Ja, en neequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef DeLiedje het volgende:
Zeg vraagje: Zijn er hier ook vegetarische mama's?
Hadden jullie tijdens je zwangerschap ook zo'n zin in vlees?!
Lekker veilig iets dus, als het vaker gebeurt dat ie er spontaan uitvalt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Heb de gyn gebeld maar zolang ik nergens last van heb hoef ik niet langs te komen, schijnt vaker te gebeuren alleen het merendeel heeft het zelf niet in de gaten en spoelen het gewoon door, wat dat betreft geluk gehad dus.
Dat heeft mij miniminimonster opgeleverd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef KD-fotografie het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met een mirena die zomaar uitvalt?
Heb 1.5 jaar met plezier mirena gehad en gisterenavond viel hij er sportaan uit.
Gelukkig had ik het gezien anders was ik onbeschermd zonder dat ik het wist.
Nee, mijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:14 schreef DeLiedje het volgende:Ik stond ook nogal versteld van mezelf... Had het niet verwacht...
Hoe doe je dat met Myhron? Eet zij ook vegetarisch?
Ha, grappig is dat. De meeste vegetariërs die ik ken vinden het heeel raar dat ik ook gerechten met vlees klaar maak. Grappig, dat jij dat ook doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:09 schreef DeLiedje het volgende:
Ja, ik denk daar precies zo over!
Mijn vriend eet wel vaak met mij vegetarisch mee omdat hij het gewoon lekker vind, maar eet soms ook graag vlees (ik heb er ook geen problemen mee dat klaar te maken...).
Ik wil ons kindje ook gewoon vlees geven... Ik vind het een keuze die je uit eindelijk zelf maakt. Ik heb er ook zélf voor gekozen toen ik een jaar of 15 was.
Lotgenoot meldt zich!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef DeLiedje het volgende:
Zeg vraagje: Zijn er hier ook vegetarische mama's?
Hadden jullie tijdens je zwangerschap ook zo'n zin in vlees?!
Ik heb het geloof ik wel vaker gehoord, maar zou het zo grappig vinden eens een 'lotgenoot' te spreken
dat dacht ik ook idd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef Nijna het volgende:
Deliedje, misschien heb je gewoon behoefte aan een of andere voedingsstof die in vlees zit?
Ik dronk liters karnemelk! En naast de worstenbroodjes vrat ik komkommers!quote:Zo heb ik de afgelopen weken enorm zin in melk, dat drink ik eigenlijk bijna nooit. Wel elke ochtend yoghurt en meestal iets van optimel of iets dergelijks. Maar nu dus aan de melk, tja het zal wel goed zijn.
Beter dan bakken ijs, toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:12 schreef Nijna het volgende:
Ik ben ook helemaal into die gele kiwi's, die zijn heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |