ja, jullie weten hoe het fenomeen ijs werkt... Ik heb het idee dat ik nu enorm 'goed' snoep, want in doorzichtig bevroren water met een smaakje zullen toch amper calorieën zitten. Zou dat nou echt zo zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |