Wat lief dat je er aan denktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:04 schreef Vicky het volgende:
Hoe voel je je Macka?? Morgen DE dag he?!
Proostquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:31 schreef bixister het volgende:
ik heb wel trek in een roséetje leehtje!maar ik heb alleen witte of rode wijn in huis, en port. ik denk dat 't dat laatste wordt.
Macka, is Lucie morgen (zometeen!) jarig!?(waarom staat ze eigenlijk niet in 't baby-lijstje?) alvast een hele leuke dag gewenst!
* Smoezie haakt arm in en sleept Belana mee naar Rammeltopicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef Belana het volgende:
wij zijn vanmiddag bij Karin op kraamvisite geweesten Ruud is zoooooooooo
je zou spontaan weer een baby willen![]()
Gelukkig niet meer! De volgende dag was ze al en stuk beter. En gisteren had ze weer praatjes voor 10! Nog wel wat vlekjes, maar niet zo rood meer. Achteraf gezien was ze ws al een paar dagen ziekjes. Want ze wilde ineens weinig eten.quote:Op zondag 1 juli 2007 06:43 schreef Maggie het volgende:
Hoe is het met Kim Ingrid? Is ze nog ziek?
Ja hé?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef cattie het volgende:
Onder het motto beter te laat dan nooit:
Macka, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Lucie!![]()
Ive wordt donderdag al weer 1 jaar. Ik moet zeggen dat ik het best emotioneel vind. 1 jaar geleden was ik nu hoogzwanger, aan het wachten op de bevalling. Alweer bijna 1 jaar moeder...![]()
![]()
Echt wel!quote:
Ik ben net terug, maar heb jullie niet gezienquote:Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij gaan zo naar Utrecht koopzondag: schoenen kopenHoop ik....
Bewoonsters van Utrecht hier: de wandelwagen in oranje en de jas die ik aanheb donkergroen. belsen is vaak hardop aan het zingen. Zo zijn wij te herkennen![]()
Waar je Piglet schreef moet 't p_iglet zijn. Piglet's beebje moet nog even blijven zitten.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef Lois het volgende:
Nee man want ik zit me nu al de hele tijd druk te maken of ik niet iets belangrijks ben vergetenIk moet me enorm bedwingen om niet alle topics nog ff te scannen op zoek naar iets wat ik niet uit mijn blote hoofdje meer wist.
![]()
Hé, ik was daar niet voor uitgekomen, dat was m@x en en en, euh wie was het nou nog meer???quote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef Lois het volgende:
Nee man
Klikt wel ff pssssttt het was Igrainequote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, ik was daar niet voor uitgekomen, dat was m@x en en en, euh wie was het nou nog meer???
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, ik was daar niet voor uitgekomen, dat was m@x en en en, euh wie was het nou nog meer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |